super goed

na 1 dag de bestelling reeds geleverd. toplamp prachtig zoals verwacht.

Kleine webshop met heeeel orginele spullen. Wij zijn fan

Derde maal besteld, some duurt t even maar de spullen zijn waanzinnig. Wij lezen ook reviews en verbazen ons soms over hoe mensen tekeer kunnen gaan. Kleine webshops zijn toch ook veel leuker. Tot de volgende!

Top producten!

Matten gekocht, snel bezorgd en goed van kwaliteit. Hebben het in de woonkamer liggen, maakt het plaatje compleet! dankje

Snelle levering van een prachtige lamp

Ik werd helemaal blij toen ik de lamp aan konzetten.....in 1 woord prachtig

Topservice, top product!

We hebben de opberg trolley uit hout en staal gekocht en zijn er zeker blij mee! het heeft een speciale look en is ook nog eens handig door de wieltjes eronder!

Prachtige oosterse hanglamp!

We hebben de Oosterse hanglamp in mozaïek gekocht overlaatst en zijn er echt enorm blij om! Het maakt onze slaapkamer echt enorm gezellig 's avonds en door het blauwe licht worden we helemaal zen

Geld gelukkig overgemaakt uiteindelijk

We hebben de bestelde lampen die niet leverbaar waren en daarop bestelde alternatieven niet gekregen, maar nu gelukkig wel ons geld terug gestort gekregen. Aanbevelen doen we hen nog steeds niet, te lastig om een bestelling thuis te krijgen en ook lastig gebleken om het geld vervolgens terug te krijgen.

Beste Hennie, Ik heb je ik denk wel 20 keer geprobeerd te bereiken, je reageert niet per mail, niet op de telefoon. Ik kan dit als eerlijke hardwerkende ondernemer niet accepteren. Jullie bestellen regelmatig, ook zaken die duidelijk niet op voorraad zijn. Jullie onderhandelen over van alles en nog wat en wijzigen bestellingen ook aan de lopende band. Elke order betekent minstens 10 mailtjes. Deze order was eerst een andere set lampen, deze zijn keurig en op tijd verzonden. Deze zending is verloren gegaan in het transport tijdens een heel drukke periode. Hiervan waren jullie ook op de hoogte. Ik heb jullie toen ook laten weten wat het wel even kon duren voordat het duidelijk zou worden of deze zending weer boven water zou komen maar geen zorgen te maken. Na een tijdje veranderde jullie de bestelling weer in een set die niet op voorraad is terwijl we all bezig waren met productie van je eerste wijziging van deze bestelling. Ik heb dat wederom direct laten weten. Ook een alternatief aangeboden en een raming van de levertijd. Dit wilde jullie uiteindelijk niet en op een gegeven moment hebben jullie geannuleerd. Ik was dus én een bestelling kwijt, heel veel werk op mn hals gehaald, voorraad inkopen gewijzigd EN een verloren zending. Jullie hebben gewoon je geld terug en dan wordt deze hele geschiedenis beloont met niet één maar 2!!! slechte beoordelingen? We runnen Ghalia als een leuk bedrijfje naast een druk Gezin en Fulltime job. Er is continu gewoon contact geweest en nee, we zijn geen wehkamp en zeker niet de snelste. Die pretentie hebben we ook niet. We hebben ook met een aantal eerdere orders jullie de mogelijkheid gegeven om eerst te zien en pas dan te betalen. De terugbetaling heeft welgeteld 17 dagen geduurd mede door de betaalwijze. Dat is misschien wat lang maar om dan zo tekeer gegaan terwijl jullie van de voorgaande (ik heb ze even geteld) 7 bestellingen van in totaal 13 lampen alleen maar tevreden waren vind ik onacceptabel en ook iets dat deze lange reactie verdiend. Reviews zijn niet bedoeld om ondernemers te slopen of om chantabel in te zetten omdat de verwachting hoger/anders zijn. Je geeft zelf al aan dat je volkomen tevreden was in alle voorgaande transacties. ook de terugbetaling is gewoon uitgevoerd direct na het annuleren. Ik heb je dat laten zien en uitgelegd. Meer kunnen wij niet doen. Dat je dit heel jammer vind begrijpen we maar de middelen die jullie daar dan op inzetten zijn buiten alle proporties.

