Goede info, betaalbaar, snelle verzending.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

De zooltjes voldoen volledig aan verwachting. Pijn onder mijn voet helemaal verdwenen

Heel blij mee

Vanaf het moment dat ik de zooltjes ben gaan gebruiken, loop ik weer met plezier.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hielspoor , pijn aan voeten Verdwenen , WOW!!!

ik kon nauwelijks lopen op mn voeten door hielpijn en hielspoor. gelijk besteld en binnen 2 dagen binnen , en binnen 2 a 3 weken voel je dat je beter gaat lopen en de pijn volledig is verdwenen. ik ga er nog een bestellen voor mn andere schoen.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne zooltjes ,goed op maat te maken en super snel geleverd

• Tips of verbeterpunten? Nee

Een verademing!

Ik sukkel al veel jaren met chronische verkalking, ontstekingen aan achillespees. Ik heb prp behandeling achter de rug en kiné, chockwave. Echter amper resultaat. Ik begon mij stillaan neer te leggen bij een operatie. Ik wou echter nog een laatste poging proberen met de zooltjes van footlogics.. Is het een wonder.. Neen, maar een opmerkelijke verbetering. Ik heb ondertussen een 2e paar besteld en ze ook meebesteld voor een collega. Het is nog even afwachten maar ze hebben mij weer hoop gegeven om een operatie te kunnen uitstellen of zelfs annuleren.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Echt een verlichting bij hielspoor!

De hielspoor is nog niet over maar de nieuwe zooltjes gaven mij direct verlichting tijdens het wandelen. Ik kan na maanden eindelijk zonder pijn aan de wandel met mijn hond. Echt super fijn!! Bedankt.

Tevreden over het resultaat

Hallo , Bij Hielspoor aan de linkervoet ging ik verkeerd lopen en kreeg last van rechterknie . Bij podoloog aangemeten zooltjes gekregen en fisio . Shockwave voor hielspoor wat met de tijd verdween maar kreeg peesplaat ontsteking en heb de zooltjes bij footlogics besteld en met fisio gaat het de goede kant op . Het is nog niet verdwenen maar ik heb veel baat bij deze zooltjes en niet die van de podoloog .

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Eenvoudig en snel besteld met goede informatie

De informatie op de website is duidelijk en met video's ondersteund. Het bestellen gaat eenvoudig en de levering is snel. Zeer positief dat je, zelfs na het bijknippen van de zolen, de 30 dagen retour garantie behoud. Zolen zelf zijn zacht en geven goed support.

Goed product

Maar mijn schoenen zijn te klein, dus eerst andere, maatje groter en dan de steunzool er in.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Erg.blij mee

Na een paar dagen geen pijn meer. Zooltjes waren een goede keuze.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zulke zeren voeten bult en nu al veel beter ga maar een tweede paar bestellen

Gewoon prima

Ruim voldoende informatie over de producten op de website. Veel mogelijkheden om nog meer te weten te komen over de producten. Omdat ik tevreden was over een eerdere bestelling hier weer besteld. Bezorging is netjes en snel. Ik kan werkelijk niets negatiefs over Footlogics melden.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik ben af van mijn achillespeesontsteking!

Ik draag sinds juli de comfortzolen en ik ben ondertussen genezen van mijn achillespeesontseking.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Werkt niet tegen mijn hielspoor

Ik draag ze maar ze helpen me helaas niet van mijn hielspoor af. Heb eerlijk gezegd meer het gevoel dat de pijn verergerd is.

• Tips of verbeterpunten? Geen idee

je merkt het verschil

De zooltjes geven je steun, maar je voeten worden ook gedwongen om de juiste houding aan te nemen. Na een week merkte ik al verschil; pijn in mijn hiel werd minder.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wat een fijne zooltjes zijn dit. Voel echt de ondersteuning in mijn voet. Zooltjes werden ook snel geleverd en er zat een beschrijving bij hoe je ze het beste kunt onderhouden. Ook fijn dat er een boekje bij zat met andere zooltjes. Zeker niet de laatste keer dat ik hier ga bestellen. Goede service die persoonlijk voelde.

• Tips of verbeterpunten? Geen

Kan ik nog niet zeggen

Ik moet eerst aan de zolen wennen denk ik. Zit nog niet helemaal lekker vooral in mijn voetboog. Is nog te vroeg voor een beoordeling!

• Tips of verbeterpunten? Meer fluff of gel in de zolen denk ik

Verlicht de klachten van hielspoor

Ik heb deze zooltjes besteld om dat ik hielspoor heb. Aangezien er een stedentrip op de planning stond wilde ik ze graag proberen en kijken of dit verlichting zou geven. Nou en dat doen ze, dus ben er erg blij mee.

• Tips of verbeterpunten? Nee

Ik ben heel tevreden

Mijn probleem een hielspoor heb hiervoor een volledige inlegzool besteld omdat ik een oudere persoon ben en mijn voeten zo wie zo wel wat zijn doorgezakt. Na een week duidelijk verbetering van mijn pijn , je kan stellen dat dit bijna volledig hersteld is mijn dank hiervoor.

Mijn 2e set zooltjes

Alweer helemaal tevreden. Fantastische producten

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zooltjes doen wat ze beloven.

Van het ene op het andere moment last van hielspoor aan linkervoet, erg pijnlijk en niet terug te voeren op: nieuwe schoenen, potje padellen (wat ik nooit doe) of wat dan ook. Het op gang komen na te hebben gezeten au au au … ik bleef op het laatst liever maar staan en lopen. Fysiotherapie, oefeningen, hakje onder de pijnlijke hiel… niks hielp. Ik werd aardig wanhopig omdat ik zo graag en best veel vergeleken met andere mensen van mijn leeftijd (70) loop. Het moest slijten, werd er gezegd, duurt lang, werd er gezegd, neem vooral rust, werd er gezegd….Toen Footlogics ontdekt! En ik dacht: wie zo zeker is van het nut en effect van de zooltjes dat je ze op maat mag knippen en toch, indien niet tevreden geld terug garandeert, is het proberen waard. Ik ben meer dan tevreden! Ik heb ze nu bijna 3 weken en ik ben nog niet pijnloos, maar ik kan weer een uur achter elkaar lopen 2 x per dag ( heb een hond) en durf daarna gewoon te gaan zitten. Even voorzichtig op gang komen, maar dat iedere dag een beetje beter!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Met deze zolen sta ik stevig in mijn schoenen

• Tips of verbeterpunten? Heb ik niet

Snelle verbetering van mijn klachten.

Met zooltjes kan ik weer veel beter lopen en ik hoop op verbetering op de lange termijn.

• Tips of verbeterpunten? Verzending ging mis.

Nog even wennen

Maar voor nu wel prima in mijn hardloopschoenen ,aangeschaft omdat ik mijn beiden scheenbenen erg pijnlijk zijn.

Markerkant 13 3 1314 AL Almere

208201888