Donderdag avond bestelling geplaatst..zaterdag geleverd..

Groot assortiment, snel geleverd

Groot assortiment en één van de weinige shops die de Hit&Run producten op voorraad had die ik zocht. Vervolgens binnen de afgesproken tijd geleverd.

Binnen 24uur geleverd netjes en goed

Snel geleverd! Ik kom terug.

Snel, vakkundig en betrouwbaar!

Verschillende visbenodigheden gekocht, snel geleverd en van goede kwaliteit.

Correcte en snelle afhandeling in moeilijke periode. GROETJES

Vlotte correcte levering

Nette levering alleen jammer dat sommige aanbiedingen niet leverbaar Zijn en niet vermeld word waneer weer wel voor de rest prima tevreden

Prima, en snel geleverd.

Mooie materialen, en vlot geleverd!

Artikelen snel geleverd

Mijn spulletjes zijn heel snel geleverd. Donderdag besteld en de volgende had ik ze al in huis zodat ik lekker kon gaan vissen in het weekend.

fijne zaak kom zeker nog een keer terug

een zeer ruim assortiment prijzen zijn zeer goed en een zeer snelle levering

Altijd goede service en levering

Goed bedrijf

Snel

Wat een zeer snelle service! Echt dinsdag einde middag besteld, woensdag binnen. Super!

goed, maar......

goed, maar de levering door PostNl werd later geleverd dan in 1e instantie werd aangegeven

Goed product

İk heb mijn order heel snel ontvangen. Goed prijs en kwaliteit van het product

goed verpakt en netjes op tijd...prima !

goede filters op de website ! dat is makkelijk zoeken !!

VLOT EN CORRECT

ZEER OVERZICHTELIJKE WEBSITE! AANKOOP , BETALING EN LEVERING ZIJN VLOT EN CORRECT EN SNEL VERLOPEN

Heel erg tevreden

Zeer vriendelijke en erg snelle reactie op vragen ed. Werken mee om kleine problemen op te lossen. Doen wat er wordt beloofd.

goede service

Mooi assortiment

Ik ontving mijn pakketje razendsnel per post geleverd. Nu snel het water op en achter de roofvis aan.

Perfecte site om visspullen te bestellen

Heb goede ervaring met de tackleshop.

is nog niet aangekomen

heeeeeel slecht

Ik zie dat u de 9e heeft besteld en dat wij het pakket dezelfde dag nog hebben verzonden. De 16e is deze in België bezorgd. Deze vertraging komt doordat het vanwege corona zo druk is bij de bezorgdiensten. Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop echter dat u begrijpt dat dit overmacht is en dat het probleem niet bij ons ligt maar bij de bezorgdienst.

Snelle levering, hoge verzendkosten

Ik had cadeaubonnen besteld, die werden heel snel geleverd, geen probleem. Echter vond ik de verzendkosten van € 4,95 wel veel, ze hadden ook gewoon in een envelop verzonden kunnen worden met de post.

Prima materiaal

Goed verpakt en snel geleverd

Top!!!!!!!

Altijd op tijd en goede service!

zal nog meer bestellen

vandaag besteld en s anderdaags geleverd, uitstekende bediening, en goede kwaliteit.