slecht

heb al 10 jaar gebruikt gemaakt van footlogics nooit geen problemen mee gehad met lopen maar nu heb ik nieuwe besteld en heb nu wel problemen met lopen dus het val nu nu zwaar tegen iedere dag last met het lopen iedere zere voeten

Goedemorgen Theo, dank u wel voor uw bericht, wat jammer dat Footlogics nu na 10 jaar niet voldoen aan uw verwachtingen. We hebben vier jaar geleden welliswaar een aantal Footlogics uitvoeringen verbeterd en geperfectioneerd naar de laatste inzichten; de werking en manier van ondersteunen is precies hetzelfde gebleven. Misschien ligt het niet direct aan onze zooltjes; kan het zijn dat er iets anders aan de hand is met uw voeten wat de aanhoudende klachten en pijn triggert en in stand houdt? Een beetje jammer dat u over uw ervaring geen persoonlijk contact hebt opgenomen met ons; we hadden graag de gelegenheid gehad om samen met u te kijken of een andere uitvoering Footlogics op dit moment beter past bij uw voeten en klachten. Na 10 jaar trouwe fan weet u inmiddels vast wel dat service, garantie, klantvriendelijkheid, dus meedenken ;) hoog in ons vaandel staan. Dat kan natuurlijk nog altijd, we adviseren u met plezier en vanzelfsprekend kunt u anders altijd nog gebruik maken van uw 30-dagen-tevreden-garantie. Als we nog iets kunnen doen dan hoor ik het graag. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Vind de inleg zolen super ben er erg blij mee. Mijn voeten zijn minder moe en branden niet zo erg meer. Kortom super tevreden mee.

Voldoen prima

Dit zijn mijn tweede paar. Heel tevreden met het resultaat. Geen voet-en rugpijn meer.

Ben heel tevreden, heb nu beduidend minder klachten.

ben voornemens nog een paar te bestellen

Uitstekende inlegzolen.

Bijna onmiddelijke verlichting van mijn klachten en na een week blijvende verlichting. Een echte aanrader bij hielspoor.

Linker zooltje goed rechter zooltje beetje pijnlijk onder de grote teenknobbel.

Zeer klantvriedelijk en behulpzaam

Geweldige zooltjes!

Zooltjes helpen goed. Aanmerkelijk veel minder last. Heb gelijk nog 2 paar zooltjes besteld. Dus aankoop meer dan waard.

Geweldig product ,prima service

Ik heb de foologics comfort +zooltjes aangedaan en kan ze niet meer missen . Geven echt verlichting bij hielspoor. Na een paar dagen de Casual zooltjes besteld zitten ook geweldig in de wat smallere schoenen. Heb ze al aan verschillende mensen aanbevolen. Moniek bedankt voor je goede advies.

Loopgenot, maar toch een klein puntje van aandacht.

De informatievoorziening op de website uitgebreid en de bestel-procedure heb ik als probleemloos en vlot ervaren. Mijn Footlogics bevallen goed. Ik gebruik de in mijn Lowa half hoge schoenen en in mijn Mountain Peaks. Ik gebruik mijn loopschoenen één dag en trek dan een ander paar aan - om en om dus.... De Footlogics zijn een significante upgrade voor de Mountain Peaks tijdens het lopen, en ook de Lowa wandelschoen Renegade GTX MID heeft de Footlogic upgrade al is die impact iets minder - maar dat komt door het kwaliteitsverschil wat schoenen van beide merken, logischerwijze, in zich hebben. Ik merk tijdens het lopen niet meer dat ik, sinds een aantal jaren terug na een verkeersongeluk, whiplash gerelateerde ongemakken ervaar. Nadat ik over gegaan ben van gewone, goede loopschoenen, naar wandelschoenen en deze nu met de Footlogic - based upgrade aantrek - merk ik dat ik met gemak veel langer en verder kan lopen zonder enig ongemak. Wel heb ik het 'gevoel' dat het niet zo verstandig is ze vaak {bij de wissel van schoenen} van de ene schoen in de andere schoen te verplaatsen - het lijkt {...} dat de pads los kunnen {gaan} laten? Mijn echtgenoot heeft door een chirurgische fout een doorgezakte voetboog / platvoet. Hij ervaart nu dat hij die 'holte' weer terug heeft. Overall - zeer tevreden met een klein puntje van aandacht.

Zooltjes geven echt verlichting dus tweede paar bij besteld. Helaas heb ik die verkeerd ingekort waardoor ik met teen op rand loop. Dit via mail door gegeven en ondanks mijn eigen fout toch nieuwe zooltjes gekregen Super service GA ZO DOOR Ik ben erg tevreden

Geen last van hielpijn meer!

