Als gegoten

Lopen lekker

Even wennen maar heb er echt baat bij

Ik heb heel erg veel last van hielspoor Kon bijna niet meer lopen van de pijn Sinds ik de zooltjes in mijn schoenen heb is de pijn tijdens het lopen veel minder geworden

Geen effect, te groot en te dik voor schoenen

Snelle levering, snelle terugstorting na retourzending. Zolen passen echter niet eens in grote tennisschoenen of zelfs sketchers, normale schoenen al helemaal kansloos. Jammer geen enkele verlichting dus.

Hallo Saskia, dank je wel voor je bevindingen. Wat jammer dat je Sports niet passen. Ik zou graag willen uitvinden met je hoe dat kan want Footlogics Sports zijn speciaal gemaakt om te passen in alle normale werk-, en wandelschoenen, sneakers en dus je sport(tennis)schoenen :). Heb je het volgende gecontrolleerd: * Heb je originele voetbed verwijderd uit je schoenen? * Heb je geprobeerd de zooltjes op maat te knippen? Soms is dat nodig en doe dit ook gerust, je 30-dagen-garantie is gewoon geldig * Heb je de juiste maat besteld die past bij je voeten? Bij een overgangsmaat adviseren we de kleinere maat te kiezen. * Draag je de juiste maat schoenen die ook past bij je voeten? Wist je dat zeker 50% van onze bevolking op te kleine schoenen loopt? Ik zal ook nog even per mail contact met opnemen; misschien kunnen we samen een oplossing vinden en kunnen we je tóch nog blij maken met Footlogics :) Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Enorm tevreden over de aangeschafte inlegzolen. Hielspoor na 10 dagen zo goed als verdwenen...

Gewoonweg fantastisch

Zonder de zolen heb ik constant pijn en met de zolen kan ik tot 5 km wandelen

Fijn kan stuk beter lopen met minder pijn.

Pijn is veel minder geworden .

Ik heb de zolen nu ongeveer 3 weken in gebruik en de hielspoorklachten zijn iets afgenomen. Ben zeer tevreden.

Het loopt goed in mijn Toffels de hele dag

Ik heb nog weinig ervaring tot nu toe

De inlegzolen zijn echt fantastisch product. Sinds ik de inlegzolen heb gekocht loop ik veel lekker in mijn schoenen

Nieuwe zolen vraagt nieuwe schoenen

De zolen zijn fijn maar de extra dikte zorgt dat nu m’n schoenen veel te strak zitten. Eigenlijk moet je dit soort zolen gewoon in een winkel kopen en passen.

Goedemorgen Bjorn, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat de zolen lekker zitten maar wat jammer dat je schoenen strak zitten. Onze volle lengte zolen zijn speciaal gemaakt voor alle allerdaagse schoenen, werkschoenen, sportschoenen en sneakers.. De voetboogondersteuning vult de voetboog op en de zool is aan de voorzijde maar een kleine 2 mm. Heb je het originele voetbed verwijderd uit je schoenen en vervangen voor de Comfort PLUS? Misschien zijn de schoenen die nu krap voelen niet (helemaal) geschikt voor de volle lengte zolen, bijvoorbeeld nette smalle herenschoenen of smal toelopende schoenen. Voor deze schoenen hebben we onze 3/4 Footlogics Casual ontwikkeld. Ik neem persoonlijk via mail ook nog eventjes contact met je op :) Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Fantastisch!

Ik had inlegzooltjes besteld, maar ze kwamen niet aan in de aangegeven tijd. Later bleek dat mijn huisnummer niet klopte. Footlogics heeft het probleem opgelost door direct nieuwe inlegzooltjes te sturen naar het juiste adres. Fantastische service. Ondertussen heb ik ze uitgeprobeerd en voor mij werken ze geweldig.

Zooltjes functioneren uitstekend

Jaar geleden aangeschaft vanwege hiel spoor. Kreeg bericht dat zooltjes eigenlijk een jaar meegaan. Recentelijk lange 18 holes gegolft en kwam er met stevige pijn vanaf. Met nieuwe zooltjes gisteren weer 18 holes pijnloos gegolft.

Rug is weer pijnvrij!

Dankzij nieuwe inlegzolen van Footlogics sinds maanden eindelijk weer pijnvrij in de onderrug! Resultaat binnen twee dagen al voelbaar. Erg dankbaar!

Mijn man heeft altijd het gevoel dat hij op steentjes loopt,met die zoontjes loopt hij iets zachter ,maar zijn probleem is niet verbeterd. De pijn blijft. Groetjes Lea

Lopen Super

Prima bij hielspoor

is een absoluut gemak, had er beter eerder gekocht

is een absoluut gemak , had er beter eerder gekocht

Ik heb al veel zooltjes gebruikt Maar bij deze blijf ik .ik ben zeer tevreden

Bevalt prima

De zolen bevallen prima.

Een genot.

Na verschillende inlegzooltjes te hebben geprobeerd, heb ik ze nu echt gevonden bij Footlogics. SUPPER !!!!!

Eindelijk vooruitgang.

Prima zooltjes. Na de start gelijk verbetering. Wel beginnen mijn knieën gevoelig te worden. Ik hoop dat dit probleempje van tijdelijke aard is. Verder loop ik weer bijna normaal en zonder pijn.

Nu weer optimaal loop comfort! Snelle levering!

Goede pasvorm en kwaliteit

Hoewel nog vroeg, lijken de zooltjes te werken. Ik ben zeker nog niet klachten vrij, maar ik ervaar wel verbetering.

Mijn man heeft begin dit jaar zijn enkel gebroken en zijn kuitbeen. Nog dagelijks last van zijn voet. Arts adviseerde steunzolen, verder is er niks aan te doen. Echter daar zit nogal een prijskaartje aan dus bedacht om eerst deze te proberen. En de klachten zijn weg. Manlief is zo blij!! Echt een heel fijn product

Fijne steun op plaatsen waar nodig

Ik heb de leren variant gekocht , dit is suède . Ik krappere schoenen is het stroef om in de schoen te schuiven .Had liever glad leer gehad ...ivm instap . Model en steun is prima

Super!!

Mijn zoon ervaart geen pijn meer in z'n hakken. Hij omschreef het als pijn in de hak.Ik ben gaan googlen en kwam op deze zooltjes uit! Goede pasvorm voor schoenmaat 33.