Goed en duidelijk

Dat ik de spullen makkelijk kan bestellen en dat de terug koppeling goed en duidelijk is

Ok, verpakking was niet beschadigd dus ik ga ervan uit dat de radiatoren niet beschadigd zijn

Komende vrijdag ga ik ze ophangen. Dus qua beschadigingen kan ik nog geen uitspraak doen. Ze zitten nl. nog in de verpakking

correcte levering, goede info over levertermijn

correcte levering, goede info over levertermijn duidelijke website

top

top

Levering prima gegaan

De levering was precies op de dag als besteld, alleen zat er de verkeerde randisolatie bij dat was een beetje jammer. Maar gelukkig had ik er een spuitbus lijm bij besteld, want de zelfklevende rand zat er niet aan.

Was prima alleen beetje beschadigd

Met inpakken mogelijk te hard aangetrokken zodat de zijkanten beetje gedeukt zijn dat is jammer. Verder over bestellen, communicatie en levertijd erg tevreden .

snelle en vriendelijke communicatie

snelle respons op bestelling en actie voor vervolg ondanks lange levertijd door speciale kleur

Scherp geprijsd en snel, op voorkeursdatum, geleverd

Ruim assortiment op de website met goede suggesties voor mogelijke aanvullende benodigdheden. Overzichtelijk bestelproces met mogelijkheid tot leveren op voorkeursdatum.

Groot assortiment en snel geleverd.

Netjes opgebeld voor datum afspraak levering. Netjes afgeleverd. De product omschrijving had alleen beter gekund, door te vertellen dat er 3/4 euroconus op de radiatoren verdeler zit.

Korte lijnen en perfecte service

We hadden na 4 jaar een lek in de verdeler. Dit gemeld en binnen 3 darten werd een compleet nieuwe verdeler geleverd.

Prima.

Heb gekregen wat er is gevraagd. Aflevering ook goed.

Prima en snelle service

Snel geleverd, mooi materiaal

Komen afspraak goed na

Fijn contact, kan goede afspraken maken. Komen ook de afspraken na. Helemaal top.

Tot nu toe prima

Ik heb de radiator ontvangen. Is op tijd afgeleverd maar staat verder nog ingepakt omdat de installateur de radiator nog moet installeren

Goed product.

Bestelde product had een lange levertijd. Kreeg meteen een mail met alternatieven die dezelfde week nog werden geleverd.

Goede levering met duidelijke communicatie

Goede levering met duidelijke communicatie

Goed geregeld en super snel

Goed geregeld en super snel

Uitstekend materiaal

Uitstekend materiaal fijn verwerkbaar snelle levering. Goed verpakt.

Prettig en betrouwbaar

Duidelijke offerte, plezierig overleg, direct antwoord op mijn vragen en correcte levering

Was wel handig als er een gebruiksaanwijzing bik had gezeten.

Geweldige ervaring!!

Na ontvangst van de radiator, bleek er alleen een poolse gebruiksaanwijzing aanwezig te zijn. Na dit per e-mail te hebben gemeld, ontvingen wij van de medewerker van w bedrijf een nederlandse beschrijving. Chapeau! Wij zitten er weer warmpjes bij op zolder!

Ik ben goed geholpen met het uitzoeken van de juiste radiator en toebehoren. Heel blij mee.

Goede prijs en snelle levering

Top radiator

Over RadiatorenDiscounter.nl

Door de grote hoeveelheid radiatoren die wij dagelijks bij onze klanten afleveren kunnen wij kwalitatief goede radiatoren leveren tegen outlet prijzen. Radiatorendiscounter.nl is onderdeel van de Discountergroep (dè online retailer op het gebied van installatietechnieken) en erop gericht voor u als klant een betrouwbare en professionele partner te zijn. Radiatorendiscounter.nl gelooft in specialisme, daarom schreeuwen we niet alleen met lage prijzen, maar geven advies met verstand van zaken. Wij staan voor service! Met 8 'Discounters' werken we keihard om van u als bezoeker een tevreden klant te maken.