Had een probleem met de levering. In de app van PostNl stond dat hij geleverd zou worden , maar werd niet geleverd. Kontakt opgenomen met de klantenservice van Tackle shop. Meteen netjes antwoord, geweldig goede service, ook een mail van hun toen het daadwerkelijk verzonden werd. In een woord super geweldige zaak om zaken mee te doen. Bravo , ga zo zeker door .

zeer tevreden

snel geleverd

Het was keurig voor elkaar ben dan dan ook zeer tevreden dus zeker niet de laatste keer bedankt

Parfait je recommande vivement

Site très bien organisé, Beaucoup de grandes marques, Prix imbattables comparé à d'autres sites. Livraison soignée et rapide 24h Maximum vers la Belgique.

Altijd keurig geleverd.

Goederen die ik besteld heb waren netjes en goed verpakt. Keurig op tijd en alles was heel. Super super

Helemaal prima

Bestellen ging snel en de levering snel

snel geleverd wat ik had besteld top.

makkelijk te navigeren website. bestellen gaat ook lekker soepel. en snelle levering van het bestelde artikel. top

Eerst een vraag gesteld over de levering via een pakketpunt in België. Quasi onmiddellijk een antwoord gekregen. Hierna besteld en ''s anderendaags correct geleverd. Topservice!

top

Alles was snel en goed geleverd.

Correcte en snelle levering

Tackleshop is oké, bezorging waardeloos.

Ik heb bij Tackleshop op 09-01-2024 een order geplaatst en deze zou door PostNL op 10-01-2024 worden geleverd. Nadat ik via Track&Trace tweemaal een andere bezorgtijd had doorgekregen werd mijn pakje helemaal niet bij mij bezorgd, maar afgeleverd op een PostNL-punt. Dat betekende dat ik pas de volgende dag 11-01-2024 na 16.30 uur deze zelf mocht ophalen op een locatie op 10 minuten afstand met de fiets. Sommige chauffeurs van PostNL zijn erg gemakkelijk in het achterlaten van hun vracht bij een PostNL-punt en houden geen rekening met hun klant die er wel een flink bedrag, 6,45 euro voor heeft betaald. De inhoud van de bestelling was perfect, goede degelijke hengelsport produkten.

het was heel goed ben zeer kontend van jullie

zeer goed

snelle levering van mijn vislijn en een goede prijs

Heb eerst onderzoek gedaan welke vislijn er het beste uitkwam en dan gezocht waar ik deze kon kopen! zeker met de extra korting een goede koop

Snelle en prima levering

Prima keuze en snelle levering en solide verpakt

Snelle en correcte levering

De levering was niet correct volgens order.

Er zijn verkeerde vishaken geleverd.

Snelle en correcte levering,mooi materiaal aan aantrekkelijke prijs,leveringen zijn steeds goed verpakt .

Oke maar....

Even iets: als het bestelde past door de brievenbus dan graag ook zo verpakt. Voorkomt veel gedoe en ergenis. Buiten dat alles best oke en vlot!

Prima Shop

Duidelijke website met veel keus aan hengelsport artikelen. Goede en duidelijke info over de bestelling en de voortgang van de bestelling. Goed ingepakt en snel geleverd, kortom ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de gekochte artikelen en afhandeling ervan. En ook nog scherpe prijzen vergeleken met andere aanbieders. Echt aan te raden. TackleShop, bedankt!

Na 2-3 dagen alles netjes geleverd. Van te voren via e-mail bericht dat bestelling tussen 12-14 uur geleverd zou worden en dat was ook zo!

Top producten snelle levering

Uitstekende website Snelle levering Fijn assortiment Super!

uittekend

prettig kontakt gehad en redelijk snelle levering. Door de feestdagen iets langer.

Matig

Producten conform verwachting. Service: onbegrijpelijk dat er zowel een redelijk hoog minimumbestel bedrag van toepassing is als ook nog verzendkosten terwijl het bestelde kleinmateriaal gewoon in een of anders twee brievenbuspakjes had gepast.

Bedankt voor uw recensie. Met 30.000 artikelen in ons assortiment is het helaas onmogelijk om van te voren precies te zeggen hoe iets verzonden kan worden. Daarnaast kost het inpakken en bij elkaar pakken van een bestelling nou eenmaal tijd, of het nou om een dure molen of een zakje wartels artikelen gaat. Als het uit zou kunnen om lagere verzendkosten te kunnen hanteren hadden wij dat zeker gedaan, maar helaas zijn die kosten erg hoog, ook met brievenbuspost. Ik begrijp deze recensie echter niet; als u het niet eens bent met de verzendkosten en het minimale orderbedrag, staat het u vrij ergens anders te bestellen. Dit was vóór het bestellen al bekend.

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd goede afhandeling

Weiland 1 6666MH Heteren

026 7370144