Matig tevreden.

Het zooltje is wat stroef, zodat met het aantrekken van de schoenen de sok strak om je gevoelige voet komt te zitten.

• Tips of verbeterpunten? Zool van gladder mariaal maken.

Mooie oplossing voor het probleem

Bij de eerste dag merkte ik al verbetering. In een van van paren schoenen zijn de zolen te groot. Meestal heb ik wijdte H. Die zijn echter wijdte G. Ook masseer ik elke dag 2x mijn kuit. Ik ben dus tevreden.

• Tips of verbeterpunten? Voor mij geen

Goede ervaring na complexe enkelbreuk

6 weken nadat ik mijn enkel had gebroken mocht ik weer revalideren. Ik had heel erg last van mijn achillespees omdat ik deze te lang niet belast had. Hierdoor was het lopen erg moeilijk en pijnlijk. Door het gebruik van deze zolen had ik na een paar dagen geen last meer van mijn achillespees en kon ik me focussen op de revalidatie. Sindsdien geen klachten meer gehad.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

De inlegzooltjes helpen. Dat had ik niet durven hopen.

Ik ben meteen van de pijn in mijn voeten af. Voor een vriend heb ik ook maar een paar zooltjes besteld. Ik heb hem nog niet gesproken maar ik ben benieuwd of het nu beter met hem gaat.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering, gelijk verbetering, inlopen was vervelend

Waarom geen 5 sterren? Daar is het nog te vroeg voor. De zooltjes kwamen binnen en gelijk heb ik ze op maat geknipt voor mijn sportschoenen en mijn gewone schoenen. Ik heb last van hielspoor. Gelijk voelde ik verbetering tijdens en na het sporten en het lopen. Ook 's morgens kwam ik met minder pijn uit bed. Toch kreeg ik een behoorlijke terugslag doordat ik kennelijk te enthousiast ben begonnen. Ik kon dagenlang alleen nog maar met een kruk lopen doordat mijn been waar ik geen hielspoor heb geen kracht meer had en ik er niet op kon vertrouwen. Nu weer langzaam aan het opbouwen en het lijkt de goede kant op te gaan hoewel de boel nu wel weer stil lijkt te staan. Dus ik weet het nog niet ... Wel goed: de garantie en de snelheid van leveren. Ook instructies van het op maat maken zijn goed.

• Tips of verbeterpunten? inlopen duidelijker vermelden

Nooit gedacht dat dit echt zou werken. Ik heb last van hielspoor ,maar sinds ik de inlegzool in die schoen heb liggen , heb ik er haast geen last meer van. Ik moet nog een paar kopen voor in de andere schoenen. In één woord SUPER.

verlichting

Het geeft verlichting in mijn voet heb morton neuroom in mijn voet alleen als je thuis geen schoenen aan heb is het foute boel

• Tips of verbeterpunten? meer gericht op morton neuroom

Ik wist niet goed wat te verwachten, maar als ik door m'n job zen hele dag moet recht staan kan ik de zolen ten zeerste aanbevelen

Super! Echt goeie ondersteuning

Tijdens trainen voor de 4-daagse kreeg bij langere afstanden last van mijn middenvoetsbeentje (wel goed wandelschoenen gekocht). Pijn kwam telkens terug dus zooltjes van footlogics geprobeerd en geen last meer gehad. 4 dagen 50 kilometer gelopen zonder die pijn (wel veel andere pijntjes en blaren enzo :-) zonder de zooltjes had ik het zeker niet gered, dus zeer tevreden en ga nog een paar bestellen voor mijn andere Schoenen.

Voelt goed, ruikt verschrikkelijk

De pasvorm is goed, geeft veel steun op de juiste plaatsen. Alleen ademt het materiaal niet en krijg ik er heel erge zweetvoeten (stinkvoeten) van. Dat is voor mij een reden om ze niet weer te kopen.

• Tips of verbeterpunten? Ander materiaal gebruiken?

