Ze bevallen zeer goed

Ze bevallen zeer goed

Werken prima

Erg blij mee, het hardlopen gaat stukken beter en na 10km geen pijn onder mijn voeten.

nog te vroeg

nog te vroeg

Hallo Roger, ik ben Moniek van Footlogics. We begrijpen dat je op dit moment nog geen goede beoordeling kunt geven over Footlogics. Dat kan natuurlijk; neem je tijd je hebt altijd 30 dagen om je Footlogics te testen. Wat jammer dat je Footlogics met een onvoldoende 1 beoordeelt; dat was misschien dan niet je bedoeling? Je kunt je KIYOH beoordeling nog herzien en ons en je Footlogics op een later moment beoordelen. Dat zouden we erg op prijs stellen :) Als we nog iets kunnen doen voor je dan hoor ik het graag! Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Ik kan voorlopig niet meer zonder mijn footlegs. De ergstepijn is verdwenen.

Van het moment dat ik met deze inlegzolen ben gaan lopen heb ik geen last meer van zeren voeten. Als ik ze weer moet vervangen gaan we weer voor deze inlegzolen.

perfect

Ik had last van een doorgezakte voorvoeten. Deze zolen geven een enorme verlichting. Wandelen zonder pijnlijke voeten is weer mogelijk

Goede zooltjes

Ik gebruik nu al meer dan een jaar inlegzooltjes van Footlogics en vanaf het begin dat ik ze droeg heb ik geen pijn meer in mijn scheenbenen, wat ik hiervoor wel na een kwartier lopen al had! Super

Heerlijke zooltjes, die de prijs waard zijn.

Vanaf het eerste moment volen de zooltjes fijn aan. Ik heb een staand beroep en deze geven de voeten rust. Heb ze nog niet uitgeprobeerd met de lange wandelingen , maar dat komt binnenkort. Binnenkort weer een extra paar bestellen.

Uitstekende ondersteuning en demping

Sinds enige tijd loop ik met zooltjes van het merk Kybun (zeer tevreden over) maar op aan raden van een wandelmaatje de zooltjes van Footlogics aangeschaft en die voldoen tegen verwachting in nog beter. Ondersteuning bij doorgezakt voet is beter en het bovenmateriaal voelt prettiger en daardoor minder wrijving en branderig gevoel. Ik bestel een 2de paar.

Onduidelijk

Wij hebben zooltjes besteld voor kinderen. Je ontvangt dan de halve zooltjes. Wat ons opvalt is dat de zooltjes soms wegglijden, vaak einde dag. Qua pijn klachten lijkt het toegenomen te zijn maar is t onduidelijk dat de zooltjes ermee te maken hebben. We gebruiken het nu enkele weekjes.. Wij masseren daarnaast ook de voetjes zodat er ontspanning ontstaat. We zitten erover na te denken om hele zooltjes te gaan bestellen zodat ze miet weg glijden.

Goedemorgen Pauline, dank je wel voor je review. De zooltjes horen niet weg te glijden; weet je zeker dat jullie de juiste maat besteld hebben voor je kids? Nazorg staat net als service en garantie hoog in ons vaandel, wat jammer dat je niet eerder persoonlijk contact hebt opgenomen met ons. We hadden graag de gelegenheid gehad met je mee te denken en een oplossing te bieden waar je kinderen misschien wél blij mee zijn :). Ik neem zelf per mail zelf nog even contact met op; je kunt je zooltjes binnen 30 dagen altijd omruilen voor een andere uitvoering of maat. Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Erg blij met m’n footlogics inlegzooltjes!!

Na de eerste dagen met de zooltjes in m’n schoenen, leken m’n hielspoor klachten wat te verergeren, maar omdat ik had begrepen dat je aan het lopen op de zooltjes moest wennen en het dus de tijd geven, merkte ik na ruim een week op de zooltjes gelopen te hebben, dat ik er aan gewend raakte en dat zelfs m’n pijn klachten afnamen en na nog een week, zelfs bijna verdwenen zijn! In combinatie met het feit dat je ze zelfs na op maat knippen, nog mag terug sturen en ook de prijs kwaliteit verhouding, ben ik helemaal blij en loop ik beduidend beter! Hier spreekt een tevreden klant!

fantastisch product

Na bijna een half jaar met voet klachten gelopen te hebben, werd ik door mijn therapeut attent gemaakt op de zooltjes van Footlogics. Dus een paar aangeschaft voor in mijn wandelschoenen. Ik merkte direct een positieve verandering, al moesten mijn voeten ook wennen aan de nieuwe pasvorm. Na een paar dagen zooltjes besteld voor in mijn dagelijkse schoenen en schoenen met hoge hakken. De zooltjes zijn makkelijk te verwisselen.

Heeft niet geholpen

Ik heb hielspoor en hiervoor de zooltjes gekocht. Heeft de pijn niet minder gemaakt maar juist erger gemaakt over de hele voetzool.

moeten nog inwerken

voorlopig positief resultaat

Loopt goed en zit comfortabel

Voeten doen minder zeer. Zeker een aanrader

Fijne inlegzolen en niet te duur.

Niet dure inlegzooltjes. prima

Top service en confortabele zoltjes

Gekocht vanwege doorgezakte voet. Snelle verzending. Verkeerde maat gekocht. Gebeld en inruilen meteen geregeld. Heel confortabele inlegzooltjes. Tot nu toe heel tevreden!

Loopt echt geweldig

Al een poos zere voeten maar sinds ik de inlegzolen van footlogics heb geen last meer...loopt echt heerlijk

Probleem opgelost.

De aanschaf van mijn (dure) footjoy golfschoenen was geen succes. Na enkele kilometers veel brandende pijn aan mijn voetzolen. Door het vervangen van de inlegzolen door Footlogics Comfort Plus loop ik weer 10 kilometer zonder problemen. Bedankt.

Top zooltjes en prima service

Website goed, telefonisch contact prima, zooltjes passen in iedere schoen en geen pijnlijke hak meer

Al enige tijd had ik pijn in de holte van mijn rechter voet. Met deze inlegzooltjes is de pijn flink verminderd en kan ik gelukkig weer lekker wandelen met de hond of een dagje naar de stad. Als ik de zooltjes niet gebruik merk ik direct verschil, dus nu wissel ik ze steeds in mijn schoenen.

heel tevreden

Ik ben zeer tevreden met mijn inlegzolen. Raad het aan.

Snel geleverd, goede service

Twee paar zolen besteld, voor mijn hardloopschoenen en voor mijn gewone schoenen. Volgens instructies eigen zolen verwijderd maar de voet komt wel een stuk hoger waardoor mijn gewone schoenen wat aan de krappe kant worden. Voor wat betreft mijn hardloopschoenen twijfel ik of ik wel de goede zolen heb, nu geen pijn meer in mijn voeten maar in mijn knieën tijdens het lopen.

Deze had ik eerder moeten ontdekken

Al veel verschillende inleg zolen geprobeerd. Na een tip deze besteld. Geweldig. Zou willen dat ze in al mijn schoenen zouden passen, maar helaas is dat niet zo. Want bij schoenen waar de binnen zool niet uit kan komen je tenen/voet knel te zitten in de hoogte. Maar dat is begrijpelijk. Zou de halve zool willen proberen, maar he lijkt mij dat die niet op hun plaats blijven zitten en geven je ook niet de steun onder de voorvoet. Maar tevreden over het algemeen.

Rugpijn weg

Het vermoeden was er al dat het met mijn schoenen te maken en met met deze zooltjes na drie dagen geen pijn in de onderrug meer. Nu dus maar een tweede setje bestellen.