perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle leveringen van de juiste trekhaak. Trekhaak niet gevonden, dan krijg je ook weer de juiste informatie.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

over de trekhaak maar de rest niet

geen misleiding doen over de kabeldoos

Geachte heer, U heeft geen kabelset besteld bij ons wat bedoeld u dan met misleiding over de kabeldoos?

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen.

Telefonisch bereikbaar zijn en niet dagen lang niet bereikbaar zijn ivm ik maat steeds 10e I. Wachtrij was en uiteindelijk verbinding word verbroken mail gestuurd word na 1 week nog niet beantwoord na dagen lang uiteindelijk contact gekregen maar dan zwaar onbeschoft en niet luisterend naar de klacht die ik had ook al is het product ondeugdelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Reageren snel en vakkundig .

Heb geen verbeterpunten alleen zou ik het bedrijf aanraden goederen aangetekend te versturen.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levering op tijd , goed product .

Betere montage handleiding ? In NL ?

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Alles was perfect.

Misschien ook met post NL versturen. Als het naar een UPC punt moet, moet ik er best wel. Oor rijden.

slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede website

Als op de website staat beschikbaar moet hij ook beschikbaar zijn en niet na 2 weken wachten zelf contact opnemen en te horen krijgen dat het met de productie in Italië niet helemaal lekker loopt zit nu na 3 weken nog steeds te wachten en weet nog niets over hoe of wat hij geleverd gaat worden

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Heb een trekhaak voor mijn Kia Venga besteld, was de eerste keer fout gegaan. Na telefonisch contact gehad te hebben met Boy die mij goed heeft geholpen het ik een brink besteld. Die was goed en zit er nu keurig onder. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost. top!

Proberen dat alles bij een webshop gekocht kan worden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

wordt goed geïnformeerd wanneer het pakket verzonden wordt en wanneer je het ontvangt. Goede afhandeling

voor mij geen

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Bestelde artikelen samen versturen, niet apart. Dit veroorzaakt verwarring bij de klant. Verder eerder aan de bel trekken wanneer iets niet geleverd kan worden. Ik heb na 2 weken wachten mijn klant teleur moeten stellen omdat zijn trekhaak niet leverbaar bleek. Bij eerdere bestellingen arriveerde de kabelboom altijd voor de trekhaak, zonder vermelding dat deze nog onderweg was. Niet fijn als je op een product zit te wachten.

slechter dan verwacht

Pluspunten

Weinig

Actuele website met betrekking tot beschikbaarheid en (niet) levering van artikelen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Het verbaast mij dat er om een beoordeling wordt gevraagd. Ik kan niets beoordelen. Trekhaak is besteld, de elektrische aansluitingen waren wel snel binnen, maar de trekhaak zelf na 2 weken nog steeds niet. Ik wacht nog steeds op een reactie van uw bedrijf.

slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering, goede trekhaak voor een mooie prijs.

De customer service. Verkeerde kabel geleverd, niet netjes geantwoord. Vervolgens ergens anders kabelboom besteld.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik de dag na bestellen op de hoogte gesteld, over het probleem met levering.

Website gaf aan dat product binnen een week geleverd kon worden. Echter, na bestellen bleek dat er een onbekende levertijd was van maanden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede aflevering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering! Goed en degelijk materiaal, alles bijgeleverd

Zo door blijven gaan

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Trekhaak werd op tijd geleverde. De eerste trekhaak was niet goed en is teruggestuurd en door trekhaakland netjes afgehandeld.

Bereikbaarheid via telefoon duurt erg lang. Info op de website is niet helemaal ok!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Erg snelle levering , goede service, en alles is erg duidelijk op de website , de trekhaak zit al onder mijn auto en dat ging super makkelijk , dus heb geen klachten . Mvg

Geen

zeer slecht, onaanvaardbaar

Ga eerst naar of alles is geleverd voor dat je een tevredenheid enquête verstuurd. Levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn er zijn inmiddels 9 voor bij en nog geen trekhaak heb alleen de kabelset mogen ontvangen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Was wat mis gegaan maar is goed op gelost