Prima zolen en een uitstekende service!

Dit is een prima prodcut. Ik gebruik de zolen nu ruim 2 weken en heb echt het idee dat het helpt bij mijn hielspoor klachten. Het was even wennen aan de bolling, maar nu zit het heerlijk. Eerst de duurdere zolen met suede voetbed uitgeprobeerd, maar die vond ik wat stroef, wil graag kunnen bewegen in mijn schoen. Dus die zijn probleemloos vervangen door de reguliere comfort variant en dat is fantastisch. De service door Moniek is uitstekend!

Comfortabele inlegzolen

Met mijn schoenmaat 38,5 moet ik wel aardig wat bijknippen wat niet zo gemakkelijk ging. Het was niet alleen de lengte maar ook de breedte bij de voorvoet. Neemt niet weg dat de zolen goed voldoen.

Lopen lekker zacht

De inleg zolen zijn lekker zacht en comfortabel om op te lopen. Ze geven demping bij elke stap die je zet dus je komt minder hard op de grond neer. Ben er zeer over te spreken.

Goede ervaring

Ik heb platvoeten en M’n enkels staan naar binnen.als ik langer dan een uur wandel krijg ik last in m’n rug.. Nu ik de zooltjes in m’n gympen heb gedaan voelt het gelijk veel beter aan. Ik ben niet gelijk lange wandelingen gaan doen maar 30 minuten en later afwisselend 45 minuten. Als ik nu langer ga wandelen krijg ik geen last meer in m’n rug. Ik ben dus heel blij met de zooltjes en overweeg Nog een set te kopen voor andere schoen.

Gewoon een zalig gevoel aan mijn voeten

Ze zijn als gegoten, en mijn voeten voelen avonds geen pijn en ze lijken uitgerust, dus super goed gevoel. Bedankt voor de service, na toch 4 dagen wachten en waarschijnlijk bij postnl een verloren verpakking, heb daar geen berichten over ontvangen, maar werd door u spoedig rechtgezet.

Prima...

Zitten lekker en geven stevigheid

niet geheel wat ik nodig heb

de zooltjes zijn van goede kwaliteit en lopen in eerste instantie redelijk goed en ze verlichten inderdaad iets. helaas lijkt het er echter wel op dat de bolling onder de voet wel een stuk hoger had gekund. de holte onder mijn voeten is groter dan dat de zooltjes opvullen. als ik zooltjes kan bestellen die ik op bepaalde intervallen in hoogte kan verstellen met bijvoorbeeld (inschuif stukjes?) dan wil ik ze graag proberen (ik zal intussen zelf aan de slag moeten om zooltjes te maken)

Had heel veel pijn i.v.m. hielspoor , nadat ik de steunzolen ben gaan dragen had ik na 3 dagen al resultaat, na 1 week loop ik bijna weer als vanouds. nu na 3 weken bijn geen last meer . Prima zolen , kan ze iedereen aan bevelen, footlogics super bedankt.

Geweldige service

Geweldige service en snelle levering! Zolen zijn goed en stevig

Zitten niet lekker

Coor mij de verkeerde zolen. Maar de firma is goed

Geweldige service !!!!

Ik had een paar zooltjes comfort plus besteld en ook de Footlogics casual voor mijn sandalen... ze zaten direct goed en ik kon weer zonder pijn wandelen Toen ik de Casuals van mijn sandalen in smalle sneakers had gedaan zag ik dat er met de plakkers een rood kussentje was meegekomen Moniek gebeld en die stuurde direct nieuwe voor mijn smalle sneakers en geheel service !!! Super bedrijf en Moniek is een topper !!!

Binnen 3 dagen zowat geen pijn meer

Snelle levering. niet duur, goede persoonlijke service en vooral geen pijn meer. PERFECT. Nu ook 2e paar besteld.

Top zooltjes!

Draag de leren hielspoor zooltjes nu ruim 2 wkn en merk al duidelijk verbetering....!!!

Moet ze nog uitproberen

Wacht tot later in het seizoen! Maar heb er wel een goed gevoel bij! Heb ze in iedergeval in huis.

Bevallen zeer goed

Ik had last van hielspoor. Na het dragen vd zooltjes en een behandeling bij fysiotherapeut niet meer top!

