Waardeloos

Op 30 januari plaatste ik een bestelling, maar ondanks telefonisch contact op 2 februari waarbij werd beloofd het bij de "leverancier" na te vragen en maandag erop terug te komen, heb ik tot op heden niets gehoord en ook geen pakketje ontvangen. Had ik maar eerder de reviews gelezen, dan had ik zeker niet besteld.

Zakelijk waardeloos

Als bedrijf moet je hier nooit iets kopen. Zelfs als je bestelde product niet werkt heb je geen garantie. Je kunt het op je eigen kosten terugsturen en je krijgt maximaal 75% van je geld terug !! Ze lezen alleen hun eigen tekst en herhalen hun eigen verhaal zonder de klacht te lezen en te begrijpen alvorens een reactie te geven. Klantvriendelijkheid is bij deze partij ver te zoeken.

Verschrikkelijk!!!

Wat ging er mis? Nou, alles wat je kunt bedenken. 6 weken wachten op een printer met 4-7 dagen levertijd. Deze zou met starttoners geleverd worden maar helaas. Zat ook vervoersschade aan, wat kan gebeuren. Printer op laten halen maar men kon niet direct een nieuwe leveren, eerst moest deze printer bekeken worden. Gaat dus weer een week overheen.Tot op heden ook nog geen credit van deze printer gehad. Toch een nieuwe printer besteld, en jawel hoor; 4 weken levertijd... Vandaag thuis in spanning, maar voor de zekerheid even bellen: helaas, hij is een dagje later meneer. "maar er staat hier dat hij vandaag geleverd wordt, ik heb er een vrije dag voor genomen" helaas meneer. Toners ondertussen besteld, worden 2 weken later geleverd dan de printer. Andere toners uitgekozen en bijbetaald, zodat deze wel op tijd geleverd worden. Jammer joh, je bijbetaling wordt gewoon teruggestort zonder dat ze dat melden. Dan ga je bellen: "ja dat klopt meneer, de toners zijn al in bestelling genomen bij onze leverancier". ja dus? je mag dat gewoon annuleren zolang zij nog niet bij hen binnen zijn, staat ook bij de orderbevestiging, maar zij besluiten eenzijdig dat ze dat gewoon effe niet doen... na veel vijven en zessen blijkt dat ze zelf amper spullen hebben, en dat hun leveranciers hun magazijn zijn, maar ze hebben wel een minimale bestelhoeveelheid. Daar zit jij als klant dus gewoon op te wachten. Max ict is gewoon een orderverzamelbedrijf. Ik heb in mijn leven nog nooit zulke slechte service gezien, wat een verschrikkelijk bedrijf! NIET KOPEN DAAR!!!!

its been 14 days... product not yet shipped....

its been 14 days... product not yet shipped....

• Would you recommend us? No

In en in triest

Valse informatie/product eigenschappen Laptop besteld met bepaalde eigenschappen die zo in de beschrijving stonden. Laptop gekregen zonder deze eigenschappen. Klantenservice benaderd en het lijkt er op dat deze totaal geen kennis in huis hebben betrefffende de producten die zij verkopen. Er wordt niet meegedacht aan een oplossing. Informatie klopt gewoon niet op de site.

Fout maken, verkeerd artikel leveren, oneerlijk

MAX ICT B.V. bood via BOL.COM als zijnde partner een Unifi G3_FLEX camera aan voor 42,29. Aangezien er een banner van BOL.COM boven stond met "Haal alles uit je zomer" en de prijst op Tweakers begon bij 89,99 leek me dit een leuke actie. Prijsverschil was niet van dien aard dat je van een "fout" uit mocht gaan. Voor de zekerheid bij de specificaties het EAN nummer opgezocht en bij Ubiquiti gecontroleerd (EAN 0810354023286, 0817882024327). Het ging inderdaad om die camera. Dag later kwam een doos binnen, maar i.p.v. een camera zat er een mount kit voor de camera in. Contact opgenomen met MAX ICT B.V. om het probleem aan te kaarten. Deze kwam met het teleurstellende antwoord dat het om een fout ging, dat ze de camera zelf niet op voorraad hadden en dat ik alleen de mount kit terug kon sturen en mijn geld terug krijg. Vervolgens gaven ze aan dat de camera al geruime tijd niet meer geproduceerd en geleverd wordt. Dit gecheckt bij Ubiquiti zelf en zij gaven aan dat dit onzin is en dat ze de camera op voorraad hebben. Inmiddels was de camera via MAX-ICT B.V. wel weer leverbaar dus heb ik weer contact met ze gezocht. Gevraagd of we alsnog de zaak in orde kunnen maken maar ze blijven stug melden dat ze het product niet kunnen leveren en dat de camera al een jaar uit hun assortiment is. Ondanks alle bewijzen die ik heb verzameld en aan ze getoond blijven ze doen of hun neus bloed en weigeren ze hun verantwoordelijkheid te nemen. Persoonlijk zou ik niemand aanraden hier iets te kopen De geleverde artikelen waren niet bijzonder goed ingepakt en de opvulling van de doos liet te wensen over. Klantenservice blijft standaard antwoorden sturen, verteld niet het echte verhaal en wil totaal niet meedenken om een compromis te bereiken.

