Top, snel bezorgd

Snel bezorgd, goed verpakt.

Zeer snel en goed

2 bestellingen gedaan achter elkaar en beide keren de volgende dag in huis. Top.

Snelle levering, duidelijk in bezorgmoment

Goeie duidelijke website met snelle afhandeling van bestelling

Zeer goede en snelle service echt aan te bevelen

Goede leveringstermijn

Duidelijke website en makelijk zoeken

Mooie levering

Alles mooi op tijd en verzorgd geleverd waarvoor dank TackleShop.

goede webshop. met veel verschillende producten van goede kwaliteit

Goede webshop. producten op tijd en volgens bestelling geleverd. kortom aan te bevelen.

Als nieuwe klant nu al tevreden

Er is een misleiding op de website

Bij de ondex spinners die ik besteld heb staat op de tekening NR 6 maar heb 2 spinners toegestuurd gekregen NR 3. Deze zijn veel kleiner dan verwacht.

Snelle levering niet duur goede duidelijke service top dus

Makkelijke shop en prima spul.

Het is een makkelijke webshop waar je alles wat je nodig hebt, snel kunt vinden. Is ook allemaal goed omschreven en degelijk spul.

Zeer snel geleverd !!!

Prima prijs en snel in huis.....

Goed geregeld

Duidelijke site en snel geleverd

Zoals cerwacht

Goede snelle levering en product voldoet aan verwachtingen

gewoon goed

heb gekregen wat ik heb besteld en een nieuwe staat zoals het hoort erik broux

1e bestelling

Zeer tevreden met de snelle levering. Donderdag avond laat besteld en zaterdag morgen reeds geleverd

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik hoop dat mijn bestelling goed wordt geleverd,,

Nou ik vind het niet prettig dat ik een e,mail krijg dat ik de betaling niet heb gedaan wat ik wel heb gedaan ,, kijk alles naar dan zullen jullie zien dat ik alles is betaald,,, Groet wwb,Veenendaal Bennekom

Er was wat onduidelijkheid over de te betalen bedragen. Dit is inmiddels telefonisch verduidelijkt.

Producten zoals beschreven en super snel geleverd.

zeer tevreden met mijn bestelling.

diverse artikelen besteld. alles keurig verpakt en de volgende dag bezorgd. snel en accuraat. dat is echt niet overal zo helaas. topper.

Toppy

Uitstekend snelle levering top

Alles in goede orde ontvangen, alleen was Post NL niet van hun woord.... tijdstip van levering 3x aangepast geweest.....

TOP

De levering was erg snel! Het geleverde materiaal was prima! Alles in één woord: TOP

Gamakatsu jighaken besteld in 1/0 en 2/0

Waardeloos maten komen niet overeen met de Do It mallen Dit zou vermeld moeten worden op de site dat de maat afwijkt van Eagle Claw

U heeft bij ons Gamakatsu haken besteld. Ieder merk hanteert andere maten daar is helaas geen standaard voor.

Ik zoek een plug en die hebben jullie niet

Ik zoek de frisky7dr silver bleu orange 7 cm 9 gr

Zeer goede uitrusting, snelle levering, ik raad het aan