Hallo Lotte, wat fijn om te horen dat de pasvorm goed is voor je voeten. Onze zooltjes zijn voorzien van een vocht-absorberende en afdrijvende toplaag. Van de Comforts is dat nylon en van de kwaliteit die de betere sportmerken ook in hun sportkleding verwerken. De 'sun-shaped-holes' in onze volle lengte zolen bevorderen ook zoveel mogelijk de circulatie in je schoenen. Door de voetboogondersteuning wordt de ruimte tussen voetboog en schoenen wat verkleind in je schoenen en bij enige aanleg kan dat extra vochtontwikkeling geven. In het boekje wat wij bij elke bestelling meesturen staan heel handige en effectieve tips hoe je je zooltjes reinigt en fris houdt. Dezelfde tips vind je ook op onze site ---> https://footlogics.nl/2016/10/01/footlogics-steunzolen-en-inlegzolen-reinigen-en-onderhouden/ Als we nog iets kunnen doen voor je dan hoor ik het graag. Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Goede steunzolen

Heb minder last van Hielspoor

• Tips of verbeterpunten? Geen

Had inlegzolen via podoloog van 200€. Deze van 25€ zeker zo goed, merk geen verschil

• Tips of verbeterpunten? Niks

Verbetering

Sinds ik deze zooltjes gebruik is de felle pijn van hielspoor grotendeels verdwenen! De zooltjes geven een duidelijke ondersteuning! Aanrader dus!

• Tips of verbeterpunten? Nee

binnen 24 uur in huis

een goed product zeer snel in huis en heel tevreden er over

Hier was ik aan toe...

Neuropathie, hielspoor, gewrichtspijn. Diverse klachten tijdens het wandelen en de dagelijkse bezigheden. Met deze inlegzolen geef ik mijn voeten een stukje rust en balans. Hier kan ik eerst weer op verder...

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb al heel lang snachts last van pijnlijke voeten en benen, ook aangemeten zooltjes gehad. Deze zooltjes wil ik nu in alle schoenen!

Fijn

Lopen fijn ,wel even wennen

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik gebruik ze nu ongeveer 1 1/2 week. Ze zitten prima. Ik heb ze voor mijn linker voet omdat ik last heb van hielspoor. Ik merk daar nog geen verbetering, maar blijf ze dragen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima kan weer lopen Met mijn hielspoor ga binnenkort nog een paar bestellen

Zie hier boven

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Jarenlang dure steunzolen gebruikt maar deze zooltjes zijn voor mij net zo goed

Opluchting

Deze halve zolen blijven vast in je schoen liggen en geven tevens een goede ondersteuning in de holte van de voet t.t.t. de losse gel-zolen. Hierdoor kun je stabiel lopen.

• Tips of verbeterpunten? geen verbeterpunt

Geen zooltjes ontvangen

Heb zooltjes besteld maar nooit ontvangen. Paar keer email gestuurd en gevraagd hoe op te lossen. Maar geen reactie

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goedmorgen, ik ben Moniek van Footlogics, Ach wat vervelend dat er iets mis gegaan is met de bezorging van uw zooltjes. Ik heb meteen de mail doorzocht, we hebben geen enkel bericht van u ontvangen dat uw zooltjes niet zijn aangekomen. Heeft u voor de melding hiervan misschien een andere mailadres gebruikt? wat jammer, had toen onbedoeld onze reactie uitbleef, ook maar eventjes gebeld of een app gestuurd; we zijn 7 dagen in de week bereikbaar. We willen dit natuurlijk graag oplossen met u; het vervelende is dat ik onder het mailadres wat u hier gebruikt niet direct de betreffende bestelling tegenkom van u. Wilt u zo vriendelijk zijn om even persoonlijk contact met ons op te nemen? Dat kan via een mail aan: [email protected], telefonisch: 036 52 60 888 en via WhatsApp: 0626136608 Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Goed maar wat stroef met instappen

De zooltjes zijn goed maar voelen stroef aan als ik mijn schoenen aandoe. Daardoor trekt de sok strak over de tenen want dan weer niet prettig is. De vorige zooltjes, blauwe, deden dat niet. Daar gleed je sok gewoon overheen.

Nog geen verbetering

Helaas geen enkele verbetering, jammer hoor!

• Tips of verbeterpunten? Weet nog niet, tot nu toe geen verbetering

vandaag besteld en morgen in huis

voldoende informatie bij de producten. Voldoende keuze. Product wordt goed ingepakt en op tijd geleverd.

Markerkant 13 3

1314 AL Almere