Redelijk goed

De zolen verminderen de pijn onder het voetbed en inderdaad, ik heb minder rugklachten, als ik ze draag, maar helaas kan ik niet ze de hele dag dragen, zoals ik het zou willen. Helaas zijn er ook nadelen. De eerste nadeel is, dat de zolen nogal dik zijn, daardoor past 't alleen in sportschoenen. Tweede nadeel is dat het materiaal gaat op den duur ruiken, ik vind dat vervelend, omdat ik heb nooit last van voeten geuren, alleen als ik schoenen draag van bepaalde materiaal; waarschijnlijk zitten deze materialen in de zolen verwerkt. Voor de rest zijn ze wel aan te bevelen alsof mensen geen last hebben van wat ik hier heb vermeld.

simpel product dat in de meeste gevallen goed voldoet

In moeilijke gevallen zoals ik brengen ze zeker verlichting. De organisatie is professioneel en levert correct.

onvoorstelbaar

Jaren niet goed kunnen lopen door pijnlijke brandende voeten.Sinds een aantal jaar gebruik ik footlogic en ik hoef nu niet meer om de 100 meter mijn schoenen uit te gooien omdat ik het gevoel heb dat mijn voeten in brand staan.

Na een half jaar eindelijk weer pijnvrij lopen!! Geen last meer van hielspoor.

Na een half jaar pijn bij het lopen door hielspoor, nu eindelijk pijnvrij dankzij de inlegzolen. Ik vind ze fantastisch en ben er erg blij mee!

In één woord héérlijk

De afgelopen 4 jaar loop ik (na 48 dagen coma en beademing op diverse IC's) rond met het zgn. Post Intensive Care Syndroom. Onderdeel daarvan is o.m. spierzwakte en tamelijk heftige neuropathie aan m.n. handen en voeten. In december j.l. kwam daar aan mijn linkervoet het fat pad syndroom bij, in eerste instantie onder de hak en later ook onder de voorvoet. Omdat het bindweefsel kennelijk in brokstukken uiteen was gevallen, was lopen (met het bot op de zenuwen en daartussen nog wat scherven) vanaf dat moment geen feest. Ik ben als remedie in eerste instantie een aantal maanden zoveel mogelijk op blote voeten gaan lopen met het idee om zo de brokstukken grotendeels te kunnen vergruizen. Met succes! De pijn verminderde uiteindelijk met ca. 50% en wende zelfs een beetje . Ik kon weer 5 km lopen voordat ik langzaam moest overgaan in 'strompelmodus'. In de hoop de restpijn verder te verlichten ben ik recent op zoek gegaan naar geschikte steunzolen. Op basis van de gevonden informatie heb ik een set Footlogics Sensi aangeschaft. Die gebruik ik nu op buitensportdagen waarbij de stappenteller richting 15.000 gaat. Met als resultaat weer een flinke pijnreductie en na 3 dagen alweer ruim 8 km wandelbereik zonder te moeten strompelen. In één woord héérlijk toch. De zooltjes mogen binnen 30 dagen retour, maar de mijne hou ik lekker zelf :-)

Vanaf oriëntatie tot levering én in gebruik een echt positieve ervaring.

In eerdere jaren eigenlijk altijd wel op antipronatieschoenen gelopen. De laatste jaren ook afgewisseld met schoenen met neutrale zool. Er was daarbij na vele hardloop kilometers duidelijk verschil aan slijtage te zien. Eigenlijk meer dan ik had verwacht. Tegelijkertijd was een hardnekkige (hardloop)blessure aan de achillespees actueel geworden en na wat andere herstelpogingen afgelopen half jaar, heb ik besloten toch weer voor alleen antipronatie te gaan, maar wil daarbij niet de mogelijkheden voor neutrale schoenen overslaan en daarbij ook gekozen voor meer kwaliteit gaan. Hierin dus nu de antipronatie zool van Footlogics aan het proberen en bij de eerste stappen al een bijzondere ervaring. De kilometers moeten nog verder toenemen, maar de eerste ervaringen zijn top en zodanig dat ik nu moet gaan nadenken of "vaste" antipronatie hardloopschoenen wel dezelfde en nodige ondersteuning blijven geven. Een extra set zal bij gelegenheid worden besteld om af te kunnen wisselen, ook omdat het gevoel bij het lopen (en in de voet/pees) gewoon goed is. Daarnaast alle waardering voor de uitleg via de site en de demo filmpjes. Bellen had ook gekund, maar zo ging het ook uitstekend.

Super bedrijf!

Na een dag dragen liet de toplaag van mijn bestelde Comfort zooltjes los. (fabrieksfoutje) Dit mocht niet voorkomen zei Moniek. Binnen 1 dag had ik nieuwe zolen. Deze lopen heerlijk en wellicht ga ik binnenkort nog een paar bestellen ! Mooie en duidelijke site. Fantastische service!!

