• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Bedankt voor de mooie laarzen en de super service

• Afspraken nakomen

Het wordt steeds maar beter en het was al perfect

Elke keer als ik wat bestel, dit was de derde keer, wordt de service weer liever en beter. Dit keer bleek mijn enkel smaller dan het gemiddelde te zijn waardoor het riempje te lang bleek. Je mailt en binnen een kwartier is er antwoord en kom je samen tot een oplossing. En dan de persoonlijke aandacht. Sandra, je bent geweldig. De schoenen worden trouwens ook hoe langer mooier, deze hakken zitten zo heerlijk en staan zo geweldig. Als ik een 20 zou kunnen geven zou het nog niet genoeg zijn.

• Afspraken nakomen

De (online) keuze is reuze en uiteindelijk twee paar pumps besteld op maandag. De volgende ochtend toch van gedachten veranderd en gebeld of ik één van de lak pumps nog kon omruilen voor de matte variant. Heel vriendelijke medewerker aan de telefoon die het gelijk even ging navragen en op de achtergrond hoorde ik dat dit geen enkel probleem was. De volgende dag de pumps al in huis inclusief gratis kussentjes voor in de pumps. De hakken zijn mooi en precies zoals op de afbeelding, van goede kwaliteit en de maat viel ook goed. Één paar pumps was achteraf helaas toch te stijl voor mij, dus die teruggestuurd. Ook de retourservice is zeer gemakkelijk en klantvriendelijk. Al met al een zeer prettige eerste (online) ervaring met Silhouette. Als ik eens in de buurt ben van Rotterdam, zal ik de winkel zeker bezoeken.

• Afspraken nakomen

Prachtige collectie schoenen en supergoed geholpen!

Wat een fantastische winkel. Hele grote collectie en heel veel verschillende maten. De dames helpen je enorm goed. Ze spreken nog eens allerlei verschillende talen. Top!

gewoon top

Prachtige "ondeugende" laarzen als cadeautje voor m'n vriendin gekocht. Eenmaal uitgepakt bleken ze zelfs mooier dan op de foto. Een goed advies over de juiste maat gekregen van de winkel. Deze artikelen zijn natuurlijk niet goedkoop, maar in deze tijden dat het soms alleen maar lijkt te gaan om koopjes en korting, vind ik het een verademing te zien dat als je net even wat meer uitgeeft er dan ook gewoon kwaliteit tegenover staat. En heel belangrijk, ik weet niet of deze winkel zich dat realiseert, maar zo fijn dat contact via de whatsapp op de site gewoon met een echt mens is.

Helemaal Top

De croco print de hakhoogte en timeless model, en love it

• Afspraken nakomen

Fijne snelle levering erg goede producten

• Afspraken nakomen

Online goed, winkel wat minder

Besloten ditmaal schoenen online te bestellen. Alles ging goed, was op tijd en precies de goede schoenen. In de winkel zelf een wat mindere ervaring. Het personeel is erg druk en kan wat geïrriteerd overkomen of ze hebben soms geen tijd je. Dat kan beter.

• Afspraken nakomen

Topservice en prachtige high heels.

Vorig jaar langsgeweest in de winkel, deze keer online gekocht. Zowel in de winkel als via Whatsapp advies gevraagd en gekregen. Niets is hen teveel gevraagd, zeer vriendelijk, uitstekende productkennis, als klant heb je er een aangenaam shoppinggevoel. Kortom ik ben een zeer tevreden klant die al 2 keer de perfect zittende laarzen kocht. Ik keer graag opnieuw terug.

• Afspraken nakomen

Ze zitten perfect en lopen heerlijk. Ben er super blij mee:-)

Fijn geholpen.

Silhouette staat bekend om de hoge hakken en de service. En beide zijn ook dik in orde als je binnen stapt. De dames (en heer) nemen de tijd voor je en de sfeer is nooit gejaagd. Kortom, heerlijk schoenen shoppen in Rotterdam.

