Voelt hard aan

Al jarenlang last van hielspoor. Mijn inleghieltjes van rubber worden te oud, daarom hier zooltjes besteld. Ik vind ze veel te hard, het doet zeer.

• Tips of verbeterpunten? Probeer ze van rubber te maken

Hallo Tjo, wat jammer dat onze zooltjes niet voldoen aan je verwachtingen. Je hebt gekozen voor de Footlogics uitvoering die de meest uitgesproken ondersteuning en correctie biedt. Het kan zijn dat een meer veerkrachtige uitvoering beter past bij jouw voeten en jouw klachten. Had gerust (eerst) maar eventjes persoonlijk contact opgenomen over je bevindingen; we adviseren je met plezier ;). Contact opnemen kan natuurlijk altijd nog. Als je wilt kun je gebruik maken van onze 30-dagen-tevreden-garantie en je zooltjes ruilen voor een andere uitvoering. Dan wordt je niet-blije-2 misschien wel een 9 :). Alle Footlogics uitvoeringen zijn overigens gemaakt van PU rubber :) Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Geen verbetering

Helaas na de vele positieve reviews gelezen te hebben ervaar ik geen verbetering Mijn eigen steunzolen zijn dan toch beter.

Geen verbetering

Pijn blijft en ik kan er niet lang op lopen, dan konen de tintelingen en schokjes terug in mijn voet

• Tips of verbeterpunten? Dikkere zachtere zool onder de bal van de voet

Hallo Ingrid, wat jammer dat je geen verlichting ervaart van je Footlogics zolen. Je hebt gekozen voor de meest uitgesproken Footlogics uitvoering; het kan zijn dat een andere uitvoering (zachter, veerkrachtiger, lagere ondersteuning en correctie) veel beter past bij je voeten en klachten. Had gerust (eerst) maar eventjes contact opgenomen; we adviseren je met plezier ;). Contact opnemen kan natuurlijk altijd nog. Als je wilt kun je gebruik maken van onze 30-dagen-tevreden-garantie en je zooltjes ruilen voor een andere uitvoering. Dan wordt je niet-blije-2 misschien wel een 8 :) Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

heel goed!

ik heb geen pijn meer onder mijn voeten tijdens t lopen door de zolen. Erg blij mee.

• Tips of verbeterpunten? nee

Tot nu toe goede ervaring met de inlegzolen. 1 paar in de werkschoenen en 1 paar in de sportschoenen. Vlotte verzendservice en makkelijk op maat te brengen

Geweldige zolen

Al meer inlegzolen gehad, maar deze loop je zo in weg. Gekocht voor mijn hielspoor echt een aanrader

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hele fijne sportzooltjes, ook makkelijk bij te knippen.

Prima pasvorm

Mijn voeten ervaren een verademing doot de zooltjes!

Minder last van neuropathie

De comfort zooltjes waren niet prettig dus terug gestuurd, de andere zooltjes zijn prettig en voldoen!

• Tips of verbeterpunten? Geen

Ik gebruik ze al jaren en was aan vervanging toe Ben er goed tevreden over

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het was even wennen, maar de zolen hebben mij van mijn voetklachten afgeholpen. Ik had last van fasciitis plantaris en de pijn is nu zelden meer aanwezig (alleen als ik op b.v. sloffen loop).

verbetering

Ik deed al oefeningen,gelhakjes. Bleef veel pijn houden. Met deze zooltjes,wanneer ik amper kan lopen,lukt dat heel goed met de zooltjes. Snachts kan ik zelfs normaal lopen,wanneer ik even uit bed moet. Mijn voeten zijn een stuk verbeterd. Ik ga niet meer zonder.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het was even wennen, maar uiteindelijk kan ik weer comfortabel lopen en krijg ik steeds minder last van m'n hielspoor

Weg kniepijn

Al tijden last van pijn in mijn knieën, ondanks dat ik al steunzooltjes droeg. Toch maar voor de Footlogics gegaan en 1 paar besteld om uit te proberen. Ze helpen echt! Meteen nog een paar besteld voor mijn sandalen (en daarbij plakkers gekregen om ze erin te kunnen plakken) en een paar halve zooltjes voor in mijn pantoffels. Superservice, snel antwoord op mijn mail (stuur mail zelf naar ze en doe dat niet via de site; daar ging iets mis) en snelle levering.

• Tips of verbeterpunten? Mail via de site (formulier) kwam niet aan

Het loopt een stuk prettiger dan eerst

De hak van de voet wordt ontzien. Hoewel ik bij het lopen nog steeds last ondervind van hielspoor. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat die pijn weg is

Super zolen

Al jaren draag ik deze zolen (footlogics comfort) in mijn schoenen. Ben er erg blij mee. Ze hebben me meer geholpen van mijn peesontsteking (blessure door sporten) af te komen dan de zolen van de podotherapeut. Lang geleden deze zolen gekocht toen ik hielspoor had, ook dat is genezen door deze zolen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Veel minder last van mijn hiel!

Al een paar keer gewandeld met deze zolen en een stuk minder last.

• Tips of verbeterpunten? Ik had voor de maat 38 misschien wel xs kunnen bestellen.

Zooltjes zijn heerlijk maar helaas passen ze door dikte niet in elke schoen en laars. In de laarzen drukt mijn voet dan aan bovenkant tegen de laars en dat is niet prettig, dus kan ze alleen in gympen dragen. Maar ze helpen zeker!

• Tips of verbeterpunten? Geen idee

Ze doen bijna helemaal wat ze moeten doen. Mijn

Ik heb ernstige neuropatische klachten aan mijn voetzolen en die vinden de zool niet zacht genoeg. Maar na een poosje wandelen treedt er gewenning op en gaat de meeste brand er wel uit. Dus ja ben wel tevreden.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en reactie via de mail. Ze zijn goed bij te knippen en zitten prima. Ik pas niet meer in alle schoenen omdat je hoger in de schoen komt.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Niet verwacht maar buitengewoon tevreden!

Aangeschaft i.v.m. hielspoor. Pijn is duidelijk veel minder nu.

• Tips of verbeterpunten? 1/2 zooltjes blijven niet goed zitten

na maanden pijn in Achilles pees binnen een paar weken geen pijn meer

ik had al steunzooltjes maar deze waren al weer een paar jaar oud. en zonder strippen aan de onderkant . nu met comfoor zooltjes zijn pijn klachten verdwenen

• Tips of verbeterpunten? graag tips wanneer ik de zooltjes weer moet vervangen. door middel van een mailtje

Ik had al naar mijn gevoel een zacht voetbed in mijn schoenen. Maar omdat de vorm van deze inlegzool de drukpunten beter verspreidt ervaar ik meer comfort. Ik heb platvoeten en neuropathie maakt mijn voetzolen gevoeliger. Het is niet dat je opeens het gevoel hebt dat je van je klachten af bent maar het voelt en loopt prettiger. Ik ben aangenaam verrast en ging de aankoop aan met het idee baat het niet dan schaadt het niet. Een goede service vind ik dat je 30 dagen retour garantie hebt en ze een maand kan proberen en zelfs bijknippen mag. Super informatieve site.

• Tips of verbeterpunten? Geen

De zooltjes zitten perfect.

Op goed geluk heb ik de zooltjes besteld. Het was beter, dan ik me had voorgesteld. Echt een prima koop.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.