Gekregen wat voorgesteld was

De inlegzolen kwamen prima overeen met de beschrijving. De bestelling werd keurig op de beloofde tijd geleverd. Prima!

verlichting

Het lopen gaat veel beter en ik hoop op een sneller herstel van Hielspoor.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Sinds ik mijn zooltjes heb ontvangen, gaat het wandelen bijna vanzelf zonder pijn in mijn benrn, echt een topproduct, blijf deze zooltjes zeker gebruiken, TOP

Veel steun bij hielspoor

Zooltje geeft veel steun aan voet. Ik draag ze in alle schoenen. Helpt bij hielspoor.

fantastisch

ik had peesplaatontsteking en best veel pijn vanaf de eerste dag dat ik ze droeg voelde het al beter en an een week was de pijn verdwenen ! nooit gedacht dat het zo snel zou helpen ben heel blij !

Zitten erg comfortabel

De service van Footlogics is exceptioneel uitmuntend! Advies bij soort inlegzooltjes, een coulance formulier voor de verzekering van hen gekregen waarmee de verzekeraar instemde en de zooltjes vergoedde, snel en beleefde hulp via Whatsapp. Snelle toezending en ruime garantie.

Super blij

Ik kon niet meer lopen op mijn rechtervoet. M’n hoek deed zeer maar ook de zijkant van mijn voet en voorvoet. Het begon met kramp in mijn kuit. Maar goed dit gebeurde twee weken voordat ik zou gaan trouwen. Gegoogled en deze inleggelden gevonden. Meteen besteld volgende dag in huis!! Direct in m’n schoen gedaan, ik moest enorm wennen was niet prettig maar ik kon wel weer op m’n voeten staan. De aankomende week iedere dag de zooltjes gedragen. En met mijn trouwen kon ik m’n hoge hakken aan. Super blij!! Ik kon absoluut niet op mijn voet lopen het deed vreselijk pijn. Maar door de zooltjes ben ik er nu vanaf. Ik draag ze in iedere schoen je kunt ze makkelijk overzetten en op maat knippen. Ik ben super blij dank zij de zooltjes zag ik er op z’n best uit met mijn huwelijk.

Fijne inlegzolen...

Erg goed!

De zooltjes helpen echten om de pijn veroorzaakt door hielspoor te verminderen.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Prima inlegzolen, minder pijn.

Het helpt wat

Ik ben blij dat ik de zolen heb gekocht. Ik had enorm veel pijn (hielspoor) en sinds ik de zolen draag is de pijn al wat minder, hier ben ik blij om!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bijna net zo goed als mijn superdure aangemeten zooltjes

Zeer tevreden over deze zooltjes. Ok, ze zijn niet zo perfect als de aangemeten zooltjes van de orthopeed, maar ze zijn dan ook bijna 8x goedkoper. Ik heb ze in mijn wandelschoenen voor een stedentrip getest en veel gelopen (gem 20km/dag) en geen last gehad van mijn knie of pijnlijke voeten. Dat had ik zonder inlegzolen niet eens hoeven te proberen.

Lopen geweldig

Heb inmiddels al 3 paar. Vooral in mijn wandelschoenen met de hond. Heb last van hielspoor en lijkt minder te worden. Ze lopen heerlijk heb er niet aan hoeven te wennen. Als ik schoenen aantrek zonder de zooltjes speelt mijn hielspoor weer erger op. Denk dat ik niet meer zonder de zooltjes kan lopen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het afknippen was nog effe een ding, maar voor de rest zijn ze fantastisch, ik voel mijn hoekspoor niet meer, heerlijk

Fijne inlegzolen

Gebruik ze dagelijks in mijn werkschoenen waardoor ik bijna geen last heb van vermoeide voeten.

• Tips of verbeterpunten? Prijs mag iets lager.

Mooie retour garantie

Ik heb er geen gebruik van hoeven te maken, want de zooltjes zijn fijn in gebruik. Maar ik wilde er toch even de aandacht op vestigen. Ook ik lees eerst reviews voordat ik bestel. Het viel me op dat er soms best wat klachten zijn omdat de zooltjes niet aan de verwachting voldeden, maar dat er dan geen gebruik was gemaakt van de 30 dagen! retour garantie. Dit staat ook steeds genoemd in de tussentijdse communicatie bij het verloop van de bestelling. Gewoon contact opnemen zou ik zeggen, dan wordt het vast goed opgelost.

• Tips of verbeterpunten? Ik heb 2 paar besteld en ontvang nu mailtjes 2x, als dat aangepast kan worden graag :)

super zolen

Fantastische zolen, heb de comfort plus gekocht als 1 ste,je loopt erzo op weg ,peesplaatklachten zijn nagenoeg over,hierna 3/4 zolen besteld voor een elegante smalle schoen omdat de lange zool soms te breed zijn voor mijn andere schoenen maar stof zit aan je blote voet niet comfortabel

• Tips of verbeterpunten? 3/4 zolen graag ook in suede aanbieden

Rechts goed,links minder

Linkervoorvoet nog brandend gevoel

• Tips of verbeterpunten? Geen idee

De beste inlegzolen de comfort leder ,ze lopen perfect!

De inlegzolen vind ik erg goed,in het begin even wennen,maar ik loop er nu prima op,ik ben dik tevreden met de comfort/leder ,perfect voor mijn zweetvoeten, en ook mijn hielspoor is nu weg,deze inlegzolen zijn voor mij de beste!!

Geweldige zooltjes!

Ik gebruik de zooltjes van Footlogics al jaren en bestel ze steeds weer opnieuw. Ik heb ze in al mijn schoenen en kan niet meer zonder. Lopen geweldig.

De oplossing voor hielspoor

Door het gebruik van deze inlegzolen, verdwijnt de hielspoor als sneeuw voor de zon!

Prima inlegzolen

De bestelling was duidelijk en de levering was snel. De zolen heb ik iets korter geknipt en ze passen goed in mijn schoenen. Ze lopen fijn en ik heb nergens last van. De klachten tijdens het lopen zijn duidelijk minder geworden. Blij dat ik ze heb en ze zijn goedkoper dan steunzolen bij de orthopeed

Behoorlijk goed

Behoorlijk goed, krijg na 1,5 km nog wat pijn onder de voet voor.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hoi, had altijd last van een soort spierpijn in de voet. Leren inlegzolen besteld, en loop er nu 4 weken op. Steeds een stukje minder spierpijn, en geen rugklachten meer. Het tweede paar is gisteren besteld, dat in en uit de schoenen halen is nogal een gedoe. Een tevreden klant.

Prima werkende inlegzolen.

De Footlogics Sensi hebben mijn voetproblemen (diabetes 2 patient) voor een groot gedeelte opgelost.Andere gebruikte merken inlegzolen hadden nauwelijks of geen effect. Ben dus zeer tevreden gebruiker van de Sensi inlegzolen

• Tips of verbeterpunten? geen