Geeft verlichting

Ik heb hielspoor en ik moet zeggen, de zolen geven absoluut verlichting. Het brengt wel je voet omhoog zodat je laarzen en schoenen wat strakker zitten op de wreef. Ook minder last van mijn knieën met deze halve zolen. De hele zolen pasten niet goed in mijn laarzen en ik kreeg kosteloos andere toe gestuurd. Geweldige service!

goede zolen voor een redelijke prijs

heb hielspoor. had steunzolen van mijn podoloog gedragen ,maar dat werkte niet. toen via mijn huisarts een hielprik gekregen voor hielspoor, samen met deze zolen tot nu toe geen last meer. echt een aanrader.

Geweldig product en snel geleverd

Draag deze inlegzool al jaren tot grote tevredenheid, maar was nu aan nieuwe toe

Fijne zolen

Fijne inlegzolen, goed op maat te maken, lopen heel erg fijn.

100 % verbetering

Ik draag de footlogic steunzolen nu ongeveer een maand. Eerste paar dagen had ik wel erg vermoeide voeten, kennelijk nog even wennen. Maar de brandende pijnscheuten aan de zijkant van mijn voeten waren meteen een stuk minder. Nu na een maand blijven de pijnscheuten helemaal weg, geen vermoeide voeten meer. Ik merk dat ik mijn schoenen opeens tot het einde van de dag aanhoud, ipv ze meteen uit te doen als ik thuis kom. Ik ga nog een paar bestellen voor in mijn wandelschoenen!!

Comfort+ goede pasvorm lopen uitstekend

Comfort+ besteld, deze lopen uitstekend, zeer goed voetbed met goede ondersteuning waar het moet. Verder uitstekende service en snelle levering.

Zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Eerst een paar zooltjes besteld maar die bleken te dik en groot zodat ik geen ruimte meer over had in mijn schoenen. Daarna een ander paar besteld die ook mijn klachten niet konden verhelpen. Uiteindelijk de high heels besteld, die voldoen aan mijn verwachtingen. Het reeds betaalde bedrag van de eerste zooltjes is gewoon terugbetaald.

Nette verzending en volgende dag in huis

Snelle verzending en goede prijs

Super tevreden mee.

Al een tijdje had ik last van pijnlijke voeten bij sommige schoenen. Het voetbed was daarvan te vlak, wat na een stuk lopen pijn gaf midden onder mijn voeten, wegens gebrek aan ondersteuning daar. Op zoek naar inlegzolen kwam ik op de site van Footlogics, waar ik al meteen een hoop goede informatie kreeg met o.a. duidelijke filmpjes. Dus maar eens een paar besteld (Footlogics comfort). Ik had ze snel in huis. Even op maat knippen, dat ging ook goed. Het effect van deze zooltjes is bij mij super goed. Een stevige en toch zachte ondersteuning onder het midden van mijn voeten. Vanaf het eerste moment was alle pijn in de voeten verdwenen. Heb ze nu een paar weken, en het loopt nog steeds prima. Super tevreden mee!

Perfect, top artikel en top levering

Fijne zolen

De zolen, zitten perfect een paar dagen zere benen gehad nu niet meer had ze jaren geleden moeten nemen had een hoop pijn en ellende bespaard gebleven dankjewel 🤗

geweldige service!

er was per ongeluk een verkeerd product gestuurd,[voetcreme ipv propolis creme] met 1 e-mail opgelost, mocht het verkeerde product gratis houden, en binnen 1 week alsnog het goede product gehad. top service!

Prima .

Ik heb nu twee paar en ze bevallen uitsteken..

goede zooltjes goede service

de zooltjes zitten lekker en de service is top ik had een klacht over de bestelling ik had 2 paar besteld en maar 1 paar ontvangen een telefoontje gepleegd en reeds de andere dag het tweede paar ontvangen goede service dus zoals het hoort de zooltjes zelf zijn stevig en zitten lekker en geven veel steun ik ben een heel tevreden klant

toppie

de zooltjes van footlogitics zijn geweldig zitten prima en goede ondersteuning

Heb ze maar 1 week zit goed de pijn van de bal van voet is nog niet over maar kan 1 uur zonder pijn hard lopen.

Al jaren plezier van!

Mijn hielpijn klachten zijn hierdoor sterk verminderd.

Fijne persoonlijke service

Mijn zooltjes zaten niet lekker in mijn schoenen. Gelijk contact opgenomen en kreeg gelijk nieuwe toegestuurd, en de eerste mocht ik kosteloos terugsturen. Fijne persoonlijke service dus.

twijfel niet

ik had ze aangeschaft ivm pijnlijke voeten/ hiel spoor waardoor ik nu veel prettige loop. ook heb ik nu altijd warmer voeten wat erg aangenaam is.

Heb er baat bij, ervaar minder pijn (hielspoor)

Vriendelijk geholpen en snelle levering ook na omruilen

had zooltjes besteld en kreeg die zeer snel toegestuurd. ze bevielen echter niet en heb toen gebeld en gevraagd welke meer geschikt waren voor mij. kreeg goed advies en na omruilen ben ik zeer tevreden wacht nu alleen nog op restitutie van geld ivm dat de andere zooltjes duurder waren. Verder zeer tevreden.

Ik had dit eerder moeten weten.

Ik moet nog wel wennen aan de zolen. Ik kan er bijvoorbeeld niet een gehele dag mijn schoenen aan houden. (Denk aan zo een 12 uur.) Want dan gaat de bal van mijn voet zeuren als ik ga zitten. Wanneer ik dan even mijn schoenen uit doe. Om zo mijn voeten dus wat rust te geef. Is het ook binnen een paar min. Lopen zonder schoenen en dus deze steunzolen is voor mij onmogelijk. Ik heb deze steunzolen wel echt nodig om mijn voeten te kunnen gaan belasten!

Vooral goede en klantvriendelijkheid. Zolen zelf zitten prima. Maar passen alleen in brede schoenen. In mijn laarzen zitten ze prima.

Ik ben er nog niet helemaal uit

De zooltjes zijn zonder meer van goede kwaliteit, hoewel ik het bijknippen op de juiste maat nogal een klusje vind. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ze op de juiste maat te leveren, kwestie van serviceverlening. Door de zooltjes heb ik nu iets meer grip, maar omdat ik aan polyneuropathie lijd heb ik nauwelijks gevoel in mijn voeten, zodat ik er nog weinig over kan zeggen. Ik draag ze in sportschoenen die met de zooltjes nu behoorlijk strak zitten. Morgen krijg ik orthopedische schoenen aangemeten, dus dan weet ik spoedig meer.

Ik kan weer kilometers achter elkaar lopen, dus prima inlegzolen !