Snelle levering, goede omschrijving op site klopt met werkelijkheid

Wat ze op de site zeggen klopt ook met hoe de schoenen zijn. Maat klopt, snelle levering en heel fijn van die zooltjes om voor in de schoenen te doen. Heb al vaak wat gekocht via de site, maar ook in de winkel. Fijne mensen en altijd gave schoenen te vinden.

• Afspraken nakomen

Wat leuk dat je niet alleen je online shopervaring maar ook je winkelervaring deelt! Zo krijgen mensen die deze site bekijken, een nog completer beeld :-) Dankjewel! Fijne dag, Groet, Sandra - Silhouette

Topschoenen!

Prachtige schoenen. Zeer correct ontvangen.

Goed te horen dat je zo tevreden bent! Fijne dag! Groet, Team Silhouette

snel en goed

mooie laarzen voor een goede prijs, snel geleverd

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Dankjewel! :-) Fijne dag, groet, Team Silhouette

TOP alles heel duidelijk en snel

Mooie website, heel overzichtelijk, bestelling heel netjes en super snel! lieve woorden en extra attentie is altijd leuk!

• Afspraken nakomen

Dank voor je leuke reactie! Heel veel plezier van je nieuwe schoenen en tot een volgende keer! Groet, Team Silhouette

Onwijs goed geholpen, vriendelijke service, goeie schoenen!

Een hele gezellige winkel als je langskomt, zeer betrokken medewerkers en ontzettend veel hakken om uit te kiezen, vooral ook voor de wat grotere voeten. Ook de online service is uitstekend en vriendelijk, zodat je zeker weet dat je het goede koopt!

• Afspraken nakomen

Superlief, je berichtje! Dankjewel! Leuk jullie in de winkel te ontmoeten en fijn dat je zo leuk geslaagd bent. Lekker shinen op de bruiloft komende week met je nieuwe hoge hakken! Hartelijke groet en een knuffeltje voor ons hondenvriendje :-) Groet! Team Silhouette

Tot snel!!

Levering van mijn schoenen verliep heel vlot, jammer genoeg zat er een foutje in mijn sleehak. Dit is echter heel snel en vakkundig opgelost. Ik kijk uit naar mijn volgende paar.

• Afspraken nakomen

Check! Fijn dat het kleine probleempje snel op te lossen was voor je. Tot een volgende keer, lekker in de winkel of bij tijdgebrek via de webshop :-) Groet! Team Silhouette - Sandra

Snelle levering Toppie

Snelle levering goed verpakt voor verzending product volgens afbeelding en beschrijving

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Heel fijn te horen! Veel draagplezier gewenst en tot een volgende keer ;-) Hartelijke groet, Team Silhouette - Sandra

Alles op tijd volgens de regels

• Afspraken nakomen

Super! Heel veel plezier van je nieuwe aankoop en tot een volgende keer! Hartelijke groet, team Silhouette - Sandra

Perfect !!

Bedankt voor de snelle levering. Erg blij mee! Mijn muiltjes met hak zijn perfect!!! Top!!!

• Afspraken nakomen

Hartstikke bedankt voor je mooie woorden! Nogmaals heel veel plezier van je aankoop, en je weet ons te vinden, als we nog iets voor je kunnen doen :-) Hartelijke groet, Team Silhouette - Sandra

Gewoon Geweldig

Snel, duidelijk, volgens afspraak en goede kwaliteit. De omschrijving op de website klopt als een bus

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie feedback! Fijn dat alles naar je zin is verlopen. Hartelijke groet en een fijne dag! Sandra - Silhouette

Super comfortabel !

Het zijn de kleine dingen die het verschil maken. Love it !

• Afspraken nakomen

Gepassioneerd personeel en perfecte service zowel online als in de winkel.

• Afspraken nakomen

Dankjewel, superfijn te horen dat je al jaren zo tevreden bent :-) Heel veel plezier weer van je nieuwe aankopen en tot een volgende keer! Team Silhouette

Mooie schoenen, naar verwachting en snelle levering

De schoenen zien er uit zoals op de foto. Naar verwachting. De maat komt overeen, vallen normaal. De levering was super snel. De volgende dag al in huis. Super!

• Afspraken nakomen

Dit is de eerste keer dat ik pumps bestel als man zijnde en heb nu al twee paar besteld ben zeer goed geholpen bij het zoeken naar de juiste maat super kwaliteit communicatie is zeer goed levertijd is snel en komen afspraken na en blijven altijd vriendelijk

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie woorden! Heel fijn dat je zo blij bent met je nieuwe hakken. Heel veel plezier ervan, lekker oefenen op je nieuwe high heels en je weet ons te vinden als we nog iets voor je kunnen doen! Groet, Sandra - Silhouette

Persoonlijk advies en snelle service

Super fijn persoonlijk advies gekregen waardoor ik de juiste keuze kon maken. Zou het zonder meer aanraden!

Super klantenservice!