Top zooltjes

Prima zooltjes smorgens wil ik graag de schoenen aan . Minder last van de hielspoor . Ik had ze net met dat hele warme weer . Mijn zooltjes stinken wel erg . Met zodat afgenomen en een keer met azijn helpt niet voldoende . Tip koffie padds 2 per schoen dat helpt geweldig.

Supper

Ik zelf had last van hielspoor en met het gebruik van deze zooltjes in mijn wandelschoenen heb ik zo goed als geen last meer. Mijn vrouw moet een hele dag recht staan op haar werk en had dan geregeld last van haar rug maar met het gebruik van deze zooltjes stukken beter.

Goed bedrijf met snelle service die top zooltjes verkopen!

Had veel last van hielspoorachtige klachten waardoor ik niet meer kon wandelen vanwege de pijn. Had al verschillende dingen geprobeerd maar zonder resultaat. Kwam toen Footlogics site tegen. Heb toen de zooltjes besteld en kan zeggen dat ik na 2 maanden al zo'n 3/4 van mijn klachten kwijt ben. Echt super ! Kan inmiddels weer 1 uur lopen ipv 15 min. De filmpjes en oefentips op de site zijn ook behulpzaam.

Het lopen gaat beter maar het zooltje gaat al kapot

Op 8 juni heb ik mijn inlegzooltjes besteld. Ik draag ze iedere dag in mijn schoenen en volldoen goed. Helaas is de voorkant van de zooltjes al versleten. De bovenlaag krult om. Nu is het 4 juli. Dat is een slechte zaak. Ik zal daarvan nog een foto sturen. Met vriendelijke groet Marike Kok

Goedemorgen Marike, dank u wel voor uw bericht, goed dat u dit meldt. We hebben u ook per mail meteen al benaderd. Allereerst fijn om te horen dat u beter loopt met de zooltjes :), daar zijn we blij mee. Onze zooltjes gaan bij normaal dagelijks en intensief gebruik en met inachtneming van het juiste gebruik en correcte manier van reinigen zeker 12 tot 14 maanden mee. De toplaag mag dus zeker niet zo snel loslaten, dat is niet de bedoeling. Al onze zooltjes worden handmatig afgewerkt en gecontrolleerd en hier is waarschijnlijk toch iets te weinig lijm gebruikt wat bij de final check ontsnapt is aan het oog van de 'keurmeesters' :). Geen zorgen, u heeft natuurlijk garantie zoals u al bijna 17 jaar lang mag verwachten van Footlogics. We sturen u zo snel mogelijk een nieuw paartje toe. Zo kunt u toch lekker blijven lopen zonder pijn en wordt u misschien toch nog helemáál blij van Footlogics ;). Sorrie voor het eventuele ongemak, dank u wel voor uw vertrouwen. Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Via e-mail duidelijke antwoorden/advies gehad op mijn gestelde vragen omtrent mijn pijnlijke voeten..Aangezien het zooltjes moesten worden voor mijn werkschoenen wilde ik eerst vooraf wat informatie. Dit is nou 3 weken geleden en ik moet zeggen ben zeer tevreden geen pijnlijke brandende voeten na een werkdag geen steken meer in de bal van me “probleem “ voet.. zooltjes waren binnen 2 dagen in huis en er zat nog een interessant informatie boekje bij. Zelfs al knip je de zooltjes wat bij mocht dat nodig zijn kun je alsnog retourneren als je niet tevreden bent (30 dagen uitproberen) Kortom top!

Geweldige zolen!

Sinds ongeveer tien jaar gebruik ik i.v.m. Hielspoor deze zolen. Zowel de volledige als de halve zolen. (Ligt aan de schoen welke zool gebruikt moet worden) Sinds het gebruik is de pijn van hielspoor verdwenen. Gebruik ik in de zomer slippers dan komt de pijn vrij snel terug. Dus deze zolen zijn zeer aan te bevelen!!

Geeft steun

Het voelde meteen al beter met de zooltjes, maar ze zijn behoorlijk groot en dik dus passen ze niet in elke schoen. Het loopt echter heerlijk, heb steun en verlichting van de pijnlijke plek.

Ik had een peesontsteking bovenop mn voet.Heb deze zooltjes besteld,en mn ontsteking is zeker qua pijn 90%minder. Ik zou het iedereen aanraden.Draag ze in mn Birckenstock slippers.Dus niemand die het ziet..dikke duim omhoog voor mn zooltjes

Zeer tevreden van de zolen. Zeer goede service en super snelle levering.