In een woord geweldig

Simpel online te maken uit een heleboel keuzes. En een supersnelle levering.

mooi en vlot geleverd

Omdat de bezorger altijd aan de verkeerde bel hangt besloten om een naambord te hangen naast de bel. In 123 ;) besteld, 2 dagen later hing het al aan de muur.

Snelle levering, mooi en, goede kwaliteit

Snelle levering, mooi en goede kwaliteit

Super Service

Ik ben niet zo handig en kreeg maar niet voor elkaar wat ik wilde. Na contact per telefoon/email kreeg ik een pdf met de naambordjes zoals ik ze wenste. De naamborden zijn daarna snel geleverd en ik ben helemaal blij met het resultaat. Bedankt voor jullie hulp !

In één woord GEWELDIG!

Een leistenen naambord besteld met namen erop,incl. van onze pasgeboren kleindochter. Top kwaliteit, super mooi afgewerkt, snelle levering, m.a.w. een absolute aanrader!!! Allemaal erg blij mee!!!

Geweldige service en super mooi resultaat

Het ontwerpen was heel makkelijk en ongelooflijk wat de mogelijkheden zijn. Ik heb gevraagd of ze een witte vlak rondom een afbeelding van mij ook rvs konden maken. Dit hebben ze gedaan. Het resultaat is mooier dan dat ik verwacht had. Ik raad iedereen 123naamborden.nl aan!

Mooie producten

Gemakkelijk om ons naambord te personaliseren. Hoewel het verzoek was om de uitlijn te controleren hier geen reactie/ bevestiging over ontvangen. Producten uiteindelijk keurig ontvangen en netjes verpakt. Ook goed op de hoogte gehouden over de verzending. Klein minpunt (voor ons) is dat het NEE geen reclame bordje niet op de brievenbus past waardoor brievenbus pakketjes niet meer zouden passen. Bevestiging uitermate simpel. Mooi gepersonaliseerde producten! Een ware aanrader!

De verzorging en de levering van het bord zijn zeer goed.

Het resultaat van de uitvoering van het bord zijn helemaal naar wens. Ook de bevestiging en de omschrijving ervan was duidelijk en eenvoudig. De levering van het bord was binnen de vooraf gestelde termijn. Tip: zou wenselijk zijn wanneer voor de definitieve bestelling een proefdruk wordt toegezonden.

Mooi product voor goede prijs

Ruime keuze uit materialen en prijsklassen. Mooie, makkelijke tool om bordjes naar persoonlijke stijl aan te passen. Snelle levering (als Post.nl meewerkt.....).

Zeer tevreden van het resultaat

Handige tool om het naambord te personaliseren. Snelle levering en exact zoals ik in gedachte had. Zeer tevreden.

Mooi product! Helemaal tevreden!

Het naambord is erg mooi geworden en over het bevestigingsmateriaal was tevens goed nagedacht, niet rechtstreeks tegen de muur maar ong 1 cm ervan verwijderd. Na 40 jaar huwelijk is dit ons eerste naambord, tot op heden hadden we geen andere mooie gevonden.

Snelle levering en mooie stevige naambord!

We zijn verrast door de kwaliteit van het naambord en de constructie om het naambord te plaatsen is duidelijk.

Buitengewoon

123 Naamborden heeft voor ons een perfect mooi naam/huisnummer bord gemaakt in een korte tijd en hartstikke mooi. Ik kan iedereen aanraden in zo,n geval contact met hen op te nemen.

Zeer tevreden en snel geleverd

Zeer tevreden van het bestelde naambordje

Super goed

Ik was erg blij met het meedenken hoe mijn wens voor een bordje zo goed mogelijk weer gegeven kon worden. Ook de uiteindelijke vormgeving was precies zoals ik het me had voorgesteld. Zeer tevreden.

Zoals verwacht

Heel mooi & uniek naambord voor onze woning. Helemaal zoals we verwacht hadden. Dikke pluim voor jullie

Geweldige klantenservice!

Ons naambordje (leisteen) was losgeraakt van de muur en we hebben binnen enkele dagen een nieuwe ontvangen! Geweldige klantenservice en zeer vriendelijk. Nogmaals hartelijk dank 123naamborden! Wij raden iedereen aan om hier een naambordje te bestellen, want uitstekende kwaliteit!

Mooi product.

Snelle levering, duidelijk en overzichtelijke website. Makkelijk om zelf een naambordje te ontwerpen.

Helemaal naar onze zin

Het bestelde naambordje is helemaal naar onze zin, mooi materiaal, mooi afgewerkt. De verzending was al een dag na de bestelling. Wij zijn helemaal tevreden!

Mooi naambord, precies zoals op de afbeelding.

Handig dat je via de website je naambord al kunt personaliseren. Het bord wordt ook precies zo als je besteld. Klein minpuntje, de schroeven voor bevestigen worden niet meegeleverd

Supertevreden!

Ik ben supertevreden over het ontwerp, de levering en de kwaliteit. In het echt ziet het er zelfs nog beter uit dan op het voorontwerp. De bevestiging is heel makkelijk, alle materiaal is meegeleverd.

Perfecte levering en precies wat ik verwachtte.

Makkelijk aanmaken, prompte levering. Nog een naambord? Weer “123naamborden”!!

We hebben nu een Prachtig naambordje naast de deur dankzij 123naamborden.nl Mooi design en wat erg leuk is om zelf je eigen ontwerp te maken!

Top bedrijf

Ik heb afgelopen week een bord bij hun besteld en hij kwam sneller dan verwacht echt top via de post En de kwaliteit is echt super echt top

Top-service

Als je zelf een stomme fout maakt in een naambordje en je vraagt voorzichtig of ze korting kunnen geven op een 2e versie en je krijgt onmiddellijk een bevestiging van een nieuwe bestelling voor nul euro..... wat ben je dan verrast. Wat een geweldige service! En dan maken ze ook nog mooie bordjes met goed bevestigingsmateriaal, echt een aanrader dit bedrijf!