Snelle en juiste bestelling en levering

Snelle levering, juiste materiaal geleverd

zeer te vreden.

Netjes op tijd geleverd en alles zag er uit zoals ik wou .De volgende keer bestel ik daar ook weer.

nomaliter super tevreden. nu niet

Ik heb een aantal artikelen besteld. Een daarvan was de pasta. Stond in de omschrijving dat een cup meegeleverd werd om de juiste hoeveelheid pasta en water af te meten. Zat er bij mij niet bij. Om kort te gaan zelf wat gefabriceerd. Kleverig spul, niet te gebruiken. Contact opgenomen met het verzoek de juiste ccs op te geven of de cup na te sturen. Cups waren niet in voorraad. zaten in de originele verpakkingen. Nou bij mij dus niet. Jammer

Snelle levering en goed materiaal

De aangekochte artikelen werden binnen de 4 dagen opgestuurd. Een probleem met een artikel die niet voorhanden was werd door Tackleshop opgelost door - na navraag en akkoord door mij - een gelijkaardig product te leveren. Dit zonder meerprijs aan te rekenen. Mijn volgende aankoop is zeker terug bij Tackleshop

gewoon top weer

netjes & snel verzonden voor een goede prijs

Zeer goede vismolen voor onze plaatselijke wedstrijden

Snel en keurig geleverd

Prima tevreden

Perfecte service .Top!

J

Zeer snelle levering

Zeer schappelijke prijs voor het kunstaas

Snelle levering, goed verpakt. Jammer dat het bezorgd wordt door PostNL, de levering is altijd te laat.

Netjes en snel afgehandeld

Zag er goed uit Zo als ik verwacht had

Een DAM hengel gekocht en snel geleverd.

Hengel was goed ingepakt voor het vervoer dus ook geen schade. Hengel zelf voldoet aan mijn verwachtingen en door de snelle levering kon ik dit weekend al gaan vissen met deze prima hengel. Oh ja, koop er gelijk draad bij.

uitstekend

zoals het hoort: kopen betalen ontvangen. Klaar is Cees. Nooit gezeik!

Bestelling nog niet ontvangen na 3 dagen, wel bevestiging na 1 dag van verstuurd

Kijk uit

Ik kan geen bestelling van u vinden op uw naam en e-mailadres. Indien u contact opneemt met onze klantenservice helpen we u daar graag verder. In de email die u heeft ontvangen staat tevens een track & trace link waarmee u de bestelling precies kunt volgen. Het kan zijn dat het pakket vertraging heeft opgelopen bij PostNL of dat ze wel aan de deur zijn geweest maar dat u niet thuis was. U kunt in die link meer informatie vinden over waar het pakket nu is.

Het beste van het beste.

Super ..netjes aangeleverd

Goed ..snelle levering

Duidelijke website en snelle service.

Ik heb nog geen negatieve ervaringen

Netjes en snel geleverd.

Aantal kleine dingen bestelt, keurig ingepakt en snel geleverd.

Goeie service

Na 10 jaar weer vissen en alle spulletjes nieuw gekocht. Super snelle levering en prima kwaliteit.

Prima producten. Netjes verpakt en verzonden

Heb diverse artikelen besteld die netjes en correct zijn verstuurd. Toppie

Komen afspraken na goed materiaal Geen spijt van.

Overzichtelijk en snel,top

Handig,snel

Super bedrijf en zeer snelle levering

Perfect goed op de hoogte gehouden voor de levering en nog nazorg en tips en tricks perfect

Op tijd en snel geleverd

De titel zegt genoeg t.w. "Op tijd en snel geleverd"

duidelijke webshop en snelle levering!

Weiland 1

6666MH Heteren