Dik tevreden

Top!!

Wat een goeie service! Snel geleverd met een paar inlegzooltjes voor de hoge hakken. Gratis!

Altijd goed

Had de schoenen in winkel gezien daar al heel klantvriendelijk geholpen maar later on line besteld als verrassing voor mijn vrouw.dit ging makkelijk en snel . Netjes ontvangen

Snelle levering en top Service. Ze zijn ook makkelijk bereikbaar

Alles goed

Vrindelijke Team

Weer top!

Bij mijn bestelling werden onterecht verzendkosten gerekend. Ik heb 's avonds laat geappt voor advies met het idee dat Silhouette er de dag erna op zou reageren. Ondanks het late uur kreeg ik heel snel een reactie en is het teveel betaalde meteen teruggestort. Supersnelle en prima service. En de schoenen waren zoals altijd weer geweldig. Prima kwaliteit en ze staan me heel leuk.

Gewoon perfect

Vaak besteld bij silhouette en echt elke dag erop al de bestelling binnen. Vaak met een extraatje zoals inlegzooltjes en altijd met een handgeschreven briefje. Voor ons nooit meer ergens anders voor heels shoppen

• Afspraken nakomen

Great boots! Precise timeline of delivery

I am regular in this shop. Amazing shoes, fantastic customer service. Big recommendation

Mooi assortiment, razendsnelle service

Silhouette heeft een uitgebreid assortiment hoge hakken. Allerlei modellen en hakhoogtes. Daarbij geven ze prima advies en de service is razendsnel. Vandaag besteld is morgen in huis. Perfect.

• Afspraken nakomen

Prachtige schoenen super snel geleverd mooi en keurig verpakt met zelfs gratis extra zooltjes

Superwinkel!

Geweldige service en prachtige schoenen. Heel erg blij mee!

• Afspraken nakomen

Mooie schoenen, heel goed verpakt

2 paar schoenen besteld, 2 verschillende modellen in 2 maten. De juiste maat gehouden en de te kleine retour gestuurt. Het retour bedrag heel snel terug gestort. Zou hier zeker weer eens bestellen.

Ideaal

Snelle levering!

• Afspraken nakomen

Hele goede service, uitgebreide beschrijvingen van de producten op de website, extra zooltjes kreeg ik er gratis bij. Ik kan niet wachten om een keer in levende lijve naar de winkel te gaan!

• Afspraken nakomen

Al ruim 10 jaar koop ik mijn pumps ect hier . Service top Levering heel snel Prijs hele kleine prijsjes voor goede kwaliteit. Aanrader dus :)

Excellent

Was goed. Vlot in beantwoorden van vragen, zelf savonds laat beantwoorden ze jouw vragen. En bezorging is netjes.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Zoals altijd prima geholpen.

Of ik nu online of in de winkel zelf een aankoop doe, ik word al vele jaren naar tevredenheid geholpen.

Geweldige schoenen

Gave schoenen gekocht en waren super snel geleverd. Die persoonlijke “note” op de factuur “ veel plezier van je nieuwe hoge hakken” zo leuk. En het cadeautje. Wat een verassing .

• Afspraken nakomen

Vorig jaar eens in de winkel komen shoppen, zo kon ik alles zien en passen. Kreeg ik ook een goeie uitleg over wat paste en wat niet. Want ik kom vanuit België natuurlijk niet snel even naar Rotterdam! Online bestellen gaat ook super goed, vlotjes afgehandeld en de volgende dag stonden zijn schoenen al aan de deur.

Veel keuze, goede service

Veel keuze, goede service

Goed en snel

Makkelijke side die goed werkt en de producten zijn accuraat beschreven. Bestelling word keurig verpakt en snel geleverd

Gewoon goed

Snel geleverd, geen gedoe

• Communicatie N.v.t.

snelle service en mooie hakken

snelle service en mooie hakken

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Awesomeee en mooi

Ik heb afgelopen zondag 31/03/2024 mee gedaan in de verkiezing van Miss Diva Drag, en moest in mijn schoenen dansen het was prachtig.

• Afspraken nakomen

Prachtige sexy sleehakken en goede service!

Zeer tevreden!

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 6 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!