Topwinkel!

Vlotte levering en goede info over bezorging in twee gedeelten. Vriendelijke groeten.

Grote keuze, kwaliteit en top service tegen een scherpe prijs

Mooie artikelen van goede kwaliteit. Snelle levering en heel scherpe prijzen

Zeer snelle afhandeling, service en verzending in één woord top !!!

Snelle service goede prijs kwaliteit

Zoals het hoort

Snel en direct geleverde bestelling de volgende dag al binnen. Bestelde producten nog niet allemaal uitgeprobeert. Maar dat wat ik direct heb gebruikt heeft me al vis opgeleverd. Ik raad Tackleshop aan prima service.

Alles snel binnen

Alles wat ik besteld had netje s en snel binnen prima !

Ik had n fout gemaakt in de bestelling, maar had het wel de volgende dag nodig. Bellen kan je niet maar via de mail werkt het zeker zo goed. Gelijk response en de bestelling werd meteen gecorrigeerd zodat ik alsnog alles de volgende dag binnen had. Top! Rene.

Goede kwaliteit spullen en betrouwbare webshop….ha er zeker vaker bestellen

Alles perfect

Schnelle vollständige Lieferung, und preislich ok. Verpackung großzügig, Versand nach Deutschland natürlich dementsprechend teuer

Uitstekend!

Dit is gewoon een betrouwbare en uitstekende webshop. Alle bestelde artikelen worden goed verpakt en snel geleverd. De enige kink in de kabel is weleens post.nl die het later aanlevert of als je het op je huis adres wil laten bezorgen zij het rechtstreeks naar het afhaalpunt brengen. Dat is de reden dat ik meestal de bestelling meteen naar het afhaalpunt laat brengen zodat ik niet hoef ten wachten op iets dat niet komt. Maar problemen zijn er bij alle bezorgdiensten! Zal Tackleshop zeker aan bevelen als betrouwbare webwinkel

Matig

Ik kreeg een mail om m'n bonuspunten in te wisselen. 33 pnt heb ik gebruikt om (wat ik dacht) 'n set baitboxen te verkrijgen. Tot mijn teleurstelling, bleek het maar 1 box te zijn. Ik moest er wel wat spullen voor bij bestellen anders kon ik de punten niet inwisselen. Ik heb alsnog voor € 32,90 bijbesteld. De kwaliteit van de spullen was(zoals altijd) goed. Ik had gewoon de aanbieding beter moeten lezen. Het lag dus helemaal bij mij. Dus de zending was prima maar mijn hoop op nieuwe mooie baitboxen was een teleurstelling.

heel slecht

Ik bij jullie iets besteld en nooit aan gekomen ik wil wel weten hoe hoe dat zit Groetjes John

Succesvol visweekend

Voor een last minute vistripje snel nog wat spullen kunnen regelen. Overzichtelijke website, alles op voorraad. Op tijd in huis. Groot succes

Keurig afgeleverd mooie kwaliteit

zeer goed vriendelijk en zeer snel geleverd

had de Trilene van Berkly nylon besteld zeer sterk lijn 600 meter 55 mmm voor mijn voorslag lijn op de zeebaars. En niet te vergeten erg soepel. Heb de 60mm ook gehad maar deze is ook zeer goed aan te raden. Deze lijn de Trilene van Berkley heb om over obstructie te vissen en is geweldig.

duidelijke website

De kleur met voor mij vangst garantie

Shads en kleur zijn zoals omschreven. Met een andere kleur twee sessies geen enkele aanbeet. Dezelfde dag van de levering gelijk snoek. Alleen de beloofde leveringstijd is zoals bij veel websites een lokkertje. Voor de rest heel tevreden.

Perfect !

Goed , spullen besteld die ik zocht , keurig netjes en degelijk verpakt , levertijd was boven verwachting goed dezer dagen.. Al met al goed tevreden en een terug kerende klant

Goed, snel en goedkoop

Goede kwaliteit tegen scherpe prijs!!

Dag ervoor besteld en volgende dag in huis top erg blij mee. Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs !!!

perfect

alles is fijntjes op tijd afgeleverd, top producten.

uitstekend

snelle levering, uitstekende webshop

Een goede en snelle levering

Een goede en snelle levering

Volgens afspraak het juiste geleverd

Alles was lekker vlot geleverd en compleet wat ik besteld had. Top

Weiland 1

6666MH Heteren