Goed geholpen met ontwerpen

Na een idee van hun kant ben ik aan de slag gegaan, ben niet zo goed hier in maar was toch vrij eenvoudig achteraf! Contact verliep heel goed snel antwoord, had het naambordje binnen paar dagen nodig was voor verjaardag, had met een dag binnen!

Mooi naambord

Naambord van mijn (schoon)kinderen gekregen. Zie er mooi strak uit. Eenvoudige montage.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

een RVS naambordje besteld. Makkelijke website met veel mogelijkheden. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. levering was snel en netjes verpakt, Bevestigingsmateriaal netjes bijgeleverd en duidelijk instructie. in een woord super !!! echt een aanrader !

Prachtproduct

Een leisteen naambord besteld. Fijne website met veel mogelijkheden. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Het heeft even geduurd vanwege de verhuizing, maar inmiddels hangt het bordje aan de gevel bij onze entree. Wat zijn we er blij mee en wat staat deze prachtig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Creatieve mogelijkheden tegen nette prijs

Leuk om op basis van een standaard ontwerp verder te borduren. Het re Kosultaat ziet er volgens verwachting uit. De levering is snel en keurig verpakt. De prijs is niet overdreven. Daar naast bestelden we een marmeren grafsteen/herdenkingsplaquete. Ook hiervoor geldt dat de prijs/kwaliteit verhouding prima is. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk samen te stellen, snelle levering en het resultaat is goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superblij met naambord, goede service en communicatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zijn erg blij met het naambordje netjes uitgevoerd en goede beschrijving voor onderhoud

Ben er erg blij mee!!

We hebben nu eindelijk een mooi naambordje bij de voordeur. Gemakkelijk te personaliseren en de outlay is precies zoals we we het graag wilden. 123 bedankt voor de snelle en correcte levering !!

Prima en snelle service!

Adequaat, snel en betrouwbaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en snelle levering.

Wij zijn tevreden over het contact dat er meteen was, toen bleek dat de afbeelding die wij op het bordje wilden niet goed overgekomen was. Probleem was snel opgelost en het bordje vervolgens snel gemaakt en geleverd. Het resultaat is precies zoals wij het ons hadden voorgesteld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zondag een naambordje besteld en maandal al binnen precies zoals ik het doorgegeven had en goed verpakt super blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bijzonder duidelijk site. Naambordje super snel en correct gemaakt en afgeleverd. Niets dan lof!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnelle levering, geheel volgens verwachting. Bevestigingsmateriaal netjes bijgeleverd en duidelijk instructie. Ook netjes verpakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

perfecte en correcte afwerking van de bestelling.en dit voor een eerlijke prijs

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Site overzichtelijk en duidelijke uitleg hoe je je naambord maakt. Levering was snel en goed te volgen met track and trace.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij hadden hetzelfde naambordje gekocht als onze buren. Onze letters waren echter veel donkerder grijs, wat op een donker leistenen bordje slecht te zien is in het donker. De letters van onze buren waren echter wel goed leesbaar (ander lettertype, maar verder zelfde bordje). Hierop hebben we contact gezocht met 123naamborden en kregen we een nieuw bordje toegestuurd waarvan de letters een stuk lichter waren. Dit bordje is veel beter leesbaar in de zon en met name in het donker. Top service van 123naamborden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi naambord besteld op de site en snel geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb nu ons 3de naambordje via hier, aangezien er 2x een kind bijgeschreven mocht worden. Dit is heel fijn voor mij geregeld. Hele fijne en makkelijke communicatie. Snelle en super goede service en levering. Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie.Afspraken worden nagekomen. Afgeleverde bestelling beantwoorde volledig aan onze verwachting.Super !! Bedankt Ingrid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede, snelle service. Erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Naast de snelle levering en het mooie naambord is ook de service bijzonder goed. Er was een foutje mijnerzijds in de tekst geslopen, maar dit werd snel en kosteloos hersteld. Hulde!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering en een zeer mooi naambordje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie nette naambord. Snelle levering.

Over 123naamborden.nl

Filter op Taal