Minder pijn met lopen

Ik heb bij lopen last van mijn hiel/achillespees nu deze zooltjes in mijn wandelschoen gedaan en direct al veel minder pijn, lijkt alleen of er een berg zand in je schoen ligt maar dit went heel snel. Ben blij dat ik meteen 2 paar heb besteld. Nu in ieder geval de wandelingen weer uitbreiden naar meer km.

Merk er eigenlijk niets van

Geeft totaal geen verlichting van de pijn

Dag Henk, ik ben Moniek van Footlogics. Wat jammer dat de zooltjes voor u nog niet voldoen aan uw verwachtingen. Sommige voeten moeten wat langer wennen aan de zooltjes, daarom bieden we onze 30-dagen-testen. Misschien hebben uw voeten iets meer tijd nodig. Nu kan het zijn dat u bij uw pijnklachten beter geholpen kan zijn met een Footlogics uitvoering die meer ondersteuning en support biedt. We nemen per mail nog even contact met u op om te kijken of dit een goed idee is en het proberen waard. Misschien kunnen we u dan tóch nog blij maken :). Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Het is wennen met deze inlegzolen te lopen. Op den duur geeft het wel een goede ondersteuning.

Geweldige inlegzolen

De inlegzolen zijn erg fijn. De middenvoetsteun en het voorvoet en hielkussen vangen alles goed op. Ik heb wat last van doorgezakte middenvoetbeentjes. Ik loop nu veel beter met steun en zonder pijn!

Prima zooltjes, snel gewend

Wil niet meer zonder. In het begin even wennen, maar dat was snel gebeurd. Nu wil ik niet anders meer.

De inlegzolen gaven zo’n verlichting. Merkbaar dat ze steun geven op de kwetsbare, gevoelige delen van mijn voeten. Ik gebruik ze iedere dag zonder problemen en ervaar dat mijn voetblessure minder wordt.

Fijne zooltjes. Geen dooie tenen meer. Geen pijn meer aan bal onder mijn voeten. Zitten fijn. Ik heb inmiddels 3 paar.

Onmiddelijk verbetering pijnklachten van hielspoor, langzame gewenning

Fijne website, makkelijk te bestellen en een snelle levering. Ze voldoen volledig aan de verwachting.

Eindelijk een oplossing!!!!!

Pinverminderend voor mijn hielspoor Loop en sta op wolken Dank je footlogics Conny Bruynaers ( kapster)

Super zooltjes

Wat zijn de zooltjes super! Meteen een tweede paar besteld. Ook nog eens supersnelle levering en zoooveel meer voordeliger dan het paar dat ik had via het ziekenhuis (wat overigens niet vergoed werd) Ik ben hier superblij mee!

Weet het niet

Ik draag nu twee weken deze zooltjes. Maar ik vraag me af of dit de oplossing is voor mijn hielspoor. Misschien ben ik te ongeduldig, kijk het nog even aan. Dus de keuze ja of nee is nu lastig te maken. Voor nu nee

Goedemorgen Robert, dank je wel voor je bericht. Wat jammer dat de zooltjes nog geen verlichting bieden. Soms neemt het wat meer tijd en daarom bieden we ook 30 dagen-proberen-garantie. Het kan gebeuren dat je die tijd nodig hebt zeker als voeten erg doorgezakt zijn of klachten al erg lang spelen. Geef het dus zeker nog even de tijd en misschien verandert je mening wel in een positieve aanbeveling :). We nemen per mail nog eventjes nader contact met je op wat betreft je twijfel, misschien kunnen we je een andere uitvoering adviseren. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Ze bevallen mij echt super goed

goede combinatie van inlegzool en videoinstructie oefeningen werkt

De oorzaak van hielspoor aanpakken met oefeningen, dmv duidelijke video-instructie en het verzachten van de druk op de hiel(spoor) met een Footlogic hielsppoor inlegzool werkt goed. Wel goed je oefeningen blijven doen in je eigen tempo en gevoel.

De oplossing voor mijn probleem

De inlegzool is de oplossing Loop weer normaal zonder pijn

Al na enkele dagen resultaat

Na enkele dagen en een paar wandelingen van ongeveer 5 km al een merkbaar resultaat.

Eindelijk weer een goede houding

Ik loopt al jaren met doorgezakte enkels. Ik loop graag op kisten aangezien deze goed ondersteunen, maar zelfs daar zakt het na een tijdje door Nu ik gebruik maak van de 3/4 en volle inlegzolen sta ik zienbaar rechterop. Het gezeur van mijn knieen is verdwenen en ik kan eindeloos ver lopen op deze zolen.

Helemaal super

Zeer waarschijnlijk last van Hielspoor en een staand beroep. Vandaag voor het eerst zooltjes hele dag in gehad op het werk. Praktisch pijn vrij kunnen werken! Top

Boven verwachting

Helemaal goed. Makkelijk in te leggen. Lopen uitstekend.