Fantastisch bedrijf met goede service

Werkkleding.com heeft voor ons bedrijfskleding verzorgd (jassen/hoodies/polo’s/shirts). De manier waarop men meedenkt is uniek. Daarnaast is het resultaat ook nog eens super. Mocht er wel wat zijn, kun je ze ook nog eens makkelijk bereiken.

TOP Kwaliteit en communicatie

Jurre heeft goed zijn expertise gedeeld en mee gedacht wat voor ons zou werken als kleding in de thuiszorg en bij het logo past. Snelle reacties en zeer vriendelijke, zeker een aanrader!

Dankjewel voor je mooie review Féline! Fijn om te horen dat jij/jullie zo tevreden zijn over onze service. Dat is ook waar we de focus op leggen. Ook ik vond het prettig communiceren met je en kijk uit naar de volgende samenwerking :)

altijd vlot en super behulpzaam

Ze denken met je mee , laten ook andere kleding zien dan dat je wenst en dat is vaak een mooie uitkomst. Altijd geslaagd kom ik bij hun vandaan.

Zeer tevreden!

We hebben in het verleden al een keer werkbroeken bij Werkkleding.com bestelt. Omdat het contact als zeer prettig werd ervaren, nu dus weer een bestelling geplaatst. Ook deze keer een heel vriendelijke en meedenkende medewerker die de bestelling vlot afhandelde. De werkbroeken werden snel en keurig geleverd.

Zelden zo’n klantgerichte service meegemaakt

Werkkleding.com denkt met je mee en kijkt naar geschikte opties. Communiceert vriendelijk, duidelijk en helder. Daarnaast merk je aan alles dat ze graag willen dat je tevreden bent en doen dit op een hartelijke manier. Echt een heel fijn bedrijf. Geen slecht woord over te zeggen!

Goed advies, Goede kwaliteit kleding. Goed meegedacht in het ontwerp. Snelle en correcte levering.

Kwaliteit, netjes geborduurd en vriendelijk

Goed geholpen en meegedacht door werkkleding.com

Uitstekende service en vriendelijk personeel

We zijn uitstekend geholpen met het uitzoeken van werkkleding. Dit kon vooraf ook gepast worden. Daarnaast heeft Jurre een logo voor ons gemaakt, waar we heel tevreden mee zijn. We komen zeker weer terug bij jullie! Hartstikke bedankt!

Goed om te horen dat jullie zo'n fijne ervaring hebben overgehouden. Jurre is momenteel op vakantie, maar ik ga het even aan hem doorgeven ;) Uiteraard staan we in de toekomst weer voor jullie klaar !

Mooie bedrukte kleding en vlug geleverd!!

Recent een paar volledige zomer- en wintersets gekocht en ben zeer tevreden met de kwaliteit van de kleding en de bedrukking! Mocht ik in de toekomst meer nodig hebben dan koop ik hier zeker weer.

Bedankt voor de mooie review, Richard! Uiteraard staan we in de toekomst weer voor je klaar ;)

Klant en oplossingsgericht

In aanloop van een klantbezoek had ik een werkjas nodig. Hierbij werd ik zeer goed geholpen en ben ik er gerust op dat ik deze tijdig ontvang dankzij de oplossingsgerichtheid van de medewerker/eigenaar. Al met al zeer dankbaar voor een goede klant en oplossingsgerichte service.

Goed om te horen dat u zo goed geholpen bent. Klantgerichtheid en service zijn bij ons de focus, fijn dat u dat ook zo heeft ervaren :) Uiteraard staan we in de toekomst weer voor u klaar!

Uitstekend!

Super geholpen met keuze in werkkleding ,tevens van logo ontwerp tot laatste afwikkeling perfect! ,ik weet in het vervolg waar we onze werkkleding bestellen ,(multiservice dijkstra)

Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt opgedaan en dat je zo goed bent geholpen. Wij helpen je in de toekomst graag nog eens! ;)

Top producten, goed meegedacht en optimale service!

Geweldig bedankt heren!

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over de producten en de service :) Uiteraard staan wij in de toekomst weer voor jullie klaar!

Zeer tevreden, goeie prijs kwaliteit. En een juist advies.

