prima advies en snelle levering

prettig contact gehad via de chat over de aansluitmogelijkheden van de radiator, daarna snel geleverd en goed geïnformeerd over de bezorging!

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Mijn radiator is niet helemaal standaard maar ik ben goed geholpen en ben zeer tevreden over het geleverde product.

Goed advies, goede service

Goed advies, goede service

Hetgeen ik besteld had bleek een lange levertijd te hebben. Kreeg een alternatief aangeboden en dit was goedkoper en het verschil werd netjes terug gestort! Prima communicatie! Ben zeer tevreden

Goede keus en snelle levering

Heb alles kunnen vinden op de website en de levering van de radiatoren was heel snel geregeld

In een woord perfect

Heel snel is het geleverd en een heel goed product

Goed assortiment, goede prijzen en goede communicatie.

Top levering

Top bedrijf ,goede levering

Was goed.

Het advies, wat aan de koop vooraf ging was goed en volgens mij ter zake kundig.

Vlot geleverd

Vot geleverd en mooie radiatoren. 1 stuks van 1 meter bij 40 besteld. Is helemaal compleet met ventilator. 2 stuks van 2 meter bij 40 besteld .waar bij 1 geen ventilators bij was. Heb er over gebeld . Maar heb nog geen ventilators binnen gekregen. Vr.groet A.J.Boonstra

Goed en correct

Je word netjes en goed te woord gestaan,met kennis van producten,wat de keuze vergemakkelijkt

Goede service en prijs

Goede adviezen en zeer goede prijzen.

Radiator op voorraad en zoals beloofd de volgende dag geleverd. Echt top.

Radiator op voorraad en zoals beloofd de volgende dag geleverd. Echt top.

Zoals verwacht...prima product.

Alleen de transporteur kwam om 5 uur 's morgens.

Duidelijke website met concrete info en deskundig advies na vragen

Na keuze van radiator op website had ok concrete vragen over aansluiting. Werd snel geholpen met goed voorstel. Levertijd volgens website kom oplopen tot weken maar bleek uiteindelijk minder dan week. Alles deugdelijk verpakt op pallet

Bestellen ging goed

Vrij vlotte levering en genoeg onderdelen op voorraad

Goed geleverd

Geleverd wat ik besteld heb

fg

gh

Prima en goede nazorg.

De Levering van de One Flow was prima het was alleen jammer dat er geen duidelijke handleiding bij was. Het ging mij vooral over de installatie van de keerkleppen. Mail contact gehad en toen heeft men mij nog een linkje doorgestuurd. Helemaal tevreden mocht ik er nog een One Flow bij willen hebben kom ik zeker bij terug.

Zeer goed en vlug geleverd.

Alles voldoet aan de verwachting

goede investering

Goed product en goede communicatie

Thomas Edisonweg 40

5151 DJ Drunen

0416 - 747121

Over RadiatorenDiscounter.nl

Door de grote hoeveelheid radiatoren die wij dagelijks bij onze klanten afleveren kunnen wij kwalitatief goede radiatoren leveren tegen outlet prijzen. Radiatorendiscounter.nl is onderdeel van de Discountergroep (dè online retailer op het gebied van installatietechnieken) en erop gericht voor u als klant een betrouwbare en professionele partner te zijn. Radiatorendiscounter.nl gelooft in specialisme, daarom schreeuwen we niet alleen met lage prijzen, maar geven advies met verstand van zaken. Wij staan voor service! Met 8 'Discounters' werken we keihard om van u als bezoeker een tevreden klant te maken.