Geen pijn meer aan voeten

Heb 3 verschillende zooltjes gekocht. De volledige, die op maat moesten worden geknipt, de halve en de zooltjes voor schoenen met hakken. Ik ben heel tevreden van alle drie. De zooltjes voor hakken zijn eventjes wennen omdat de ondersteuning in de holte van de voet nogal hard aanvoelt in het begin.(Ik moet wel toegeven dat ik ze in een platte schoen had gedaan).Maar de dag erna was er geen probleem meer. Pijnlijke voeten en ’slapende’ tenen, ook in schoenen met hakken zijn voorbij. Ik had dat niet verwacht maar het is wel zo. Heb dan ook 2 paar voor de voetjes van mijn man gekocht. Een zeer goed product!

Toppie

3 sets verschillende zooltjes besteld. 2 sets waren voor mij goed. De 3e set was voor mijn voeten niet zo fijn. Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. Wat voor de ene fijn is zal voor de ander niet zo zijn. Ik heb de 3e set retour gestuurd en ik heb netjes mijn geld terug ontvangen ( zelfs al waren ze op maat geknipt). Dus voor mij toppie producten en toppie bedrijf.

Meer dan tevreden

Ik heb al jaren reumatoïde artritis en al vaak zolen door een specialist aangemeten gekregen en alles deed altijd nog meer pijn. Dus daar ben ik mee gestopt. Met deze zolen ben ik gered. Ik loop nu een heel stuk aangenamer… wat een redding. Ook bij het eerste gebruik. Ik kan weer redelijk naar de winkel lopen.

Slecht communicatie.

Ik heb een e-mail gestuurd nooit reactie gehad.

• Tips of verbeterpunten? Goed communiceren

Dag Abdel, goedemorgen, Wat vervelend dat er blijkbaar iets mis gegaan met uw bericht aan ons. In alle oprecht, want ik ben dit natuurlijk meteen gaan uitzoeken, we hebben geen enkele mail van u ontvangen. Wat spijtig dat ons dat meteen een onvoldoende oplevert terwijl er blijkbaar onderweg iets niet goed gegaan is waar we geen invloed op hadden :( . Als we alsnog iets voor u kunnen betekenen dan hoor ik dat graag natuurlijk. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

meevaller

Hielspoor. Jakkes. Vier maanden lang alleen op Sketchers kunnen lopen, terwijl ik een heel rijtje mooie sneakers van een best merk heb. Door de inlegzooltjes kan ik weer zo nu en dan afwisselen. Een belofte die is waargemaakt!

• Tips of verbeterpunten? geen

Footlogics : goed voor voeten !!

Prima inlegzolen, goede prijs, vlotte bezorging, uitstekende aanvullende informatie. Snel verlost van mijn hielspoor probleem.

Doeltreffend

Met het op maat knippen van het zooltje kreeg ik een super comfortabel en steun gevende schoen. Geweldig doeltreffend!

• Tips of verbeterpunten? Geen

Fijne zooltjes maar...

Ik heb deze zooltjes al een paar keer gekocht. De eerste keer omdat ik hielspoor had. Daar hielpen ze prima voor. Daarna heb ik ze gekocht omdat ik lage rugklachten heb. Ook daar zijn ze heel goed voor. Het enige nadeel van de zooltjes is het materiaal. Helaas moet ik ze regelmatig vervangen omdat ze onfris gaan ruiken. Het zou fijn zijn als deze zooltjes ook verkrijgbaar zouden zijn in een leren variant. Dan heb je veel minder snel last van 'luchtjes'

• Tips of verbeterpunten? Het materiaal vervangen voor leer.

Hallo Evelien, dank je wel voor je bericht, wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je zooltjes. In het boekje wat bij je bestelling zit en op onze site bij de blogs vind je informatie en tips hoe je je zooltjes kan onderhouden, reinigen en fris houden. Op onze site footogics.nl vind je het blog hier ---> https://footlogics.nl/2016/10/01/footlogics-steunzolen-en-inlegzolen-reinigen-en-onderhouden/ . Er staan vast tips tussen waar je iets aan hebt :) Was je onze Footlogics Comfort PLUS al eens tegengekomen op onze site? Footlogics Comfort PLUS is onze lederen variant met een zachte echte suede toplaag. Als we nog iets voor je kunnen doen dan hoor ik het graag; onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Fantastisch ervaring

De zooltjes helpen zeker! Omdat de voorkant van de zooltjes vrij dun zijn, passen ze goed in al mijn schoenen en worden mijn schoenen daar geen maat kleiner van. Dat is bij andere zooltjes vaak wel het geval. Ik heb minder last van klachten als ik de zooltjes draag, heel fijn!

