Minder klachten

Minder klachten. Ben tegelijk met het gebruik van de zooltjes ook begonnen met het rekken van de kuitspieren.. Weet dus niet 100% wat de verbetering brengt.. de zooltjes of het rekken of een combinatie. Maar goed, in ieder geval blij dat de klachten behoorlijk minder zijn !

Ben zeer tevreden

Ik heb de zooltjes op maat geknipt en ben tot nu toe zeer tevreden. Mijn klachten zijn al aan het minderen.

• Tips of verbeterpunten? Heb ik niet

Ik heb al eerder deze besteld voor mijn vrouw de eerste keer . Loopt geweldig en is echt aan te raden .

• Tips of verbeterpunten? Steverige onderzool zou beter zijn zoals deze een paar jaar geleden waren .

Heel pret.tig

Ik loop beter en heb minder klachten van mijn rug. Heel fijn

Positief!

Jammer dat ze niet in breedte maat verkrijgbaar zijn Moet veel moeite doen om ze in de breedte te laten passen. Afknippen voor de lengte gaat prima!

• Tips of verbeterpunten? Breedte maten

Niet erg handig

Jammer dat niet alle maten verkrijgbaar zijn en dat je moet knippen. Moeilijk om schoenen te vinden waar ze makkelijk in passen. Weervoorspelling niet of het echt helpt moet ze nog langer een kans geven.

• Tips of verbeterpunten? Alle schoen maten

Goedendag, ik ben Moniek van Footlogics. Wat jammer dat de zooltjes nog niet voldoen aan uw verwachtingen. Footlogics zijn verkrijgbaar is maten 29 tot en met 49 en zijn per drie maten onderverdeeld in de maten XS, S, M, L en XL. Dat hebben we niet zomaar gedaan; het is een gegeven dat de voetboog bij bijvoorbeld de maten 35, 36 en 37 op dezelfde plek zit. Daarom is het niet nodig om voor elke maat een apart zooltje te maken. Bij een overgangsmaat van bijvoorbeeld 37 (Footlogics XS) naar maat 38 (Footlogics S) adviseren we overigens de kleinere maat te kiezen. Zou dat de oplossing nog kunnen zijn? Als het moeilijk is om het zooltje passend te krijgen in verschillende schoenen dan is onze 3/4 Footlogics Casual misschien wel de perfecte oplossing. Footlogics Casual leg je gewoon op het originele voetbed en je hoeft nooit te knippen. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice als u uw Comforts wilt omruilen of meer informatie of persoonlijk advies wilt, daar zijn we voor :) Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Echt geweldig

Heb al jaren aangepaste zolen van podoloog maar nog nooit zo goed gelopen als nu. Het contact met Monique was erg prettig

Goed product

Had al 2 maanden hielspoor, na 4 dagen dragen was ik er vanaf

Helemaal geweldig

Laatst heb ik één zool vergeten in mijn schoen. Nou of je dat merkt....het lopen word weer aangenamer. Ik ga met plezier weer mijn lange wandeling maken. Zonder footlogics ondenkbaar... Echt een aanrader dus.

Fantastisch.

Na een gescheurde achillespees een verademing om op te lopen.

Minder rugpijn

Het loopt erg comfortabel. Ik ben aan het einde van de dag minder moe een ervaar minder rugpijn

Zeer tevreden, loopt lekker

Heb al 3 jaar dure steunzolen van een podoloog, waar ik heel tevreden mee was. Nu ivm met hielspoor comfort zolen besteld. Deze zijn veel zachter bij de hak en daardoor heb ik veel minder pijn bij het lopen. Moet nu natuurlijk wel afwachten of mijn rugklachten, waarvoor ik de steunzolen had niet verergeren. Maar tot nu toe erg tevreden.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik ben zeer tevreden met de inlegzolen zo zeer zelfs dat ik er nog een paar ga bestellen.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Echt precies goede zooltjes

Ik heb last van mijn achillespezen en ik was op zoek naar verbetering. Deze site gaf precies aan dat mijn klachten met de zooltjes in mijn sportschoenen zouden verminderen. En ik kan niet anders zeggen dan dat t ook precies zo is.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Prima zooltjes in de race-schoenen.

