geweldig fijn/goed

Nou Monique dat ik tevreden ben over jullie sportzooltjes mag wel duidelijk zijn, ik heb momenteel 5 paar sportschoenen in omloop, en ook 5 paar sportzooltjes van jullie aangeschaft, als ze niet naar tevredenheid waren, koop je er geen 5 paar van. Een paar weken terug kreeg ik verschijnselen van hielspoor, een hardnekkige onprettige blessure aan/onder je hak. Op jou advies heb ik mijn sportzooltjes weer in gebruik genomen, en.........ik kan weer alles nergens last meer van, zolang ik maar schoeisel met jullie sportzooltjes draag. Mijn advies: koop je nieuwe sportschoenen, doe daar dan een paar van die perfecte zooltjes bij, voor de prijs hoef je het niet te laten. Nog bedankt Monique voor het goede advies. Met vriendelijke groet: Ger Jansen

werkt erg goed!

Beginnend hielspoor meteen verholpen!

kan niet beter

Heb hielspoor maar met deze zolen veel minder last van kan weer lekker wandelen

Ongelooflijk goed

Mijn hielspoor pijn met 80% verdwenen

Prima levering. En vooralsnog prima ondersteuning aan mijn voeten

Goede service en prima inlegzolen

Ik vind het nog te kort om te zeggen dat de inlegzolen helpen tegen mijn pijnlijke voeten. Maar zoals het zich laat aanzien gaan ze help[en. De pijn wordt minder(in de holte van mijn voet). Het zijn prima zooltjes die goed zitten.

prima zolen

Een aantal maanden terug bestelde ik mijn eerste paar footlogics zolen. deze gaven me een aangenaam gevoel, naarmate de weken vorderde heb ik er terug bijbesteld. Zodat ik niet steeds de zolen moet versteken. En ja ik ben tevreden kan terug lekker wandelen zonder nadien last te hebben van de bal van mijn voet.

Na 2 dagen al een enorm verschil!

Geen pijn meer in de voeten na een dag hard werken! Echt wat een verschil.

Had ik het maar eerder geweten ...

Geweldige zooltjes, ik hoefde er niet eens aan te wennen, sta ermee op en ga ermee naar bed. En ik kan weer een fikse wandeling maken zonder pijnklachten. Ik heb er meteen nog een paar besteld.

Het zijn fijne zooltjes

Wij wandelen veel en heb nu ook veel last van hielspoor, maar met deze zooltjes heb ik minder pijn dan met de officiële zooltjes van de podotherapeut. En ze zijn een stuk goedkoper. Zal binnenkort nog een extra paar zooltjes bestellen, want het bevalt prima.

Ik ben heeeeel blij met mijn zooltjes.

Pijn in mijn knieën na een week al minder. Kan nu al niet meer zonder mijn zooltjes. Had ik dat maar eerder geweten! Ik had de zooltjes al in huis terwijl de betaling nog onderweg was,als dat geen service is!!!!!

Heb ze gelijk in mijn schoenen gedaan. Gelijk geen pijn meer in mijn benen.

top inlegzolen en top service

niet de eerste keer dat ik bestel uiterst snelle levering fantastische zolen geen last meer van hielspoor bedankt

Heel blij met mijn nieuwe zooltjes en super service van Footlogics

Omdat de zooltjes in mijn wandelschoenen aan vervanging toe waren, heb ik wederom bij Footlogics weer nieuwe besteld. Had deze de volgende dag alweer in huis. Geweldige service. Niet alleen bestellingen maar ook klachten worden snel en correct afgehandeld.

Mooie zool maar ik krijg ze in geen enkele schoen

Mooie zool, mijn maat is 38 en heb ze zodanig afgeknipt. Ik draag ze nu in mijn pantoffel want krijg ze met geen mogelijkheid in mijn schoen. Zou ik ze aanbevelen,ja maar moet je dan een kleinere zool kopen dan je normale maat vraag ik me af?

geweldig

het zijn prima zooltjes ik draag ze zelfs in mijn pantoffels

Zeer goede zooltjes

Ik heb daar weinig over te zeggen.ik heb deze reeds eerder besteld en het feit dat ik nu terug 2 paar heb besteld spreekt voor zich.ze zijn voor mij heel goed. Dank je wel Monique.

geen kniepijn meer bij het lopen

Ik had telkens kniepijn bij het lopen. Sinds ik deze zolen gebruik is dit opgelost.

Tot nu toe bevalt het goed het lopen is een stuk fijner geworden voor mij . Ik hoop dat het in de toekomst ook zo is

Snelle levering....goede informatie, loopt perfect

Snelle levering....goede informatie, loopt perfect

Doet wat er over geschreven staat

De pijn in mijn voeten voel ik dagelijks verminderen. De vermoeide benen en kuiten zijn zo goed als verdwenen. Zeer mooi product. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Ben een enthousiaste fotografe en vaak te vinden in de duinen waar ik uren kon wandelen, door een wat doorgezakte rechtervoet en de nodige pijn die dit veroorzaakte werd dit veel minder , heb daarom de inlegzolen van uw bedrijf besteld en vandaag uitgeprobeerd , de eerste paar honderd meter was nog pijnlijk maar daarna kon ik vrijwel pijnvrij 12 km wandelen wat een verademing was. Ben dus zeer tevreden en raad de zooltjes zeker aan

Stap voor stap gaat het beter

De hele zolen zijn fijn om op te lopen alleen de halve zolen die ik heb gekocht vind ik niet handig voor in je schoenen . Dus daar ben ik niet zo blij mee .

Super verrassend en goed!

Ik ben aangenaam verrast met mijn inlegzolen want na 1 dag gebruik merkte ik al een aanzienlijke verbetering en minder pijn! Na een paar dagen merk ik soms zelfs momenten dat de helse pijn gewoon opgelost is. Had ik hier maar eerder aan begonnen! Een aanrader dus voor een ieder met voetspoor.

Lopen elke dag iets beter.

Kan nu weer lopen.