Makkelijk te bestellen en snelle levering

Te hoge retourkosten

Ik had een riem besteld twv 14,95. De riem is te breed past niet eens door de lussen van de broek. Riem retour gestuurd en moest 7,95 betalen aan retourkosten. Dat is meer dan de helft van de riem! Dus ik heb geen riem maar wel de helft van het geld kwijt. Vandaar mijn lage beoordeling

Graag opnieuw!

Vriendelijke en gedienstige mensen. Snelle en keurig verpakte levering. Goede kwaliteit!!!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd alles goed verlopen

Al jaren mijn enige broeken leverancier

Nooit een probleem gehad. Altijd vriendelijk

Ik kende het merk

Fijn dat ik jullie gevonden heb

super

zeer tevreden met de bezorgen en met de broeken zitten lekker en mooie stof wij koppen heer al jaren de broeken voor mijn man tot de volgende keer met vriendelijke groet Jos en Christiane

Duidelijke communicatie, snelle levering, keurig verpakt en een persoonlijk kaartje erbij, dat maakt het helemaal leuk.

Eenvoudig te bestellen En je krijgt wat je besteld Goede service

top!

Very nice

Zoals verwacht

Broeken van goeie kwaliteit, snelle levering. Ook broeken van langere lengte leverbaar.

Ik kan er niet veel van zeggen We hebben een werkbroek besteld maar deze bleek te klein te zijn. Hij is keurig omgeruild voor een maat groter. Super behandeld goed contact gehad. Kleding is van goed materiaal en een goede prijs Kortom super en bedankt voor het persoonlijke kaartje erg leuk Tycho en Pieter Draaisma

Gewoon netjes geholpen en nette levering

….

Snel, goed en vriendelijk

Ik koop hier altijd mijn zwarte broeken

Keurige afhandeling bestelling zoals altijd.

De bestelde broeken zijn keurig afgeleverd.Ik koop alleen Brams Paris broeken omdat deze mij perfect passen en van uitstekende kwaliteit zijn.

Snel en correct

Alle bestellingen en verzendingen verlopen vlot en zijn goed verpakt. Als een artikel even niet direct leverbaar is word ik op de hoogte gehouden. Altijd een persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Heel goed.

Positief, zoals altijd.

Vriendelijkheid, kwaliteit en prijs allemaal oke.

Altijd super.

Ben al jaren trouwe klant. Goede service. Goede kwaliteit. Leuke aanbiedingen en akties.

Koop hier altijd mijn boxer shorts

Laagste prijs en altijd snel geleverd.

Persoonlijke aandacht

Wat je mag verwachten is een zorgvuldige afhandeling van je bestelling en wat het dan nét even anders maakt is een persoonlijk handgeschreven kaartje.

Bestellen & snel geleverd

Al jaren koop ik hier mn broeken en de persoonlijke boodschap bij de levering maakt mij blij. Echt een aanrader. Thanks JoJo Jeans!