voorheen goed, nu zeer slecht

In 2013 prima ervaring, veel lampen gekocht bij Ghalia. Daarom weer 5 lampen gekocht. Drie aangekomen, dus prima. Twee grote lampen besteld in april nooit aangekomen, waren steeds niet leverbaar, diverse malen twee alternatieve lampen besteld, ook weer niet leverbaar, alleen keer een verkeerde kleine lamp aangekregen (teruggestuurd). Omdat de levertijd onbekend was de levering geannuleerd. Inmiddels is de termijn van door Dietwin/Ghalia beloofde termijn 30 dagen terugbetaling ruim verstreken, ondanks zijn belofte geld terug te storten vorige week en onze 8 mails en 3 telefoontjes, nog steeds geen geld terug! We hadden vier sterren gegeven, is dit niet waard. We gaan de consuwijzer en de rechtbijstand informeren, zoals we aan eigenaar Dietwin Betlem hebben aangegeven. Helaas..... Indien er wel wordt betaald, zullen we dat hier vermelden.

Zoveel keuze

Er zijn zoveel verschillende mooie dingen beschikbaar, echt wow. Ik was al zeer lang aan't zoeken naar een bepaalde stijl om mijn huis in te richten en hier heb ik het zeker gevonden. De levering was net iets trager dan verwacht maar niet storend op zich. Ze hebben Ik heb er namelijk zeer veel genot van nu. Alles is tip top in orde! Dankjewel voor de service!

Goede ervaring, top materiaal

We hebben een paar dingen besteld, even moeten wachten maar ik ben blij dat het heelhuids aangekomen is. De lamp die we hebben gekocht past echt perfect in ons decor en de Marokkaanse Beni Ouarain Faiza is echt tastbaar van goed materiaal gemaakt. Echt top Bedankt.

Kwalitatieve aankoop

We zijn zeer blij met de aankoop bij Ghalia, de detail in het ontwerp is zeer aangenaam om op te merke. De levering daarentegen was iets trager, nu met zo een aankoop heb ik liever een goede levering waarbij het heel aankomt bij mij. Ze waren zeer vriendelijk en hebben dan ook correct gehandeld in deze kwestie. Al bij al een zeer goede aankoop en service

Mooie spullen, daarom een aanrader

Het vraagt wel wat geduld voor alles in kannen en kruiken is, maar het wachten is de moeite waard, mooie lampen, authentiek. Eigenaar komt belofte om te reageren via de mail na.

Pluspunten

Erg tevreden over de service. Er wordt snel gehandeld en ze hebben mooie producten in de webshop.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering en mooie lampen gekocht

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bestellen ging eenvoudig en snel in huis

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Fijne shop die prachtige dingen verkoopt

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wij hebben een prachtige oosterse hanglamp besteld via de shop. Werd binnen de verwachte levertijd geleverd dus daar waren we erg blij mee.

geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Even een review om duidelijk te maken hoe blij ik ben met mijn nieuwe aankoop! Nu de trotste bezitter van een prachtig handgemaakt vloerkleed. Top service!!

Pluspunten

Zeer betrouwbaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Geweldige eigenaar

Ga zo door

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Producten op de site komen goed overheen met het werkelijke product en een snelle levering

Wij hebben geen slechte punten ervaren

• Betrouwbaarheid

Beste Klant, dank voor de review. We merken dat de bereidheid om goede reviews te geven daalt en dat de reviews wel veel gebruikt worden als er dingen niet goed gaan (terrecht of onterecht) zijn we dus blij met blije klanten. Dat is immers in ons belang en daar gaan we voor. Afbeeldingen kunnen weldelijk wat afwijken van het uiteindelijk product. Dat heeft alles met het handmatige karakter te maken. We doen ons best om zo groot mogelijke gelijkenissen te borgen en dat lukt over het algemeen heel aardig. Groeten van Team Ghalia

Pluspunten

Ik heb hier al eerder lampen gekocht. Prachtige producten.

Nvt

• Betrouwbaarheid

We zien jullie graag weer terug bij een volgend project! Dank voor de feedback

Pluspunten

Prachtige lamp. Authentieke Egyptische uitstraling die ons herinnert aan onze vakanties in dit land. Snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Fijn te lezen!, sommige mensen nemen ze ook mee van een reis maar vaak is de afwerking toch minder bestand tegen ons vochtige klimaat en is de bedrading ronduit gevaarlijk te noemen. We houden er van als klanten de oorsprong kennen en dus weten en waarderen welk product ze in handen krijgen

Pluspunten

Snel en mooie lampen