Lichte verbetering.

Ik sukkel al een half jaar met hielspoor. Sinds een drie tal weken draag ik de steunzolen Footlogics comfort plus van jullie en de hielspoor is beter, maar niet helemaal weg. Het zachte daim laagje is wel een zaligheid om dragen. Dus, mijn probleem is niet helemaal opgelost, maar wel een verbetering. Waarschijnlijk hebben mijn voeten meer correctie nodig dan jullie zolen aanbieden.

Prima product, prima service

Ondanks hielspoorklachten kan ik met de zooltjes van Footlogics weer kilometers pijnvrij wandelen. Tijdens het lopen kan ik mijn voeten weer normaal afwikkelen en ook mijn houding is verbeterd. Als ik nieuwe zooltjes nodig heb dan weet ik waar ik ze ga bestellen!

fantastisch !!!

Ik heb de Footlogics comfort zolen. Ik vind ze fantastisch. Ik ben bijna van mijn hielspoor af en het looptt superlekker met die zolen. En na 5 jaar rugklachten, gaat dat een eens ook veel beter. SUPER !!!

kan nog niet geloven dat het helpt.

heb al vanaf mijn jong jaren tot nu ''55 jaar'' last van mijn gewrichten en vooral mijn voeten. heb alles geprobeerd tot aan op maat gemaakte zolen (podoloog) en besloot na het zoeken op het internet gewoon de zolen die aangeboden werden te bestellen met een verwachtingspatroon ver onder de nul maar ben blij met deze aankoop daar het een grote verbetering geeft.

Helpt wel.

Op-en-eens last van mijn rechterhiel, naar de dokter gegaan en het bleek hielspoor te zijn, knap vervelend aangezien ik 3x per week hardloop veel met de hond loop en dit beiden steeds rotter ging. Op internet deze zooltjes gevonden en besteld. Bestelling was de volgende dag binnen, wat tegenwoordig wel normaal is. Op maat geknipt voor hardloopschoenen en wandelschoenen en inderdaad het helpt wel wat. Niet dat je nu niets meer voelt van de zere plek maar wel een stuk minder, dus ja, ik ben wel tevreden, al kost het wel aardig wat centen.

Superzolen

Na vele maanden pijnlijke voeten te hebben gehad na 8 uur lopen op m'n werk met werkschoenen nu sinds enkele weken de footlogics zolen in m'n schoenen. Heerlijk, na een paar dagen merkte ik al een verschil. Zeker een aanrader.

Comfortable

Ik gebruik ze voor in mijn werk schoenen omdat die een erg harde platte zool hebben. Deze zooltjes geven net dat beetje extra steun, zachtheid en lift de hiel wat op. Wel jammer dat ze maar to halve wege gaan. Dat voel je wel.

Hallo Rowena, dank je wel voor je mooie cijfers :) daar zijn we erg blij mee! Footlogics Casual volgt de ronding van je voetboog en dat hoor je aan het uiteinde niet te voelen. Heb je de juiste maat wel gekozen? In werkschoenen met een uitneembaar of zeer plat voetbed adviseren we de volle lengte uitvoering Comfort of luxe uitvoering Comfort PLUS. Als je wilt kun je je Casuals omruilen voor één van deze twee uitvoeringen. Ik zal per mail nog eventjes persoonlijk contact met je opnemen :) Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

geweldig!

Had erg last van doorgezakte voet. Erg veel pijn aan pees. Nu na 3 weken dragen, al erg verbeterd.

Passen perfect, lopen goed.

De zooltjes passen perfect en lopen prima!!

Zeer goede inleg zolen

Met de inlegzooltjes van Footlogics, kan ik eindelijk pijnloos wandelen, sporten en zonder pijn en stijve voeten opstaan en lopen.

Door de footlogs kan ik alle schoenen weer aan.

Al 2 jaar heb ik erg veel last gehad van hielspoor. Uiteindelijk aan beide voeten. Ondanks officiële dure inlegzolen van de podoloog ging het maar niet vooruit. Ik kon alleen op speciale slippers lopen. Een jaar geleden heb ik zelf een paar footlogs op de site besteld, op maat geknipt en een paar weken geprobeerd maar deze waren te hard. Ik kon ze terugsturen en heb het geld terug gekregen. Ben toen verder niet ingegaan op evt. andere zolen bij footlogs te bestellen. Uiteindelijk nu na een jaar weer gebeld en na een telefonisch gesprek met een medewerker van footlogs kreeg ik weer inlegzolen die beter bij mij zouden passen om een maand te proberen. Nu super blij mee. Ik kan bijna al mijn schoenen weer aan. Heel erg tevreden dus!

Snelle levering en prima service.

Zowel de productinformatie op de site als de mogelijkheid om telefonisch maatwerkinformatie te kunnen krijgen is uitstekend. Daarnaast is de levering zeer snel en bevallen de inlegzooltjes uitstekend.

Magische inlegzolen

Ik had enkele weken geleden drie tenen gekneusd en ondervond daar bij het lopen nog steeds hinder van. Ik besloot een paar inlegzolen van Footlogics te bestellen. Al bij het eerste gebruik voelde ik een enorme verlichting, en nu na nog 1 week is de pijn helemaal weg. Heerlijk. Ik heb meteen nog 3 paar inlegzolen van Footlogics bijbesteld voor mijn andere schoenen.

Waren niet ok .

Heb ze teruggestuurd .2 weken geleden nog niets teruggekregen. Na weken nog steeds geen terugbetaling gehad ondanks toezegging .

