Boven verwachting!!!!

Heb al maanden last van hielspoor, heb de stoute schoenen aangetrokken en toch maar zooltjes besteld (comfort plus) en direct in mijn schoenen gestopt……. wat een verademing. Ik heb ze pas 3 dagen en voor nu echt TOP!!!!!!!

Fijne comfortabele zooltjes

Fijne comfortabele zooltjes. Lopen heerlijk!

• Tips of verbeterpunten? Nvt

Goede inlegzolen

Deze inlegzolen zijn zeker geen flop want ze lopen top.

De zooltjes bevallen prima,

Ik heb geen pijn meer onder de bal van mijn voeten tijdens mijn wandeltochten.

Verrassend goed resultaat

Heb al zoveel zooltjes in alle vormen geprobeerd. Zelfs opmaat gemaakte van de podoloog Altijd zo zeer ook na langdurig proberen aan te wennen maar geen resultaat, Maar deze zooltjes gaan best goed ook heel even wennen s’morgens bij de schoenen aantrekken, maar al snel voel ik ze niet meer. Ben erg blij

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zolen zijn zeer goed. Heb er laten maken ook, resultaat nog steeds pijnlijke voeten. Nu geen last met deze Food logics inlegzolen.

• Tips of verbeterpunten? Geen

geeft goede steun

Twee soorten zolen gekocht. De kleine (voor hakken) werken super! De comfort plus zijn helaas te dik waardoor mijn wreef niet meer in de schoen past. kunnen misschien nog in laarzen die ik nu maar maat groter bestel. fijn materiaal!

• Tips of verbeterpunten? bijcomfort plus aangeven dat ze niet in alle schoenen passen

Lopen op wolken

De zolen zien op dit moment in mijn sneakers omdat dat helaas de enige schoenen zijn wat deze in passen en dan ook maar net. Je komt aardig omhoog. Dat vindt ik het jammere, ze passen niet in mijn schoenen. Maar als ze erin zitten dan zien ze gelijk een is het een verlichting voor mijn hielspoor.

• Tips of verbeterpunten? De hoogte van de zool

Geweldig ze lopen heerlijk en de pijn is al minder

• Tips of verbeterpunten? Nee

Perfecte inlegzolen voor een correcte prijs

Dit is reeds de 3de x dat ik bestel en steeds een correcte service en waar voor je geld. Top

Voorlopig pijnverzachtend

Kan met weinig pijn stappen nu. Hopelijk verdwijnt de pijn na verloop van tijd. Kan blijven werken nu. Want kon bijna niet meer gaan. Draag ze nog maar een paar dagen. Ze zijn prima van maat.

• Tips of verbeterpunten? De tijd is nog tekort

Goede zolen ook in de podologie toepasbaar

Ik gebruik als tussen oplossing de Footlogic als therapeut. Is een Therapiezool nog niet nodig maar behoeft de voet wel wat meer ondersteuning dan is de Footlogic zool een prima oplossing. Aan te passen met kleien correcties. Kwaliteit is goed.

• Tips of verbeterpunten? Mag iets dunner in de voorvoet

Het lopen gaat een stuk beter, vrijwel zonder pijn. Ik zou iedereen deze aanraden mocht je ongemak ondervinden met het lopen. Zelf zal ik er zeker nog een paar aanschaffen mochten deze goed blijven bevallen.

Op zich zijn ze prima

Maar ik vond de oudere versie prettiger Die had een stevigere onderkant vooral in de holte van je voet

• Tips of verbeterpunten? Weer een stevige onderkant

Binnen 1 week van mijn hielspoor af. Wat een opluchting.

• Tips of verbeterpunten? Nee

Super goede zooltjes en ik ga voor het gemak nog een paar bestellen !

Heel zacht zooltje en een weldaad voor de voeten met lopen

• Tips of verbeterpunten? 1 paar is te weinig vanwege het vele wisselen

Zeer goed product

Duidelijke uitleg, prima kwaliteit en snelle levering. Top service dus.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Op maat knippen. In schoen doen en meteen heerlijk kunnen lopen ; pijn aan grote teen meteen weg!

Goede kwaliteit

De zooltjes heb ik gekocht tegen een doorgezakte voet en ze werken echt. Inmiddels hebben ze de stand van mijn voeten langdurig gecorrigeerd waardoor klachten verdwenen zijn. Ik gebruik ze nu alleen nog maar omdat ze erg lekker zitten. Ook vind ik dat ze erg lang meegaan

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

te hard wanneer je peesplaat ontsteking hebt, dan zou ik ze niet aanraden

heb al maanden een peesplaat ontsteking en je probeert van alles. deze zolen zijn echt te hard voor mij. skechers zijn de fijnste schoenen met foam / archfit.

• Tips of verbeterpunten? zachtere zolen maken

Hallo Nicole, ik ben Moniek van Footlogics, dank je wel voor je review. Wat jammer dat Footlogics niet meteen voldoen aan je verwachtingen. Om peesplaatontsteking en hielspoor te verlichten heb je in principe meest uitgesproken correctie en support nodig. Hoe zachter de zool hoe minder effectief bij peesplaatontsteking en hielspoor. Soms moeten voeten wennen aan deze support en kan het zijn dat ze niet meteen comfortabel voelen. Maar, als het niet went en te hard blijft voelen dan is een andere Footlogics uitvoering zeker nog het proberen waard. Wat jammer dat je geen contact opgenomen hebt, we hadden graag de gelegenheid gehad een passende oplossing te zoeken :). Naast de Comforts hebben we ook nog de zachte en veerkrachtige uitvoeringen Footlogics Sports en Sensi. Alhoewel deze uitvoeringen niet speciaal gemaakt zijn om peesplaatontsteking te verlichten hebben we inmiddels de ervaring dat deze zooltjes zeker kunnen verzachten als de stugge uitvoering te pijnlijk is. Je hebt altijd 30-dagen-tevreden-garantie, als je wilt kun je je zooltjes nog omruilen. Vind je dit het proberen waard? Neem dan even contact op met onze klantenservice, we adviseren je graag bij het maken van de juiste keus zooltjes voor jouw voeten :) Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

zeer goed

ze zijn voor mijn man zijn werkschoenen. En zijn voeten zakken minder door.

• Tips of verbeterpunten? nee

redelijk

Bij even volhouden en iets langer lopen voelen de zooltjes beter aan, echter bij mij lijkt het alsof de "steun" net iets te ver naar achteren zit, wordt op een gegeven moment pijnlijk. Schuiven met de voet in de schoen naar achteren geeft verlichting, maar niet voor lang. Het zal wel wennen zijn, maar vooralsnog niet laaiend enthousiast.

• Tips of verbeterpunten? ik zou het niet weten

Top product, volledig klachten vrij.

Voordat ik deze zooltjes gebruikte, kreeg ik na 2 km hardlopen last van mijn achillespezen en scheenbenen, en kreeg ik na ongeveer 5 km last van slapende voeten waardoor ik slechter ging lopen. De eerste kilometers blijf ik een beetje last hebben, maar na 2/3 km gaat deze pijn weg en kan ik vrij hardlopen. Daarnaast krijg ik ook nagenoeg geen slapende voeten meer. Voor de prijs van deze zooltjes een aanrader!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Oke, maar geen wondermiddel.

Ik loop al 2 maanden met een peesplaatontsteking. Heb de zooltjes en een compressie sok. Doe oefeningen en probeer te rusten waar kan. Helaas is de pijn nog steeds aanwezig en kan ik met deze zooltjes niet pijnloos lopen.

Zeer tevreden!

Na een week had ik al zeker 75% minder last van mijn hielspoor! Echt aan te raden!