RVS Naamplaatje

Keurig RVS naamplaatje met dubbelzijdige plakband Netjes en optijd bezorgd in de brievenbus

Alles soepel verlopen

Nadat ik mijn bestelling gedaan had kwam ik er achter dat de bestelling naar een ander adres gestuurd moest worden. Nadat ik een mail heb gestuurd is het adres gewijzigd. 2 Dagen na bestellen is de bestelling binnen gekomen.

Precies als verwacht

Product perfect en snel ontvangen.

makkelijk ontwerpen, goede kwaliteit, snelle levering

makkelijk om naar eigen smaak te ontwerpen, goede kwaliteit, snelle levering

Fijn dat je hem online kan ontwerpen. Krijg je toch een beetje een idee hoe het bordje eruit gaat zien. Kregen hem al een dag erna thuisbezorgd en zag er geweldig mooi uit. Het was een kadootje voor mijn nicht en haar vriend voor het nieuwe huis. Ze waren er zo blij mee en werd gelijk bevestigd aan de gevel.

Prima verzorgd allemaal.

Prima verzorgd allemaal.

Mooi duidelijk naambordje

Snel en vlot geleverd

Perfect.

Gemakkelijk zelf te ontwerpen, perfect uitgevoerd door 123 naambord. Betaalbaar.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer eerlijke firma komt de gemaakte afspraken na.

Makkelijk en snel, eenvoudig te monteren

Zaterdag besteld en woensdag in huis gekregen. Een uur na ontvangst hing het bordje.

Super goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn erg blij met ons nieuwe naambordje. Het Is echt mooi gedrukt en goed materiaal. Duidelijke beschrijving voor het monteren. Al met al erg tevreden!

Mooi bordjes

Veel keus! Snel levering! Mooie bordje!

Snel geleverd en top kwaliteit!

Goede site om makkelijk je eigen ontwerp te maken. Snelle levering en een top kwaliteit!

Mooi!

Grandioos! Alleen de schoeven en de pluggen mogel wel van wat betere kwaliteit zijn.

Snelle levering, kwalitatief eindresultaat

Onze bestelling was binnen een paar dagen gearriveerd. Ons gekozen naambord is van leisteen en deze was goed ingepakt. Ook de montage hiervan was vrij eenvoudig, maar ik houd mijn hart vast of het sticky tape voldoende gaat zijn door de jaren. Wij gaan het meemaken! Ik had een foto gemaakt, maar zie geen mogelijkheid om deze toe te voegen via de mobile site.

Heel mooi gedaan en perfecte groote

Heel mooi paketje en goede sevies ondanks dat het eerst verloren was gedaan.

Keurige levering

Alles goed in een keer!

Voldoende

Bij montage op buitenmuur en aantrekken met schroeven kans dat je het onderbord (karton achtig) krom trekt. Daardoor is het lastig het leien naambordje op te plakken. Beter zou zijn dit onderbord van metaal (vorm vast aluminium) te maken.

We zijn zeer tevreden met ons nieuwe naambord. Het was snel bezorgd en ziet er netjes uit.

Heel tevreden

Ons naambordje ziet er goed uit en voldeed aan de verwachtingen. Snel geleverd.

perfecte aflevering en snel

de aflevering is snel en goed verpakt. maar ik heb wel een opmerking: Als het regent zijn de letters van de tekst bijna niet leesbaar. Andere leistenen die met een witte tekst zijn bedrukt en in de zelfde omgeving hangen hebben dit probleem niet.

prima, prachtig en snel

precies wat ik zocht en fraaie uitvoering

Goeie kwaliteit snel geleverd.

Bestelde het bordje voor m’n ouders en eigenlijk veel te laat. Het was echt snel binnen daar was ik erg blij mee. Ook zag het er super netjes en degelijk uit.

Snelle goede service

Snelle levering. Klein aandachtspuntje Op mobiel is het erg lastig om een eigen ontwerp te bewerkstelligen. Via de computer is het ons uiteindelijk gelukt.

Veel ontwerpkeuzes en snelle, verzorgde levering

+ Gebruiksvriendelijke User Interface met veel ontwerpkeuzes. + Verpakking is goed verzorgd en geeft een goede bescherming. + Snelle en complete levering. - Achterplaat; verzinking voor schroeven te ondiep. Schroeven steken uit en liggen boven de plakoppervlakte van de dubbelzijdige tape. Deze heb ik dieper moeten verzinken. Tip: Pas de mounting instruction zodanig aan, dat deze als boormal gebruikt kan worden en als plakmal voor naamplaat. De verpakking kan bijvoorbeeld ook voorzien worden van een opdruk, zodat deze uitgeknipt kan worden als boor- en plakmal

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!