9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer goede communicatie en vriendelijk personeel. Bezorging van het bestelde product verliep uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooi, echt mooi. Het handwerk is niet perfect maar dat vinden wij juist zo mooi

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
2

1 star: very bad, unacceptable

Positive

Nice products

Suggestions

Inform your customers about delays. I shouldn't have to mail and call several times to get answers. Delivery time was 2,5 months for my lamps.

  • Would you recommend us? No
  • Price
  • Quality
  • Reliability

Reactie van het bedrijf

Dear Customer, we did inform you about the lead times. and when planning is rather clear there is no real need to inform in between. If you do have additional questions our aftersales department is there for you via telephone or email. we could have informed you a bit earlier but when the stock is running low it can take some time to verify as we stock is not centralized.. I really can't imagine however that this should be 'rewarded' with a 2 star rating

2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Na tien (10!) maanden alsnog het bestelde product geleverd. Chapeau! Maar misschien is dit wel cynisch bedoeld!

Verbeterpunten

Tien maanden wachttijd zonder enige communicatie van jullie zijde vind ik echt een kwalijke zaak. Wanneer de levering dan alsnog komt, is het mogelijk klantvriendelijk om in ieder geval een excuus briefje bij te voegen, een kleinigheidje voor het geduld zou helemaal leuk zijn, maar zoals nu afgehandeld, zonder ook maar iets... Treurig

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

We betreuren het dat u dit zo heeft ervaren maar we hebben u meerdere mails met statussen gestuurd tussentijds waarbij u altijd de optie heeft om te annuleren. Toen eenmaal de spullen er waren hebben we snel verzonden en inderdaad daar hadden we beter even nog een berichtje over kunnen sturen maar we hebben u weldegelijk op de hoogte gehouden

1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Trotz Rücksendung der Ware auf eigene Kosten (2o Euro) reagiert das Unternehmen nicht und erstattet auch den Kaufpreis nicht zurück!

Verbeterpunten

Dieses Unternehmen ist nicht zu empfehlen. Auch nahezu drei Wochen, nachdem ich die Ware zurück gesendet habe (auf meine Kosten / 20 Euro !!) bekomme ich keine Antwort und kein Geld.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Sehr geehrter Kunde, wir sind sehr enttäuscht, was Sie schreiben. Wir haben Ihre Bestellung sofort nach der Stornierung storniert und rückerstattet. Wir erwähnen auch, dass Rücksendungen kostenlos sind, wenn Sie unsere Rückgabemethode verwenden. Sie haben sich entschieden, die Rücksendung selbst vorzunehmen. Wir senden Ihnen auch Updates zum Bestellfortschritt. Wenn Artikel ausverkauft sind, kann es eine Weile dauern. Wir erkennen nicht, was Sie sagen, und haben Ihnen sogar angeboten, die zusätzlichen Kosten für Ihre Rücksendung zu erstatten, aber wir haben keine Antwort erhalten

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg tevreden met een mooie lantaarn. Na een eerste levering van een lamp met beschadigingen heeft het bedrijf binnen enkele dagen zonder problemen een nieuw exemplaar nagezonden. Ruimhartige en klantvriendelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 stars: good service, well treated

  • Would you recommend us? Yes
  • Price
  • Quality
  • Reliability
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

I ordered my product in april 18, 5 months later I never received my product! The company refuse to refund me in spite of many requests to the customer service!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

We are sorry that you did not recieve your order but we refunded you 100%, we would never refuse a cancellation and refund. We have 30 days money back guarantee and you can keep your order for 30 days try. Refunds can sometime take long. Especcialy with credit cards. That is not something we can influence.

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

bonne communication

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De hanglamp was voor reparatie retour gegaan. Ik kreeg een halogeen lampje cadeau.

Verbeterpunten

Geen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid
10

5 stars: perfect, definitely recommended

  • Would you recommend us? Yes
  • Price
  • Quality
  • Reliability
8

4 stars: good service, well treated

Positive

The product that I bought was exactly as described. It was delivered very quickly.

Suggestions

The feet on the lamp were extremely crude and dangerously sharp. I had to file them to give them round edges. I also had to fit a rubber protective sheath around the feet to prevent them from damaging the wooden surface on which the lamp was put. In my opinion, the lamp looks better switched off than switched on.

  • Would you recommend us? Yes
  • Price
  • Quality
  • Reliability

Reactie van het bedrijf

Dear Philip, thank you for your feedback. Although the work is done by hand and with limited tools and means there should nu no sharp parts, at least on the outside. We will attend to this. The casting of the legs is a crude method. It is a property, so i will remain rough.. None the less we value your comments and we will look into adding silicon sleeves for the legs to protect furniture. For the latter, did you use an Eco Halogen lightbulb? I am confident that it will make an impression when you do and switch it on. Thank you again Ghalia

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie handgemaakte lampen van zeer goede kwaliteit!

Verbeterpunten

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Onlangs 2 mooie Oosterse staande lampen besteld en deze supersnel ontvangen. Ik ben er erg blij mee , en het zijn kwalitatief prachtige exemplaren, die een mooie warme sfeer uitstralen zoals Ghalia dat ook vermeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verbeterpunten

Ik vind de producten erg mooi maar wel erg prijzig ..

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super snelle levering en prachtige spullen. Ik ben er happy mee :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ze hadden onverwachts een leuk theelicht met grote waxines als cadeau bij de bestelling gedaan, heel erg leuk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en prachtig product. Wij hebben een kolom lampen in de hal hangen. Veel complimenten van onze vrienden. Wij genieten dagelijks van de producten van Ghalia en bevelen dit bedrijf van harte aan.

Verbeterpunten

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooi handwerk

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uiteindelijk werd er wel geleverd, maar er zaten maar liefst vier maanden tussen bestellen en leveren.

Verbeterpunten

Betere communicatie over levertijden en stand van zaken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Prijs
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste klant, dank voor uw feedback. We sturen altijd updates, initieel om de status te melden en later meer specifiek. Uw bestelling is alleen per abuis op een status gezet die niet gebruikt wordt en dat kwam pas veel later naar voren. We hebben deze status nu helemaal op non actief gezet zodat dat niet meer kan voorkomen.

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooie producten

Verbeterpunten

Sneller versturen

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid
9

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Verbesserungspunkte

Die Lampe ist sehr schön gearbeitet. Leider wurde sie ohne Kette geliefert, obwohl sie im Internet mit Kette abgebildet ist.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Preis
  • Qualität
  • Zuverlässigkeit
9

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

faced some issues with my order but ghalia took care of my problem

Verbesserungspunkte

quicker response would be appreciated

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Preis
  • Qualität
  • Zuverlässigkeit
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik heb een hele mooie lamp besteld die netjes verpakt en op tijd bij mij thuis werd geleverd, ben heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Filter op taal