snelle en eerlijke garantie afhandeling

Probleem met een defect geleverd onderdeel direct opgelost

Snel en goed geregeld

Bestelling was makkelijk en eenvoudig geregeld. Bezorging goed, niks verder op aan te merken. Goeie service. Aanrader om je spullen hier te kopen.

goede service

netjes en Optijd geleverd goed verpakt mooie kwaliteit producten

Top top top

Ruime keuze en snel geleverd en ook snel met klantvragen beantwoorden

Erg fijn dat ook mijn cadeau bon alsnog achteraf kon worden meegenomen met de bestelling. Top van tackleshop om dit zo op te lossen.

Zoals afgesproken

+ Prijs / Kwaliteit 100 % + Beschrijving en realiteit komen overeen + Extra snelle levering ( Belgie ) + Afspraken worden nageleefd + Zeer aan te raden

Gewoon uitstekend

Bij Tackleshop is kopen is verzekerd zijn van kwaliteit uit een enorm assortiment met een geweldige snelle bezorging waar elke visser blij van wordt.

Helemaal top

Netjes volgens afspraak geleverd, producten prima in orde!

Goeie snelle service en levering

Snelle service, ‘s avonds besteld volgende dag in huis.

Producten in de avond besteld, en dag erna direct geleverd. Top dat dit kan, en weet jullie shop zeker weer te vinden.

Zeer snelle levering Producten van zeer goede kwaliteit Keurige verpakking Dus TOP geregeld

De verwerking van de order en klaarmaken werd prima weergegeven. Heb exact gekregen wat ik wou De bezorging via post nl was drama. Eerst donderdag. Toen vrijdag..... toen zaterdag..... en opeens was er op vrijdag aangebeld en doorgestuurd naar het gemakspunt.

Zeer ruim assortiment, snelle levering en goede info

Door de overzichtelijke indeling van de website en goede zoekfunctie zeer makkelijk bestellen. Leveringen zijn heel vlot. Ook de tips die worden gegeven zijn heel handig.

erg tevreden,blijf deze site onthouden

correct, snel en duidelijk geleverd helemaal top!!!

Keuze gemaakt, besteld, betaald, volgende dag, vissen maar

perfect bedrijf

snelle levering correcte prijs

Hier heb je zeker goede service snelle levering artikelen zeker van goede kwaliteit ik heb haken gekocht deze zijn zeer goede kwaliteit reeds mee gevist en amper vis verloren na de aanbeten

Topservice

Op mails wordt snel gereageerd. Ook op ander verzoeken die niet direct op de website te bestellen zijn kijken ze naar de mogelijkheden. Voor een hengeltop ben ik 7 weken bezig geweest bij drie zaken maar Tackelshop kon snel schakelen. Vaker bestellen hier.

Top site

Mooie hengel gekocht netjes een dag later binnen gekregen. Goed verpakt en daar stond ik van te kijken een aparte mail gekregen hoe ik de hengel moest gebruiken. Dit heb ik echter nog niet mee gemaakt en heb al heel veel hengelsport spullen gekocht. Dus tackle shop is een goede en betrouwbare site top.

Toppie

Mooie uitgebreide artikelen, snelle levering.

Snel en gemakkelijk

Overzichtelijke site met goed geprijsde producten die snel worden verzonden. Zal zeker nog bestellen.

Perfect!

Perfect!

Prima spullen goede service

Prima spullen goede service

Snel geleverd alles klopt en niet te duur

Afspraak is afspraak

Juiste prijs/kwaliteit verhouding en afspraakjes afspraak bij Tackleshop.nl

Weiland 1

6666MH Heteren