fantastisch

Ik moest de zooltjes knippen ivm mijn maat. De eerste dag na een klein uurtje ze weer uit mijn pantoffels gehaald en na een paar uur weer er in,tot het moment dat ik ze niet meer kon missen fantastisch! Mijn lage rugpijn is nagenoeg weg en de hielspoor is mi het spoor bijster ook daarvan is de pijn heel veel verminderd het lijkt ook of ik rechterop loopt. Ik heb zooltjes voor meerdere schoenen gekocht en ik ben heel tevreden.

Fijne zool voor een goede prijs

Sinds ik deze heb doet stappen minder pijn. Heb ook een betere steun. Enige minpuntje maar dat kan ook aan mezelf liegen, is dat de zool die ik net het hardste nodig had de bult waar je voetzool op rust niet dik genoeg is. Maar toch ben ik zeer tevreden over dit product. Ik denk eraan om nog een paar te bestellen voor in mijn sportschoenen te leggen.

Kan eindelijk normaal lopen. Er is geen steunzool beter dan deze zooltjes. Heb net een 2de paar gekocht.

Mij ervaring

De inlegzolen zijn niet geschikt voor mij! Ik krijg rugklachten van de zolen. Ga nu toch maar naar een specialiet en de juiste zolen aan te laten meten.

helaas nog steeds veel pijn.

hielspoor is natuurlijk heel vervelend, en vooral overdag in mijn werkschoenen zit alles in de weg. links heb ik hielspoor, maar ook rechts ging het met deze zolen niet goed. gebruik ze nu in gewone schoenen, en dat loopt wel prettig, helaas blijft de pijn van hielspoor overmatig aanwezig.

Nog geen

Heb nog geen ervaring, nog herstellende van breuk middenvoetsbeentje. Heb ze aangeschaft mede voor stabiliteit op het kunstgras, ben benieuwd😬

super inlegzolen

na heel veel inlegzolen te hebben geprobeerd, zijn deze echt een uitkomst, ik heb aan beide voeten een verdikte peesplaat, en deze zolen geven echt verlichting. De stekende pijn is weg, ik draag ze iedere dag.

Voorgeschreven maat te groot voor schoenen...

Ik heb een maatje 42 van schoen, de voorgestelde zolen zijn zogenaamd bedoeld voor een maat 41-43, maar blijken in de praktijk te groot en te breed om vlot in de schoenen te kunnen passen, zelfs na knipwerk.... 1e levering verloren in de post...2 de levering daags nadien bezorgd.

Dag Frank, dank u wel voor uw review. Wat jammer dat de zooltjes niet pasten. U heeft met maat 42 de juiste zooltjes maat M gekozen. Het lijkt er op dat de schoenen waar u de volle lengte zolen in wilt dragen niet geschikt zijn voor deze uitvoering. Voor smallere schoenen en smal toelopende nette (herenschoenen) hebben we speciaal Footlogics 3/4 Casual ontworpen. Deze zool werkt wat ondersteuning betreft hetzelfde als de Comfort (PLUS) alleen de voorzijde ontbreekt. Zo houdt uw voet alle ruimte in de schoenen. Als u wilt kunt u uw zooltjes omruilen; we nemen via mail eventjes persoonlijk contact met u op. Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Zoais al jaren, super !

Heb al jaren zooltjes van Footlogics en zo verschillende veranderingen mee gemaakt qua zooltjes. Het wordt steeds beter qua comfort en materialen. Heb al veel mensen verteld over deze fantastische zooltjes en geef zo soms zelfs weg wanneer we ergens ter wereld op vakantie zijn en mensen pijnklachten hebben die volgens mij dan weer baat hebben bij de Footlogics zooltjes .

Veel vaker eerder vervangen. Wacht daar eigenlijk te lang mee.

Fijne zolen, goede service

Sinds november 2019 heb ik twee paar 3/4 zolen voor verschillende schoenen maat 34-35 in gebruik; de casual en de highheel comfort (in sportschoenen). Zij geven aanzienlijk verlichting bij het lopen en sporten voor mijn peesplaatontsteking, maar ik ben nog niet volledig klachtenvrij. Minder sporten, dagelijks massage met bal, veel rek en strekoefeningen, koelen met een koelelement. Sinds gisteren ervaar ik opeens minder pijnklachten. Hopen dat het zo blijft!

service en inlegzool prima

inlegzolen lopen prima en geven goede steun en ruilen 1 paar voor maat kleiner makkelijk en snel

Een gigantische verbetering ten opzichte van standaard sportwinkel zooltjes

Betere vorm, meer dempend vermogen. Allerlei voetproblemen ivm pijnlijke drukpunten zijn al sneeuw voor de zon verdwenen.

Perfecte pasvorm en uitstekende service

Niet het eerste paar. Had per ongeluk verkeerde maat besteld, maar kreeg direct al nieuwe toegestuurd, nog voor de foute bedtelling was geretourneerd.

Footlogics steunzolen zijn voor mij de oplossing voor de pijn onderaan mijn voetzolen!

Meer pijn

Inmiddels draag ik de inlegzolen bijna een maand. Helaas ervaar ik nu meer pijn in mn voeten (vooral tenen/voorvoet). In heb deze zooltjes in mn werkschoenen gedaan, helaas loop ik nu elke dag met pijn. Erg jammer

Goedendag Lilian, dank u wel voor uw bericht, wat jammer dat de zooltjes niet voldoen aan uw verwachtingen. Het is niet de bedoeling dat zooltjes na meer dan een maand nog pijnlijk zijn of ongemak geven. Het lijkt dat de uitvoering waar u voor koos: Footlogics Comfort met meest uitgesproken ondersteuning (op dit moment) teveel is voor uw voeten. Het is zeker goed de zooltjes wat tijd te geven om te wennen maar bij aanhoudend ongemak is het altijd goed tussendoor contact met ons op te nemen. Dan hadden we samen kunnen kijken of een zooltje met minder uitgesproken support of zelfs heel milde ondersteuning fijner is voor uw voeten. We hebben u inmiddels ook een een mail gestuurd om persoonlijk te overleggen en adviseren over eventuele andere mogelijkheden zodat u misschien tóch lekker kunt werken en lopen zonder pijn. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

erg wennen en een pijnlijk teentje

last van knieeen en kleine teen. hopelijk wordt t snel minder

Heel erg fijn.

Even wennen, maar dan echt minder pijn

Op het eerste moment was het een beetje onwennig. Ik ben ze blijven aanhouden en wil ze niet meer missen. Mijn voeten en rug voelen zich veel beter. Ook was ik zeer tevreden over de snelle levering.

Lopen

Goede inlegzolen voor hielspoor. Je moet er wel even aan wennen. Maar daarna kun je ze niet meer missen.

Heb ze gekocht voor mijn vriend en hij ervaart geen pijn meer nu.. Superrrr!!!!

Eerst een verbetering daarna weer minder

Eerste dagen ging het steeds beter, Helaas duurde dat een week nu wordt het weer net zo erg. De bestellijst methode was prima volgens afspraak. Dat de zolen niet helpen kan de winkel niet helpen.

Geweldige zooltjes bij hielspoorklachten

Geweldige hulp bij klachten en super service van bedrijf.

Ik loop veel met m’n honden en het deed zo pijn aan m’n hielen ging gewoon niet meer Gel zooltjes gekocht halve niet goed bleven niet zitten niet fijn nu van footlogiics zooltjes en echt eerste keer even wennen maar nu geweldig geen pijn dus een echte aanrader

Fyne zooltjes

Ik had hielspoor en ben er met deze zooltjes maar ben er zo goed als vanaf.