ALTIJD goede service, nu ook via WhatsApp!

Al vaker bij Silhouette besteld en íedere keer wordt je supergoed geholpen. Ook al past er iets niet, dan wordt er gezocht naar een alternatief. Altijd snel verzonden, goed ingepakt. Topper!

• Afspraken nakomen

Dankjewel!! Fijn te horen dat je zo blij wordt van onze manier van werken! Heel veel plezier weer van je nieuwe aanwinst en een hele fijne dag! Groet, Sandra - Silhouette

Top service!

Snelle service. Er hangt een kaartje aan een van de laars, om te voorkomen dat ze gedragen worden en daarna teruggestuurd worden. Zo weet ik ook als koper zijnde dat ze nooit gedragen zijn

• Afspraken nakomen N.v.t.

Dankjewel voor je beoordeling! Inderdaad; aan een aantal laarzen doen wij standaard ons warninglabel. Om te voorkomen dat iemand meer met de laarzen doet, dan alleen maar passen. Want dat is natuurlijk niet de bedoeling! En inderdaad zo weet jij als koper ook dat de laarzen niet voor een avondje feesten zijn gebruikt en vervolgens teruggestuurd zijn. Heel veel plezier van je nieuwe hoge laarzen en een fijne dag! Groet, Team Silhouette - Sandra PS: wil je meer lezen over deze warning labels? Kopieer dan de volgende link in een nieuw venster in je browser: https://silhouette.nl/gedragen-hoge-hakken-mogen-natuurlijk-niet-retour/

Snelle nette klantenservice.

Ik had drie paar pumps besteld van het merk Vizzano omdat ik al twee paar bij Siloutte besteld had. Vind het mooie schoenen. Fijne kwaliteit. Ik had alleen 1 paar witte platform pumps besteld maar die waren tegelijkertijd in de winkel verkocht als dat ik ze online besteld had. Dus toen konden ze niet meer geleverd worden. Er werd gelijk contact gezocht door 1 van de medewerkers en toen heb ik voor een paar nude lak gekozen. Hoop wel dat ik de witte toch ook nog binnenkort een keer krijg.

• Afspraken nakomen

Dank voor je beoordeling! Ja, fijn zijn die Vizzano-pumps hè. Daar kun je echt meters mee maken! Inderdaad, toevallig net de witte pumps in de winkel verkocht - en aangezien de voorraad van de winkel en de webshop aan elkaar gekoppeld is, konden we de schoenen niet meer aan je leveren. Hopelijk komen ze het volgende seizoen weer op nieuw in de collectie, maar voor nu kun je lekker vooruit met je drie paar gave pumps! Groet, Team Silhouette - Sandra Ben je benieuwd naar de modellen van het merk Vizzano? Kopieer dan de volgende link naar een nieuw venster van je browser: https://silhouette.nl/cat/vizzano-schoenen/

Uitstekend geholpen. Uitstekend advies. Bieden alternatieven aan. Leveren snel. En al je vragen worden beantwoord.

• Afspraken nakomen

Wat een mooie beoordeling, dankjewel! Goed te horen dat je zo tevreden bent over onze manier van werken. We wensen je een hele fijne dag en zien je graag nog eens terug in onze stenen winkel of in onze webshop! Groet, Team Silhouette - Sandra

meer dan hoge hakken!

duidelijk, snel, vriendelijk en kwaliteit..., dan is het meer dan hoog

• Afspraken nakomen

Wat een lieve reactie, dankjewel! Fijn te horen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van je nieuwe aankoop en tot een volgende keer! Groet, Team Silhouette

Snel levering, goede kwaliteit

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Geniet van je weekend en tot een volgende keer :-) Groet, Team Silhouette

Laarzen zitten heel goed en lopen fijn.

Laarzen besteld. Zijn erg mooi, lopen heerlijk en passen heel goed. Een aanrader voor iedere liefhebber.

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Super te horen dat je zo tevreden bent. Tot een volgende keer, online of offline! Groet, Team Silhouette - Sandra

Hele fijne winkel

Intussen weer 2 paar laarzen en 1 paar pumps gekocht Zitten en lopen heel fijn Bedankt team Tot de volgende keer Gerard

• Afspraken nakomen

:-) :-) Heel veel plezier er weer van en een dikke knuffel van ons allemaal! Liefs! Team Silhouette

Uitstekend en snelle service

Heel goed geholpen nadat ik twijfelde over de maat van mijn heels. Kreeg snel en vriendelijk antwoord. Ik had al eerder bij hun besteld maar zal dat zeker in de toekomst weer doen.

