2 naamborden besteld en er werd meegedacht echt fantastisch

Fantastische service!

Heel fijn contact gehad en er werd fijn meegedacht. Hele snelle service en zeer klantgericht!

Heel goed bord

Mooi bord. Ziet er heel mooi uit. Duidelijke montage beschrijving erbij.

Netjes en gewadeerd

Goed en super afgehandeld de eerste was beschadigd een mailtje gehad met een excuus daarna nieuwe gemaakt en goed dus een goed bedrijf waar ja van kan uit gaan dat je goede spullen krijgr

Goede service, mooie kwaliteit!

Handige site om zelf een naambord te ontwerpen. Het product had ik een paar dagen later in huis, naar alle tevredenheid.

positief

Naambordje besteld, ontvangen, kwaliteit is prima, alle onderdelen en beschrijving zaten erbij, hangt prima en ben zeer tevreden.

Super snel, wel prijzig

Reeds meerdere malen besteld bij 123naamborden.nl: snel, correct, kwaliteit!

Super mooi bordje. Jammer dat de cijfers niet in het wit zijn. Zou nog duidelijker zijn.

Top! Heel blij met het gouden plaatje op de deur :)

:D

Teleurgesteld.

Uitgelopen letters omdat de verf nog nat was. Hierdoor ook een letter gedeeltelijk onopgevuld gebleven. Diverse malen gebeld en voicemail ingesproken met de vraag terug gebeld te worden. Tot op heden niet terug gebeld. Daarna mail gestuurd. Ook hierop geen antwoord ontvangen. We gaan jullie zeker niet aanbevelen.

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit, mooie afwerking en snelle levering.

Goed!

Snelle service en mooi naambordje!

Mooi product

Naambord volgens omschrijving geleverd.

Goede kwaliteit, snelle levering

Er is ruim voldoende keuze om een naambordje precies te maken zoals je dat zelf wil. Het naambord is geleverd binnen een paar dagen en is echt van hoge kwaliteit. Je betaalt niets te veel.

Heel mooi!

Net als vorige keer een heel mooi naambordje! Snelle levering ook. Het hangt nog wel niet omhoog want het is een kerstcadeautje.

Mooi resultaat en makkelijk gemaakt

Een naambord kado gegeven na de geboorte van het laatste kleinkind. Zo goed ontvangen! Heel leuk, mooi resultaat en makkelijk gemaakt.

Bestel er gewoon wat je wilt.

Best spannend om een naambordje te kiezen zonder dat het tastbaar is. Maar programma voor ontwerpen helpt je echt prima en is goed. Zou iets verbeterd kunnen worden wanneer je afmetingen direct kunt invullen met getallen. Product was snel bij ons binnen en precies zoals besteld.

Super snelle levering, hoge kwaliteit en goede bevestiging

We hebben een RVS naambord besteld en waren verrast door de snelle levering. De bevestiging is makkelijk, ziet er mooi uit en stevig. Kwaliteit naambord is heel goed, prachtig RVS met mooie bedrukking (geen stickers). Erg tevreden.

website gebruiksvriendelijk, product ziet er goed uit, snelle levering

fijne service en positieve manier van helpen. super

mijn ontwerp was niet mogelijk, maar in overleg is het gelukt om er iets moois van te maken.

Ik had een verlopen cadeaubon en contact opgenomen met de klantenservice. Zonder probleem hebben ze de cadeaubon weer geactiveerd. Erg klantvriendelijk!

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooi product

service goed kwaliteit van plakstrip onvoldoende

goede service waarvoor mijn dank. alleen de hechting van naamplaatje is onvoldoende gebleken. Zoveel eerste als 2e plaatje lieten los.

Belettering goed uitgevoerd

Schroefgaten in onderplaat wat dieper uitfrezen of schroeven met kleinere kop meesturen. Dit zal voor het plakvermogen beter zijn en behoef je niet extra kit te gebruiken.

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!