Ellende en ellende niet goed voor gezondheid Max ict

MAX ICT -GEEF MIJN GELD TERUG IK BEN NIET TEVREDEN BESTELDE PRODUCT IS NIET 100 PROCENT GOED 1 APARAAT OORDOP AANSLUITING WERKT NIET 2 LOOPT VAST TRAAG APPS WERKEN NIET NAAR BEHOREN 3 BATERIJ ERG ZWAK OF DOOD 4 TELEFOON MET DEUTSHE TOETSEBORD 5 BIJ AANVANG TELEFOON VERPAKING KRASSEN ER OP MET VROLIJKHEID BESTEL JE EEN PRODUCT MAX ICT MAAR KOM IK ELLENDE IK ZEG NEE EN STOP HIERMEE DOE NU AANGIFTE BIJ DE POLITIE / KVK IK WIL NU METEEN ME GELD TERUG ANDERS STAP IK NAAR DE ADVOCAAT

Het is een grote schande!!

Op 23 februari gaat mijn monitor, die ik in juli 2020 heb gekocht, stuk!!! Sindsdien ben ik hier wekelijks me bezig geweest! Omdat ik de originele doos niet meer had, kreeg ik er een opgestuurd met vulmateriaal. Ik heb een foto gemaakt van mijn monitor waarop te zien is dat deze naast dat het beeld groen is, helemaal gaaf is. Niets mankeert eraan. Een hele dag zitten wachten op GLS, zij zeiden achteraf dat ze dachten dat ze bij MAX ICT moesten zijn en of ik de volgende dag nog eens een dag wilde wachten. Inmiddels vele malen gebeld en gemaild. Nu krijg ik vandaag op 19 mei een mail dat mijn monitor gerepareerd is, maar gebruikersschade heeft. Daar kan MAX volgens eigen zeggen niets aan doen, is mijn schuld. Ik heb hem niet goed verpakt en daar zijn foto's van!! Wat een onzin en slechte service. Maandenlang gewacht op mijn monitor en nu krijg ik hem kapot terug!!! Zelf heb ik hem netjes ingepakt en als er schade was geweest, zou dit dan niet meteen gemeld moeten zijn!! Als ik meteen een andere monitor had gekocht was ik goedkoper uitgeweest. Niet kopen bij MAX ICT. De andere reviews zijn ook echt barslecht. Dit is dus niet een op zichzelf staand geval!!!!!

Slecht

Ik wacht al bijna een half jaar op een reparatie en krijg alleen maar te horen dat t wat langer duurt, sorry maar helaas.

Beste Hans, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u al een lange tijd wacht op de reparatie. Onze excuses. Ik zou graag met u meekijken naar de status van uw order/reparatie. Mag ik u vragen uw ordernummer, met vermelding van deze review, te sturen naar [email protected] Dan kijk ik graag met u mee wat de status is. Marloes - Max ICT Webcare

komt levering niet na

Dit bedrijf heeft leuke acties, maar levert uiteindelijk 2 van de 3 artikelen niet. Eind november besteld. Webcam: annulering in dec niet leverbaar, terwijl product in januari weer te koop is. Beeldscherm: omdat de website voorraad aangeeft met acceptabele levertijden heb ik meerdere keren gevraagd naar de voortgang en bevestiging gekregen van een back-order. Uiteindelijk ook in januari een annulering. Als vervangend artikel wordt dan een product met minder specificaties aangeprezen. Uiteindelijk maar de spullen bij coolblue gekocht.

