Heel goed.

Positief, zoals altijd.

Vriendelijkheid, kwaliteit en prijs allemaal oke.

Altijd super.

Ben al jaren trouwe klant. Goede service. Goede kwaliteit. Leuke aanbiedingen en akties.

Koop hier altijd mijn boxer shorts

Laagste prijs en altijd snel geleverd.

Persoonlijke aandacht

Wat je mag verwachten is een zorgvuldige afhandeling van je bestelling en wat het dan nét even anders maakt is een persoonlijk handgeschreven kaartje.

Bestellen & snel geleverd

Al jaren koop ik hier mn broeken en de persoonlijke boodschap bij de levering maakt mij blij. Echt een aanrader. Thanks JoJo Jeans!

Ouderwets goed

Het gevoel dat ik persoonlijk contact heb, alsof ik een van de belangrijkste klant ben!

snelle levering van goede broeken

Altijd snel een broek te bestellen via de webpagina , vaak met actievoordeel en een persoonlijke krabbel , heel leuk

Prima broek even aankijken hoe deze zich houd na een wasbeurt als dat goed is ga ik er zeker nog een paar bestellen

Vlugge levering, betrouwbaar

Bestel al hier jaren goede service

Altijd goed

Alles is altijd goed ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij. Echt super

Top service, snelle levering.

Top service, snelle levering, en de goedkoopste!

Keurige broeken

Een goeie pasvorm en snelle levering

Alles klopt. Bestelling keurig verpakt en altijd een vriendelijk handgeschreven kaartje. Bezorging ook netjes.

Betrouwbaar

Goede service. Kwaliteit prijs

Geweldige service

Altijd hele goede service.

Altijd correct en met persoonlijke aandacht geleverd

Website is overzichtelijk. De levering is altijd correct en op tijd. Maar vooral even die persoonlijke noot van Josien waardeer ik echt.

Betrouwbaar

Keurig verzonden. Hard werkende dame met 2 kleine kindjes. Ze doet erg haar best. De volgende bestelling ligt al te wachten. Echt een aanrader.

Gewoon top

Gewoon lekker goed geprijsd.

Uitstekend geholpen.

Duidelijke website en normale prijzen en snel afgeleverd.

Snel, correct

Besteĺlen handig waarna snelle levering.

Prima prijs en ruime keuze

De favoriete (werk)spijkerbroek van mijn man snel gevonden voor een goede prijs via deze site, die prettig transparant is qua adres, telefoonnummer, voorraad etc. Het vriendelijke kaartje is tòch ook leuk.

zeer klantvriendelijk!!

Snelle reactie op vragen en erg vriendelijk. Kaartje bij de bestelling vond ik erg aardig

Grote Spuistraat 13 3311GE Dordrecht