Eenvoudig en snel besteld met goede informatie

De informatie op de website is duidelijk en met video's ondersteund. Het bestellen gaat eenvoudig en de levering is snel. Zeer positief dat je, zelfs na het bijknippen van de zolen, de 30 dagen retour garantie behoud. Zolen zelf zijn zacht en geven goed support.

Goed product

Maar mijn schoenen zijn te klein, dus eerst andere, maatje groter en dan de steunzool er in.

Erg.blij mee

Na een paar dagen geen pijn meer. Zooltjes waren een goede keuze.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zulke zeren voeten bult en nu al veel beter ga maar een tweede paar bestellen

Gewoon prima

Ruim voldoende informatie over de producten op de website. Veel mogelijkheden om nog meer te weten te komen over de producten. Omdat ik tevreden was over een eerdere bestelling hier weer besteld. Bezorging is netjes en snel. Ik kan werkelijk niets negatiefs over Footlogics melden.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik ben af van mijn achillespeesontsteking!

Ik draag sinds juli de comfortzolen en ik ben ondertussen genezen van mijn achillespeesontseking.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Werkt niet tegen mijn hielspoor

Ik draag ze maar ze helpen me helaas niet van mijn hielspoor af. Heb eerlijk gezegd meer het gevoel dat de pijn verergerd is.

• Tips of verbeterpunten? Geen idee

je merkt het verschil

De zooltjes geven je steun, maar je voeten worden ook gedwongen om de juiste houding aan te nemen. Na een week merkte ik al verschil; pijn in mijn hiel werd minder.

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wat een fijne zooltjes zijn dit. Voel echt de ondersteuning in mijn voet. Zooltjes werden ook snel geleverd en er zat een beschrijving bij hoe je ze het beste kunt onderhouden. Ook fijn dat er een boekje bij zat met andere zooltjes. Zeker niet de laatste keer dat ik hier ga bestellen. Goede service die persoonlijk voelde.

Kan ik nog niet zeggen

Ik moet eerst aan de zolen wennen denk ik. Zit nog niet helemaal lekker vooral in mijn voetboog. Is nog te vroeg voor een beoordeling!

• Tips of verbeterpunten? Meer fluff of gel in de zolen denk ik

Verlicht de klachten van hielspoor

Ik heb deze zooltjes besteld om dat ik hielspoor heb. Aangezien er een stedentrip op de planning stond wilde ik ze graag proberen en kijken of dit verlichting zou geven. Nou en dat doen ze, dus ben er erg blij mee.

• Tips of verbeterpunten? Nee

Ik ben heel tevreden

Mijn probleem een hielspoor heb hiervoor een volledige inlegzool besteld omdat ik een oudere persoon ben en mijn voeten zo wie zo wel wat zijn doorgezakt. Na een week duidelijk verbetering van mijn pijn , je kan stellen dat dit bijna volledig hersteld is mijn dank hiervoor.

Mijn 2e set zooltjes

Alweer helemaal tevreden. Fantastische producten

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zooltjes doen wat ze beloven.

Van het ene op het andere moment last van hielspoor aan linkervoet, erg pijnlijk en niet terug te voeren op: nieuwe schoenen, potje padellen (wat ik nooit doe) of wat dan ook. Het op gang komen na te hebben gezeten au au au … ik bleef op het laatst liever maar staan en lopen. Fysiotherapie, oefeningen, hakje onder de pijnlijke hiel… niks hielp. Ik werd aardig wanhopig omdat ik zo graag en best veel vergeleken met andere mensen van mijn leeftijd (70) loop. Het moest slijten, werd er gezegd, duurt lang, werd er gezegd, neem vooral rust, werd er gezegd….Toen Footlogics ontdekt! En ik dacht: wie zo zeker is van het nut en effect van de zooltjes dat je ze op maat mag knippen en toch, indien niet tevreden geld terug garandeert, is het proberen waard. Ik ben meer dan tevreden! Ik heb ze nu bijna 3 weken en ik ben nog niet pijnloos, maar ik kan weer een uur achter elkaar lopen 2 x per dag ( heb een hond) en durf daarna gewoon te gaan zitten. Even voorzichtig op gang komen, maar dat iedere dag een beetje beter!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Met deze zolen sta ik stevig in mijn schoenen

• Tips of verbeterpunten? Heb ik niet

Snelle verbetering van mijn klachten.