Beste J Kiers, Bedankt voor het delen van uw shopervaring bij Max ICT. Helaas lees ik dat wij u niet naar wens hebben kunnen helpen, excuses voor de verwarrende situatie. Gelukkig lees ik dat u alsnog uw gewenste producten elders heeft kunnen aanschaffen. De door uw gegeven feedback nemen wij mee in ons verbeterproces, nogmaals bedankt voor het delen hiervan en onze excuses. Marloes - Max ICT Webcare

Opgelicht,defecte spullen retour kwijt geen geld retour

Let op wees gewaarschuwd bij retourzending Max ICT staat het volgende vermeld: Je draagt zelf namelijk het risico en de kosten voor de retourzending. Bewaar je verzendbewijs. Zo kun je een eventuele vermissing van je product claimen bij de bezorgservice.Ze dekken zichzelf in hiermee is dus niet eerste keer dat retouren naar hun bij de PostNL zoek raken. Daarom oplossing voor hun zelf bedacht en niet voor de consument. Mij is dit dus ook overkomen, retour in opdracht van hun moest ik het met de post retourneren en je raad het pakket kwijt....ik kan dus naar mijn geld fluiten 175 euro kwijt.Makkelijk verdiend!!!! Maxict de monitor hadden wij met schade ontvangen ....Bestel niks via dit bedrijf!!!! Diverse klachten op Trustpiolt staat de teller op 906 van defecte spullen geleverd,bij buren zogenaamd afgegeven geen geld retour,levertijd klopt niet,prijs klopt niet,geen antwoord op mail,retour op hun verzoek ben je voor alle risico zelf verantwoordelijk wat er mis gaat geen geld retour enz. Tip meld ze aan bij de politie voor fraude ook al gedaan! Jaren lang komen ze ermee weg en blijven particulieren en zakelijke klanten met de gebakken peren achter.Dagelijks komen er steeds meer gedupeerden bij. Tip: meld fraude bij de politie!

Slechte afhandeling van klachten

Ik had hier een spiegel besteld als Sinterklaas cadeautje, alleen bleek deze na openen defect. Ik ben in het totaal ruim 2 maanden hiermee bezig geweest met dit bedrijf. Communicatie is héél slecht, op mails krijg je hele trage reactie. En als je dan een reactie krijgt is dit een standaard reactie, zonde echt antwoord te krijgen op de vraag. Als je belt, beloofd men terug te bellen, maar ook dit gebeurd niet! Ik zal hier nooit meer iets bestellen!

Onbetrouwbaar!

DECT toestel besteld op 23 december 2020, op voorraad maar vanwege de drukte UITERLIJK 14 januari 2021 in huis volgens hen. Wacht nu inmiddels al ruim vier weken op m'n bestelling. Uiterste leverdatum lag al vanwege de bezorgdrukte ruim drie weken later. Echter, zonder enig bericht wordt deze leverdatum ruim overschreden. Deze datum wordt, na het plaatsen van een klacht op klacht.nl, gewoon twee weken opgeschoven terwijl het artikel bij het plaatsen van de bestelling dus op voorraad was. Huh???? Order dus geannuleerd. Bestelling via BOL.com komt gewoon de volgende dag binnen. Wat een enorm waardeloos bedrijf is dit!!! Eerlijk gezegd verwacht ik van deze bende mijn geld niet retour. Klantenservice... Alleen standaard antwoordberichten. Op mijn verzoek om terugbetaling wordt niet gereageerd. Na telefonisch contact om te annuleren wordt gevraagd of ze een alternatief kunnen bieden..... WAT???? Alsof ik deze hele horror weer opnieuw inga met een ander product? Ammenooitmeer!

nooit meer, en hopelijk jullie ook niet

Er is een afspraak gemaakt met accountmanager Karim voor een prijs btw inclusief na lang onderhandelen per mail. Na de pro forma btw excl te hebben ontvangen en na betaling stel ik vast dat het afgesproken bedrag niet is verwerkt in de pro forma. Als feedback krijg ik dat ik ondertussen betaald heb en er ook geen credit nota meer kan opgemaakt worden. Ik ben van mening dat het nog altijd de verantwoordelijkheid is van de verkoper om een correcte pro forma/ factuur op te maken. Erna afgesproken om bij een volgende bestelling korting te verwerken. Na vele onbeantwoorde mails en telefoontjes door ook zelfs de andere collega’s krijg ik uiteindelijk als reactie dat de nieuwe bestelling te klein is om de korting te verwerken. Met andere woorden ik krijg het gevoel dat ik word gedwongen om te blijven bestellen om mijn korting er uit te krijgen wat nooit gaat lukken. De oorspronkelijke bestelling is veel later dan afgesproken geleverd, ook nog aan een ander tarief. Waarbij je geen enkel reactie meer ontvangt. Zelfs mijn 2 mails naar het klachten e mail van MAX ict zijn onbeantwoord gebleven. Naar mijn mening zeer onbetrouwbaar bedrijf. Ondertussen meer dan 2 maanden onopgelost. Ongeveer 900 euro te veel aangerekend.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niks, dit is een doorgeef webshop. Ze zijn totaal niet betrouwbaar.

Ze kunnen wat mij betreft alles verbeteren of ophouden! Weg er mee met dit soort bedrijven.

• Prijs
  • Personeel