Soepele trend in mijn schoen. Uitgeruste voeten.

Deze zooltjes geven een soepel gevoel aan mijn voeten. Momenteel gebruik ik ze in mijn werkschoenen. Goede ondersteuning ook.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Sinds ik de zolen heb heb ik een stuk minder pijn en loop ik veel beter.

• Tips of verbeterpunten? geen

Zeer Tevreden

Zeer fijne zooltjes, ze werken super goed.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Kan nu weer pijnloos lopen

Linker voet is weer goed’ rechtervoet stuk beter maar ik loop alleen nog op deze zooltjes in schoenen/sloffen en dan ieder geval geen pijn. Kost natuurlijk ook weer tijd om het goed te krijgen want de klachten zijn ook niet in 1 dag begonnen. Produkt bevalt prima!

• Tips of verbeterpunten? Nee

Super,en anders niks

Ik had 2 paar besteld, gekregen, het paar van m'n vrouw prima,mijn paar niet lekker,contact met moniek van footlogics, gelijk nw gestuurd,perfect opgelost, geen verdere kosten,deze zijn perfect,vandaar deze review, ere wie ere toekomt,ik zeg super,vr gr wijbe

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Na dat ik de zolen heb besteld en binnen had meteen gebruikt. eerste week pijnlijke benen en voeten deze moesten er erg aan wennen ivm voeten naar binnen staan. het gaat nu beter maar zal nooit geheel opgelost kunnen worden . Ben tot nu toe tevreden !!

zeer goed

IK heb hielspoor door de zooltjes van footlogics te gebruiken heb ik minder klachten.Ik verwacht dat ik over een tijdje pijn vrij ben.En ik blijf de zooltjes zeker dragen.

Uitstekende ervaring

Ik heb sinds 3 maanden Footlogics Sport inlegzolen in gebruik in zowel mijn wandelschoenen en mijn golfschoenen. Mijn 'Shin Splints' klachten verminderden direct, echt een dramatisch effect, en zijn nu nagenoeg verdwenen. Naast mijn waardering voor het product zelf, ook voor de afhandeling en uitgebreide tips en adviezen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ze voelen goed aan en ik loop er lekker op, passen ook mooi in de schoenen zonder bijknippen

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne zooltjes maar vaak te dik voor in veel van mijn schoenen

De zooltjes lopen en zitten heel fijn maar ze passen bij mij maar in twee paar schoenen (wandelschoenen, sportschoenen). Doordat je, met de zooltjes, hoger in je schoenen komt te staan, zitten mijn schoenen vaak te strak of ik krijg mijn voet er niet eens in omdat de ruimte daarvoor te klein is.

• Tips of verbeterpunten? Zooltje zou wat dunner mogen (minder hoog/dik)

Erg fijne zolen goede kwaliteit snelle levering. Goede informatie erbij kortom zal zeker opnieuw hier bestellen

Zo goed als pijnvrij

Liep al lange tijd rond met hielspoor. Vrij pijnlijk. Eigenwijs. Gaat vanzelf wel een keer over. Uiteindelijk toch gaan zoeken naar een oplossing. De pijn tijdens het lopen werd na verloop van tijd namelijk niet echt minder. Kwam bij de site van Footlogics terecht. Serieuze site en helder verhaal. Heb inlegzolen besteld en de volgende dag werden ze al bezorgd. Zooltjes in de schoenen en lopen maar! Lopen ging na een paar dagen al een stuk beter! Zo goed als pijnvrij. Heerlijk! (Op blote voeten lopen blijft helaas nog steeds vrij pijnlijk. Misschien moet ik wat meer geduld hebben. ) Kortom; ik ben blij met de inlegzolen van Footlogics.

uitstekend

Ik had al eerder zooltjes bij jullie besteld, ik was zeer tevreden en dat ben ik nu weer!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

wel een snelle levering maar ik heb een hoge wreef en de zooltjes ondersteunen wel bij de hiel maar niet bij de wreef en daar gaat je voet natuurlijk al snel inzakken. ik weet dus niet of er ook verschillende hoogtes wbt je wreef bestaan of dat er maar een maat is voor elke voet.

• Tips of verbeterpunten? zijn er meerdere wreefhoogtes ?

goedzittende zolen

Na aanschaf van de comfort inlegzolen, heb ik meer ondersteunen aan mijn voeten. De voeten krijgen op de juiste plaatsen steun. Toch wil ik de volgende keer de sensi bestellen of deze toch nog meer de druk van de voorvoet haalt. Ik ben een tevreden klant.

Minder pijn

Ik loop al ruim een jaar met hielspoor en al vanalles geprobeerd. Nu heb ik inlegzolen bij jullie besteld en heb het idee dat de pijn minder gaat worden. Ik wacht af wat er de komende weken gaat gebeuren

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima zeker voor mijn hielspoor

Ik ga er zeker nog bijbestellen. Stappen is ook zachter voor mijn knie

Heel goede steunzolen

Mijn zoontje van 3jaar liep schuin, met zijn voetjes naar binnen en kloeg hierdoor telkens van pijn in zijn benen hij wandelde ook niet meer graag omwille van de pijn... Omdat hij ook nog te jong is om naar de ortopedist te gaan hadden we gekeken en na een hele uitleg gelezen te hebben op google kwamen we hier terrecht, de kids steunzolen zijn super! Hij wandelt weer graag zonder pijn zijn voetjes staan nu recht in zijn schoenen.

Ze lopen als gegoten

Prima pasvorm.past in iedere schoen. Ik ben postbezorger en loop dus veel. Ze voelen goed aan in de vorm van je voeten. Een aanrader dus!

geweldig

door dat ik doorgezakte voeten had kreeg ik veel last van mijn knieën door het vele lopen op mijn werk, na dat ik de zolen had gekocht was dit meteen over! ,

Geweldige inlegzolen

Vanaf het moment dat ik de inlegzolen in mijn schoenen deed merkte ik meteen het verschil. Ze lopen heerlijk en geven de juiste steun op de goede plek. Heb meteen minder last van doorgezakte voeten. Top product.

Echt vantastitsch

Mijn ervaring is een goed en eerlijk product wat ook nog werkt. Geen duren kosten van specialisten maar gewoon gelijk goed De eerste twee dagen ff wennen maar daarna gelijk resultaat.

Kan veel beter lopen!

Nu twee weken , bijna altijd, de zooltjes in mijn schoenen gedragen en het gaat veel beter! Minder pijn!

• Tips of verbeterpunten? Geen

Ze zitten goed en ondersteuen vooral mijn hiel goed

ncf

• Tips of verbeterpunten? nvt

Super, geen pijnlijke voeten meer

Super, geen pijnlijke voeten meer

• Tips of verbeterpunten? goedkoper verkopen ?