perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer betrouwbaar

• Betrouwbaarheid

Beste Klant, dank voor de review. We merken dat de bereidheid om goede reviews te geven daalt en dat de reviews wel veel gebruikt worden als er dingen niet goed gaan (terrecht of onterecht) zijn we dus blij met blije klanten. Dat is immers in ons belang en daar gaan we voor. Afbeeldingen kunnen weldelijk wat afwijken van het uiteindelijk product. Dat heeft alles met het handmatige karakter te maken. We doen ons best om zo groot mogelijke gelijkenissen te borgen en dat lukt over het algemeen heel aardig. Groeten van Team Ghalia

Pluspunten

Ik heb hier al eerder lampen gekocht. Prachtige producten.

Nvt

• Betrouwbaarheid

We zien jullie graag weer terug bij een volgend project! Dank voor de feedback

• Betrouwbaarheid

Fijn te lezen!, sommige mensen nemen ze ook mee van een reis maar vaak is de afwerking toch minder bestand tegen ons vochtige klimaat en is de bedrading ronduit gevaarlijk te noemen. We houden er van als klanten de oorsprong kennen en dus weten en waarderen welk product ze in handen krijgen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer goede communicatie en vriendelijk personeel. Bezorging van het bestelde product verliep uitstekend.

very bad, unacceptable

• Would you recommend us? No
  • Reliability

Dear Customer, we did inform you about the lead times. and when planning is rather clear there is no real need to inform in between. If you do have additional questions our aftersales department is there for you via telephone or email. we could have informed you a bit earlier but when the stock is running low it can take some time to verify as we stock is not centralized.. I really can't imagine however that this should be 'rewarded' with a 2 star rating

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Betrouwbaarheid

We betreuren het dat u dit zo heeft ervaren maar we hebben u meerdere mails met statussen gestuurd tussentijds waarbij u altijd de optie heeft om te annuleren. Toen eenmaal de spullen er waren hebben we snel verzonden en inderdaad daar hadden we beter even nog een berichtje over kunnen sturen maar we hebben u weldegelijk op de hoogte gehouden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Trotz Rücksendung der Ware auf eigene Kosten (2o Euro) reagiert das Unternehmen nicht und erstattet auch den Kaufpreis nicht zurück!

Dieses Unternehmen ist nicht zu empfehlen. Auch nahezu drei Wochen, nachdem ich die Ware zurück gesendet habe (auf meine Kosten / 20 Euro !!) bekomme ich keine Antwort und kein Geld.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Betrouwbaarheid

Sehr geehrter Kunde, wir sind sehr enttäuscht, was Sie schreiben. Wir haben Ihre Bestellung sofort nach der Stornierung storniert und rückerstattet. Wir erwähnen auch, dass Rücksendungen kostenlos sind, wenn Sie unsere Rückgabemethode verwenden. Sie haben sich entschieden, die Rücksendung selbst vorzunehmen. Wir senden Ihnen auch Updates zum Bestellfortschritt. Wenn Artikel ausverkauft sind, kann es eine Weile dauern. Wir erkennen nicht, was Sie sagen, und haben Ihnen sogar angeboten, die zusätzlichen Kosten für Ihre Rücksendung zu erstatten, aber wir haben keine Antwort erhalten

good service, well treated

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

I ordered my product in april 18, 5 months later I never received my product! The company refuse to refund me in spite of many requests to the customer service!!!!!!!!

• Betrouwbaarheid

We are sorry that you did not recieve your order but we refunded you 100%, we would never refuse a cancellation and refund. We have 30 days money back guarantee and you can keep your order for 30 days try. Refunds can sometime take long. Especcialy with credit cards. That is not something we can influence.

perfect, definitely recommended