Slecht

Ik krijg er zweetvoeten van. Het is troep.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goedendag Laurent, wat jammer dat Footlogics niet voldoen aan je verwachtingen. De voetboogondersteuning vult de voetboog op zodat deze gecorrigeerd kan worden. Een combinatie van het materiaal van je sokken, eventuele aanleg en het materiaal van je schoenen en de ondersteuning kan de circulatie van lucht wat dempen. Het goede nieuws is dat we op onze site én in het boekje wat bij je bestelling zit tips geven hoe je je zooltjes fris kunt houden. Had maar even persoonlijk contact opgenomen over je bevindingen dan had ik je op onze tips kunnen wijzen en was je 1 misschien wel een 8 geworden ;). Als we nog iets kunnen doen voor je dan hoor ik het graag. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Hieldpoor

Heb deze besteld i.v.m hielspoor en binnen aanzienlijke tijd duidelijk een grote verbetering van de klachten.

Loopt heerlijk

Ik draag ze in mijn sneakers Het geeft veel extra steun en geeft ondersteuning. Net of je op wolkjes loopt

• Tips of verbeterpunten? Ik had het hier over de halve inlegzooltjes

Inlegzolen zijn super!

Alleen maar positief over inlegzolen. Zitten makkelijk, geven steun waardoor minder of nauwelijks last van hielspoor bij dragen zolen. Ook mijn lage rugpijn is veel minder.

Blij

Ik ben heel erg blij met mijn inlegzolen. Geen pijn meer en ze lopen heerlijk.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geeft iets minder pijn klachten

Ik draag ze als ik moet werken, sta heel de dag in een winkel. Het geeft wel wat verlichting maar kan de zolen niet in elke schoen doen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik droeg steunzolen van de podo maar na een jaar kreeg ik weer voetpijn en had ook last van morton neuroom. Ik heb toen de comfort plus besteld. Ik draag ze nu ongeveer 3 weken en sinds een paar dagen voel ik de morton veel minder en soms helemaal niet. De pijn wordt ook steeds minder. Het duurt dus even maar daarna helpt het zeer zeker. Ben heel blij dat ik het heb geprobeerd, veel goedkoper dan bij de podo.

• Tips of verbeterpunten? Misschien lijntjes met maten zodat het makkelijk is om de juiste maat te knippen

Het zijn prima zooltjes

Lopen goed

Zijn top

Zijn heel erg goed

• Tips of verbeterpunten? Nee

Na 2 weken minder klachten over het algemeen en na 4 weken geen klachten meer.

Mijn dochter heeft al een tijdje hielklachten. Met de zooltjes, 1 paar voor de sportschoenen en 1 paar voor de normale schoenen is het probleem met 4 weken verholpen.

Zitten Prettig

Zittr. Prettig en schuiven niet uit de slippers.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Het werkt!

Ik heb de diagnose "Chronische idiopathische axonale polyneuropathie" (CIAP) met als verschijnsel zenuwpijn o.a in de voeten. Hiervoor is geen geneesmiddel beschikbaar De inlegzolen Footlogics Sensi geven mij welmeen aanmerkelijke verlichting bij het lopen.

Fijne zooltjes

Fijne zooltjes , maar ze helpen nog niet tegen mijn klacht . Heb nog erge pijn in mijn hak helaas!!

Fantastische zooltjes !

Lopen lekker

Fijne zooltjes

Ik heb deze zooltje speciaal voor hielspoor aangeschaft aangezien ik met mijn werk nogal veel moet lopen en dan toch proberen om verlichting te krijgen met de zooltjes .Maar helaas de zooltjes hebben voor mij geen effect op dit moment voor mijn hielspoor. Maar ik zou ze wel aanbevelen want het geeft toch een fijne ondersteuning met lopen. Dus als ik van mijn hielspoor af ben zou ik zeker deze zooltjes blijven dragen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle en vriendelijke afwikkeling, goede en betrouwbare afwikkeling van aftersales.