Ik kan niet meer zonder!

Eerst 1 paar inlegzolen geprobeerd maar al snel een tweede paar besteld. Heb veel last van hielspoor, zonder deze zooltjes zou ik echt geen wandeling kunnen maken...dus aanrader!

met Footlogics een prettige ervaring

door het gebruik van de zoolties van Footlogics is de pijn in mijn scheen verminderd. De zooltjes zien er ook goed uit en worden begeleid door een heel informatief boekje. Alles maakt een serieuze en degelijke indruk.

Met de inlegzolen in mijn wandelschoenen ervaar ik meer steun en ze lopen heerlijk

Ik heb de zolen gekocht omdat ik na een aantal kilometers wandelen last onder mijn voorvoet kreeg en 2 tenen pijn gingen doen. Met de zolen gaat het zeker een stuk beter, alhoewel de pijn niet helemaal weg is. Het zal ook wel moeten wennen

De doen hun werk goed

Heb veel minder last van mijn voeten.

Geweldig fijn!!

Ik vind de inlegzolen helemaal geweldig..! Ik ga er zeker nog meer bestellen zodat ik niet steeds hoef te wisselen.. Echt een aanrader! Goede steun onder je voeten! TOP!!

Redelijk goed

Bevallen redelijk goed

Ondanks het dragen van sokjes, gaan de zolen onfris ruiken.

De zolen geven voldoende steun, maar ik vindt ze niet beter dan een standaard zool in een goede schoen. Mij vielen ze daarom toch tegen ook omdat ze onfris gaan ruiken.

Goedendag Susan, ik ben Moniek van Footlogics. Wat jammer dat Footlogics niet voldoet aan je verwachtingen. Als je helemaal geen voetklachten hebt dan kan het voetbed uit een goede schoen zeker volstaan. (alhoewel Footlogics ook heerlijk loopt ookal heb je niets ;) ). Heb je voetklachten dan biedt een standaard voetbed in de regel onvoldoende hoogte en stevigheid om klachten te kunnen verlichten en verhelpen. Footlogics zijn gemaakt met voetkundig adviseurs en podotherapeuten verbonden aan onze fabriek in Spanje en zijn écht meer dan een standaard voetbed. Dat hebben we de afgelopen 16 jaar wel bewezen :). De voetboogondersteuning vult (maar dat is afhankelijk van de Footlogics uitvoering die je kiest) de holte in de voet op; de luchtcirculatie kan daardoor wat minder zijn. In het boekje wat bij je bestelling zit en op onze site geven we je onderhoud- en gebruikstips hoe je je zooltjes fris houdt. Dank je wel dat je Footlogics probeerde en misschien tot ziens! Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Footlogics is tot heden de perfecte oplossing voor mijn probleem.

Ik heb hier niets aan toe te voegen. Ik heb na het uitproberen meteen een tweede set besteld. Ik moest beide een beetje passend maken (bijsnijden), maar ook dat ging probleemloos.

De zooltjes geven helaas niet die ondersteuning die ik er van verwachtte.

Ik had gehoopt dat de zooltjes meer ondersteuning zouden geven dan een gemiddelde schoen met een goed voetbed. Dat is helaas niet het geval. Ik had er meer van verwacht.

Goedendag, ik ben Moniek van Footlogics. Wat jammer dat onze Footlogics niet voldoen aan uw verwachtingen. Misschien is het goed als ik iets vertel over het materiaal van onze zooltjes, de support en corrigerende werking want Footlogics is echt méér dan een gemiddeld voetbed ;) dat hebben we de afgelopen 16 jaar wel bewezen ;) Onze zooltjes zijn gemaakt van zogenaamde PU-rubber. Dit materiaal is, afhankelijk van de voetklachten, in verschillende hardheden verwerkt in onze uitvoeringen. PU is zowel ondersteunend als veerkrachtig. Als u harde (meestal EVA) zooltjes (eventueel aangemeten) gewend bent dan kunnen we ons voorstellen dat u moet wennen aan PU rubber. Een 'hard zooltje' is niet per definitie 'beter'. Nieuwe inzichten laten juist zien dat een corrigerende, ondersteunende en tegelijk veerkrachtige inlegzool beter resultaat kan geven dan een harde zool. Bijkomend mooi voordeel is dat het contactgevoel met de ondergrond beter is. Dank u wel dat u Footlogics probeerde :), misschien tot ziens! Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

pasvorm goed

goede onderseuning

zo blij mee!!

ik kreeg in maart opeens pijn in mijn voet en vooral in de hiel. heb steunzolen laten aanmeten, omdat ik dacht dat ik doorgezakte voeten had..... maar die krengen deden alleen nog meer zeer en 125,00 euro lichter. toen 3 diverse steunzolen besteld van het merk MYSOLE. maar ook daarmee werd de pijn steeds erger. uiteindelijk foto en echo laten maken en toen kwam ontstoken hiel peesplaat naar boven. ben toen nog eens geen googlen en kwam dus bij footlogics uit,en heb vele mooie resencies gelezen hierover. tevens vond ik de voorwaarde heel fijn, dat bij geen succes je de zooltjes (gebruikt) kon retourneren. dus na zoveel onkosten al te hebben gemaakt, had ik nu geen risico dat ik weer met een paar ongebruikte zooltjes zou blijven zitten. en nu komt het.....het is echt ongelofelijk, maar ik heb de standaard zool besteld en ik stop ze in mijn schoen en ik loop weg zonder pijn!!! ik weet niet hoe, maar dat is ook niet belangrijk….ik kan weer lopen! :-) nu heb ik ook de halve zool besteld en die draag ik in schoenen waar de bestaande zool er niet uit kan. en die is ook top!! lieve lieve footlogics, ik wil jullie bedanken voor jullie geweldige product en denk dat ik ze voor altijd zal blijven dragen.

Loopt heerlijk, veel steun

Minder moeie benen

Werking goed/kwaliteit minder

Gebruik de zolen nu een tijdje..ze doen voor mij wat ze behoren te doen. Alleen nu begint de toplaag los te laten wat ik wel erg snel vindt en ook kwalitatief teleurstellend.

Het helpt prima is mij goed bevallen

SUPERZOLEN!

Al jarenlang had ik enorm veel last van zeer pijnlijke voeten. Dit ivm een voormalige enkelbreuk. Ben bij 3 podologen geweest en kreeg telkens van die harde zolen met zeer weinig demping. Ik heb de comfort zolen bij Moniek gekocht. Een zeer bewonderenswaardige vrouw. Zeer betrokken. Weet van wanten. Een vrouw met hart voor de zaak. Veel contact met haar gehad. En niet goed geld terug ook al heb je ze verknipt. Dat noem ik nou service. Paar keer zolen op andere sites gekocht, maar totaal waardeloos. Om een lang verhaal kort te maken. Zeer betrouwbare site met enorm fijne steunzolen en dank aan Moniek. Dankzij haar advies loop ik echt met veel minder pijn. Ik kon bijna niets meer. Chapeau Footlogics!

Binnen 1 week al resultaat

Heb al jaren steunzolen die pijn doen. Te hard materiaal. Peesplaat ontstoken en bij grote teen/middenvoetsbeentjes pijnlijk. Loop daardoor moeizaam. Zooltjes footlogic lopen zacht en pijn is nu beduidend minder. Loop nu al na 1 week zonder pijn. Ben zeer enthousiast en hoop dat dat ook zo blijft.

Top zooltjes

Omdat ik Neuroom van Morton heb in de linker voet, krijg ik erge pijn bij wandelen en hartlopen, vooral erna met de zooltjes die erg zacht zijn voel ik minder pijn. Maar operatie of cortisone injecties blijven nodig, het geneest er dus niet door maar verzacht de pijn!

Deze inlegzolen helpen mij echt tegen hielspoor

Goed.

Ik had al jaren steunzolen, maar was de laatste jaren niet tevreden. Maar deze zolen zijn lekker dun en zacht geweldig voor mijn hielspoor.

Ok qua comfort

Voelt goed aan maar komt een nare zweet geur vanaf, hier heb ik nooit last van gehad.

Zeer ruime ervaringsdeskundige... Prima zolen!

Al 30 jaar chronische hielspoor onder beide hielen (door ontstekingen in gewrichten t.g.v. een heftige auto-immuunziekte). Vele jaren aan het rommelen geweest en honderden euro's uitgegeven (aan podologen, cortisone. fysio), maar alles zonder succes. Toen de tip van een vriend/schoenmaker om pro-gelhakjes te gebruiken, met excentrisch geplaatste verzachting (precies onder de pijnlijke plek) en die hielpen vele jaren heel goed. Twee jaar geleden hielpen de hakjes niet meer en overgegaan op peperdure en professionele inlegzolen, maar ook die losten het probleem, van het pijnloos lopen, na verloop van enkele maanden niet meer op. Nu dan deze zolen en... wat een aangename verrassing, want ze werken echt meteen en zitten heerlijk. Nog steeds loop ik met deze zolen eindelijk weer pijnvrij. Dus; een aanrader, temeer gezien de prima prijs/kwaliteitsverhouding. Extraatje: loop zo min mogelijk ongeschoeid en nog beter; loop in huis op goede Birkenstocks (die helpen bij mij écht heel goed) en voor sneakers kies ik al heel lang een schoen met een uitsparing in de hak (b.v. de Mizuno Wave serie).

Heerlijk deze inlegzolen!

Kan weer prima lopen met deze inlegzolen in mijn schoenen, ondanks mijn hielspoor.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de zooltjes. Ik had vreselijk veel pijn boven op mijn voet. Volgens de huisarts een doorgezakt voetgewelf. Verwijskaart voor de podoloog gekregen. Ik las over Footlogics met 30 dagen uitprobeer garantie, dus heb ik dat eerst geprobeerd. Het gaat nu stukken beter, geen pijn meer sinds ik de zooltjes gebruik. Kan toeval zijn, de tijd zal dat leren. Maar voor nu ga ik er vanuit dat het echt geholpen heeft en ben ik zeer tevreden!!

Eindelijk geen pijn

ik heb al heel wat jaren last van mij hielspoor. Maar nu sinds ik de zooltjes heb is het bijna over.

Ik ben erg tevreden met mijn zooltjes. Prettig te dragen en geven veel steun en verlichting. Zeker aan te raden!