Tot nu toe goed.

Ik heb nog geen ervaring met jullie bedrijf maar ik verwacht dat het goed is.

Beste Gerard, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons gevonden heeft en ons vertrouwd zonder dat u ervaring heeft bij ons. Ik kon u alleen niet vinden in het systeem dat u een bestelling heeft geplaatst kan dit kloppen? Neem anders even contact op via de mail (Wesley@perfectfitautomotive.com). Als u het product al heeft, veel plezier en gebruiksgemak toegewenst! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

TOPPIE

Echt een snelle levering, prima betaalsysteem en klantenservice

Beste Eric, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons gevonden heeft en u tevreden bent over de snelle levering, prima betaalsysteem en de klantenservice die voor u klaar stond. Wij doen er alles aan om continu te streven naar een beter werkende webshop, levering en dan is het prettig om een terugkoppeling te horen vanuit u! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Helaas troep opgestuurd gekregen

Na een eerdere positieve ervaring een trekhaak besteld. Helaas was deze al eerder retour gestuurd door een klant, blijkbaar niet gecontroleerd en opgestuurd naar mij. De trekhaak was aan alle kanten beschadigd en niet compleet dus onbruikbaar. Netjes mijn geld terug gekregen maar wel elders een trekhaak moeten kopen want de vakantie staat voor de deur.

Beste Arjan, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij dat u naar eerdere goede ervaringen toch terug bent gekomen om bij ons een bestelling te doen. Onze excuses dat wij deze trekhaak opgestuurd hebben, dit is een fout vanuit ons! Wij doen natuurlijk ons best om uw producten zo goed en snel mogelijk te verzenden, helaas is dat dit keer niet perfect gegaan! Het minste wat wij konden doen is natuurlijk uw geld terugstorten. Excuses voor het ongemak en hopelijk toch tot ziens! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Trekhaakland heeft een ruim assortiment met een goede klantenservice, door corona zijn er wat minder producten op voorraad, echter valt dit mee bij Trekhaakland.

Beste Bernard, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons gevonden heeft en u tevreden bent over ons ruime assortiment gecombineerd met een goede klantenservice! Wij zijn dan ook ontzettend blij met de 10 die u ons heeft gegeven! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Super slecht

Trekhaak besteld. Kreeg vervolgens bericht dat deze niet op voorraad was en kreeg een mail toen deze binnen was. Ik moest deze nu maar snel bestellen en dus gedan. Dag later bericht dat de leverancier deze trekhaak niet kon leveren, dus hebben ze de order geannuleerd en geld gecrediteerd. Bij telefoontje over deze vreemde gang van zaken, kreeg ik te horen dat ze voor mijn Skoda Octavia Station maar verder moest zoeken en wellicht bij een andere leverancier. Heb je het ooit zo zout gegeten!!!! Je gaat je klanten toch niet vertellen dat ze maar bij de concurrent moeten gaan kijken. Dat heb ik inmiddels wél gedaan en had de trekhaak binnen drie dagen in huis. Geachte Trekhaakland: Zoek ASAP iemand anders voor je klantenservice!!! Grt Cees Z.

Beste Cees, Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet goed is. Er is inderdaad een 'Mail mij' button wanneer er iets op voorraad is, echter kunnen er meerdere klanten zijn die hier op ingeschreven staan. Het is enorm jammer dat deze trekhaak niet meer op voorraad was voor u, wij zien dit ook graag anders. Dat is ook de reden dat we de order geannuleerd hebben en uw geld retour hebben gestort. Het is jammer om te horen dat u dit zo geïnterpreteerd heeft, want wij hebben verteld dat de trekhaak voorlopig niet meer op voorraad zou komen en dat het voor u dan verstandiger is om bij een 'concurrent' te kijken, zodat u toch nog snel van uw trekhaak kan genieten (vakantie). Wij zijn hier volkomen eerlijk in geweest, dan is het helaas jammer dat u dit oppakt als dat wij u niet willen helpen! Het is prettig om te horen dat u uw trekhaak bij een 'concurrent' heeft besteld, welke wel op voorraad was. Zo heeft u toch nog genot gehad van uw vakantie! Nogmaals onze excuses als we elkaar verkeerd begrepen hebben of wij verkeerd gecommuniceerd hebben! Toch bedankt voor deze review! :) Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

TOP

Trekhaakland heeft een breed assortiment in trekhaken en toebehoren, ik heb hier een bestelling geplaatst. De levering was snel, de webshop was overzichtelijk wat al met al uitkomt op vijf sterren!