Beste van de beste

Eerlijk en transparant

In een ver verleden eens poseerschoentjes besteld bij Silhouette, en nu dan een paar hoge sandalen voor spannende feestjes. De productomschrijvingen zijn echt fantastisch, alles wat je je afvraagt staat erbij! Bijv geschikt voor hoge wreef/brede voet/smalle voet/lange tenen noem het maar op. In elke prijsklasse zijn er fantastische hakken te vinden bij ze. Je krijgt bij evt vragen snel antwoord via de chat. Bestel- en verzendproces verloopt ook makkelijk en snel.

• Afspraken nakomen

Zeer tevreden over alles, alleen stuur ik de schoenen straks terug want ze zijn te groot. Wel heb ik een maat kleiner besteld. De verpakking was top, de website is top en het lieve weertje op de rekening was lief. Dank. Thea.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Altijd geweldige schoenen!

Weer heel tevreden! Helaas van de 3 paar twee terug moeten sturen ivm te wijde hiel en de ander echt te hoog.. Maar ik koop eigenlijk al mijn hakken hier! Volop keuze, fijne kwaliteit en super service!

• Afspraken nakomen

Heel tevreden, snelle service en mooi van kwaliteit. Prima advies. Zeker en aanrader. Ik ben alvast fan ❤️

• Afspraken nakomen

Ook deze keer weer correcte service, goede kwaliteit

Idem als hierboven.

• Afspraken nakomen

Super snelle levering, en prima kwaliteit!

Top service en contact

Deze mensen snappen wat service is. Toen ik thuiskwam bleek ik de verkeerde maat schoenen te hebben. Na prettig overleg de andere maat opgestuurd, vervolgens foto’s gestuurd zodat ze mee konden kijken welke schoenen beter zaten. Ze hebben echt verstand van hoe de schoenen moeten zitten en oplossingen om hoge hakken lekker te laten zitten. En héél veel keuze,…feestje!!

Gewoon super!!!!!!!

Vorige week voor het eerst pumps besteld Vandaag van arnhem naar Rotterdam gereden schoenen geruild en meteen een paar over knie laarzen gekocht. Wat een service en wat een lieverds, dit had ik veel eerder moeten doen. Gr. Henk

Alles prima in orde

Ben super blij met mijn nieuwe hakken ik ben wel een man maar zal ze veel dragen .Geeft mij wel een goed gevoel dank jullie wel.

• Afspraken nakomen

Super ruim assortiment in schoenen

Vanaf het begin heb ik goede ervaringen met deze zaak. De service is uitstekend. Je kan ze altijd dmv een appje bereiken voor een vraag. Zij reageren vrij snel terug. Ik wil een keer er voor reizen om de winkel hun ruim assortiment aan producten te bezichtigen.

• Afspraken nakomen

Prachtige schoenen, snelle levering met een lief bericht!

Niet alleen heb ik hier super mooie poseerschoenen goedkoper dan alle andere winkels gevonden, maar was de delivery super snel. Als bonus, kreeg ik een heel lief berichtje in het doosje, samen met veel leuke en nuttige informatie over poseerschoenen! Top top top!

Over Silhouette Schoenen BV

Silhouette Schoenen Rotterdam - de onbetwiste specialist op het gebied van pumps en laarzen met hoge hakken met de meeste hoge hakken per m²! Niet alleen een webwinkel (www.silhouette.nl), maar ook een echte winkel in het Centrum van Rotterdam. Persoonlijk advies en goede kwaliteit voor een prima prijs! Wij verkopen schoenen en laarzen met hoge hakken van maat 30 tot en met maat 46/47. Onze winkel is 6 dagen per week geopend en parkeren kan voor de deur. Ook met het OV is onze winkel zeer goed bereikbaar. Naast een echte winkel hebben we ook een uitgebreide online shop - alles uit voorraad leverbaar. Tot snel!