Snelle levering en duidelijke communicatie

Snelle levering van trekhaak en electra. Goede communicatie in emails en track and trace codes.

Wacht al weken op mijn trekhaak

De trekhaak ligt al 5 dagen in ups depot 25 km hier vandaan en komt maar niet ????

Snel en gemakkelijk.

Besteld en opdrachtbevestiging gehad. Verder geen problemen. Telefonisch goed bereikbaar

Zoals het hoort

Materiaal correct ontvangen. Gebruiksvriendelijk en zelf met de handleiding volledige correct geïnstalleerd. Goe bezig!

Prima en goed.

Ondanks mijn eigen fout toch nog snel alles geleverd, prima service en goed spul.

Sneller levering, product zoals verwacht

Prima service, snelle levering, goed product

Zeer tevreden met de aankoop.

Zeer tevreden met mijn aankoop

Goede prijs en snelle levering!

Goede ervaring met Trekhaakland gehad. Producten waren sneller geleverd, dan gezegd en een goede prijs!

Snel gebracht en goed omschreven

Goed verpakt en de beschrijving was ook goed. Moet wel technisch inzicht hebben.

snelle levering en in goede staat!!!!

trekhaak zou +- 4/5 werk dagen bevatten was er al na een dag

Snelle en goede levering van trekhaak

Netjes geleverd trekhaak en kabelboom

Trekhaak besteld en afgemonteerd, past perfect!!!! Kabelboom heb ik geroutineerd, die heb ik zelf verkeerd besteld netjes terug betaald!!!!! Ik ben zeer tevreden.

Trekhaak is goed, maar kwam beschadigt uit de verpakking

Trekhaak kwam met lak schade uit de verpakking, verder prima trekhaak.

geweldig

De levering was precies zoals men had gezegd 3-5 werkdagen. Alles was uitstekend verpakt en alles was compleet zoals de benodigde bouten en moeren , tekeningen met de nodige stap bij stap uitleg. Een klein minpuntje was dat de onderste 2 bumperbevestigingen niet aanwezig waren heb dit zelf kunnen oplossen( Fiat Ducato bj 2014-06>). Maar ben een zeer tevreden klant en blij met dit kwaliteit product!

Goedkoopste trekhaak by far, zeker voor een ‘oude’ punto goede koop

Goede trekhaak, binnen gestelde termijn geleverd, kompleet en goed verpakt. Wat wil je nog meer.

Super kwaliteit voor weinig geld

Mooie haak uit Polen, voor maar €95 euro.

Helaas kwam mijn order uit Italië dus niet compleet.

Trekhaak besteld. Verpakking stuk bij aankomst. Had de pech dat mijn klant zijn auto in een schadebedrijf stond. Bij montage was de trekhaak niet compleet. Goedkoop-duurkoop.

Snelle levering en uitgebreide handleiding

Snelle levering met uitgebreide handleiding. Hoefde na montage niet ingeleerd te worden👍🏻(VW Tiguan 1.4 tsi 2008) Vind de vaste trekhaak aan de lange kant.

Super snelle levering .

Het bestellen was super eenvoudig . De bestelling was er binnen 3 dagen . Vragen werden snel beantwoord en terug gekoppeld.

Goed passend en snel gelevert!

Prima product

Vlotte levering en een goed product.

Prijs kwaliteit goed

Alles naar wens verlopen levering was 2 dagen later maar prijs kwaliteit nergens beter

Snelle reactie en verzending kwaliteits trekhaak

Ze hebben snel gereageerd voor een speciale trekhaak vraag . Goede en mooie kwaliteitshaak geleverd voor de MINI bedankt voor de service!

Houden zich niet aan hun woord en afspraken.

Besteld, meteen betaald en veel te laat geleverd. Moest een aantal keren de afspraak met installatie monteur verplaatsen. Jammer, maar geen 2e keer meer dat ik daar wat ga bestellen.

vlotte af handeling