Snelle en nette levering

Was netjes verpakt En snel in huis

Aangezien de bestelling op zich liet wachten (schuldige de post.nl) heel vriendelijk contact gehad via what’s app.. enkele dagen kwam de bestelling gelukkig binnen! Keurig verzorgd allemaal!!

Alles naar wens ontvangen

Snelle en goede fijne service

Via app contact gezocht en werd daar heel snel en vriendelijk te woord gestaan.

Fast delivery Elegant jewellery I am always satisfied Large selection

Verzending wat langzaam

Verzending wat langzaam en niet alle ringetjes even mooi. Sommige heel nep goud kleur. Alsof het namaak ixxxi is.

Prima geregeld

Prima geregeld via de site Alleen jammer geen fysieke winkel meer

Goed oplettende personeel

Mijn bestelde product wordt verkocht per stuk , terwijl ik aannam per twee ivm oorbellen . Ik kreeg al heel snel een mail of ik het goed begrepen had . En zo hebben we de bestelling goed kunnen aan passen .

Goede service en een snelle levering

Goede service en een snelle levering

Grote keus en vlotte levering

Ik vind het heel prettig om uit verschillende mogelijkheden te kiezen en die wordt zeker geboden. Na de bestelling word je keurig op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Ik bestel hier graag en heb nog nooit problemen gehad!

Een top bedrijf

Een top bedrijf alles netjes verpakt en verstuurd. Als je een foutje hebt gemaakt in je bestelling denken ze met je mee, en lossen het ook nog voor je op. Groeten Patricia

Bestelling is goed afgeleverd en mooi op tijd.

Top bedrijf

Correct afhandeling snelle service super goed bereikbaar

Zeer goede service!

Zeer goede ervaring met mijn bestelling. Snel en vriendelijk antwoord op mijn vragen via de mail en behulpzaam. Zonder problemen werden mijn twee cadeaubonnen tot 1 gemaakt, zodat ik 1 bestelling kon doen en in aanmerking kwam voor hun winteractie! Alleen jammer dat postnl niet echt meewerkte, waar hun niets aan konden doen, ben ik super blij met mijn bestelling. Het was het wachten waard! Alles leuk en netjes ingepakt, ik zeg in 1 woord TOP!

Was vergeten om de handbag aan te kruisen bij mijn bestelling. Kreeg een persoonlijk mailtje van Monique hierover en werd alsnog toegevoegd aan mijn bestelling. Nogmaals dank hiervoor.

Goede en snelle verzending

Prima geholpen, uitgebreid overzicht van de bestelling, en snelle verzending!

Mooie website, snelle levering!

Snelle reactie en levering

Er ging iets mis met invoeren van adresgegevens, waardoor achteraf betalen niet lukte. Omdat dit mijn eerste bestelling was bij SJD wilde ik dat liever dan vooraf betalen. Er kwam direct een mailtje dat ik op een andere manier moest betalen en daardoor koos ik toch voor iDeal. Toen kreeg ik geen bevestiging per e-mail. Ik heb de volgende dag contact opgenomen (mailtje gestuurd) en daarna kreeg ik snel antwoord en is alles vlot verlopen.

Fijn om te lezen dat alles vlot is verlopen. Bij het kiezen voor achteraf betalen, bepaald Riverty, voorheen Afterpay, of dit is toegestaan. Op deze beslissing hebben wij geen invloed. Indien het door hun wordt afgewezen, om welke reden dan ook, dan is enkel vooraf betalen nog mogelijk. Veel plezier met je nieuwe sieraden.

Super goede service ontvangen nadat ik iets vergeten was. Ook een hele snelle levering. Ik raad het aan om hier te bestellen!

Snel verstuurd en netjes verpakt

Snel verstuurd en keurig verpakt. Maar de aflevering van post.nl is niet gebeurd. Was gewoon thuis maar kreeg daarna melding dat ik het kon afhalen. Standaard bij DHL en post.nl. of leveren niks of je was er zogenaamd niet.

Bedankt voor je feedback. Helaas vernemen we dit inderdaad vaker dat mensen gewoon thuis zijn, en PostNL het meteen naar een afhaalpunt brengt. Wij maken bij iedere terugkoppeling van de klant ook een terugkoppeling naar PostNL. In de hoop dat uiteindelijk ze de service gaan leveren waarvoor ze worden betaald.

Prima, geen op of aanmerkingen

Bestellen ging makkelijk, hele mooie sieraden, ook leuke aanbiedingen. Wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling. Binnen paar dagen bezorgd en netjes ingepakt. Hier nu voor de eerste keer besteld maar zal zeker vaker bestellen in de toekomst!!

Vriendelijk, behulpzaam. Levering op tijd

Zie boven

Snelle levering en alles goed verpakt

Goede overzichtelijke site, en de spullen worden binnen 2 dagen geleverd. Ben er erg tevreden over!

Goede aanbiedingen!

Veel Biba sieraden in de sale!. Met 2 dagen ontvangen...Top ??

Bedankt voor je feedback. Je hebt bij ons iXXXi sieraden besteld, en we gaan ervan uit dat je ook tevreden bent over ons aanbod iXXXi sieraden en onze iXXXi outlet. :-)

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

Nederhof 17 6171HA Stein

Over SJD Jewelry

SJD Jewelry is sinds 2011 erkend Melano dealer. Sinds 2015 zijn wij erkend iXXXi dealer. In 2020 is daar Doodles aan toegevoegd. Wij verkopen de Melano en iXXXi sieraden via de volgende webwinkels. www.buy-Melano.online, www.buy-iXXXi.online en www.designer-jewelry.nl. Wij streven ernaar om elke klant tevreden te stellen. Ben je niet tevreden of heb je een vraag neem dan telefonisch contact met ons op via +31-46-2340400 of via email. [email protected] of [email protected]. Je kunt tevens chatten via de webwinkels.