• Afspraken nakomen

Yes, kleine moeite om even samen met je te kijken voor de beste maat - dat scheelt heen-en-weer sturen :-) Goed te horen dat je zo tevreden bent, heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer! Groet, Team Silhouette

Helemaal fantastisch

Door de vriendelijke benadering, de snelle service en het heel goede advies kan ik alleen maar mijn lof uitspreken over deze winkel maar vooral gericht naar de mensen.

• Afspraken nakomen

Wat een ontzettend leuke reactie, dankjewel! Heel fijn dat je zo tevreden bent! Ik zal je complimenten ook doorgeven aan de rest van ons team! Fijne dag, groet, Sandra - Silhouette

Awsome

Super hoge dijlaarzen bij jullie gevonden die niet om de haverklap naar mijn enkels zakken (bij wijze van spreken). Heb jullie site bij mijn favorieten geplaatst, kwestie om niet altijd te moeten Googelen.

• Afspraken nakomen

Wauw, goed te horen dat deze laarzen zo naar je zin zijn! Je zult er vast hele hoge ogen mee scoren, want ze zijn echt heel gaaf :-) Hartelijke groet, Sandra - Silhouette

Een fantastisch bedrijf . Reeds meerdere malen besteld en steeds die gastvrijheid, top service ( snel, duidelijk , netjes) ...een voorbeeld voor zoals het moet zijn !

• Afspraken nakomen

Dank je wel voor je mooie complimenten! Worden we heel blij van! Heel veel plezier weer van je nieuwe hoge hakken en tot de volgende keer, online of offline! Groet, Team Silhouette

Toppers zijn het.

Zeer fijne persoonlijke benadering. Keurige en snelle levering. Schoenen zijn weer geweldig. Super blij mee.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Wat heerlijk dat je weer zo blij bent. Ondertussen ben je denk ik al een ruime 15 jaar klant bij ons, en dan is het dúbbel zo leuk om te lezen dat je nog altijd zo tevreden bent :-) Heel veel plezier weer met je nieuwe leuke aankoop en dat er nog maar heel veel jaar bij mogen komen! Liefs van ons! Groet, Sandra - Silhouette

Top winkel, hebben mij nog nooit teleurgesteld

Regelmatig koop een paar schoenen bij Silhouette, ze geven goed advies via de Whatsapp of ze bellen je op als er iets aan de hand is. In hun winkel in Rotterdam wordt je ook altijd prima geholpen. Ga zo door!

• Afspraken nakomen

Ahh.... zo lief, dankjewel! Je hebt inderdaad ondertussen een aardige collectie opgebouwd :-) Fijn dat alles zo naar je zin is! Fijne dag! Team Silhouette

Vlotte verzending

Vlotte verzending en waanzinnig mooie transparante muiltjes ontvangen. Heel blij mee.

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier van je nieuwe hoge hakken en een hele fijne avond, Groet, Team Silhouette - Sandra

Voor herhaling vatbaar

ik zocht rode pumps met een enkelbandje en ik vond ze hier. Meteen besteld. Binnen een half uur telefoon, ik was huisnummer vergeten in te vullen. Supersnelle service, volgende dag geleverd en nog mooier dan op de foto. Inclusief een persoonlijke krabbel en een 'cadeautje'. Supergoed ingepakt ook. En ik had via WhatsApp nog een vraag gesteld en ook dat ging zo vlot allemaal! Hier kom ik zeker vaker terug!

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je prachtige beoordeling! Superfijn dat je jouw ervaring wilt delen en wat goed te horen dat alle lijntjes zo goed op elkaar aansloten, daar doen we het voor! Heel veel plezier van je nieuwe high heels en we zien je vast nog wel een keer in onze webshop, of misschien in onze winkel in Rotterdam! Hartelijke groet, Team Silhouette - Sandra

Wat een service!!!❤️

Ontzettend fijne winkel die graag Echt met je meedenkt om een paar passende hakken of laarzen te vinden. Ik ben superblij met mijn aankopen en zal iedereen aanraden hier te bestellen.

