Echt helpend!

Na een paar dagen op schoenen met de zooltjes erin gelopen te hebben voelde ik de pijn al wegtrekken! Na een week was hoelspoor over!

Goede steunzolen

Goede steunzolen Geven steun waar het hoort Een plezier om te dragen

Ze zijn top!

Besteld voor mijn man. Hij zegt: Vroeger ontzettend veel last van pijnlijke voeten nu loop ik op wolkjes!

Helemaal van de pijn af

Direct na dat ik de zooltjes in mijn werkschoenen had gedaan was ik van de stekende pijn af. Dus ben er erg blij mee

Prima, snelle levering. Voldoen goed

Goede instructie om de zolen op maat te maken. Top

Bijzonder geweldig

Vanaf dag 1 liep ik al luchtiger, en dat is werkschoenen met stalen neus. Veel minder een slepende voet einde van de shift, ben 38 jaar en heb etalage benen. toen ik bij uw site uit kwam was ik sceptisch want zelfs bij looptherapie en vanuit ziekenhuis, deze geweldige tip niet gehad, deze inlegzolen zijn voor mij perfect, en heb net 6 dagen gewerkt dus zeker aankoop waard

Heerlijk

De zooltjes van Footlocker laten je lopen op wolken. Geen last meer van Achilles problemen of hielspoor klachten. Een echte aanrader.

Ik heb ze op maat geknipt ! Ik heb artrose in mijn onderdrug ,en soms veel pijn ! En toen kreeg ik er hielspoor bij ! Waar het lopen moeilijk werd ! Deze zooltjes lopen heerlijk ,met verlichting van de pijn ! Is een echte aanrader ,super. Nu doe ik weer mijn dagelijkse wandeling !

Een hele verbetering

Ja, ik heb veel minder klachten aan mijn knieën.

Goede communicatie en snelle levering, heel fijn product!

De Footlogics hardloopzooltjes een beetje als gok en wanhoopsdaad gekocht, omdat ik slepende kleine voet- en scheenblessures kreeg die mijn loopplezier vergalden. Na een korte gewenningsperiode met wat 'net-niet-blaren' liep ik na een maandje weer klachtenvrij en is het plezier terug! De stabiliteit en steun van de zooltjes voelde al direct heel goed aan. Ik hoefde de zooltjes niet eens bij te knippen en ook geen nieuwe dure "hi-tech-onzin-schoenen" meer te kopen. Toch raad ik aan om eerst je voeten en looptechniek een keer te laten checken als je dat nooit gedaan hebt. Mijn actie was niet heel doordacht en pakte goed uit, maar had misschien ook de blessures kunnen verergeren.

De zooltjes bevallen heel goed ik had heel veel last van mijn hak met hardlopen en dat is nu weg.

Zalig

Ik had pijn aan mijn voeten en na 1 week voelde ik al verschil! Heel tevreden met mijn aankoop !

Zeer tevreden!

Twee weken geleden de zooltjes besteld, heel tevreden van het resultaat. Zowel om te gaan sporten als om te dragen bij de gewone dagelijkse activiteiten.

Past heel goed in de schoenen

Weinig voordeel voor de voorvoet

Ik heb de zooltjes besteld vanwege pijnlijke druk onder de voorvoet. De zooltjes zitten op zich prima (lekker soepel materiaal), maar zijn aan de voorkant zo dun dat het daar weinig verlichting geeft. Ik zoek nog even verder.

Goede steun

Loopt erg prettig. Hoop dat peesplaat snel hersteld. Wil nu zooltjes in al mijn schoenen

ben bijna van de pijn af

ik heb alleen nog licht last van de holling in mn voet maar dat zal overgaan voor ik een jongetje word

In één woord; uitstekend

Voor mij 100% geslaagd product. Ruilen was totaal geen probleem. Goede service. Volgende bestelling is in de maak.

Fijne zooltjes

De zooltjes bevallen goed maar ze passen helaas niet in mijn enkellaarsjes , waarschijnlijk omdat ik een hoge wreef heb. Wel passen ze heel goed in mijn sneakers en in andere schoenen met veters.

Subliem

Regelmatig deze zolen gekocht en altijd dezelfde uitstekende kwaliteit

Comfortabele inlegzolen

Moest een paar dagen wennen Ik had veel kast van hielspoor maar ne een week was ik bijna pijn vrij Geven een prettig gevoel aan de voet

Ik heb geen pijn meer als ik de zolen draag

Sinds ik de footlogics zolen draag heb ik geen last meer van hielspoor-pijn en rugpijn! Ben er zo blij mee, want ik was bang dat ik weer aan shockwave therapie moest. Juist nu ik veel vaker ga wandelen, draag ik ze. En op mijn werk in de zorg natuurlijk ook. Ben blij dat ik de raad van mijn collega opgevolgd heb om ze te proberen. Ook mijn man, als postbezorger draagt ze nu!

Perfecte inlegzooltjes!

Ik heb doorgezakte voorvoeten, artritis en aan beide enkels geopereerd ivm artrose, sinds deze nieuwe inleg zolen loop ik echt weer perfect.....enige nadeel is: het keer van de zolen is enorm ruw waardoor ik moeite heb in mijn schoen te glijden, mijn kous gaat daardoor strak om mijn tenen zitten...het maakt niet uit hoever ik de schoen open doe de stroefheid van het leer houdt mijn kousen tegen. Het lopen gaat echter weer perfect en daar ben ik heel blij mee.

Prima zooltjes

Ik heb de zooltjes iets moeten bijknippen maar daarna naar volle tevredenheid 'gebruikt'. Ik heb er niet echt aan hoeven wennen, ik 'liep er zo mee weg'.

Heeeel blij mee.

Eindelijk weer lopen zonder pijn