Gewoon super service

De service en aanbod is gewoon geweldig

Prima service en producten !!

Soms wordt de levering wel drie keer uitgesteld, en zit je voor Jan l*l te wachten op je pakket erg vervelend. Is eerder regelmaat dan uitzondering. Snap ook wel dat jullie daar niets aan kunnen doen . Groet Gijs van der Bildt. Wijkbijduurste.

Goed en vlug

Top levering snel goed

Klasse

Aangenaam bestellen en werken met deze jongens (of meisjes). Netjes en snel geleverd, geen verrassingen. Gaan we zeker nog doen, da's wel duidelijk.

Uitstekend en snel

alles in orde.

alles was prima in orde!

lekker snel en goede spullen!

lekker snel en goede spullen!

Topservice

Zeer snelle levering van Nederland naar België , ‘s avonds besteld , de volgende dag geleverd , wat een service !

Top Shop

Snelle Levering Top!!!

Snel, niet duur en zeer goede communicatie

Perfect geregeld van bestellen tot ontvangst

Goede ervaring goede service.

Alles goed

goede service top !!!!!

Ik heb de dag na mijn bestelling mijn aankoop ontvangen.Ruime keus raad deze webshop aan.

Top, correcte en snelle levering

topper

Vooral de keuze voor om je pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen is ideaal

netjes en snel geleverd

goede ervaring

Goede service en super snelle levering ga zo door

Tackleshop is prima.

Mooie producten, snelle levering en goeie prijs/kwaliteit verhouding en een ruime keuze op de website.

Ik bestel hier al jaren mijn hengelsport artikelen, overzichtelijke site, prima klanten service een dikke 10 voor Tackleshop!

Had een probleem met de levering. In de app van PostNl stond dat hij geleverd zou worden , maar werd niet geleverd. Kontakt opgenomen met de klantenservice van Tackle shop. Meteen netjes antwoord, geweldig goede service, ook een mail van hun toen het daadwerkelijk verzonden werd. In een woord super geweldige zaak om zaken mee te doen. Bravo , ga zo zeker door .

zeer tevreden

snel geleverd

Het was keurig voor elkaar ben dan dan ook zeer tevreden dus zeker niet de laatste keer bedankt

Parfait je recommande vivement

Site très bien organisé, Beaucoup de grandes marques, Prix imbattables comparé à d'autres sites. Livraison soignée et rapide 24h Maximum vers la Belgique.

Altijd keurig geleverd.

Goederen die ik besteld heb waren netjes en goed verpakt. Keurig op tijd en alles was heel. Super super