Mooi resultaat en makkelijk gemaakt

Een naambord kado gegeven na de geboorte van het laatste kleinkind. Zo goed ontvangen! Heel leuk, mooi resultaat en makkelijk gemaakt.

Bestel er gewoon wat je wilt.

Best spannend om een naambordje te kiezen zonder dat het tastbaar is. Maar programma voor ontwerpen helpt je echt prima en is goed. Zou iets verbeterd kunnen worden wanneer je afmetingen direct kunt invullen met getallen. Product was snel bij ons binnen en precies zoals besteld.

Super snelle levering, hoge kwaliteit en goede bevestiging

We hebben een RVS naambord besteld en waren verrast door de snelle levering. De bevestiging is makkelijk, ziet er mooi uit en stevig. Kwaliteit naambord is heel goed, prachtig RVS met mooie bedrukking (geen stickers). Erg tevreden.

website gebruiksvriendelijk, product ziet er goed uit, snelle levering

fijne service en positieve manier van helpen. super

mijn ontwerp was niet mogelijk, maar in overleg is het gelukt om er iets moois van te maken.

Ik had een verlopen cadeaubon en contact opgenomen met de klantenservice. Zonder probleem hebben ze de cadeaubon weer geactiveerd. Erg klantvriendelijk!

Snelle levering, mooi product

Snelle levering, mooi product

service goed kwaliteit van plakstrip onvoldoende

goede service waarvoor mijn dank. alleen de hechting van naamplaatje is onvoldoende gebleken. Zoveel eerste als 2e plaatje lieten los.

Belettering goed uitgevoerd

Schroefgaten in onderplaat wat dieper uitfrezen of schroeven met kleinere kop meesturen. Dit zal voor het plakvermogen beter zijn en behoef je niet extra kit te gebruiken.

Ziet er mooi uit, en snel geleverd

Snel geleverd en ziet er keurig uit. We zijn er erg blij mee, en hangt al bij de voordeur.

Super fijn

Snelle bezorging en goede site om te bewerken.

Slecht

Naambordje besteld en deze was niet op alle plaatsen goed gedrukt. Mail met de situatie gedaan maar geen reactie mogen ontvangen. Graag zie ik nog een reactie tegemoet

Mooi naambordje. Prima service.

Compleet met bevestigingsmateriaal hing het bordje binnen een kwartier. Blij mee.

Super mooi en snelle levering! Ik ben er blij mee!

Een mooi afgewerkt naambordje

Een mooi afgewerkt naambordje dat exact is gegraveerd conform mijn online opgave. Aan de achterzijde zelfs voorzien van dubbelzijdige bevestigingstape. Super dus!

Ziet er zeer goed uit

Prachtig naambordje en snelle service

Top en snel

Top en snel

Leuke keuze

Snel, makkelijk website, mooi effect.

Slecht

Naambord niet geleverd zoals ontworpen. 20 keer gebeld nemen niet op. 2 keer voicemail ingesproken ze bellen niet terug. We zijn een week verder heel slecht dit.

Super blij met het eindresultaat!

Super snelle verzending en het naambordje is onwijs mooi geworden!

Bordje kwam, een hoekpuntje gescheurd. Gelijk een nieuwe afgestuurd, snelle en nette service

Prima levering

Keurig op tijd geleverd en prima product. Was ook duidelijk te bestellen op website.

Snelle levering en hoogwaardige kwaliteit

Snelle levering en hoogwaardige kwaliteit, dus aanrader!

Snel geleverd en mooi gemaakt

Naambord besteld in plexiglas. Binnen paar dagen Binnen en ziet er prachtig uit. Dankzij het handige plaksysteem was het bevestigen een makkie. Warm aanbevolen.

Dorpstraat 95

5595 CG Leende

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!