pasvorm goed

goede onderseuning

zo blij mee!!

ik kreeg in maart opeens pijn in mijn voet en vooral in de hiel. heb steunzolen laten aanmeten, omdat ik dacht dat ik doorgezakte voeten had..... maar die krengen deden alleen nog meer zeer en 125,00 euro lichter. toen 3 diverse steunzolen besteld van het merk MYSOLE. maar ook daarmee werd de pijn steeds erger. uiteindelijk foto en echo laten maken en toen kwam ontstoken hiel peesplaat naar boven. ben toen nog eens geen googlen en kwam dus bij footlogics uit,en heb vele mooie resencies gelezen hierover. tevens vond ik de voorwaarde heel fijn, dat bij geen succes je de zooltjes (gebruikt) kon retourneren. dus na zoveel onkosten al te hebben gemaakt, had ik nu geen risico dat ik weer met een paar ongebruikte zooltjes zou blijven zitten. en nu komt het.....het is echt ongelofelijk, maar ik heb de standaard zool besteld en ik stop ze in mijn schoen en ik loop weg zonder pijn!!! ik weet niet hoe, maar dat is ook niet belangrijk….ik kan weer lopen! :-) nu heb ik ook de halve zool besteld en die draag ik in schoenen waar de bestaande zool er niet uit kan. en die is ook top!! lieve lieve footlogics, ik wil jullie bedanken voor jullie geweldige product en denk dat ik ze voor altijd zal blijven dragen.

Loopt heerlijk, veel steun

Minder moeie benen

Werking goed/kwaliteit minder

Gebruik de zolen nu een tijdje..ze doen voor mij wat ze behoren te doen. Alleen nu begint de toplaag los te laten wat ik wel erg snel vindt en ook kwalitatief teleurstellend.

Het helpt prima is mij goed bevallen

SUPERZOLEN!

Al jarenlang had ik enorm veel last van zeer pijnlijke voeten. Dit ivm een voormalige enkelbreuk. Ben bij 3 podologen geweest en kreeg telkens van die harde zolen met zeer weinig demping. Ik heb de comfort zolen bij Moniek gekocht. Een zeer bewonderenswaardige vrouw. Zeer betrokken. Weet van wanten. Een vrouw met hart voor de zaak. Veel contact met haar gehad. En niet goed geld terug ook al heb je ze verknipt. Dat noem ik nou service. Paar keer zolen op andere sites gekocht, maar totaal waardeloos. Om een lang verhaal kort te maken. Zeer betrouwbare site met enorm fijne steunzolen en dank aan Moniek. Dankzij haar advies loop ik echt met veel minder pijn. Ik kon bijna niets meer. Chapeau Footlogics!

Binnen 1 week al resultaat

Heb al jaren steunzolen die pijn doen. Te hard materiaal. Peesplaat ontstoken en bij grote teen/middenvoetsbeentjes pijnlijk. Loop daardoor moeizaam. Zooltjes footlogic lopen zacht en pijn is nu beduidend minder. Loop nu al na 1 week zonder pijn. Ben zeer enthousiast en hoop dat dat ook zo blijft.

Top zooltjes

Omdat ik Neuroom van Morton heb in de linker voet, krijg ik erge pijn bij wandelen en hartlopen, vooral erna met de zooltjes die erg zacht zijn voel ik minder pijn. Maar operatie of cortisone injecties blijven nodig, het geneest er dus niet door maar verzacht de pijn!

Deze inlegzolen helpen mij echt tegen hielspoor

Goed.

Ik had al jaren steunzolen, maar was de laatste jaren niet tevreden. Maar deze zolen zijn lekker dun en zacht geweldig voor mijn hielspoor.

Ok qua comfort

Voelt goed aan maar komt een nare zweet geur vanaf, hier heb ik nooit last van gehad.

Zeer ruime ervaringsdeskundige... Prima zolen!