Ervaring is tot nu toe goed! Zooltjes bieden een optimale ondersteuning. Vraag? Zijn er ook speciale zooltjes voor fiets/race-schoenen. Service en informatie is uitstekend. Absoluut een aanrader. Professionele support.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Had last van hielspoor, nu ook van de bal onder mijn voet

Helaas, heeft mij niet gebracht wat ik hoopte, nu naast hielspoor ook last van mijn voorvoet. Ga toch maar naar de podotherapeut.

Zalig!

Heerlijk hoe ze in de binnenkant van de voetholte drukken. De opkomende pijn die ik had omdat ik veel sta en loop op mijn werk verdween al snel joh. Niks geen hielspoor godzijdank haha

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

2 dagen 30 km met 12 kilo bepaking gewandeld in Ardennen .geen last van mijn onderkant voor voet.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heb ze nog niet gebruikt

Zou ze 1 x op een morgen indoen maar liep gelijk al niet lekker omdat ik al flink last had van hielspoor..liggen nu in een la Ga ze later nog wel eens goed testen maar niet in mn drukke werk.. Dus heb er nog niet een goed beeld van of het helpt

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goedemorgen Julia, wat jammer dat je de zooltjes nog niet hebt kunnen testen. Misschien is het daarom niet helemaal fair dan om ons dan nu al zo'n laag cijfer te geven, snik.. :(. Je kunt je zooltjes eigenlijk pas beoordelen als je je Footlogics goed de kans hebt gegeven :). Je hebt daarvoor ruim de tijd: wel 30 dagen! Heb je de gebruiksaanwijzing goed doorgenomen? Het kan zijn dat zooltjes niet meteen lekker zitten omdat je voeten moeten wennen aan de ondersteuning en correctie. We adviseren dan het gebruik rustig op te bouwen. Heb je vragen over of tijdens het gebruik neem dan contact op met onze klantenservice. We zitten ervoor om al je vragen op te lossen! Misschien wil je nog eventjes wachten met je beoordeling, het kan zomaar zijn dat je over een paar dagen of een paar weekjes wél heel erg blij bent. En dan zijn wij dat ook ;). Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

goede kwaliteit, maar het hielp mij niet

Ik heb de zool aangeschaft voor mijn goede wandelschoenen. Normaal na ca 5 km wandelen kreeg ik toenemend last van mijn morton neuroom. Met de zolen duurde het langer voordat ik last kreeg, maar helaas werd het niet voorkomen. En daarop hoopte ik.

• Tips of verbeterpunten? betere verdikking onder de voorvoet

Góed..

Ben erg tevreden over,GEBRUIK Na 2 weken en de pijn is sterk verminderd. Kan weer gewoon lopen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Passen niet in alle schoenen

In de omschrijving stond dat de zooltjes in elke lage schoen zouden passen, maar dat viel mij tegen. Als ik ze in ballerina's doe floepen m'n voeten er steeds uit. En doe ik ze in gymschoenen o.i.d. dan zitten de schoenen te strak aan de voorkant. Bij 1 paar schoenen heb ik ze nu min of meer kunnen gebruiken en dan merk ik wel verschil, dus ze werken wel.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Soepele trend in mijn schoen. Uitgeruste voeten.

Deze zooltjes geven een soepel gevoel aan mijn voeten. Momenteel gebruik ik ze in mijn werkschoenen. Goede ondersteuning ook.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Sinds ik de zolen heb heb ik een stuk minder pijn en loop ik veel beter.

• Tips of verbeterpunten? geen

Zeer Tevreden

Zeer fijne zooltjes, ze werken super goed.