Alles in 1 huis. Voor het juiste advies en nette prijs moet u bij werkkleding.com zijn. Veel producten op voorraad en anders snel in huis.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te zien dat je goed bent geholpen en dat je zo enthousiast bent over de afhandeling! Mocht je nog eens wat nodig hebben, de koffie staat voor je klaar ;)

zeer tevreden

snel geholpen en 100% kwaliteits materiaal geleverd. werkkleding.com is het bedrijf waar je voor werkleding moet zijn

Dik tevreden!!

Werkkleding.com is een heel toegankelijke zaak. Telefonisch gemakkelijk bereikbaar wat het contact meteen persoonlijk maakt. Ondanks dat de uiteindelijke bestelling zorgkleding (ivm de juiste maat en pasvorm vinden) drie orders verder pas bevestigd kon worden door mij. Werd ik steeds vriendelijk te woord gestaan én kreeg ik, als startende ondernemer, een gratis retourlabel omdat de omvang van m’n bestelling gewaardeerd werd. Nou dat vind ik échte service én verrassend leuk!! Dankjewel voor de fijne kleding en goede zorgen!!

Hi Marijke! Bedankt voor de mooie en uitgebreide review :) Fijn om te horen dat je goed bent geholpen en dat de service naar wens was. Wij helpen je in de toekomst graag nog eens en wensen jou veel succes met het ondernemen! Groeten Team werkkleding.com

Goede service, nette prijzen en goede kwaliteit.

Na het zoeken van bedrijfskleding zijn we bij werkkleding.com terecht gekomen. Ons contact persoon is Jurre. Jurre is stipt en biedt goede service voor een goede prijs.

Hi Dirk! Bedankt voor je mooie review :) Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de service die door Jurre is geboden. Dat is ook waar wij bij werkkleding.com de focus leggen. Wij helpen je in de toekomst graag nog eens! Groeten Team werkkleding.com

Prima maar lange levertijden

Mooie en goeie kleding. Echter krijg ik na een bestelling standaard een mail dat mijn producten niet op voorraad zijn. Ze worden dan meestal vijf werkdagen na de bestelling alsnog verstuurd. Ik krijg het idee dat werkkleding.com helemaal geen voorraden heeft.

Hi Matthijs! Bedankt voor je review :) Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de kleding. Het klopt daarnaast zeker dat wij niet alle artikelen op voorraad houden. Met meer dan 20.000 product variaties is dat voor ons niet mogelijk. Wel geven wij duidelijk aan wat de levertijd is per artikel en in 95% van alle bestellingen leveren wij het uit binnen 4 werkdagen. Wij zien dat jij regelmatig bestelt en stellen dat uiteraard zeer op prijs, dank daarvoor!

Eerst telefonisch geholpen met het uitzoeken van kleding en ze denken mee. Ze hebben de kleding besteld en kon passen. Prima service. Daarna de kleding laten borduren en het ziet er perfect uit. Zeer vriendelijk personeel en ze weten waar ze over praten.

Service en klantvriendelijkheid zeer goed.

Prettig contact, mogelijkheden om de kleding te passen/retourneren. Communicatie en planning is ook prima. Aanrader als je op zoek bent naar een breed assortiment aan kleding.

Zeer goed!

Vriendelijke en snelle communicatie en daarbij zeer snelle levering van goede en mooie werkkleding

Zeer goede en vriendelijke service

Vlotte en vriendelijke service. Wij hebben onze overalls mooi op tijd ontvangen voor een event dat gepland stond en zeer veel leuke commentaren ontvangen op onze nette, mooie overalls. Zeer tevreden klant, Werkkleding.com is zeker een aanrader!!

Super makkelijk alternatief. Alles staat centraal op 1 website. Niet meer met verschillend resellers gaan opzoeken. Ze hadden perongeluk een verkeerd item opgestuurd, ze hebben dit netjes opgelost zonder gedoe of gezeik! Aanrader!

Maken waar wat ze beloven.

Goede kwaliteit Duidelijke afspraken Uitstekende opvolging

Pas-service, helemaal top!

Ik kon de kleding ik Burgum passen, professionele hulp en prima prijs!

Goed geregeld!

Goed meegedacht, goede kwaliteit zeefdruk en shirt!

Over Werkkleding.com

Specialist op het gebied van werkkleding en zorgkleding. Sinds 1984 wassen en leveren wij zorg- en werkkleding aan grote- en middelgrote bedrijven. Sinds 2010 leveren wij ook kleding via de webshop aan bedrijven en particulieren. Kwaliteit en service staan bij ons centraal.