Geen levering en geen contact.

Bestellt eind December, lamp was en is nog stets op vooraad, levering binnen 3 dagen, tot nu niets gelevered, geen contact hoewel 2 mailtjes gestuurt. Telefoon niet actief, alleen antwoordapparat. Ik gaa door tot ik mijn bestelling heb gekregen!! Naar die beeordeeling was ik meteen gecontakteert een belowed dat the bestellening een week later word gestuurt (eind februari). Tot nu niets gebeurt een ook geen verder contact. The lamp Faya L is in voorraad. Waar zit de blokkade?

Beloven en niets waarmaken

Twee lampen besteld eind 2020. Na twee mailtje reactie met veel excuses, kerstdrukte kinderen thuis etc. Ze hadden maar 1 van de twee lampen op voorraad. Ik zou binnen een week mijn lampen krijgen. Niet gekregen, geen reactie op mailtjes, telefonisch niet bereikbaar. Telefoon springt meteen op een voice mail waarin ze zeggen dat ze op weg zijn? Vreemd ze waren toch thuis met de kinderen. Ik vraag mij af of ik mijn lampen nog krijg nu ook de webwinkel om Administratieve redenen uit de lucht. Na een aantal weken, bericht gekregen van Ghalia over de reden van het nog niet versturen van de lampen. Eindelijk vandaag de lampen gekregen. Al met al heeft het bijna drie maanden geduurd. Als je geduld hebt is het zeker de moeite waard.

Fijn

Het heeft even geduurd maar we zijn heel blij met onze nieuwe zithoek in oosterse sferen. De lampen met vogelpatroon hangen mooi. Thanks voor de goede raad, de extra lamp en het kadootje Fam. Vogel

Fantastisch mooie kaarshouders en goed contact

Ik had voor kerst 3 albast kaarshouders besteld. Erg mooie houders, door het kaarslicht zie je de nerven in het albast erg goed. Als je op zoek bent naar blikvangers op tafel, kan ik je deze houders zeker aanbevelen! Ook was er 1 kaarsenhouder bij het vervoer beschadigd geraakt. Dit werd keurig door de webshop opgelost.

Dit is zo bijzonder spul. We hebben een flinke set albaster kaarshouders gekocht. Magisch!

Licht effect. Het is ook zo overduidelijke echt handwerk! Er is er niet één hetzelfde,

8 baan rit met goede afloop!

Na lang op de bestelde lamp gewacht te hebben werd de verkeerde maat geleverd, een kleiner exemplaar. De eigenaar van Ghalia stelde voor nog zo’n zelfde lamp te sturen met een langere ketting zodat ze als set opgehangen konden worden! Gratis! als compensatie voor het wachten. Echt super geregeld!

Geen levering en geen contact. Super slecht!!! Neem het risico niet

Na een bestelling geen levering ontvangen (die zou er met 2 of 3 dagen zijn) en geen mogelijkheid om contact te hebben met bedrijf. Helaas geen reactie op mailtjes, of telefoontjes (een automatisch voicemail om te mailen..) of contactformulier op de site. Erg jammer, geld weg, geen lamp en geen uitzicht op levering.

Prachtig gemaakt!

We zijn echt blij met deze lamp. Wilde wat speciaals en dat is de Aisha in XXL echt. Het handwerk is prachtig en je ziet hoeveel werk er in zit.

Zeer slechte ervaring

Ik heb op 21 januari 2020 een bestelling geplaatst voor de 'Kaarshouders Bibi set van 3'. De bestelling heb ik ontvangen, maar de kaarsen bleken helaas beschadigd te zijn. Vervolgens heb ik de kaarsen geretourneerd en blijkt uit de gegevens van PostNL dat Ghalia de retourzending op 11 februari 2020 heeft ontvangen. Tot op de dag van vandaag reageren zij niet op telefoontjes en e-mailberichten en heb ik nog steeds het bedrag van €53,40 niet ontvangen. Dit is echt ronduit schandalig. Ik zou adviseren om hier nooit iets te bestellen, aangezien je niet zeker weet of het product naar wens is, waarna je - indien het product reeds retour is gezonden - kan fluiten naar je geld.