Met zooltjes kan ik weer veel beter lopen en ik hoop op verbetering op de lange termijn.

• Tips of verbeterpunten? Verzending ging mis.

Nog even wennen

Maar voor nu wel prima in mijn hardloopschoenen ,aangeschaft omdat ik mijn beiden scheenbenen erg pijnlijk zijn.

Super veel minder last

Super top kan niet meer zonder

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Moeilijk om op te lopen.

Ik krijg mijn schoenen met zooltjes haast niet aan. Ze zijn te hoog, waardoor ik er niet op kan lopen. Laat staan comfortabel op lopen.

• Tips of verbeterpunten? Ze zijn te hoog om in schoenen te doen. Lager misschoen maken?

Hallo Sonja, wat jammer dat de zooltjes die je aanschafte niet goed passen en daardoor niet lekker lopen. Had maar eventjes contact opgenomen over je bevindingen, we hadden graag de gelegenheid gehad om een mooie oplossing te bedenken voor je want die is er :). Je koos voor de Comfort zooltjes die meest hoge en uitgesproken ondersteuning bieden. We hebben daarnaast Footlogics uitvoeringen die lager en zachter zijn. En er is een korte uitvoering van de Comforts die speciaal geschikt is voor schoenen waar de volle lengte zolen niet (goed) inpassen. En dat is onze 3/4 Footlogics Casual. Je vindt al deze uitvoeringen in het boekje wat bij je bestelling zit en natuurlijk ook op onze site footlogics.nl Contact opnemen met ons kan nog altijd; we kunnen samen kijken naar een passende (ruil)oplossing en dan wordt je 4 misschien wel een 10 ;). Je kunt ons mailen ([email protected]), bellen (036 52 60 888 of een appje sturen op 06 26 136 608. Je krijgt altijd snel antwoord :). Vriendelijke groeten, Moniek van Footlogics

Beter lopen

Ik kreeg een paar weken geleden last van hielspoor en heb daarom de speciale inlegzolen besteld. Pijn is nu praktisch weg na 2 weken.

Gewoon goed.

Ten gevolge van een beroerte heb één zeer gevoelige en slapende voet over gehouden. Met de Sensi inlegzooltjes kan ik gelukkig weer een flink eind lopen zonder al te veel last.

Gewoon super

Had ik al veel vroeger moeten beslissen van deze steunzolen aan te schaffen. En sindsdien voel ik mij wat opgeluchter in mijn rug ook al ben ik twee keer geopereerd. Begrijp alleen niet dat er nog geen enkele neurochirurg heeft gezegd indien je voeten beter op de vloer moesten staan door steunzolen te dragen zou je wel eens wat minder last kunnen hebben in jouw onderrug ondanks de operaties. Maar ja woon in Belgie he !!!!

• Tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik loop nu veel lekkerder met inlegzooltjes. De pijn van mijn hielspoor is nu echt verminderd.

Werkelijk fantastisch

Ik had altijd last van mijn voeten tijdens het skiën, kramp, tintelingen en het gevoel van een dode voet. Ik was eigenlijk op het punt om op maat gemaakte schoenen te laten maken, totdat ik op jullie website terecht kwam. Ik heb zooltjes besteld met weinig verwachting op verbetering. Maar het was meteen raak de eerste dag totaal geen last van iets, geen kramp geen tintelingen enz ik was echt super blij. De rest van de vakantie heerlijk kunnen skiën zonder iets te voelen van mijn eerdere klachten. Ik zeg top product een dikke aanbeveling. Ik gebruik de zooltjes voor een doorgezakt voet.

Goed gevoel

Ik ervaarde meteen een verschil nadat ik deze inlegzolen in gebruik nam. Ik kijk uit naar het resultaat op termijn. Maar de aankoop en de levering verliepen heel vlot.

Markerkant 13 3

1314 AL Almere