Super snel

De bestelling op vrijdag geplaatst. En zaterdag al binnen. Super snel gedaan. Top. Nu genieten van de spannende vis momenten die komen gaan met de nieuwe aasjes. Bedankt Tackleshop.

heel netjes verpakt en goed

Zoals altijd weer alles perfect afgeleverd

Netjes verpakt en uiteraard zeer tevreden

Zoals gewoonlijk, alles top

Zoals altijd geen problemen. Netjes alles wat ik bestelde op voorraad en de volgende dag al in huis om meteen te kunnen gebruiken. Service top, levering ook top.

Zeer correcte afhandeling!

Netjes geleverd volgens afspraak.

Gewoon super service

De service en aanbod is gewoon geweldig

Prima service en producten !!

Soms wordt de levering wel drie keer uitgesteld, en zit je voor Jan l*l te wachten op je pakket erg vervelend. Is eerder regelmaat dan uitzondering. Snap ook wel dat jullie daar niets aan kunnen doen . Groet Gijs van der Bildt. Wijkbijduurste.

Goed en vlug

Top levering snel goed

Klasse

Aangenaam bestellen en werken met deze jongens (of meisjes). Netjes en snel geleverd, geen verrassingen. Gaan we zeker nog doen, da's wel duidelijk.

Uitstekend en snel

alles in orde.

alles was prima in orde!

lekker snel en goede spullen!

lekker snel en goede spullen!

Topservice

Zeer snelle levering van Nederland naar België , ‘s avonds besteld , de volgende dag geleverd , wat een service !

Top Shop

Snelle Levering Top!!!

Snel, niet duur en zeer goede communicatie

Perfect geregeld van bestellen tot ontvangst

Goede ervaring goede service.

Alles goed

goede service top !!!!!

Ik heb de dag na mijn bestelling mijn aankoop ontvangen.Ruime keus raad deze webshop aan.

Top, correcte en snelle levering

topper

Vooral de keuze voor om je pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen is ideaal

netjes en snel geleverd

goede ervaring

Goede service en super snelle levering ga zo door

Tackleshop is prima.

Mooie producten, snelle levering en goeie prijs/kwaliteit verhouding en een ruime keuze op de website.

Ik bestel hier al jaren mijn hengelsport artikelen, overzichtelijke site, prima klanten service een dikke 10 voor Tackleshop!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.