Best Moniek, we hebben je een paar maal in de gelegenheid gesteld te reageren maar je doet dat niet. We hebben netjes gehandeld en uitgelegd wat er is gebeurd. Je hebt de order initieel betaald met een giftcard en deze was niet meer te achterhalen toen je aangaf te willen annuleren. Samen met de uitgever hebben we er voor gezorgd dat je toch je geld hebt terug gekregen in de vorm van cash. Heel prima service dus. Dat het lang heeft geduurd dat klopt en hebben we al uitgelegd. We hebben je ook meermalen gevraagd de review aan te passen en ook aangeboden een nieuwe set te sturen want we leveren natuurlijk uiteindelijk alleen producten die correct zijn, ook hier wilde je geen gebruik van maken.

Eind juni is de lamp geleverd. Daarnaast een aardig extraatje ontvangen: waxine lichthouder van hetzelfde materiaal als de bestelde lamp. Zeer tevreden met de lamp. De lamp is het geld waard, maar de levering duurde erg lang. Houd daarom rekening met een langere levertijd.

Je lamp wordt deze week alsnog geleverd, zoals beloofd

Echt handwerk, geen 13 in een dozijn

En dat is voor ons echt het belangrijkste. Oosterse lampen zie je veel maar deze zijn toch echt speciaal. Tot de volgende!

Mooie lamp!

De levering duurde ietsje langer, maar uiteindelijk goed contact gehad met de eigenaar en het was het wachten waard! Ontzettend mooie lamp en van goede kwaliteit!

Prachtig!

Het is echt verbazingwekkend hoe mooi dit handwerk is. We sparen voor meer!

Ordered lamp in December 2018 - still no delivery

Ordered a lamp in December 2018, money was booked from my CC immediately in December (EUR 399). Since than no delivery, no explanation since March 2019. Calling the call center every week. Being told that the owner will come back to me. But big suprise, no feedback at all. No mails, no call-backs, also no money back. So waiting now nearly a year!!!

• Would you recommend us? No

super goed

na 1 dag de bestelling reeds geleverd. toplamp prachtig zoals verwacht.

Kleine webshop met heeeel orginele spullen. Wij zijn fan

Derde maal besteld, some duurt t even maar de spullen zijn waanzinnig. Wij lezen ook reviews en verbazen ons soms over hoe mensen tekeer kunnen gaan. Kleine webshops zijn toch ook veel leuker. Tot de volgende!

Top producten!

Matten gekocht, snel bezorgd en goed van kwaliteit. Hebben het in de woonkamer liggen, maakt het plaatje compleet! dankje

Snelle levering van een prachtige lamp

Ik werd helemaal blij toen ik de lamp aan konzetten.....in 1 woord prachtig

Topservice, top product!

We hebben de opberg trolley uit hout en staal gekocht en zijn er zeker blij mee! het heeft een speciale look en is ook nog eens handig door de wieltjes eronder!

Prachtige oosterse hanglamp!

We hebben de Oosterse hanglamp in mozaïek gekocht overlaatst en zijn er echt enorm blij om! Het maakt onze slaapkamer echt enorm gezellig 's avonds en door het blauwe licht worden we helemaal zen

Geld gelukkig overgemaakt uiteindelijk

We hebben de bestelde lampen die niet leverbaar waren en daarop bestelde alternatieven niet gekregen, maar nu gelukkig wel ons geld terug gestort gekregen. Aanbevelen doen we hen nog steeds niet, te lastig om een bestelling thuis te krijgen en ook lastig gebleken om het geld vervolgens terug te krijgen.

