Fantastische klantenservice

Ondanks het grote aanbod op de website had ik toch graag een product in een andere uitvoering. Ik nam via email contact op met de klantenservice van 123naamborden.nl en de volgende dag kreeg ik al vriendelijk antwoord van een medewerker die mijn 'speciale' bestelling onmiddellijk in orde heeft gebracht. De volgende werkdag zat de bestelling hier in België al in de brievenbus!! Niets dan complimenten voor de behulpzame medewerkers, snelle levering en goede kwaliteit van de producten!!

Gepiept in 123

Ik wist niet precies wat ik wilde hebben, maar de overzichtelijke site loste zat probleemloos op. Logistieke afhandeling was top! De montage met de bijgeleverde bevestigingsmaterialen was kinderspel. Fijn om op deze manier zaken te doen. Thijs

Zeer prettig!

Het personaliseren werkt heel makkelijk en is super handig omdat je zo direct kunt zien hoe het naambordje eruit komt te zien. Na het bestellen wou ik toch nog een klein detail wijzigen, en dat heeft de klantenservice keurig opgelost. De bestelling werd na 3 dagen in een stevige verpakking bezorgd. Ik zou zeker weer bestellen.

Keurig netjes geleverd met bijbehorende benodigdheden alleen de boormachine hoefden we nog te pakken. Helemaal naar wens.

super product

zeer snelle en perfecte levering van onze plexi met RVS naambord. Perfecte kwaliteit !!

Super correcte levering

Dit is de tweede keer dat ik een naambordje bestel. Wederom prima, keurig en snel geleverd. Hartelijk dank hiervoor!

We hebben een mooi, nieuw naambordje besteld in verband met de geboorte van onze zoon. Zoveel keus wat betreft het lettertype en snel geleverd. We zijn erg tevreden en blij met het resultaat.

Super snel en goed

Naambordje besteld, zeer snel geleverd. Er zat echter typfout in. Hiervan melding gemaakt en zonder probleem een nieuw bordje ontvangen. Goeie service!

Supper

Zeer gebruiksvriendelijke website om je naambord naar eigen wens te maken, veel mogelijkheden, snelle levering.

Mooi naambordje en zeer klantvriendelijk

Wat een nette en fijne service. Makkelijk te ontwerpen, bestelling en communicatie zeer netjes en snel. Goed verpakt en makkelijk te monteren. Aanrader!

Mooi degelijk naambord

Wij hebben een natuurstenen naambord gekozen. Deze is erg mooi geworden. Een verbeterpunt is de verpakking. Het naambord waterdicht verpakt in plastic en bubbeltjesfolie voor de verzending, maar er mag meer bescherming omheen. Zoals een extra beschermlaag die ervoor zorgt dat er niets kapot kan gaan als de postbezorger het pakketje laat vallen.

Geweldige snelle service en zeer goede kwaliteit

Nadat we de buitenkant van ons huis opnieuw in de verf hadden laten zetten, kwam ik op het idee om ook een nieuw naambordje op te hangen. Dit is nu geheel in style van het huis en ook mooi werkend met onze binnenkant van het huis. Kwaliteit is geweldig en de levering snel en netjes. Dik en dik tevreden. Gr Michael Hansen

Eenvoudig gemaakt en besteld

Mooie persoonlijke leistenen naamplaat

Mooi resultaat en snelle levering

Het naambord werd, netjes verpakt, snel geleverd en het resultaat is heel mooi!

Goede prijs-kwaliteit verhouding en zo geregeld!

Binnen vijf minuten had ik het gewenste (messing) naambordje gemaakt en besteld. Ruimte keuze uit verschillende lettertypen, makkelijk qua ontwerp en zo besteld. Na drie dagen thuis ontvangen en de kwaliteit stelt zeker niet teleur. Mooie zware kwaliteit. Kortom, super!!!

Fijne website en snelle levering

Zondagavond een naambord besteld dat bestemd is om op te hangen aan de gevel bij de voordeur. Dinsdag al in huis. Mooie kwaliteit en heel makkelijk te bevestigen. Bedankt!

Mooi afgewerkt product!

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, alles verloopt gemakkelijk en volledig naar wens... Klarna of Afterpay als betaalopties zou nog mooi zijn.

Snel en netjes!

Snel geleverd, goed verpakt en super resultaat

Top ervaring!

Zeer mooie kwaliteit Snelle en vlotte levering Goede prijs Top!

Super mooi naambord!

Vorige week een naambord besteld voor ons nieuwe huis, na 2-3 dagen al binnen. Na het bestellen had ik nog 2 wijzigingen via e-mail opgestuurd, netjes opgelost. Wij zijn heel erg blij met het mooie naambord!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Eenvoudig een naambordje kunnen maken/aanpassen op de website. Voldoende keuze en aanpassingsmogelijkheden. Op zondagavond opdracht verzonden op woensdag was het bordje in huis. Compleet met schroeven en bevestigingsinstructie ontvangen. Eenvoudig te monteren. Ik zou niet weten wat er beter kan.

Duidelijke website en snelle service!

Alles is duidelijk op de website terug te vinden en naar ieders smaak aan te passen. Snelle levering, handig ophangsysteem en goede verpakking. Resultaat van het bordje is zoals verwacht en van goede kwaliteit.

Mooi afgewerkt en snelle levering

Het naambordje is mooi afgewerkt. Alles om te bevestigen zit bij het pakket en de levering was ook top. Snelle levering

Goede service en snel geleverd.prima kwaliteit.

Van mijn dochter een naambordje gekregen. Snel geleverd, mooie kwaliteit.Heel stevige tape en goed verpakt!!

Goede service, prachtig product!

Na verhuizing hadden wij een nieuw bord nodig. Ons vorige naambord kon helaas net niet worden aangepast, maar we hebben een keurige korting gekregen en een prachtig passend nieuw bordje!