Goed en duidelijk

Vindt dat de communicatie over de uiteindelijke levering beter kan. We wisten wel dat de levering wat langer kon duren i.v.m. vakantie, dat was gecommuniceerd. Doordat degene contact opnam, waar de trekhaak was afgeleverd, dat de trekhaak bij hem was aangekomen. Hierover helaas geen bericht gehad van Trekhaakland.

2 weken nog niks binnen

De enquête is eerder binnen als het product

Zeer slecht8

Zeer slechte informatie,5 werkdagen levertijd, geen contact op de dag van bezorgen om vervolgens ergens anders af te leveren. Bedrijf werkt als tussen persoon dus je besteld niets bij Trekhaakland ? NOOIT WEER .

geen reklame

Hij was maar de helft gelast, en in de verpakking zat een pat afgebroken die maar juist ge puntlast was

Na 14 dagen nog geen trekhaak en nog steeds in afwachting.

Hallo directie van Trekhaakland.nl, Nu krijg ik van jullie een mail met daarin het verzoek om het product te beoordelen. Dat is toch ook niet best, het is nog niet eens bezorgd. Moet ik hier serieus op in gaan? Ik heb 12 augustus een trekhaak en e-set besteld en betaald maar tot op de dag van vandaag nog helemaal niks ontvangen. Ben daarom ook ronduit teleurgesteld in trekhaakland.nl

Toen er wat mis was gegaan met de bestelling hebben ze dat weer snel gecorrigeerd.

Goede trekhaak

Jammer dat er bij de kabelset 1 kabel miste voor het mistachterlicht. Nu maar andere oplossing zoeken hiervoor.

Ik bestel de volgende keer weer

Goed product, goede service en goede communicatie.

Prima webwinkel

Trekhaak besteld,niet duur en snel bezorgd.

Helemaal geweldig

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel geleverd. Trekhaak zelf kwam uit Polen. Alles lijkt compleet te zijn.

Niet zo veel mail sturen. Fijn dat de klant op de hoogte word gehouden, maar hoef niet om iedere status verandering een mail.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Aflevering keurig op afgesproken datum.trekhaak(Hak) past precies.kortom alles prima in orde.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vriendelijk.

K zou niets weten.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Met duidelijke omschrijving goed zelf te monteren.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Iemand van het bedrijf heeft nog gebeld om er zeker van te zijn dat de juiste trekhaak en bedrading werden geleverd. Vind ik super

slechter dan verwacht

Pluspunten

Voorraden kloppen niet, trekhaak was krom en het kastje voor het stroom was defect

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

goed product . de bestelde trekhaak met alle aansluit toestanden voldoet 100 % aan de verwachting. Duidelijke handleiding . Probleemloos zelf ondergebouwd.

iets snellere reactie als je dit bedrijf belt zou mooi zijn. De vervoerders waar dit bedrijf mee werkt hebben een track en tracé systeem. Jammer dat daar geen gebruik van wordt gemaakt, je moet maar afwachten wanneer je goederen geleverd worden . Het kost uiteindelijk niks meer.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Verkeerde trekhaak werd geleverd. Dagen geprobeerd dit bedrijf telefonisch te benaderen maar de telefoon wordt niet opgenomen. Zelf dus maar teruggegaan naar dit bedrijf en de trekhaak ingeleverd. Klopt inderdaad de trekhaak stond daar verkeerd in het systeem daar excuses voor gekregen. Toen begon de ellende. De ingeleverde trekhaak werd minuscuul nagekeken en ondertussen werden steeds andere klanten geholpen. Als klap op de vuurpijl werden alle schroefjes en ringetjes aan de hand van het instructieboekje geteld en gecontroleerd. Toen hij daar haast mee klaar was kwam er weer een klant binnen die hij wilde gaan helpen. Omdat ik inmiddels ruim een half uur in deze winkel was ben ik hier wat van gaan zeggen. De verkoper werd gelijk heel agressief, gooide alle boutje s en moertjes in een zak en vertelde mij dat ik hem maar per post moest terugsturen. Vervolgens sommeerde hij mij de zaak te verlaten. Toen ik hierop niet gelijk gehoor aangaf werd ik hardhandig beetgepakt en de zaak uitgezet. Mijn vriend die bij mij was en wiens bloed inmiddels ook begon te koken heeft de boel een beetje gesust maar de toon was gezet. Conclusie, koop niets bij deze agressieve tent wat als je klachten hebt kun je nog de zaak ook worden uitgezet.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

trekhaak geleverd prima opgelost te veel betaalde netjes terug gestort. dik te vreden . Maar dan. Th. Cattier. telefoon. 0545472574.

wat een vreselijk gezeur als ik jullie bel voor een kabelzet wat nog niet geleverd is het bandje draait en blijft maar draaien met alle aanbiedinge n maar geen telefonische hulp. Theo.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel terugbetaald

Niet aangeven dat iets op voorraad is als dat niet zo is. Ook niet aangeven dat het artikel verzonden is om het kort daarna te annuleren omdat het niet leverbaar zou zijn...

slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop

Perfect Fit Automotive (waarvan trekhaakland.nl een handelsuiting is) een klaagmail gestuurd. Niet over henzelf, maar over de logistiek dienstverlener. Deze heeft tijdelijk de trekhaak zoekgeraakt. GEEN REACTIE OP GEHAD van Perfect Fit Automotive. Na veel gezeik -volledig zonder inspanning Perfect Fit Automotive - met UPS is de trekhaak toch in mijn bezit gekomen. De trekhaak zelf is, evenals de service, helemaal NIET "Perfect Fit". Modificatie was nodig om de einddemper niet de lengte-balk te laten raken. Terwijl alles origineel is aan mijn auto en de demper volledig OEM! (Citroën C8). De trekhaak zelf is NIET voorzien van Nederlandstalige handleiding. Het Engels is krom vertaald en onnavolgbaar. Heb je geen technisch inzicht en lul je geen Slavische taal, dan ben je onthand en moet je naar een Handige Harry. Gelukkig is een trekhaak monteren voor mij geen rocket science, dus daar is uit te komen door een onderlegd persoon. Uitleg hoe een kooimoer ook weer werkt (al zijn het maar afbeeldingen) zou wel welkom zijn, werk ik niet dagelijks mee. De bij te bestellen kabelset is voorzien van een handleiding in tekeningen, daarmee is het goed te doen (slim van de kabelsetfabrikant!). De kabelset is van goede kwaliteit, paste goed en was compleet, dat is een topproduct! Naast de prijs was dit wel "Perfect Fit". Al met al een gemixt beeld, maar overall toch niet erg positief. Een matige ervaring. 2 1/2 ster.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede pasvorm. Goede omschrijving erbij. Het hangt inmiddels. Tot de volgende keer

Geen. Allemaal prima zo

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goeie kwaliteit , duurde wat lang met leveren maar de moeite zeker waard