Nu 2x iets besteld, hele goede service. Beantwoorden alle vragen klantvriendelijk en bellen zelfs nog na om uitleg te geven. Alles heel snel verzonden, volgende dag al binnen. Helemaal top!

Super! Dankjewel!! Hartelijke groet, Team Silhouette - Sandra

Altijd een fijne ervaring

Altijd keurig netjes op tijd geleverd en een super kwaliteit.

Supersnel geleverd

Vrijdag besteld en zaterdag binnen met een lief kaartje erbij met een persoonlijke boodschap en een kadootje. Ook de omschrijving op de site van de maat is perfect

• Afspraken nakomen

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Fijn dat alles naar je zin is verlopen. Heel veel plezier van je nieuwe schoenen en je weet ons te vinden in de toekomst! Hartelijke groet en een fijne dag, Sandra - Silhouette

Een hele goede schoenenwinkel

De service en klantvriendelijkheid in de winkel is gelijk aan de online webshop.

• Afspraken nakomen

Da's een supermooi compliment: niet alleen de winkel maar ook de online shop valt bij jou in de smaak. Superfijn als mensen die beide kanalen kennen, dit laten weten en ervaren dat bij ons persoonlijke aandacht het allerbelangrijkste is :-) Fijne dag! Groet, Team Silhouette

super snel geleverd en prima product alleen de verpakkings methode kan beter overal super! Zeker weer bestellen!

• Afspraken nakomen

Hi! Naar aanleiding van jouw bericht over het verpakken hebben we nog even contact met je gehad. Je vertelde ons, dat je het vervelend vindt dat je pakket verpakt was in bruin papier met tape tegen het beschadigen tijdens het transport, en liever had gezien dat je pakket in een grote omdoos verpakt was. Het is van ons een bewuste keuze om gebruik te maken van het feit dat schoenen of laarzen al in een prachtige verpakking zitten, die prima met Kraft-papier in te pakken is. Zo voorkomen we dat er onnodige kosten voor verpakkingsmateriaal moeten worden betaald, belasten we het milieu minder omdat we geen lucht versturen en worden bezorgdiensten blij van onze manier van verpakken, omdat de ruimte in de busjes voor het bezorgen maximaal kan worden benut. Wie kent het niet: je bestelt een strijkijzer en krijgt 'm in een doos van een magnetron: dat willen we zeker niet ;-) Gelukkig is je aankoop wel helemaal naar je zin, en dat is het allerbelangrijkste! Hartelijke groet, Team Silhouette - Sandra

Helemaal top!

Had schoenen online besteld, maar wel afgehaald in de winkel. Kwam er ook achter dat ze veel te groot waren. Gelijk andere maat mee kunnen nemen. Personeel is ook heel vriendelijk en gezellig.

• Afspraken nakomen

Check. Een maatje kleiner paste je veel en veel beter. Goed dat je ze even aangetrokken hebt achter in het magazijn van onze winkel! Nu heb je vast veel plezier van je nieuwe hoge hakken. Fijne dag! Groet, Team Silhouette

Super vriendelijke mensen, goede service, goed advies, toppers!

• Afspraken nakomen

Lief! Dankjewel! Ik zal de complimenten doorgeven aan ons hele team :-) Hartelijke groet, Sandra - Silhouette

uitstekend.. goede service, snelle levering

Zeer goed, misschien dat er bij bepaalde schoenen genoteerd kan worden of het geschikt is voor voeten met brede wreef.

• Afspraken nakomen

Hi! Dank voor je beoordeling! We schrijven al zo veel mogelijk info op de site. Gelukkig woon je in de buurt. Mocht je twijfelen, stuur gerust een mailtje of een whatsappberichtje. Dan gaan we kijken of een bepaald model bij jouw voet past - of je kunt lekker langs in de winkel om te passen. Dan weet je zeker dat het goed zit! Groet, Team Silhouette

Perfect advies, snelle levering en ook de winkel bezoeken is de moeite waard.

Echt een hele fijne winkel en ook online het beste advies en een goede service. Ik koop al ruim 20 jaar schoenen in deze winkel en altijd tevreden met de aankoop.

• Afspraken nakomen

Wat leuk te horen dat je al zo lang een tevreden klant bent! Op naar de volgende 20 jaar :-) Fijne dag! Groet, Team Silhouette

Zo persoonlijk en fijn

Bestelling was heel snel binnen, persoonlijke boodschap erbij en tips hoe met het product om te gaan. Erg blij dat de doos ook alleen verpakt was met papier zodat er geen onnodig verpakkingsmateriaal wordt gebruikt

• Afspraken nakomen

Dankjewel! Super te horen dat onze manier van verpakken voor jou fijn werkt. We vinden het zonde om 'lucht' te versturen en bovendien is iedere order een kadootje, dus pakken we jouw pakket netjes en strak in :-) Veel plezier ervan! Hartelijke groet, Team Silhouette - Sandra

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 6 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!