Blij met mijn inlegzooltjes

Heb ruim 2 maanden met een pijnlijke peesplaat (ontsteking) aan mijn rechtervoet gelopen wat maar niet overging en eigenlijk steeds erger werd. Sinds ik de inlegzooltjes gebruik(zelfs in mijn sloffen ;) zijn de klachten enorm afgenomen, na één week begon ik al verbetering te voelen en na 3 weken dragen is het pijnlijke en stijve gevoel nog maar heel licht aanwezig, hoop er binnenkort helemaal vanaf te zijn. Moest de eerste 2 dagen wennen aan de zooltjes, maar éénmaal gewend kan ik niet meer zonder, het geeft zoveel steun aan de holte onder mijn voeten. Vergeten de zooltjes te wisselen in anderen schoenen gebeurt niet, want je merkt meteen het verschil.. kortom ik wil niet meer zonder. Verder de complimenten voor het bedrijf, duidelijke website en een snelle levering

Supergoed

Minder pijn klachten

Prima bedrijf

Zooltjes waren snel binnen en makkelijk op maat te knippen. Heel fijn om te weten dat ze geretourneerd mogen worden mocht dit misgaan of als ze toch niet passen! Dat gaf vertrouwen. Fijn materiaal en lopen heerlijk! Geen spijt dat ik ze heb genomen en bij dit bedrijf heb gekocht. Ook de zooltjes voor in mijn hoge hakken erbij besteld. Voldoen ook goed! Ga zo door!

• Tips of verbeterpunten? Nee

Ik kan weer een stuk beter lopen.

De zooltjes hebben goed geholpen. Ik had veel last van de bal van de voorvoet. Het lopen gaat nu een stuk beter. Ik moet wel elke keer in het begin een beetje wennen aan de verdikking in het midden van de zooltjes.

Loop iets beter.

De zooltjes passen niet in mijn schoenen. Mijn schoenen zitten dan te strak. De halve zooltjes passen wel. Ik heb sinds het gebruik minder pijn aan mijn achillespeesontsteking. Bij de hele zooltjes viel de eerste dag het rode inzetstuk er uit... heb het er toen zelf maar weer erin gelijmd. Dat vond ik wel slecht.

• Tips of verbeterpunten? Rode inzetstukken beter lijmen.. witte tekst was footlogics liet na 1 dag los. Sokken vol met witte stukjes..

Heel fijn

Geen pijnlijke voeten na een dag werken.

• Tips of verbeterpunten? Nvt

Prima zolen / perfecte service

Niet alleen de zolen doen waar ik ze voor gekocht heb, ook de super service van Footlogics is aan te bevelen

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wat een super fijne zooltjes.

Ben zo blij met deze zooltjes. Had enorme last van hielspoor. Heb het een aantal jaren ook gehad, maar te lang mee gelopen zonder iets. Heb er bijna een jaar last van gehad. Maar nu wist ik gelukkig direct wat het was, en zag deze zooltjes op internet. Direct besteld. Ik was er met 2 weken vanaf, echt waar. Het zijn echt super zooltjes. Ben er heel blij mee.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Eindelijk geen pijn meer in mijn voeten. Echt heel goede zooltjes. Ik ga er na de vakantie nog een paar bestellen.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Verbazingwekkend. Ik loop weer zonder pijn.

Ik had last van mijn linkeronderbeen met lopen. Ook had ik last en pijn van mijn rechterhiel. Ik ben helemaal blij het is dankzij deze fantastische zolen verdwenen. Dank je wel!!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vanaf het moment dat ik ze draag,is de pijn minder geworden. Ze geven erg veel steun en de bult bij mijn achillespees wordt minder. Wat een genot!!!

Goed met snelle service

Sport inlegzolen besteld voor in mijn skischoenen omdat ik vaak last van pijn onder mijn voeten. Met de zooltjes heb alleen de eerste ochtend nog wat last gehad daarna niet meer. Dus ik ben zeer tevreden over de inlegzolen.

Goede pasvorm

Lopen goed voor mij,

Loop op wolkjes

Pijn aan mijn middenvoetsbeentje, naar de 2de teen toe. Was al aan het masseren met magnesium olie wat al leek te helpen. Maar toen ik op de zolen erbij ging lopen was de pijn in een paar dagen weg. De super comfort plus zolen gebruikt

Zooltjes voldoen prima

De suede uitvoering is voor gebruik in skischoenen te stroef bij het instappen.

• Tips of verbeterpunten? Vermelden op productpagina

goede zool, maar niet helemaal voor mij.

heb meer baat bij hielspoorhakje.

Goede inlegzolen

Veel staan en lopen is geen probleem met deze inlegzolen.

De inlegzolen werken uitstekend

Sinds ik deze gebruik is de pijn in mijn hielen nagenoeg verdwenen

• Tips of verbeterpunten? Nee

De enige oplossing voor hielspoor

Alles geprobeerd na een jaar hielspoor. De zooltjes gekocht en na 3 weken bijna vd pijn af. Wat een bijzonder iets.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Met zooltjes lopen zonder pijn

Ik ben postbode en met deze zooltjes loop ik weer zonder pijn in mijn voet. Heel blij mee .

• Tips of verbeterpunten? Geen

Goede service en snelle levering.

Erg tevreden. Ik had in eerste instantie verkeerde zooltjes besteld en geretourneerd. Kreeg vervolgens een telefoontje om zeer goed advies om andere te proberen. Deze zooltjes zijn geweldig. Geen last neer van mijn hielspoor, terwijl ik hier toch erge last van heb gehad aan beiden voeten. Aanraader!

Redelijk confort

Heb nog niet zo lang gebruikt ze in mijn wandelschoenen die toch elke dag gebruikt,heb precies minder last van mijn rug en pijn in mijn benen,maar heb ze nog maar een week ,dus het resultaat is dan goed tot nu toe,zeker aanrader

• Tips of verbeterpunten? Verzendkosten naar buitenland zijn hoog

Het Sensi zooltje spreidt de druk op m’n voetzool, dit geeft meteen verlichting van pijn.

Meteen merkbaar dat de druk op pijnlijke, beurse plekken op m’n voetzool, door het gebruik van de Sensi zool verlicht werd.

Ze zijn goed

Ik heb ze eigenlijk pas 2 weken in gebruik en op dit moment voelt het wel goed! Maar ik denk zelf dat ik een paar nodig hebt met een hoger voetholte, zodat ik het nog beter kan vergelijken, om te zien welke beter aanvoelt!

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik koop al een aantal jaren zooltjes bij footlogics. De prijs en kwaliteit is meer dan prima. Nu voor het eerst helaas hielspoor zooltjes moeten kopen. Hopelijk gaan ze werken maar daarvoor heb ik ze nog te kort.