Alles snel binnen

Alles wat ik besteld had netje s en snel binnen prima !

Ik had n fout gemaakt in de bestelling, maar had het wel de volgende dag nodig. Bellen kan je niet maar via de mail werkt het zeker zo goed. Gelijk response en de bestelling werd meteen gecorrigeerd zodat ik alsnog alles de volgende dag binnen had. Top! Rene.

Goede kwaliteit spullen en betrouwbare webshop….ha er zeker vaker bestellen

Alles perfect

Schnelle vollständige Lieferung, und preislich ok. Verpackung großzügig, Versand nach Deutschland natürlich dementsprechend teuer

Uitstekend!

Dit is gewoon een betrouwbare en uitstekende webshop. Alle bestelde artikelen worden goed verpakt en snel geleverd. De enige kink in de kabel is weleens post.nl die het later aanlevert of als je het op je huis adres wil laten bezorgen zij het rechtstreeks naar het afhaalpunt brengen. Dat is de reden dat ik meestal de bestelling meteen naar het afhaalpunt laat brengen zodat ik niet hoef ten wachten op iets dat niet komt. Maar problemen zijn er bij alle bezorgdiensten! Zal Tackleshop zeker aan bevelen als betrouwbare webwinkel

Matig

Ik kreeg een mail om m'n bonuspunten in te wisselen. 33 pnt heb ik gebruikt om (wat ik dacht) 'n set baitboxen te verkrijgen. Tot mijn teleurstelling, bleek het maar 1 box te zijn. Ik moest er wel wat spullen voor bij bestellen anders kon ik de punten niet inwisselen. Ik heb alsnog voor € 32,90 bijbesteld. De kwaliteit van de spullen was(zoals altijd) goed. Ik had gewoon de aanbieding beter moeten lezen. Het lag dus helemaal bij mij. Dus de zending was prima maar mijn hoop op nieuwe mooie baitboxen was een teleurstelling.

heel slecht

Ik bij jullie iets besteld en nooit aan gekomen ik wil wel weten hoe hoe dat zit Groetjes John

Succesvol visweekend

Voor een last minute vistripje snel nog wat spullen kunnen regelen. Overzichtelijke website, alles op voorraad. Op tijd in huis. Groot succes

Keurig afgeleverd mooie kwaliteit

zeer goed vriendelijk en zeer snel geleverd

had de Trilene van Berkly nylon besteld zeer sterk lijn 600 meter 55 mmm voor mijn voorslag lijn op de zeebaars. En niet te vergeten erg soepel. Heb de 60mm ook gehad maar deze is ook zeer goed aan te raden. Deze lijn de Trilene van Berkley heb om over obstructie te vissen en is geweldig.

duidelijke website

De kleur met voor mij vangst garantie

Shads en kleur zijn zoals omschreven. Met een andere kleur twee sessies geen enkele aanbeet. Dezelfde dag van de levering gelijk snoek. Alleen de beloofde leveringstijd is zoals bij veel websites een lokkertje. Voor de rest heel tevreden.

Perfect !

Goed , spullen besteld die ik zocht , keurig netjes en degelijk verpakt , levertijd was boven verwachting goed dezer dagen.. Al met al goed tevreden en een terug kerende klant

Goed, snel en goedkoop

Goede kwaliteit tegen scherpe prijs!!

Dag ervoor besteld en volgende dag in huis top erg blij mee. Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs !!!

perfect

alles is fijntjes op tijd afgeleverd, top producten.

uitstekend

snelle levering, uitstekende webshop

Een goede en snelle levering

Een goede en snelle levering

Volgens afspraak het juiste geleverd

Alles was lekker vlot geleverd en compleet wat ik besteld had. Top

Snelle en juiste bestelling en levering

Snelle levering, juiste materiaal geleverd

zeer te vreden.

Netjes op tijd geleverd en alles zag er uit zoals ik wou .De volgende keer bestel ik daar ook weer.

nomaliter super tevreden. nu niet

Ik heb een aantal artikelen besteld. Een daarvan was de pasta. Stond in de omschrijving dat een cup meegeleverd werd om de juiste hoeveelheid pasta en water af te meten. Zat er bij mij niet bij. Om kort te gaan zelf wat gefabriceerd. Kleverig spul, niet te gebruiken. Contact opgenomen met het verzoek de juiste ccs op te geven of de cup na te sturen. Cups waren niet in voorraad. zaten in de originele verpakkingen. Nou bij mij dus niet. Jammer

Snelle levering en goed materiaal

De aangekochte artikelen werden binnen de 4 dagen opgestuurd. Een probleem met een artikel die niet voorhanden was werd door Tackleshop opgelost door - na navraag en akkoord door mij - een gelijkaardig product te leveren. Dit zonder meerprijs aan te rekenen. Mijn volgende aankoop is zeker terug bij Tackleshop

gewoon top weer

netjes & snel verzonden voor een goede prijs

Bedrijfsgegevens

Weiland 1

6666MH Heteren

026 7370144

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.