Ik heb de kinderzooltjes voor mijn dochter van 8 gekocht omdat zij tijdens het sporten steeds pijn aan haar hiel kreeg. Sinds zij de zooltjes draagt heeft zij vrijwel geen pijn meer en kan ze weer genieten van sporten.

nog geen verbetering

Na 4 dagen wandelen merk geen verbetering in het prikken in mijn voeten, terwijl dit wel zou moeten volgens footlogics

Goedemiddag Wim, dank u wel voor uw bericht. Jammer dat onze zooltjes niet meteen het resultaat en de verlichting geven die u verwacht. We hebben de afgelopen 17 jaar al heel erg veel mensen blij gemaakt met Footlogics; dat zegt heel veel :). Maar we claimen en garanderen niet. Dat mag niet en dat willen we ook niet. Nu heeft u de zooltjes maar heel kort geprobeerd; 4 dagen is echt heel erg kort. Soms hebben voeten enige tijd nodig om te wennen aan de support. Zeker als voeten bijvoorbeeld erg doorgezakt zijn kan het wat tijd nemen voor u effect merkt. Natuurlijk is dit ook afhankelijk van uw klachten. Ik adviseer u de zooltjes echt nog even tijd te geven en misschien bent u over een paar weken wél blij met Footlogics. Als ik nog iets voor u kan doen dan hoor ik het graag! Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics Daarom bieden we ook 30-dagen-proberen. Sommige voeten hebben dat gewoon nodig :).

Gewoon te gek

Geen last van vermoeide voeten,of onderrug na een dag werken! Ook dat brandende gevoel,ook heb ik last van vet bulten binnenwaarts voetzolen ook daar geen last van!!

Prima zooltje

Jammer dat je sok niet mee schuift als je voet in je schoen gaat dat zit niet lekker is er nog een oplossing voor

Mede door de sportzool zijn blessures afgenomen

De sportzool zorgt voor prima demping, samen met kracht oefeningen zijn mijn knie, kuit en achilles blessures verdwenen. Ik heb geen last of pijn meer na hockey wedstrijd fluiten. Ook thuis gebruiknik deze ipv slippers. De clmfort zool is een prima aanvulling bij andere schoenen

Maakt het verschil!

Met mijn nieuwe inlegzolen kom ik goed de dag door op mijn hoge hakken. Door voet en enkel problemen na mijn zwangerschappen had ik daar niet meer op gerekend. Zeer tevreden!

Geen pijnlijke voet meer

met name mijn rechter voet had ik zeer veel pijn aan. Door een doorgezakt voet kreeg ik veel last/pijn van mijn middenvoetsbeentjes. Zo erg dat ik er 's nachts wakker van werd. Na een paar dagen gebruik van de zolen, verdween dit. Daarna weer zonder geprobeerd en de klachten kwamen terug. Conclusie voor mij ze helpen echt en ik wil/kan niet meer zo der.

Voor het eerst gebruik ik deze zooltjes en de pijn onder mijn voet is bijna verdwenen

Lichte verbetering.

Ik sukkel al een half jaar met hielspoor. Sinds een drie tal weken draag ik de steunzolen Footlogics comfort plus van jullie en de hielspoor is beter, maar niet helemaal weg. Het zachte daim laagje is wel een zaligheid om dragen. Dus, mijn probleem is niet helemaal opgelost, maar wel een verbetering. Waarschijnlijk hebben mijn voeten meer correctie nodig dan jullie zolen aanbieden.

Prima product, prima service

Ondanks hielspoorklachten kan ik met de zooltjes van Footlogics weer kilometers pijnvrij wandelen. Tijdens het lopen kan ik mijn voeten weer normaal afwikkelen en ook mijn houding is verbeterd. Als ik nieuwe zooltjes nodig heb dan weet ik waar ik ze ga bestellen!

fantastisch !!!

Ik heb de Footlogics comfort zolen. Ik vind ze fantastisch. Ik ben bijna van mijn hielspoor af en het looptt superlekker met die zolen. En na 5 jaar rugklachten, gaat dat een eens ook veel beter. SUPER !!!

kan nog niet geloven dat het helpt.

heb al vanaf mijn jong jaren tot nu ''55 jaar'' last van mijn gewrichten en vooral mijn voeten. heb alles geprobeerd tot aan op maat gemaakte zolen (podoloog) en besloot na het zoeken op het internet gewoon de zolen die aangeboden werden te bestellen met een verwachtingspatroon ver onder de nul maar ben blij met deze aankoop daar het een grote verbetering geeft.

Helpt wel.

Op-en-eens last van mijn rechterhiel, naar de dokter gegaan en het bleek hielspoor te zijn, knap vervelend aangezien ik 3x per week hardloop veel met de hond loop en dit beiden steeds rotter ging. Op internet deze zooltjes gevonden en besteld. Bestelling was de volgende dag binnen, wat tegenwoordig wel normaal is. Op maat geknipt voor hardloopschoenen en wandelschoenen en inderdaad het helpt wel wat. Niet dat je nu niets meer voelt van de zere plek maar wel een stuk minder, dus ja, ik ben wel tevreden, al kost het wel aardig wat centen.

Superzolen

Na vele maanden pijnlijke voeten te hebben gehad na 8 uur lopen op m'n werk met werkschoenen nu sinds enkele weken de footlogics zolen in m'n schoenen. Heerlijk, na een paar dagen merkte ik al een verschil. Zeker een aanrader.