Super goede service ontvangen nadat ik iets vergeten was. Ook een hele snelle levering. Ik raad het aan om hier te bestellen!

Snel verstuurd en netjes verpakt

Snel verstuurd en keurig verpakt. Maar de aflevering van post.nl is niet gebeurd. Was gewoon thuis maar kreeg daarna melding dat ik het kon afhalen. Standaard bij DHL en post.nl. of leveren niks of je was er zogenaamd niet.

Bedankt voor je feedback. Helaas vernemen we dit inderdaad vaker dat mensen gewoon thuis zijn, en PostNL het meteen naar een afhaalpunt brengt. Wij maken bij iedere terugkoppeling van de klant ook een terugkoppeling naar PostNL. In de hoop dat uiteindelijk ze de service gaan leveren waarvoor ze worden betaald.

Prima, geen op of aanmerkingen

Bestellen ging makkelijk, hele mooie sieraden, ook leuke aanbiedingen. Wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling. Binnen paar dagen bezorgd en netjes ingepakt. Hier nu voor de eerste keer besteld maar zal zeker vaker bestellen in de toekomst!!

Vriendelijk, behulpzaam. Levering op tijd

Zie boven

Snelle levering en alles goed verpakt

Goede overzichtelijke site, en de spullen worden binnen 2 dagen geleverd. Ben er erg tevreden over!

Goede aanbiedingen!

Veel Biba sieraden in de sale!. Met 2 dagen ontvangen...Top ??

Bedankt voor je feedback. Je hebt bij ons iXXXi sieraden besteld, en we gaan ervan uit dat je ook tevreden bent over ons aanbod iXXXi sieraden en onze iXXXi outlet. :-)

Uitgebreid assortiment, snelle levering.

Bestelling was heel verzorgd verpakt. Een plezier om te ontvangen. Retourtje werd heel correct verwerkt.

heel goed, snel en netjes

fijne shop

Prettige snelle service

Snel contact via de mail, ringen waren snel bezorgd!

Alles ok. Danke.

Schnelle Lieferung, gute Ware. Gerne wieder.

Super tevreden

Zeer mooie juwelen en snelle service

Ik was tevreden

Alles was naar zin

Heel mooie ringen

Mijn bestelling heel vlug ontvangen en juwelen zijn top.aanrader!!!

Top services

Bij eerste bestelling zeer vriendelijk geholpen Contact telefoon en mail

Ik ben super blij

Prima heel mooi

Prima ,

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd , keurig verpakt. Een aanrader

Goede prijs, veel keuze en snelle service

Voor het eerst hier besteld maar zeker niet voor het laatst.

Snelle service en uitstekende kwaliteit producten!

Na het online bestellen kwamen de sieraden snel binnen en was alles in perfecte staat.

De garantie kaart is niet ingevuld

Pakketje zag er goed en zeer verzorgd uit.

Fijne keuze, vrij snelle levering

geweldige ervaring

mooie juwelen en supersnelle levering.

Melano mooie sieraden, prima levering, en goede service.

Nederhof 17

6171HA Stein

Over SJD Jewelry

SJD Jewelry is sinds 2011 erkend Melano dealer. Sinds 2015 zijn wij erkend iXXXi dealer. In 2020 is daar Doodles aan toegevoegd. Wij verkopen de Melano en iXXXi sieraden via de volgende webwinkels. www.buy-Melano.online, www.buy-iXXXi.online en www.designer-jewelry.nl. Wij streven ernaar om elke klant tevreden te stellen. Ben je niet tevreden of heb je een vraag neem dan telefonisch contact met ons op via +31-46-2340400 of via email. [email protected] of [email protected]. Je kunt tevens chatten via de webwinkels.