Goedemorgen meneer Uden, dank u wel voor uw bericht. Wat jammer dat Footlogics niet voldeed aan uw verwachtingen. Ik heb uw melding over uw retour meteen nagekeken, we hebben uw pakje (nog) niet terug ontvangen van PostNL en daarom heeft u niets van ons vernomen. Vervelend dat er bij een correcte retour-bezorging blijkbaar toch iets niet goed gegaan is. Maar wat jammer nu dat u niet eerder even per mail of telefonisch contact hierover heeft opgenomen, dan hadden we het meteen kunnen uitzoeken en vooral oplossen. Snik, waarschijnlijk hadden we dan niet met een ontevreden 1 gezeten :( . We vertrouwen er volkomen op dat uw zooltjes retour gestuurd zijn, we annuleren dus gewoon uw bestelling. Dank u wel voor uw vertrouwen in Footlogics en misschien tot ziens! Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics Goedemiddag meneer Uden, we hebben uw aanpassing ontvangen. dank u wel voor uw bericht. Wet van Murphy en gaat het ergens mis dan gaat het goed mis :). Ik heb het natuurlijk meteen nagekeken; de boeking stond klaar zoals ik beloofde maar was overijverig in de 'maand-batch' gezet. Dit was dus gewoon goedgekomen alleen minder snel dan u verwachtte en wij wensten. Alles is inmiddels opgelost :). Nogmaals sorrie voor het ongemak, dank u wel voor uw geduld en vertrouwen in Footlogics Misschien tot ziens! Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Zonder zolen kan ik niet lopen!

Veel minder pijn als ik loop!

Goed, maar voor mij geen effect.

Geen negatieve opmerking over de zool. Helaas, het heeft bij mij niet geholpen( hielspoor). De pijn verergerd, veroorzaakt door de druk, de verhoging in het midden van de zool.

Prima zolen!

Was alweer een jaar geleden, dus heel goed dat jullie een mail stuurden. Gelijk nieuwe besteld en dat merkte ik direkt. Heb de afgelopen tijd veel gesjouwd (verhuizing) dus had best last. De nieuwe zolen voelden direkt al beter. Bedankt voor het meedenken. Gerzien

Stevig maar toch zacht

Ik heb veel baat bij jullie zolen

Super! Direct verlichting bij hielspoor.

Ik heb last van hielspoor. Dankzij de inlegzooltjes van Footlogics is dit al een heel stuk verbeterd(2 weken) Ik ga deze zeker aanbevelen bij de fysiotherapeut waar ik in behandeling ben, voor andere mensen met voetproblemen.

Verrassend snel verbetering

Vanaf de eerste dag dat ik de inlegzolen heb gebruikt, verdwenen de klachten. Super!

Heb ze in stevige schoenen gelegd en gaat prima

Ik heb hielspoor. Halve zoontjes bestelt en in stevige (dr. Martens) schoenen gelegd en dan is de pijn bijna weg. Super

tegenvaller

niet kunnen verdragen van de zool. pijn lijkt te zijn toegenomen

Goedendag Karin, dank u wel voor uw review, wat jammer dat Footlogics niet voldoen aan uw verwachtingen. Nu kan het goed zijn dat uw voeten moesten wennen aan de uitgesproken support van de Comforts en daarom (in het begin) niet comfortabel voelen. het hoeft niet maar de pijn kan o.a aanvankelijk wat toenemen. Zeker als voeten erg doorgezakt zijn kan het enige tijd nemen voor u effect merkt. Daarom bieden we ook 30-dagen-tevreden-garantie :). We adviseren bij gewenningsklachten het gebruik op te bouwen: elke dag iets langer of zolang het goed voelt. Alle informatie over gewenning vindt u overigens terug in het uitgebreide informatieboekje wat bij uw bestelling zit en op onze site. Service, advies en after sales staan hoog in ons vaandel. Jammer misschien dat u geen contact heeft opgenomen om ons uw ervaringen even voor te leggen. We hadden samen kunnen kijken of een inlegzool met (iets) mildere support voor nu voor uw voeten een betere oplossing was :) Dank u wel voor uw vertrouwen in Footlogics en misschien tot ziens ;) ! Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Ik moest op gang komen met het dragen van de zooltjes

Ik kreeg eerst nog meer pijn maar heb door gebeten van een halfuurtje per dag naar nu heel de dag, geweldig blij dat ik op mijn tanden gebeten heb en blij met Moniek met haar goeie raad

de pijn is minder geworden

ik ben zeer tevreden over de zooltjes

Valt tegen

ik meer last van mijn voet waardoor ik nog slechter ging lopen. Resultaat gestopt met de inlegzolen, had er meer van verwacht.

Goedemorgen Ruud, dank u wel voor uw review, wat jammer dat Footlogics niet voldoen aan uw verwachtingen. Nu kan het goed zijn dat uw voeten moeten wennen aan de uitgesproken support van de Comforts en in het begin niet comfortabel voelen. De pijn kan o.a aanvankelijk wat toenemen. Zeker als voeten erg doorgezakt zijn kan het enige tijd nemen voor u effect merkt. Daarom bieden we 30-dagen-tevreden-garantie :). We adviseren bij gewenningsklachten het gebruik op te bouwen: elke dag iets langer of zolang het goed voelt. Alle informatie hierover vindt u terug in het informatieboekje wat bij uw bestelling zit en op onze site. Nu kunnen we ons voorstellen dat aanhoudende klachten niet fijn is; in zo'n situatie kunnen we altijd samen kijken of een Footlogics uitvoering met iets minder uitgesproken en veerkrachtigere ondersteuning het proberen waard is. We adviseren u met plezier. Ik zal naar aanleiding van uw review ook nog even per mail contact met u opnemen om te kijken of we iets kunnen doen voor u als u dat wilt. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics