Had er meer van verwacht

Eerste dag was ik zeer enthousiast Maar een aantal later dagen heb niet het idee dat ze nog wat toevoegen Alle pijnlijke problemen zijn weer terug helaas

Werken goed

Super zolen

Al de zooltjes doen wat ze moeten doen

• Tips of verbeterpunten? Geen

De inlegzolen bevallen prima. Geen klachten van hielspoor bij gebruik van de inlegzolen

weinig resultaat

Ik heb hem op maat geknipt, maar heb tot nu toe weinig tot geen resultaat De zool geeft erg af.

• Tips of verbeterpunten? ?

Prima zooltjes

Ik heb al verschillende keren zooltjes besteld en ik blijf erg tevreden over de zooltje

Uitstekende positieve ervaring

Zeer goede uitleg over het produkt ,uiterst klantvriendelijk , zeer goed produkt.

zie onder

handige inlegzooltjes, makkelijk op maat te knippen en zitten goed en verder hopen dat de pijntjes in de knie weggaan

Topzolen

Eerst even wennen maar geen zeee voeten tijdens het wandelen

Na 2 dagen gedn pijn in mijn hiel meer

Uitstekend!

Supersnelle levering. Zit mooi boekje bij met informatie .

• Tips of verbeterpunten? Nee

Nog geen last van mijn scheenbeen gehad sinds ik de zooltjes gebruik

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb later nog een paar beseld dus dat zegt wel iets over de zolen

Meerderen na besteld dus dat zegt vodoende

Prima zooltjes

Tot nu toe bevallen ze goed. Ik heb zeker minder last van mijn hielspoor klachten. Ik hoop dat het zo blijft.

Heel fijn zooltjes

Ik vind echt fijn zooltjes. Ik heb geen meer last van mij voeten voor zo mooi prijs vind ik echt geweldig dat dit goede kwaliteit is

• Tips of verbeterpunten? Nee

Heb al een stuk minder last van hielspoor. Komt ook vooral door de ondersteuning onder m’n middenvoet. Nu het wordt ondersteund is alles beter, zoals mn houding en de doorzakking van mijn voet

Wat ik nodig had

Al bijna 10 jaar loop ik op aangepaste schoenen, omdat ik na een enkelbreuk niet goed behandeld ben. Geen enkele specialist in de jaren erna kon me helpen van het trekkende gevoel in m'n voet af te komen, totdat ik op deze website terechtkwam. De oefeningen gaven me verlichting, waardoor ik de zooltjes heb gekocht. Ze passen goed in brede schoenen, niet zo goed in smalle. Als het goed is, is het te knippen, maar ik draag ze wel gewoon met m'n brede schoenen. M'n klachten gaan echt met de dag achteruit dus ik ben heel blij ❤️

Snel binnen

Fijne mail begeleiding, Zooltjes pasten prima in mijn schoenen. Het werkt ook goed.

Top zolen!!

Ik had paar weekend die zolen ontvangen. maar past gisteren gebruiken. Ik heb een chronische hielspoor. Nadat ik dit zolen gebruiken. voelt ik direct dat mijn pijn is verminder!! Top producten, geen bullshit uit China! Ik voor zeker de 2de gaat bestellen!! Zeker een aan rader!!

• Tips of verbeterpunten? Nee

Ik kocht deze na heel veel andere zooltjes geprobeerd te hebben. Maar deze zijn net wat ik nodig heb; ze geven goed steun, dragen fijn & verminderen mijn last door hielspoor. Dezelfde week een 2e paar besteld!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bovenlaag slecht Vooral met warm weer

Ik krijg ernstige klachten. nl zweetvoeten ligt aan de bovenlaag Ik wil ze met leer bekleding Graag omruilen

• Tips of verbeterpunten? Bovenlaag

Goedenavond Harrie, dank voor uw beoordeling, Ondanks de vocht absorberende- en afdrijvende eigenschappen van de toplaag van onze zooltje kan de uitgesproken voetboog ondersteuning de luchtcirculatie wat belemmeren. Het materiaal waar de schoenen van gemaakt zijn kan hier ook een rol bij spelen. Heeft u onze gebruikstips in het begeleidende boekje gelezen hoe u uw zooltjes reinigt, fris houdt en overmatig zweten en geur kan voorkomen? U vindt dezelfde handige en bruikbare tips ook hier op onze site: https://footlogics.nl/2016/10/01/footlogics-steunzolen-en-inlegzolen-reinigen-en-onderhouden/ Natuurlijk kunt u uw zooltjes omruilen en gebruik daarvoor het retourformulier wat bij uw bestelling zit. Misschien wordt uw 3 :(( dan wel een mooie 8 ;) ! Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Toen ik de inlegzolen voor het eerst ging gebruiken voelden deze perfect aan. Nu niet meer

Beste medewerker, De eerste 2 weken voelde de inleg zolen geweldig aan. Na een paar weken verminderde dat en kreeg ik erg vermoeide voeten. Ik wilde de inlegzolen retourneren echter ik heb de verpakking niet meer. Wellicht zou ik een ander type inlegzool willen gebruiken, ik weet niet of deze leverbaar zijn bij het bedrijf waar ik de zolen heb aangeschaft, we gaan het zien.

• Tips of verbeterpunten? Zoals ik heb aangegeven zou ik wel een ander type zool willen gebruiken die iets meer gevormd is onder de hiel en onderkant van mijn voeten

Goedendag, ik ben Moniek van Footlogics, We nemen even persoonlijk contact met u op om te kijken of en welke uitvoering eventueel beter past bij uw voeten en klachten. Het kan overigens goed zijn dat u de juiste uitvoering heeft maar uw voeten toch even moeten wennen aan de corrigerende support. Dat gaan we allemaal eventjes bespreken en overleggen met u :) Vriendelijke groet, Moniek van Footlogics

Uitstekend!

Heb deze in het verleden nog gekocht en mijn hielpijn was verdwenen.Nu vele jaren later zijn ze wat versleten en daarom nieuwe gelocht.Ben zeer tevreden.Top!!!

• Tips of verbeterpunten? Geen

Hielspoor is nu Al stukken minder gelukkig

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb de zooltjes op maat gemaakt en in mijn schoenen gedaan. ik wist niet wat mij overkwam, ze zaten meteen goed en ik loop weer als een kievit. geen pijn en ik hoefde ook niet te wennen.

Markerkant 13 3

1314 AL Almere