Normale levering

GB

Pria levering

Goede kwaliteit, snel geleverd en gunstig geprijsd

Lage prijzen en snelle levering

Lagere prijzen dan bij andere webshops en een snelle levering

Product prima, service kan beter

Het geleverde product (radiator) is prima. De klanten- en leveringsservice kan beter. Deze hebben wij als bot en niet-klantvriendelijk ervaren. Als voorbeelden: de levering vond aan huis plaats en de bezorger voeg aan mijn vrouw (overduidelijk met gebroken arm/in mitella) of ze 'ook even mee wilde helpen tillen' en of dat zij een buurman moest vragen. De klantenservice via WhatsApp en e-mail was belerend en kortaf. Ondanks het bovenstaande bevelen wij toch aan want de producten zijn prima.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Overzichtelijke site en goede service bij aanschaf. Daarna snel besteld en geleverd.

snel en goed

bestelling goed verwerkt en snel opgestuurd

Leveringsprobleem netjes opgelost

De bestelling was niet afgeleverd binnen de te verwachten tijd. Na e-mail communicatie direct feedback gekregen van hun dat het probleem verder met de leverancier wordt uitgezocht. De levering werd netjes gecorrigeerd en na een paar dagen kreeg ik het artikel alsnog netjes geleverd. Ze pakken problemen serieus op.

Helemaal tevreden

Goed product. Alles is zoals t is beloofd.

Alles perfect verlopen

Duidelijke website, snelle levering.

Bestelling, levering e.d. prima in orde. De foto bij de door mij gekozen radiator bleek niet van dié radiator te zijn, maar van een groter model. Daarmee was ik een beetje op het verkeerde been gezet. Verder was de levering prima.

Klantvriendelijk

Ik had een thermostaat in de kleur wit besteld. Maar werd meteen gebeld dat de witte een levertijd heeft en de zwarte op voorraad is. Ik had de keuze of wachten op de witte (3 weken of langer) of meteen de zwarte. Ik heb gekozen voor de zwarte en die werd meteen geleverd. Jammer dat op de website geen melding is gemaakt dat de witte thermostaat niet op voorraad is.

Prima ervaring en prijzen zijn

Drie radiatoren besteld en deze zijn ook direct geleverd waarvan er een licht verbogen was. De radiatoren waren voor later in de renovatie vandaar dat het ons nog niet was opgevallen. Na tussenkomst van de servicedesk is deze kosteloos vervangen.

Netjes en snel gekeverd

Volledige levering

Alles ging goed behalve de leveringsdatum. Je kon dat aangeven welke bevestigd werd, helaas op de dag geen levering maar wel de dag erna toen er niemand thuis kon zijn ivm werk. Radiator is kompleet, inclusief montage handleiding. Installeren is makkelijk.

Vriendelijke mensen netjes geholpen zelfs omruilen van verkeerd bestelde artikelen was geen probleem

Te lange levertijden,beloftes niet nagekomen

Beter bij installateur bestellen,krijgen voorrang bij leveren van bestellingen

Top!!

Alles perfect verlopen! Goede communicatie, over zowel de radiatoren, als de levering daarvan. Fijn geholpen door Frank. Gewoon een topzaak!!

Snelle afhandeling van de bestelling

Goed geregeld allemaal

Zeer prettig. Gewoon bestellingen netjes leveren. Goede info van te voren en over de levering. Chauffeur belde ook netjes 10 minuten vtv dat hij er zo zou zijn. Chapou.

Goed en snel geleverd. Top!

Keurig volgens afspraak mijn bestelling in orde gemaakt en geleverd!

Goed georganiseerd

Snelle levering en netjes afgeleverd

Uitstekende ervaring g

Zeer goede service .Uitstekende en snelle afhandeling

Zeker aan te raden!! Kwaliteit, prijs en service => Uitstekend

prima bedrijf

Al diverse keren wat besteld. Tot nu toe altijd geleverd en nagekomen wat is afgesproken. Ook als er een nalevering is omdat het product tijdelijk niet leverbaar is.

Over RadiatorenDiscounter.nl

Door de grote hoeveelheid radiatoren die wij dagelijks bij onze klanten afleveren kunnen wij kwalitatief goede radiatoren leveren tegen outlet prijzen. Radiatorendiscounter.nl is onderdeel van de Discountergroep (dè online retailer op het gebied van installatietechnieken) en erop gericht voor u als klant een betrouwbare en professionele partner te zijn. Radiatorendiscounter.nl gelooft in specialisme, daarom schreeuwen we niet alleen met lage prijzen, maar geven advies met verstand van zaken. Wij staan voor service! Met 8 'Discounters' werken we keihard om van u als bezoeker een tevreden klant te maken.