Top service en netjes verpakt!

goede service, ziet er netjes uit en goed verpakt. Snel geleverd!

Mooi plaatje! Snelle levering.

Het plaatje was snel binnen en zag er mooi uit.

Hij is heel mooi

Heel mooi naam bordje dat je zelf kunt ontwerpen

Gebruiksvriendelijk, gemakkelijk te maken en snelle levering!

Mooi naambordje !

Mooi naambordje. Makkelijk te monteren en snel geleverd.

De levering duurt heel lang.

De levering duurde veel langer dan dat op de site stond.

Heel mooi

Ik heb het naambordje besteld en de volgende dag al in huis. Het naambordje ziet er mooi uit. De bevestiging op de muur is erg handig.

Prima kwaliteit en prima service

Een heel mooi naambord cadeau gedaan.

Ik heb een naambord hier besteld als cadeau voor familie. Ik had enige twijfel over de website of deze betrouwbaar was, maar na 3 werkdagen werd het naambord keurig geleverd, precies zoals online ontworpen. Kwalitatief goed en keurig afgewerkt!

Mooi exemplaar en keurig opgelost

Het naamplaatje was beschadigd en het is keurig opgelost door meteen en kosteloos een nieuwe te versturen. Ruim op tijd voor onder de kerstboom. Het resultaat is wéér prachtig net als het naamplaatje van ons vorige huis.

perfect geregeld en heel mooi geworden.

Snelle service en precies wat we zochten

Ik wist niet zeker of ik het juiste naambordje had uitgezocht, dus even gebeld. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan. En binnen een paar dagen geleverd!

Voldoet zeker aan de verwachting.

Het naambordje ziet er erg mooi uit en werd de dag na bestelling goed verpakt bezorgd. Aanrader!

Goede kwaliteit!

Snelle levering. Erg tevreden met het resultaat!

Het is eenvoudig om een layout te maken en na goedkeur wordt dit super snel geleverd.

Goed product en supersnel geleverd!

Heel sjiek

Ons naambord voor ons nieuwe huis is echt heel sjiek geworden. Het antraciet leistenen bord past perfect bij de gevelstenen van ons huis.

Makkelijk te ontwerpen en snel geleverd.

Het ontwerpen vh naambordje ging snel en eenvoudig. Levering was er ook binnen enkele dagen. Prima!

Snelle levering, mooi materiaal, ziet er perfect uit.

Uitstekend, snelle service

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Mooi naambord

Duidelijke site, met mooie naamborden die jezelf kunt ontwerpen. Snelle service

Prachtig resultaat.

Site is toegankelijk. Duidelijke omschrijving van het product. Zeer degelijk materiaal.

Goede en snelle service

Super goede service

Ik had mijn naambordje besteld, en door de pakketbezorger was die op het verkeerde adres afgegeven, toen was het pakket kwijt.. gelukkig door de goede service van dit bedrijf kreeg ik na het weekend gelijk een nieuwe opgestuurd !

Ziet er heel mooi uit.

Kan iedereen aanbevelen hier te kopen.

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!