• Afspraken nakomen

Hartstikke leuk te horen dat je zo tevreden bent! 't was even zoeken naar een paar mooie passende hakken, maar lang leve onze whatsapp-hulplijn :-) Een fotootje hier, een meetproject daar en toen is het eigenlijk heel snel gelukt! Goed te horen dat je nieuwe aankoop zo goed in de smaak valt :-) Fijne dag! Groet, Team Silhouette - Sandra

Hele leuke laarsjes

Leuke naald hak laarsjes gekocht in deze fijne winkel, Ik zou best wel meer willen hebben, maar moet nog even doorsparen , Bedank team

• Afspraken nakomen

:-) Heel veel plezier er weer van.... en je hebt inmiddels een mooie collectie opgebouwd hè!! Groeten van ons hele team!

De schoenen voldoen altijd aan mijn verwachting. Service en bezorging ook altijd op orde en super snel.

• Afspraken nakomen

Super dat je ons laat weten, dat je na al die keren bestellen nog zo ontzettend tevreden bent :-) Dank voor het plaatsen van je mooie review en een fijne dag! Groet, Team Silhouette - Sandra

Topwinkel!

Groot assortiment met ook kleine maten, hakken waren met bestellen de volgende dag binnen, goede kwaliteit en je kreeg er ook gratis voetkussentjes bij! Ik bestel hier zeker weer en ga zeker nog een keer naar de winkel in Rotterdam!

• Afspraken nakomen N.v.t.

Superleuk! Misschien tot een volgende keer in de winkel dan maar :-) en.... natuurlijk nogmaals heel veel plezier van je nieuwe hoge hakken! Groet, Team Silhouette

Dat er voor Dames zoals ons ook mooie schoenen in onze maat verkrijgbaar zijn is geweldig. De info op de site dat je bij de door mij gekochte pumps beter een maatje kleiner kon bestellen klopt helemaal. Geweldige en snelle levering. Ik ben er erg blij mee

• Afspraken nakomen

Super, dankjewel voor je mooie woorden! Fijn dat je 'uit de voeten' kon met ons maatadvies. Het grote voordeel is dat we alles in de winkel kunnen aanpassen, zodat we op de site kunnen vermelden of iets groot of klein valt en of een model voor een brede voet, smalle voet, hoge wreef, lage wreef, dikkere kuit of juist heel slanke benen geschikt is. Fijne dag! Groet, Team Silhouette - Sandra

Dit zijn echt te gekke schoenen

Hai ik ben jos en ik ben een man ik ben heel erg blij dat ik deze winkel heb gevonden sandra helpt me altijd als ik iets niet weet of met de juiste maat te vinden want ik heb schoen maat 43 zo wil ik graag het merk vizzano hebben in maat 43 en sandra zij me meteen ik zou maat 42 nemen sandra is een super meid ik moet alles over internet bestellen want de winkel ligt voor mij tever weg want ik woon in hoensbroek en dat ligt in limburg ga zo door sandra super tof van je dank je jos

• Afspraken nakomen

Ah..... wat lief!! Dankjewel! Blij je te kunnen helpen, fijn dat je zo blij bent met je nieuwe hakken! Hartelijke groet, Sandra - Silhouette

Snelle levering, goede omschrijving op site klopt met werkelijkheid

Wat ze op de site zeggen klopt ook met hoe de schoenen zijn. Maat klopt, snelle levering en heel fijn van die zooltjes om voor in de schoenen te doen. Heb al vaak wat gekocht via de site, maar ook in de winkel. Fijne mensen en altijd gave schoenen te vinden.

• Afspraken nakomen

Wat leuk dat je niet alleen je online shopervaring maar ook je winkelervaring deelt! Zo krijgen mensen die deze site bekijken, een nog completer beeld :-) Dankjewel! Fijne dag, Groet, Sandra - Silhouette

Topschoenen!

Prachtige schoenen. Zeer correct ontvangen.

Goed te horen dat je zo tevreden bent! Fijne dag! Groet, Team Silhouette

snel en goed

mooie laarzen voor een goede prijs, snel geleverd

• Kwaliteit N.v.t.

Dankjewel! :-) Fijne dag, groet, Team Silhouette

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 6 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!