Heel fijn adres voor (werk)broeken voor mijn man

Wat en fijne webshop voor met name werkbroeken van Brams Paris voor mijn man. Ook de korte broeken voldoen geheel aan de verwachting. Goed communicatie, advies gevraagd via de mail en snel antwoord. Snelle levering met een aardig kaartje erbij. Hier kopen wij voortaan de (werk)broeken. Top!!

goede kwaliteit en service

Paar keer iets besteld snelle afhandeling en bezorging. Reageren snel op mail en whatsapp

Prima communicatie en een snelle levering met een aardig kaartje erbij

geen pakket ontvangen

Tot nu toe geen bestelling ontvangen. Ik wacht nog steeds. Hele vreemde gang van zaken dit.

Goede service, snelle reacties , mooie producten. Kortom een betrouwbaar adres.

Buutengewuun

Een echte aanrader... Ik heb een hele fijne ervaring met mijn bestelling... Goede maat besteld, helaas te krap. Kon zo terug sturen en krijg andere maat toegestuurd. Contact was ook fijn. Nellie.

Maakt haar goede reputatie helemaal waar

Duidelijke communicatie, snelle verzending en prima kwaliteit

Prima verlopen

Prima communicatie

Prima jeans voor prima prijs. Vragen worden snel en vriendelijk beanrwoord

Zoals beloofd

Al jaren klant en nog nooit teleurgesteld! Makkelijk bestellen, en alles weer binnen een paar dagen in huis. Op Josien kan je vertrouwen.

Snelle en nette verzending.

Broeken netjes in een doos verpakt voor verzending. Leuk handgeschreven bedankkaartje er ☺️

Gewoon goed!

Koop al een tijd mijn jeans bij JoJo Jeans. Altijd correcte levering.

Super zien er mooi uit

Veder geen opmerkingen

Prima jeans en top service

Twee jeans besteld en een riem. Voor verzenden keurig een berichtje van JoJo jeans dat de riem misschien wat te klein was gekozen. Top service.

Snelle levering,goede kwaliteit broeken goede prijs,nette aflevering.

Uitstekend!

Jojo jeans is een zaak met de goed en uitgebreid assortiment en uitstekende service.

Prima webwinkel

Prima webwinkel, niks op aan te merken. Fijn dat er geen verzendkosten waren. Was op zoek naar een specifieke 100% denim jeans van Brams Paris, en die hebben ze.

Super goed

Koop hier al jaren mijn jeans. Nooit geen gedoe altijd stipt en goed! En dat tegen nette prijzen. Een aanrader!

Prima !!

Besteld en snel geleverd !!

Ze nemen direct contact als een broek niet leverbaar is en stellen alternatief voor

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Te hoge retourkosten

Ik had een riem besteld twv 14,95. De riem is te breed past niet eens door de lussen van de broek. Riem retour gestuurd en moest 7,95 betalen aan retourkosten. Dat is meer dan de helft van de riem! Dus ik heb geen riem maar wel de helft van het geld kwijt. Vandaar mijn lage beoordeling

Hoi Jeanet, ik begrijp je beoordeling helemaal! Voor een riem is het eigenlijk niet lonend om deze terug te sturen. (ook het gratis verzenden van 1 riem kost mij eigenlijk teveel in verhouding). Bij de beschrijving staat duidelijk hoe breed en lang de riemen zijn, dus eigenlijk kan het dan niet mis gaan. Het retour sturen van artikelen is voor de klant zelf en ik verstuur de bestellingen gratis. Zo delen we de hoge verzendkosten. Op deze manier hoop ik ook dat mensen bewust een bestelling plaatsen om onnodig heen en weer sturen te voorkomen. Zowel voor de kosten als voor het milieu. Groetjes Josien van Jojo jeans

Graag opnieuw!

Vriendelijke en gedienstige mensen. Snelle en keurig verpakte levering. Goede kwaliteit!!!

Grote Spuistraat 13

3311GE Dordrecht