Al 30 jaar chronische hielspoor onder beide hielen (door ontstekingen in gewrichten t.g.v. een heftige auto-immuunziekte). Vele jaren aan het rommelen geweest en honderden euro's uitgegeven (aan podologen, cortisone. fysio), maar alles zonder succes. Toen de tip van een vriend/schoenmaker om pro-gelhakjes te gebruiken, met excentrisch geplaatste verzachting (precies onder de pijnlijke plek) en die hielpen vele jaren heel goed. Twee jaar geleden hielpen de hakjes niet meer en overgegaan op peperdure en professionele inlegzolen, maar ook die losten het probleem, van het pijnloos lopen, na verloop van enkele maanden niet meer op. Nu dan deze zolen en... wat een aangename verrassing, want ze werken echt meteen en zitten heerlijk. Nog steeds loop ik met deze zolen eindelijk weer pijnvrij. Dus; een aanrader, temeer gezien de prima prijs/kwaliteitsverhouding. Extraatje: loop zo min mogelijk ongeschoeid en nog beter; loop in huis op goede Birkenstocks (die helpen bij mij écht heel goed) en voor sneakers kies ik al heel lang een schoen met een uitsparing in de hak (b.v. de Mizuno Wave serie).

Heerlijk deze inlegzolen!

Kan weer prima lopen met deze inlegzolen in mijn schoenen, ondanks mijn hielspoor.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de zooltjes. Ik had vreselijk veel pijn boven op mijn voet. Volgens de huisarts een doorgezakt voetgewelf. Verwijskaart voor de podoloog gekregen. Ik las over Footlogics met 30 dagen uitprobeer garantie, dus heb ik dat eerst geprobeerd. Het gaat nu stukken beter, geen pijn meer sinds ik de zooltjes gebruik. Kan toeval zijn, de tijd zal dat leren. Maar voor nu ga ik er vanuit dat het echt geholpen heeft en ben ik zeer tevreden!!

Eindelijk geen pijn

ik heb al heel wat jaren last van mij hielspoor. Maar nu sinds ik de zooltjes heb is het bijna over.

Ik ben erg tevreden met mijn zooltjes. Prettig te dragen en geven veel steun en verlichting. Zeker aan te raden!

Perfecte zooltjes, ik heb fibromyalgie en hielspoor en had alleen de zooltjes voor hielspoor besteld. Die waren met mijn fibro niet goed. Heb meteen goede advies gehad en kon zonder probleem andere krijgen, en die zijn geweldig. Voor mijn fibro en voor mijn hielspoor. En een top kwaliteit, ik ben zeer tevreden over de zooltjes een de service, bedankt :)

Heel erg goed

Zeer goede zooltjes, ik heb veel minder last van mijn voeten. Verder een uitstekende service. Erg aan te raden

Geweldige ondersteuning.

Heel blij mee , de druk is weg , kon direct goed lopen.

Prima zolen en een uitstekende service!

Dit is een prima prodcut. Ik gebruik de zolen nu ruim 2 weken en heb echt het idee dat het helpt bij mijn hielspoor klachten. Het was even wennen aan de bolling, maar nu zit het heerlijk. Eerst de duurdere zolen met suede voetbed uitgeprobeerd, maar die vond ik wat stroef, wil graag kunnen bewegen in mijn schoen. Dus die zijn probleemloos vervangen door de reguliere comfort variant en dat is fantastisch. De service door Moniek is uitstekend!

Comfortabele inlegzolen

Met mijn schoenmaat 38,5 moet ik wel aardig wat bijknippen wat niet zo gemakkelijk ging. Het was niet alleen de lengte maar ook de breedte bij de voorvoet. Neemt niet weg dat de zolen goed voldoen.

Lopen lekker zacht

De inleg zolen zijn lekker zacht en comfortabel om op te lopen. Ze geven demping bij elke stap die je zet dus je komt minder hard op de grond neer. Ben er zeer over te spreken.

Goede ervaring

Ik heb platvoeten en M’n enkels staan naar binnen.als ik langer dan een uur wandel krijg ik last in m’n rug.. Nu ik de zooltjes in m’n gympen heb gedaan voelt het gelijk veel beter aan. Ik ben niet gelijk lange wandelingen gaan doen maar 30 minuten en later afwisselend 45 minuten. Als ik nu langer ga wandelen krijg ik geen last meer in m’n rug. Ik ben dus heel blij met de zooltjes en overweeg Nog een set te kopen voor andere schoen.

Gewoon een zalig gevoel aan mijn voeten

Ze zijn als gegoten, en mijn voeten voelen avonds geen pijn en ze lijken uitgerust, dus super goed gevoel. Bedankt voor de service, na toch 4 dagen wachten en waarschijnlijk bij postnl een verloren verpakking, heb daar geen berichten over ontvangen, maar werd door u spoedig rechtgezet.

Prima...

Zitten lekker en geven stevigheid