makkelijk en goed

ziet er erg mooi uit en makkelijk zelf te ontwerpen

Super! Fantastische klantenservice.

Naambordje besteld. Wilde toch de tekst iets naar rechts, gemaild en kreeg direct reactie. Daarna een bordje gekregen zonder huisnummer, gebeld, en wederom erg vriendelijk en direct opgelost. Volgende dag had ik het juiste bordje in huis. Precies zoals ik wilde. Zeker aan te raden als je op zoek bent naar een huisnummerbordje!

Goede ervaring

Zeer snel geleverd. Prachtige naambordjes.

Geweldige service!!

Fijn en makkelijk ontwerpprogramma!! Hele snelle service, hierbij wordt je continue op de hoogte gehouden. Daarnaast werd ik heel snel, prettig en professioneel te woord gestaan via de mail.

Snel, zoals bedacht en beschreven.

Snel. Zoals bedacht en beschreven

snel geregeld en gekregen wat we ontworpen hadden

online snel geregeld. ik ben zelf grafisch aangelegd en had het snel door wat er nog meer mogelijk was. iemand die dat niet door heeft moet wat langer er mee aan de slag. er is heel veel mogelijk.

Goede kwaliteit

Snelle levering en naambordje ziet er heel mooi uit

Heel snelle levering en mooi bordje!

Het naambordje van leisteen is mooi en oogt natuurlijk. De bevestigingsmaterialen werden netjes bijgeleverd. Tussen bestelling en levering zat het weekend en één dag. Netjes.

Netjes verpakt ... tevreden

Goed geregeld

Je wordt stap voor stap op de hoogte gehouden. Snelle service en mooi resultaat

Snelle levering, mooi resultaat, juiste kleur leisteen

Prettig om zelf lettertype te kunnen kiezen en wat je erop wilt zetten.

Fijne medewerkers, denken met je mee!

Correct

Na bestelling via internet geplaatst te hebben werd het naambordje snel en correct geleverd. We zijn er heel blij mee.

Heel fijn en gemakkelijk

Gemakkelijke tool om je naambordje te maken en hele snelle verzending/levering.

Mooi resultaat

Goede software om je naambord te ontwerpen op heel simpele manier. Schitterend resultaat en super snelle levering

Mooi product

Het nummerbord/ naambord staat prachtig!!! Goed bedrijf.

Super mooi geworden en snelle levering

Top geregeld

Op internet gezocht naar een kwalitatief betrouwbare firma voor mijn leisteen naambordje. Helaas zat er op het eerste naambordje een oneffenheid/vlek waarover ik niet tevreden was Hierover contact opgenomen. Direct werd gesteld dat de klant tevreden moet zijn en dat een nieuw naambordje zal worden geleverd. Het nieuwe naambordje ziet er perfect uit. De service van 123naamborden.nl is uitstekend. Een firma die ik bij een ieder zondermeer durf aan te bevelen.

Mooi naambord

Gemakkelijk te maken en te bestellen. Snel bezorgd.

Makkelijk, mooi en snel

Wij hebben een super leuk en origineel naambordje besteld bij 123naamborden.nl. Dit ging ongelooflijk makkelijk: je kiest een design dat je leuk vindt, vult aan met jouw nummer/ tekst en klaar! Daarbij was ik aangenaam verrast over de mogelijkheden en lettertypes die ik kon kiezen. Ons naambordje was ook nog eens 3 dagen later in huis. Topservice!

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

RVS naambordje besteld waarvan de helft in in kleur was. Ik vond het spannend of het er in het echt zo uit kwam te zien als op de computer en dat was zeker zo. Erg tevreden!

Naambord ziet er goed uit, vlotte levering. Tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de vlotte levering van het naambordje en het ziet er goed uit.

Prima, netjes, snelle levering

Vontrast problem

Contrast is not good so the name and drawings on the plate are not so visa le

Duidelijke site en goede levering van diensten

Duidelijke site en goede levering van diensten, erg positief over het eind resultaat

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!