Ze bevallen mij echt super goed

goede combinatie van inlegzool en videoinstructie oefeningen werkt

De oorzaak van hielspoor aanpakken met oefeningen, dmv duidelijke video-instructie en het verzachten van de druk op de hiel(spoor) met een Footlogic hielsppoor inlegzool werkt goed. Wel goed je oefeningen blijven doen in je eigen tempo en gevoel.

De oplossing voor mijn probleem

De inlegzool is de oplossing Loop weer normaal zonder pijn

Al na enkele dagen resultaat

Na enkele dagen en een paar wandelingen van ongeveer 5 km al een merkbaar resultaat.

Eindelijk weer een goede houding

Ik loopt al jaren met doorgezakte enkels. Ik loop graag op kisten aangezien deze goed ondersteunen, maar zelfs daar zakt het na een tijdje door Nu ik gebruik maak van de 3/4 en volle inlegzolen sta ik zienbaar rechterop. Het gezeur van mijn knieen is verdwenen en ik kan eindeloos ver lopen op deze zolen.

Helemaal super

Zeer waarschijnlijk last van Hielspoor en een staand beroep. Vandaag voor het eerst zooltjes hele dag in gehad op het werk. Praktisch pijn vrij kunnen werken! Top

Boven verwachting

Helemaal goed. Makkelijk in te leggen. Lopen uitstekend.

vlotte levering en fijne zolen

Ik heb al eerder steunzolen van Footlogics besteld. Ik vind ze prettig dragen en van goede kwaliteit. Ik heb nu de sportvariant voor mijn hardloopschoenen besteld en ook die voldoen prima. Voor mijn voeten voldoen deze net zo goed als op maat gemaakte zolen, maar zijn ze een heel stuk vriendelijker in prijs. Levering is net als de vorige keer snel. Fijn is dat je niet thuis hoeft te blijven, want ze passen in de brievenbus.

Snelle levering en goede kwaliteit

Heb enige tijd last van mijn rechter scheenbeen en sinds het dragen van de zooltjes is de pijn verminderd. Als ik de zooltjes een dag niet draag, heb ik direct weer veel meer last.

Je voelt direct de correctie. Pijn is zeer snel nagenoeg weggetrokken. Heel tevreden!

Mijn man heeft hielspoor ik heb voor hem jullie zooltjes besteld en in een paar woorden. Het werkt fantastisch pijn is bijna weg en zelfs de pijn in zijn rug is weg. Loopt beter aanrader voor iedereen die klachten heeft

Uitstekend geholpen en ik loop stukken fijner.

Na eerst app contact via de site heb ik 2 paar zooltjes besteld. Deze kwamen snel binnen en na even wennen lopen ze heerlijk. Je voelt niks van de zool maar je voelt veel minder pijn.

Prima product!

Zooltjes binnen, eenvoudig om iets bij te knippen en ze zitten heerlijk! Veel minder last van mijn voeten, aanrader!

Slecht..

Ik draag de zooltjes nu 2 weken. En had na al die ontzettende positieve reacties, de hoop dat deze voor mij ook goed zouden werken. Helaas niet. Ik heb juist nog meer pijn. Alsof ik door de zooltjes anders ben gaan lopen heb ik nu niet alleen pijn aan mijn hielspoor maar heb nu ook hele hevige pijn langs de buitenkant van mij hele voet. Ik zie nu al tegenop dat ik morgen mijn bed uit moet gaan proberen te komen.

Perfect, ben zeer tevreden met de zooltjes van Footlogics ! Na een slechte ervaring met steunzolen van een podoloog zijn de zooltjes van Footlogics een verademing.

aangenaam verrast

Al geruime tijd in het bezit van aangemeten inlegzolen (harde) maar voor snel te kunnen wisselen in zomerse schoenen de zachte comfort plus besteld. Aangenaam verrast door het draagcomfort.

Eeg fijne zooltjes

Na een strijd van ruim een jaar tegen de hielspoor/ontstoken achillespees besloot ik maar weer eens te googlen op het thema en stuitte direct op de advertentie van Footlogics. Ik heb daarop de site en de reviews grondig bestudeerd en besloot ‘de gok’ te wagen. Inmiddels ben ik ruim een week verder en merk ik bij het lopen een aangenaam verschil en voel ik overdag - op de eerste minuut van de ochtend na als ik de honden ga uitlaten - nauwelijks tot geen steken in mijn hiel. Ik heb besloten nog een setje te bestellen zodat ik de zooltjes ook in andere schoenen kan gebruiken. De begeleidende tips zijn ook prima. Kortom: Footlogics heeft er een zeer tevreden klant bij.

Verlichten de klachten aanzienlijk

Al enige tijd last van een toenemende pijn in hiel en achillespees, waardoor ik noodgedwongen op sportschoenen moest lopen. De inlegzolen verlichten de klachten bijzonder goed. Kan weer lopen met gewone herenschoenen. Naar aanleiding van mijn ervaring nu ook de sportzolen besteld. De webshop is overzichtelijk, bestellen en betalen makkelijk, informatievoorziening voortreffelijk. Snelle levering.

Fijn product

Ik loop goed, minder pijn aan mijn voeten

De zooltjes hebben mij icm een strassbourgsok van mijn hielspoor afgeholpen.. Nu ben ik zo gewent aan het lopen op deze zooltjes, dat ik weer nieuwe besteld heb. Ik zou het iedereen met een voetprobleem aanraden.

top en betaalbaar steunzooltje

eerste 3 dagen wennen , daarna liepen zij een stuk beter als mijn vorige

Direct veel baat bij.

Mijn probleem, vermoeide benen en voeten (vooral bij staan, en 's avonds na een drukke dag zelfs zittend), was direct veel minder.

Levering en Productkwaliteit Uitmuntend

Snelle levering, zelfs naar Spanje en in volle corona-crisis. De inlegzolen ( voor normale voeten ) gebruik ik in mijn wandelschoenen voor voor wandelingen in de bergen en op ruw terrein. De vermoeidheid en de zeurderige pijn in de voetboog tijdens, maar vooral nà de wandeling, zijn hiermee van de baan.

geweldig fijn/goed

Nou Monique dat ik tevreden ben over jullie sportzooltjes mag wel duidelijk zijn, ik heb momenteel 5 paar sportschoenen in omloop, en ook 5 paar sportzooltjes van jullie aangeschaft, als ze niet naar tevredenheid waren, koop je er geen 5 paar van. Een paar weken terug kreeg ik verschijnselen van hielspoor, een hardnekkige onprettige blessure aan/onder je hak. Op jou advies heb ik mijn sportzooltjes weer in gebruik genomen, en.........ik kan weer alles nergens last meer van, zolang ik maar schoeisel met jullie sportzooltjes draag. Mijn advies: koop je nieuwe sportschoenen, doe daar dan een paar van die perfecte zooltjes bij, voor de prijs hoef je het niet te laten. Nog bedankt Monique voor het goede advies. Met vriendelijke groet: Ger Jansen

werkt erg goed!

Beginnend hielspoor meteen verholpen!