Prima .

Ik heb nu twee paar en ze bevallen uitsteken..

goede zooltjes goede service

de zooltjes zitten lekker en de service is top ik had een klacht over de bestelling ik had 2 paar besteld en maar 1 paar ontvangen een telefoontje gepleegd en reeds de andere dag het tweede paar ontvangen goede service dus zoals het hoort de zooltjes zelf zijn stevig en zitten lekker en geven veel steun ik ben een heel tevreden klant

toppie

de zooltjes van footlogitics zijn geweldig zitten prima en goede ondersteuning

Heb ze maar 1 week zit goed de pijn van de bal van voet is nog niet over maar kan 1 uur zonder pijn hard lopen.

Al jaren plezier van!

Mijn hielpijn klachten zijn hierdoor sterk verminderd.

Fijne persoonlijke service

Mijn zooltjes zaten niet lekker in mijn schoenen. Gelijk contact opgenomen en kreeg gelijk nieuwe toegestuurd, en de eerste mocht ik kosteloos terugsturen. Fijne persoonlijke service dus.

twijfel niet

ik had ze aangeschaft ivm pijnlijke voeten/ hiel spoor waardoor ik nu veel prettige loop. ook heb ik nu altijd warmer voeten wat erg aangenaam is.

Heb er baat bij, ervaar minder pijn (hielspoor)

Vriendelijk geholpen en snelle levering ook na omruilen

had zooltjes besteld en kreeg die zeer snel toegestuurd. ze bevielen echter niet en heb toen gebeld en gevraagd welke meer geschikt waren voor mij. kreeg goed advies en na omruilen ben ik zeer tevreden wacht nu alleen nog op restitutie van geld ivm dat de andere zooltjes duurder waren. Verder zeer tevreden.

Ik had dit eerder moeten weten.

Ik moet nog wel wennen aan de zolen. Ik kan er bijvoorbeeld niet een gehele dag mijn schoenen aan houden. (Denk aan zo een 12 uur.) Want dan gaat de bal van mijn voet zeuren als ik ga zitten. Wanneer ik dan even mijn schoenen uit doe. Om zo mijn voeten dus wat rust te geef. Is het ook binnen een paar min. Lopen zonder schoenen en dus deze steunzolen is voor mij onmogelijk. Ik heb deze steunzolen wel echt nodig om mijn voeten te kunnen gaan belasten!

Vooral goede en klantvriendelijkheid. Zolen zelf zitten prima. Maar passen alleen in brede schoenen. In mijn laarzen zitten ze prima.

Ik ben er nog niet helemaal uit

De zooltjes zijn zonder meer van goede kwaliteit, hoewel ik het bijknippen op de juiste maat nogal een klusje vind. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ze op de juiste maat te leveren, kwestie van serviceverlening. Door de zooltjes heb ik nu iets meer grip, maar omdat ik aan polyneuropathie lijd heb ik nauwelijks gevoel in mijn voeten, zodat ik er nog weinig over kan zeggen. Ik draag ze in sportschoenen die met de zooltjes nu behoorlijk strak zitten. Morgen krijg ik orthopedische schoenen aangemeten, dus dan weet ik spoedig meer.

Ik kan weer kilometers achter elkaar lopen, dus prima inlegzolen !

Deze zooltjes verlichten heel goed de pijn onder de voet met lopen.

Ik had heel veel last met lopen onder de voorvoet en de tenen. Sinds het lopen met deze inlegzooltjes gaat het stukken beter. In begin even wennen maar gewoon opbouwen dan gaat het steeds beter. Ik kan niet meer zonder. Een aanrader!

Prima zooltjes, zitten perfect

Mijn ervaring met de inleg zooltjes zijn heel positief. Met even wat van de zooltjes afknippen zaten ze perfect in mijn schoenen. Meteen verlichting bij het lopen en een heerlijk zacht voetbed. Ook de holtes onder mijn voetzolen worden goed ondersteund.

heel tevreden

Mijn man en ik gebruiken nu de inlegzolen van footlogics en dit valt super goed mee; gaan ze zeker nog bestellen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

prima zooltjes!

de zooltjes zijn niet heel goedkoop.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en correcte levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heb er al zoveel besteld en ze bevallen super

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service, snelle leveringil.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de zooltjes

Er word vermeld in de folder die er bij zat ,dat je het kan declareren maar bij mijn is dat niet gelukt bij het CZ

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle reactie op e-mail. Zelfs in het weekend

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Folder erg duidelijk met juiste en veel informatie. Website ook duidelijk.

Geen gevonden. Zeer tevreden

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zooltjes zitten goed en pijn is gelijk verminderd.