Prima service en goed assortiment

Al veel bij Tackleshop besteld en over het algemeen al erg tevreden. Maar vooral als er iets mis is kan een bedrijf toegevoegde waarde laten zien door goede service te bieden en ook dat heb ik mogen ervaren. Pas tijdens mijn vakantie zag ik dat een klein onderdeel (dopje van de slinger) van een, al maanden daarvoor gekochte, reel ontbrak. Niet gezien bij het uitpakken en controleren en toen pas voor het eerst gebruikt. Na mijn vakantie heb ik dit gemeld en via de fabrikant heeft Tackleshop netjes een nieuwe dop geregeld en (gratis) opgestuurd. Top service, netjes opgelost!

had meer service verwacht als een artikel niet voldoet

bij het bestellen een tweetal dobbersets besteld voor forelvissen. nu blijkt dat deze te weinig drijfvermogen hebben in combinatie met bij geleverde glaslood en wartel terwijl ik er vanuit ging dat dit wel zou kloppen. gemeld bij de klantenservice maar als antwoord foreldobbers zinken blijkbaar altijd. dit staat echter nergens vermeld. Daarnaast blijkt bij gebruik dat de dobber niet goed af te stellen is. Hij blijft zichzelf verschuiven op de lijn. helaas geen oplossing voor deze problemen

Top materiaal met snelle levering

Had 2 penn molens besteld en de volgende dag waren ze al binnenn Hier kunnen andere zaken een voorbeeld aan nemen

Super snelle levering

De levertijd is perfect

Goed verzorgd

Bestellen, afrekenen, bezorgen, alles conform de hoge standaard van tegenwoordig.

16:35 besteld volgende dag in brievenbus. Prima

Uitstekent

Tja, wat moet je hier verder van zeggen. Zeer ruim assortiment, goede prijzen, het meeste op voorraad en meestal de volgende dag thuis. Ik ga ook graag wat shoppen in een fysieke hengelsportzaak, maar die hebben meestal niet een fractie van de producten liggen die Tackelshop heeft (althans rond Utrecht/Amersfoort). Klein kritiekpuntje: Bulk shads. Ik had wat shads in de winkelwagen gedaan maar bij verschillende shads bleek dat ze per 15 of meer gingen. En dan ben je ineens voor 70 euro aan shads kwijt. Shads van 20/23 cm kosten overal z'n 5 a 6 euro dus waarom kunnen die niet per stuk?.

Kleine bestelling.

Ondanks een kleine bestelling deze op de aangegeven dag geleverd. Klasse.

Gewoon goede en betrouwbare winkel

Zeer goed.

Prima. Snelle levering.

Goede prijs en super verpakt.

Echt alles top. Niks aan te merken.

Top webshop!!

Altijd vlugge en correcte levering

Snelle levering goede kwaliteit hengelsport artikelen ruime assortiment producten helemaal top.

Komen na wat beloofd wordt

Duidelijke site waarop te zien is wat voorradig is en wat niet. Groot assortiment kwaliteits spullen.

Ja verrassend

Was gewend dat een foedraal aan beide kanten dicht zijn. Maar bij vissen is het waarschijnlijk anders. Maar heb ze toch dicht genaaid. Dan verlies ik de hengels niet, als deze aan mijn schouder hangt. Nu hoef ik niet op te letten hoe ik hem ophangt. Mvg Tom

Snelle service en goede spullen.

Gewoon goed

Snel correct en goed

TopService

Goede producten top Service

Snel en goede communicatie

Ik ga snel op vakantie en kwam erachter dat mijn zeevisuitrusting enkele dingen miste. Ik had al eerder bij een andere webshop gekocht en dat duurde lang! Ik denk, ik probeer een andere en God zegene de greep. Zo gezegd zo gedaan en ik kwam bij Tackleshop terecht. Een zeer uitgebreide sortering! Een duidelijke webshop en met medewerking van Post.nl een razendsnelle levering. Mijn vakantie is gered! DANK!!!!

Super snel geregeld

Snel bestelling gedaan en kon weer gauw nd waterkant

Nadat ik een hengel en meer had gekocht brak toch mijn topje van mijn hengel af. Nadat ik een mail daarover had gestremd kreeg ik binnen 30 minuten antwoord dat ze meteen een nieuwe stuurde Geweldige service en goede spullen

prima service

alles correct en op tijd volgens afspraak geleverd

bestelling in uitstekende staat ontvangen.

wat kleimateriaal besteld, en andere dag al keurig verpakt in huis, zoals ik gewend ben van tackleshop. ook mijn bestelling vanaf het begin goed kunnen volgen via de track&trace. top.