Goed snel geleverd

Ja/ Nee Plaatje voor de brievenbus is mooi

Snelle, persoonlijke service en een erg mooi product.

Gemakkelijk zelf samen te stellen op de website en persoonlijk contact mogelijk via whatsapp als je vragen hebt of het wil niet helemaal lukken. We hebben een heel mooi naambordje mogen ontvangen, zeker blij mee.

Fantastisch!!

Ik heb telefonisch contact gehad met Bart van 123naamborden.nl. Ik was namelijk op zoek naar een naambordje, wat binnen een paar dagen geleverd moest zijn. Hierop ben ik meer dan vriendelijk te woord gestaan en heeft hij me uitgelegd wat hij voor me kon betekenen en van welk type naambordjes hij een snelle levering kon garanderen. Hij is er in de ochtend mee aan de slag gegaan en de volgende dag heb ik m al mogen ontvangen. Ontzettend blij met het eindresultaat, het naambordje is prachtig geworden!! Samenvattend: topservice en goede kwaliteit!

Super snelle en vriendelijke Service.

Na een kort overleg een perfect resultaat ontvangen binnen enkele dagen! Top kwaliteit.

Mooi ontwerp en degelijke kwaliteit

Naambord van uitmuntende kwaliteit en zeer compleet verpakt en verzorgd. Kreeg snelle en adequate respons bij enkele aftersales vragen mbt bezorging.

Goede sevice en snelle reactie, fijne communicatie.

Goede, fijne en snelle reactie/communicatie. Goede sevice.

Snel, kwalitatief top en goede service!

Wij hadden zelf een ontwerp gemaakt en kregen vanuit 123naamboorden werd meegedacht hoe het er nog mooier uit kwam te zien! Top service!

Zeer tevreden over het resultaat en vlotte afhandeling

Echt heel content

snel en perfect gemaakt

Super fijn dat de gemaakte borden zo zorgvuldig worden gemaakt en bij onduidelijkheid je wordt gebeld!

2 naamborden besteld en er werd meegedacht echt fantastisch

Fantastische service!

Heel fijn contact gehad en er werd fijn meegedacht. Hele snelle service en zeer klantgericht!

Heel goed bord

Mooi bord. Ziet er heel mooi uit. Duidelijke montage beschrijving erbij.

Netjes en gewadeerd

Goed en super afgehandeld de eerste was beschadigd een mailtje gehad met een excuus daarna nieuwe gemaakt en goed dus een goed bedrijf waar ja van kan uit gaan dat je goede spullen krijgr

Goede service, mooie kwaliteit!

Handige site om zelf een naambord te ontwerpen. Het product had ik een paar dagen later in huis, naar alle tevredenheid.

positief

Naambordje besteld, ontvangen, kwaliteit is prima, alle onderdelen en beschrijving zaten erbij, hangt prima en ben zeer tevreden.

Super snel, wel prijzig

Reeds meerdere malen besteld bij 123naamborden.nl: snel, correct, kwaliteit!

Super mooi bordje. Jammer dat de cijfers niet in het wit zijn. Zou nog duidelijker zijn.

Top! Heel blij met het gouden plaatje op de deur :)

:D

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit, mooie afwerking en snelle levering.

Goed!

Snelle service en mooi naambordje!

Mooi product

Naambord volgens omschrijving geleverd.

Goede kwaliteit, snelle levering

Er is ruim voldoende keuze om een naambordje precies te maken zoals je dat zelf wil. Het naambord is geleverd binnen een paar dagen en is echt van hoge kwaliteit. Je betaalt niets te veel.

Heel mooi!

Net als vorige keer een heel mooi naambordje! Snelle levering ook. Het hangt nog wel niet omhoog want het is een kerstcadeautje.

Dorpstraat 95

5595 CG Leende

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!