Beste Sjaak, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons gevonden heeft en u tevreden bent over het assortiment wat wij voeren, de levering snel was en heeft genoten van de overzichtelijke webshop! Wij zijn dan ook erg dankbaar voor de 10! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Een tal jaren geleden heb ik een trekhaak op Trekhaakland besteld, deze was perfect. Onlangs moest ik een nieuwe trekhaak hebben en heb ik deze opnieuw aangekocht op de webshop. De webshop leek vernieuwd en werkt perfect. In één woord gezegd, TOP!

Beste Wesley, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons (weer) gevonden heeft en nogmaals vertrouwen in ons heeft als organisatie. Het is prettig om te horen dat u zeer tevreden bent over webshop! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Goed product

Jammer van de Franstalige beschrijving bij de kabelset. 1e levering kreeg ik 7 polige kabelset ipv bestelde 13 polige maar dit is snel opgelost

Beste Gert, Bedankt voor uw beoordeling! De Franstalige beschrijving is helaas zo vanuit de fabriek gemaakt, excuses dat u de verkeerde polige kabelset geleverd heeft gekregen. Gelukkig hebben wij dit zo snel mogelijk op kunnen lossen met u! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Uitstekend: snelle levering, goede beschrijving, goed product.

Beste Gillion, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons gevonden heeft en u zeer tevreden bent over de snelle levering, beschrijving en de kwaliteit van het product. Wij doen ons uiterste best om u als klant zo goed en snel mogelijk uw producten af te sturen! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Slecht

Trekhaakkastje werkt niet naar behoren

Beste Evert, Bedankt voor uw beoordeling! Erg vervelend om te horen dat u trekhaakkastje niet naar behoren werkt, dit kan voorkomen. Als u ons contacteert kunnen we samen tot een oplossing komen (omruilen/geld retour). Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Beste Francois, Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn ontzettend blij dat u ons gevonden heeft en u tevreden bent over de goede service en snelle levering! Mocht u nog vragen of een opmerking hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch of via de mail contacteren. Wij staan altijd klaar voor u! Nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Trekhaakland

Goede communicatie over de levering

De bestelde trekhaak was niet direct leverbaar. Verkoper stelde zelf een duurdere (afneembaar) voor, met goede korting. Ook duidelijk dat het kabelset en de trekhaak zelf separaat geleverd zouden worden

goedkoop en snelle levering

mooie prijs voor de trekhaak en erg snel geleverd

goed passende trekhaak

Vlotte levering en goed verpakt. Trekhaak past perfect.

Snel besteld

Kwaliteitvan de aansluitkabel van de trekhaak kan beter. Schroeven zijn snel dol.

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en kwalitatief goede spullen.

Een opmerking: aan het eind van het bestelproces wordt gevraagd of je interesse hebt in een aantal opties, o.a. een trekhaakdop. Dat suggereert dat die dop niet standaard bij de trekhaak wordt bijgeleverd, dus je bestelt de dop erbij.. Bij levering blijkt dat er toch standaard een dop bij zit. Dit zou verbeterd kunnen worden, bijvoorbeeld door in dit geval aan te geven dat het een extra dop betreft.

Goede klantenservice

Ondanks dat eerst een fout artikel werd geleverd is dit na een telefoontje rechtgezet zonder probleem! Makkelijk te bereiken via telefoon ook! 1 van de betere sites om te bestellen

Precies wat ik ervan verwacht. Snel, compleet en voordelig

Snel compleet en voordelig

Trekhaak pasvorm zeer goed .

Comunicatie heel goed , prijs kwaliteit, prima in orde.

Duidelijke site, mooie prijs en snelle levering.

Prima materiaal en de montage was makkelijk, geen problemen.

Helaas de verkeerde geleverd

Toen we daar achter kwamen wel makkelijk in Den Bosch kunnen omruilen, gelukkig wonen we dichtbij.

de kabel werd de volgende dag geleverd, de trekhaak zelf een paar dagen later. voor de kabel hadden we een track en trace maar voor de trekhaak kwam die niet, maar werd een aantal dagen geleverd zonder dat we het wisten wanneer die precies zou komen.

Zoals afgesproken geleverd.

Geweldige service en levering

Binnen 2 dagen bestelling binnen en alles met een goede beschrijving geleverd en makkelijkte plaatsen