Vorig jaar Jaga radiatoren en bijbehorende ventilatoren besteld. Die hadden een lange levertijd en werden helaas defect geleverd. Het kostte de nodige tijd en heen- en weer zendingen maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. De lange levertijden en defecte producten kwamen niet door Radiatoren Discounter maar kwamen direct van de fabriek. Gelukkig heeft Frank van Gils van Radiatoren Discounter keer op keer snel en duidelijk gereageerd op mijn klachten en vragen en heeft hij er voor gezorgd dat uiteindelijk alle defecte producten vervangen werden. Dikke pluim voor Radiatoren Discounter!

prima. snelle levering

prima. snelle levering

Goeie service en mee denken

Goeie service en mee denken

Beste Jury, Hartelijk dank voor uw positieve review! We stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en kijken ernaar uit om u de volgende keer weer naar volle tevredenheid te mogen helpen. MVG, team Radiatorendiscounter.

niet tevreden

De plaat is al wat boog en voor wat je ervoor betaald vind ik het het product niet waard

Beste Arianne, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We werken hard om onze service te verbeteren en zullen uw opmerkingen serieus nemen. Als u bereid bent om te bespreken hoe we u beter van dienst kunnen zijn, neem dan gerust contact met ons op. MVG, team Radiatorendiscounter

Vriendelijk en goed geholpen

Prettig, goed advies, goede nazorg

Goede diensten

Zeer snelle en kwalitatief goede dienstverlening.

Bestelling correct uitgevoerd

Prima ervaring. Veel keus. Leveren correct Termijn is termijn Alles keurig verpakt afgeleverd

Beste Sibe, Bedankt voor uw positieve beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service! We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. MVG, team Radiatorendiscounter

Ruim assortiment en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering, goed bestel process

Beste Cristian, Geweldig om te lezen dat het hele bestelproces u is bevallen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. MVG, team Radiatorendiscounter

Mooie producten en snelle service

Prijs bewust en een goede overzicht op hún webshop

De webshop is goed en overzichtelijk

prima kwaliteit

Keurig strak verpakt, afgeleverd volgens afspraak.

Radiatoren opgehaald en prima adviezen gekregen

Radiatoren opgehaald en goede adviezen gekregen mbt aansluiten ventielen.

Beste Cor, Wat fijn om te lezen dat u goed geholpen bent! We streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden en zijn blij dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt voor het delen van uw positieve feedback. MVG, team Radiatorendiscounter

Goede webshop en goede communicatie

Mijn bestelling zou ff duren maar was er toch binnen een week, werd netjes contact opgenomen voor aflevering en kon het zo nog naar een ander adres krijgen waar wel iemand was, zeer goede service

Goede prijs voor goede producten

Na keuze van radiatoren goed geïnformeerd over de bijbehorende aansluitsets. Levertijd was langer dan aangegeven

uitstekende service

De service is uitstekend. Er was een panneel beschadigt door vervoer en deze wordt zonder problemen vervangen.

Prima sevice

Prima product en prima service

Goede prijs maar lange levertijd

Goed advies en nette prijs Heb lang moeten wachten op de levering

goede kwaliteit

twee keer artikelen besteld en beide prima volgens afspraak geleverd en zeer goed verpakt aangekomen.

Het bestelproces op internet was prima gegaan. Met levering was een probleem. Ik heb expres gemeld dat ik de bestelling in de showroom kom ophalen maar ze hebben toch thuis gebracht. Miscommunicatie tussen de afdelingen misschien, weet ik niet.

Slechte ervaring

Ik heb weken geleden een radiator besteld en betaald er is nog niks geleverd. Ook wordt er slecht gecommuniceerd door radiator Discounter.

Niet zo best

Mijn ervaring is niet zo best, ik heb een anti kalk filter besteld voor mijn one floww deze kwam aan totaal leeg doordat de twee helften uit elkaar geraakt zijn door waarschijnlijk transport Dit kenbaar gemaakt met foto en schrift en daar is totaal niet op gereageerd, inmiddels is er wel telefonisch gereageerd en zijn er aanboden gedaan dus toch nog goed gekomen Grt. RvD

gewoon goed!

Radiator besteld , snel geleverd. Goede en snelle communicatie met de mederwerkers. Levertijden klopt en top dat dat wordt aangegeven.Zeker een aanrader

Vlotte levering

Komt afspraken na en ook het transport is zeer goed geregeld.

Slechte levering, pakket niet op afgesproken dag bezorgd, terugbezorgd naar radiatordiscounter

1 week later geleverd dan afgesproken Ik kies ja bij aanbevelen, ik denk dat het 0robleem bij dpd lag

Beste André, Dank voor uw beoordeling. Jammer, om te lezen dat het zo is gelopen! Er kunnen helaas vertragingen ontstaan in het leveringstraject, omdat wij ook afhankelijk zijn van onze externe vervoerders. Ik begrijp dat alles toch nog goed is gekomen, wij hopen dat u in de toekomst weer voor onze webshop kiest. MVG, team RadiatorenDiscounter

Denkt goed mee

Prima geadviseerd en snel geleverd

Beste Hans, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe radiator. Hopelijk tot een volgende keer. MVG, team RadiatorenDiscounter

Over RadiatorenDiscounter.nl

Door de grote hoeveelheid radiatoren die wij dagelijks bij onze klanten afleveren kunnen wij kwalitatief goede radiatoren leveren tegen outlet prijzen. Radiatorendiscounter.nl is onderdeel van de Discountergroep (dè online retailer op het gebied van installatietechnieken) en erop gericht voor u als klant een betrouwbare en professionele partner te zijn. Radiatorendiscounter.nl gelooft in specialisme, daarom schreeuwen we niet alleen met lage prijzen, maar geven advies met verstand van zaken. Wij staan voor service! Met 8 'Discounters' werken we keihard om van u als bezoeker een tevreden klant te maken.