Beste Hennie, Ik heb je ik denk wel 20 keer geprobeerd te bereiken, je reageert niet per mail, niet op de telefoon. Ik kan dit als eerlijke hardwerkende ondernemer niet accepteren. Jullie bestellen regelmatig, ook zaken die duidelijk niet op voorraad zijn. Jullie onderhandelen over van alles en nog wat en wijzigen bestellingen ook aan de lopende band. Elke order betekent minstens 10 mailtjes. Deze order was eerst een andere set lampen, deze zijn keurig en op tijd verzonden. Deze zending is verloren gegaan in het transport tijdens een heel drukke periode. Hiervan waren jullie ook op de hoogte. Ik heb jullie toen ook laten weten wat het wel even kon duren voordat het duidelijk zou worden of deze zending weer boven water zou komen maar geen zorgen te maken. Na een tijdje veranderde jullie de bestelling weer in een set die niet op voorraad is terwijl we all bezig waren met productie van je eerste wijziging van deze bestelling. Ik heb dat wederom direct laten weten. Ook een alternatief aangeboden en een raming van de levertijd. Dit wilde jullie uiteindelijk niet en op een gegeven moment hebben jullie geannuleerd. Ik was dus én een bestelling kwijt, heel veel werk op mn hals gehaald, voorraad inkopen gewijzigd EN een verloren zending. Jullie hebben gewoon je geld terug en dan wordt deze hele geschiedenis beloont met niet één maar 2!!! slechte beoordelingen? We runnen Ghalia als een leuk bedrijfje naast een druk Gezin en Fulltime job. Er is continu gewoon contact geweest en nee, we zijn geen wehkamp en zeker niet de snelste. Die pretentie hebben we ook niet. We hebben ook met een aantal eerdere orders jullie de mogelijkheid gegeven om eerst te zien en pas dan te betalen. De terugbetaling heeft welgeteld 17 dagen geduurd mede door de betaalwijze. Dat is misschien wat lang maar om dan zo tekeer gegaan terwijl jullie van de voorgaande (ik heb ze even geteld) 7 bestellingen van in totaal 13 lampen alleen maar tevreden waren vind ik onacceptabel en ook iets dat deze lange reactie verdiend. Reviews zijn niet bedoeld om ondernemers te slopen of om chantabel in te zetten omdat de verwachting hoger/anders zijn. Je geeft zelf al aan dat je volkomen tevreden was in alle voorgaande transacties. ook de terugbetaling is gewoon uitgevoerd direct na het annuleren. Ik heb je dat laten zien en uitgelegd. Meer kunnen wij niet doen. Dat je dit heel jammer vind begrijpen we maar de middelen die jullie daar dan op inzetten zijn buiten alle proporties.

Zoveel keuze

Er zijn zoveel verschillende mooie dingen beschikbaar, echt wow. Ik was al zeer lang aan't zoeken naar een bepaalde stijl om mijn huis in te richten en hier heb ik het zeker gevonden. De levering was net iets trager dan verwacht maar niet storend op zich. Ze hebben Ik heb er namelijk zeer veel genot van nu. Alles is tip top in orde! Dankjewel voor de service!

Goede ervaring, top materiaal

We hebben een paar dingen besteld, even moeten wachten maar ik ben blij dat het heelhuids aangekomen is. De lamp die we hebben gekocht past echt perfect in ons decor en de Marokkaanse Beni Ouarain Faiza is echt tastbaar van goed materiaal gemaakt. Echt top Bedankt.

Kwalitatieve aankoop

We zijn zeer blij met de aankoop bij Ghalia, de detail in het ontwerp is zeer aangenaam om op te merke. De levering daarentegen was iets trager, nu met zo een aankoop heb ik liever een goede levering waarbij het heel aankomt bij mij. Ze waren zeer vriendelijk en hebben dan ook correct gehandeld in deze kwestie. Al bij al een zeer goede aankoop en service

Mooie spullen, daarom een aanrader

Het vraagt wel wat geduld voor alles in kannen en kruiken is, maar het wachten is de moeite waard, mooie lampen, authentiek. Eigenaar komt belofte om te reageren via de mail na.