Het werkt!

Ik heb de diagnose "Chronische idiopathische axonale polyneuropathie" (CIAP) met als verschijnsel zenuwpijn o.a in de voeten. Hiervoor is geen geneesmiddel beschikbaar De inlegzolen Footlogics Sensi geven mij welmeen aanmerkelijke verlichting bij het lopen.

Fijne zooltjes

Fijne zooltjes , maar ze helpen nog niet tegen mijn klacht . Heb nog erge pijn in mijn hak helaas!!

Fantastische zooltjes !

Lopen lekker

Fijne zooltjes

Ik heb deze zooltje speciaal voor hielspoor aangeschaft aangezien ik met mijn werk nogal veel moet lopen en dan toch proberen om verlichting te krijgen met de zooltjes .Maar helaas de zooltjes hebben voor mij geen effect op dit moment voor mijn hielspoor. Maar ik zou ze wel aanbevelen want het geeft toch een fijne ondersteuning met lopen. Dus als ik van mijn hielspoor af ben zou ik zeker deze zooltjes blijven dragen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle en vriendelijke afwikkeling, goede en betrouwbare afwikkeling van aftersales.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik moet er nog aan wennen mijn hielspoor is nog niet over

Even wennen nog nogweinig verbetering

• Tips of verbeterpunten? Weet niet

Ik had last van hielspoor maar ben nu al jaren pijnvrij dankzij de inlegzolen.

Heel tevreden

Ik had laatste maanden veel last voeten en achillespees. Kwam bij u terecht en met die zolen gaat het veel beter. Zowel op het werk daar ik bewakingsagent bent en veel stap als op sport. Ik bestel deze maand een 2de paar.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en doen wat beloofd is

Zitten heel goed in de schoen en aan de voet. Je voelt dat even maar weet snel. Ik had last van mijn achillespees en pijn aan de bal van mijn voet. Is beter nu

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wanneer ik mijn schoenen draag voel ik bijna niets meer van de hielspoor

Ik heb twee paar zooltjes bij jullie gekocht omdat ik kamp met hielspoor. Ik merk echt dat de druk die de zolen geven mijn hielspoor verlicht. Ik hoop dat de demping lang blijft, ik heb ze nu een aantal weken en ze bevallen nu in ieder geval goed. Ik heb een paar in mijn sportschoenen en in de schoenen waarmee ik loop met de hond. Eigenlijk heb ik nog een paar nodig, maar ik kijk dit eerst even aan.

• Tips of verbeterpunten? De tekstafdruk op de zolen was al na een paar dagen afgesleten. Zegt dit ook wat over de kwaliteit?

Ze lopen niet lekker

Ik vind ze niet lekker lopen

• Tips of verbeterpunten? Niet zo hoog en zachter maken

Hele goede zooltjes

Ik ben zo blij dat ik deze zooltjes bij jullie heb gekocht Ik moest in het begin even wennen,maar nu kan ik niet meer zonder De pijn is steeds minder Dankjewel J Budding

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zitten prima maar nog weinig verbetering

De zolen zitten prima, heb ze bij geknipt en passen goed in de schoen, maar merk nog weinig of geen verbetering helaas

Geweldige kwaliteit

Inlegzolen hebben meteen effect, snel minder klachten (knie en hielspoor).

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Voldoet niet voor mijn voetklacht

Ik heb hielspoor en droeg al gel halve zolen. Ik probeerde toch de Footlogic zolen maar kreeg nog meer pijn ad randen vd hiel. Ik heb een echo laten maken bij de fysiotherapeut en die gaat de hielspoor behandelen met elektrolyse en shockwave. Ik wacht af

• Tips of verbeterpunten? Zou niet weten

Ik kan weer meer lopen

Ik heb net mijn tweede bestelling gedaan,

• Tips of verbeterpunten? Wat korting op een volgende bestelling

Ik had behoorlijk last van hielspoor sinds de zooltjes van jullie is dat zogoed als verdwenen. Super bedankt...

• Tips of verbeterpunten? Geen

Heb dankzij de zooltjes meteen weer kunnen wandelen. Beetje warme voeten dat wel. Heb nu ook zooltjes van mijn podoloog met zacht hielstukje. Hier zit ook een voorvoetsteuntje in en dat miste ik jullie zooltjes. Maar toch fijn dat ik ze zo snel had.

• Tips of verbeterpunten? Beetje warme voeten door materiaal

Prima en snel advies

Ik heb eerst de complete inlegzolen besteld maar kwam tot de ontdekking dat ik geen schoenen heb waar de zool uit kan. Ik heb deze teruggestuurd en nieuwe besteld. Allemaal naar tevredenheid! Ik hoop dat de zooltjes helpen tegen mijn klachten.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

De zooltjes geven echt verlichting

Omdat ik niet goed kon beoordelen welke zooltjes de beste keuze zouden zijn voor mijn voetklachten, werd ik supersnel en vriendelijk geholpen door Monique. De zooltjes werken echt prima. Waarom ik geen 10 geef is alleen omdat het bijknippen van de zooltjes toch lastiger was dan verwacht. Het is wat moeilijk te zien waar je moet bijknippen, daardoor heb ik de zooltjes net iets te ver afgeknipt. Ook passen ze alleen in schoenen waar je eerst een inlegsel uit kunt halen. Voor mijn schoenen zonder losse inlegzool zijn ze te dik. Misschien zijn hier nog tips voor te geven? Verder prima, wellich5 bestel ik zelfs nog een tweede paar.

• Tips of verbeterpunten? Zie boven

Net het beetje extra steun wat ik nog heb.

Ik draag altijd hakken of sleehakken van ca. 5 / 6 cm. Soms heb je dan net niet genoeg steun om comfortabel te lopen, maar met de Footlogics High Heel Comfort hou ik het lang vol zonder klachten.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne zool, maar slip steeds uit mijn schoen.

Het zijn fijne zolen, heen pijn meer in mijn voeten, en vermoeide voeten. Had eerst de gewone, daar kreeg ik wat natte voeten van. Nu met de lederen toplaag, maar nu slip ik steeds uit mijn schoen. Kan niet strakker, want dan knelt mijn voet af. Dus die zijn niet geschikt voor de lager speakers. Gebruik de zolen voor mijn werk. Het is fijn savonds thuis te komen, zonder zere voeten. Maar volgende keer weer de gewone inlegzool.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heb geen beter gevoel bij het stappen dan met mijn eigen steunzolen

Ik heb polyneuropathie en loop dus bijgevolg precies op watten , maar jullie zolen geven mij niet minder pijn of een beter gevoel bij het lopen dan met mijn eigen steunzolen in mijn schoenen . Heb verschillende keren gaan wandelen met jullie zolen in mijn schoenen . Ik ga de zolen bijgevolg terugsturen , maar vanuit Belgie moest ik eerst contact opnemen met jullie. Wat moet ik precies meer doen vanuit Belgie om de zolen terug te sturen ? mvg, Bruno Van Reeth [email protected]

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goedendag Bruno, wat jammer dat onze Footlogics Sensi niet de verlichting biedt die u verwachtte. Neemt u even contact met ons op via de mail ([email protected]) hoe u uw zooltjes gratis vanuit Belgie terug stuurt :). Dank voor je vertrouwen in Footlogics en misschien tot ziens! Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Goede info, betaalbaar, snelle verzending.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

De zooltjes voldoen volledig aan verwachting. Pijn onder mijn voet helemaal verdwenen