Helemaal naar onze zin

Het bestelde naambordje is helemaal naar onze zin, mooi materiaal, mooi afgewerkt. De verzending was al een dag na de bestelling. Wij zijn helemaal tevreden!

Mooi naambord, precies zoals op de afbeelding.

Handig dat je via de website je naambord al kunt personaliseren. Het bord wordt ook precies zo als je besteld. Klein minpuntje, de schroeven voor bevestigen worden niet meegeleverd

Supertevreden!

Ik ben supertevreden over het ontwerp, de levering en de kwaliteit. In het echt ziet het er zelfs nog beter uit dan op het voorontwerp. De bevestiging is heel makkelijk, alle materiaal is meegeleverd.

Perfecte levering en precies wat ik verwachtte.

Makkelijk aanmaken, prompte levering. Nog een naambord? Weer “123naamborden”!!

We hebben nu een Prachtig naambordje naast de deur dankzij 123naamborden.nl Mooi design en wat erg leuk is om zelf je eigen ontwerp te maken!

Top bedrijf

Ik heb afgelopen week een bord bij hun besteld en hij kwam sneller dan verwacht echt top via de post En de kwaliteit is echt super echt top

Top-service

Als je zelf een stomme fout maakt in een naambordje en je vraagt voorzichtig of ze korting kunnen geven op een 2e versie en je krijgt onmiddellijk een bevestiging van een nieuwe bestelling voor nul euro..... wat ben je dan verrast. Wat een geweldige service! En dan maken ze ook nog mooie bordjes met goed bevestigingsmateriaal, echt een aanrader dit bedrijf!

Snelle levering van exact wat ik zocht.

Ik zocht een naambordje voor op mijn deur met een eigen persoonlijk design. In 1..2..3 kon ik dit maken met de online tool, geen echte kennis voor nodig. Waarna het ook nog eens super snel verwerkt en geleverd werd. Service zoals je die in 2021 verwacht!

Heel mooi naambordje!

Wij zijn superblij met ons mooie naambordje, de buren gaven ons zelfs een compliment erover! Snelle service ook! Heel tevreden!

prima product

Snelle levering en super mooi plaatje. een dikke TIEN.

Snel, adequaat, compleet

Supersnelle correcte en zorgzaam verpakte levering!

Gemaild met het bedrijf en reageerde erg snel. Daarbij de technische helpende hand maakt dit alles tot een verdiende 10.

Geweldige service met mooi product

Louter goede woorden voor 123naamborden.nl. Reageren zeer snel, indien iets niet goed is gegaan bij order proces (eigen fout). Verder een mooi degelijk product voor een fatsoenlijke prijs.

Zeer tevreden! Prima service!

Goed bereikbaar en vervolgens zeer adequaat gehandeld. Mijn complimenten!

Heel mooi naambord

Heel mooi naambord, super snel en goed verpakt geleverd. We zijn heel tevreden.

Netjes afgewerkt en snelle service

Ons naambordje om naast de voordeur te hangen is zeer net afgewerkt. De tool om het bord te designen is gemakkelijk in gebruik, je hebt veel keuze in lettertypes, voor elk wat wils. En het finale bord is precies zoals je het in de ontwerptool ziet. Prachtig! Bovendien een erg snelle service. Zondagavond besteld, dinsdagochtend al ontvangen. Zeer tevreden! Ik raad 123naamborden.be zeker aan bij familie en vrienden.

Twee Prachtige naamborden, maar...

Twee borden besteld, maar bij één miste het bevestigingsmateriaal. Jammer, want hoe hangen we hem nu op? De borden zien er wel perfect uit!!!!!

Snelle en nette levering. Duidelijke omschrijving om het naambordje te plaatsen. En een super mooi naambordje zoals ik had besteld

Prachtig leistenen naambord

In onze zoektocht naar een naambord voor bij onze voordeur na de geboorte van onze zoon zijn we uitgekomen bij 123naamborden.nl Uiteindelijk is onze keuze gevallen op een leistenen naambord, wat in het echt nog mooier is als we tijdens het maken van de door ons gewenste opzet in de configurator te zien kregen. De details m.b.t. de levering zijn duidelijk en netjes gecommuniceerd. Dus wij zijn meer dan tevreden met ons leistenen naambord !!

Mooi product en uitmuntende service

Wij ontvingen ons leistenen naambordje zorgvuldig verpakt en op de fagesproken tijd. Desalniettemin was er op de hoek een chip afgebroken. Waarschijnlijk vanwege een zwakke plek in de steen (is per slot van rekening een natuurproduct). We kregen zonder problemen en snel een vervangend naambord. Het is een stijlvol geheel geworden.

Snel geleverd, mooi product

Gewoon zelf ontworpen vanuit een goede basis.

Super goede en snelle service, zowel verwerking, als product, als levering. Doe zo voort!

In 1 woord gezegd: geweldig

Super geholpen

Wij hadden een leisteen besteld wat super mooi was. Maar helaas kwamen wij erachter dat het voor ons doel niet geschikt was. Na contact met 123 naamborden is wel onze ideale steen gemaakt. Pascal hartelijk bedankt voor het meedenken en de goede service.

Als vrijwilliger voor de Stichting Abdij Marienkroon ( SAM ) was het mijn taak om de begraafplaats van de voormalige abdij een meer monumentale uitstraling te geven. Dit ook d.m.v. alle graven een nieuw naambord te geven van zwart marmer met witte belettering. Tijdens mijn zoektocht naar een mogelijke leverancier kreeg ik contact met 123 naamborden en wel met mevr. Ingrid Erven. Geweldig om met haar te mogen werken. Goede prijs /kwaliteit verhouding en ook heel belangrijk Afspraak = afspraak. J.S.

Mooi materiaal

Eenvoudig op te hangen al vind ik het wel 'eng' dat de leisteen op plak strips zit. Maar er wordt gegarandeerd dat het blijft zitten.