Ziet er mooi uit, en snel geleverd

Snel geleverd en ziet er keurig uit. We zijn er erg blij mee, en hangt al bij de voordeur.

Super fijn

Snelle bezorging en goede site om te bewerken.

Slecht

Naambordje besteld en deze was niet op alle plaatsen goed gedrukt. Mail met de situatie gedaan maar geen reactie mogen ontvangen. Graag zie ik nog een reactie tegemoet

Mooi naambordje. Prima service.

Compleet met bevestigingsmateriaal hing het bordje binnen een kwartier. Blij mee.

Super mooi en snelle levering! Ik ben er blij mee!

Een mooi afgewerkt naambordje

Een mooi afgewerkt naambordje dat exact is gegraveerd conform mijn online opgave. Aan de achterzijde zelfs voorzien van dubbelzijdige bevestigingstape. Super dus!

Ziet er zeer goed uit

Prachtig naambordje en snelle service

Top en snel

Top en snel

Leuke keuze

Snel, makkelijk website, mooi effect.

Slecht

Naambord niet geleverd zoals ontworpen. 20 keer gebeld nemen niet op. 2 keer voicemail ingesproken ze bellen niet terug. We zijn een week verder heel slecht dit.

Super blij met het eindresultaat!

Super snelle verzending en het naambordje is onwijs mooi geworden!

Bordje kwam, een hoekpuntje gescheurd. Gelijk een nieuwe afgestuurd, snelle en nette service

Prima levering

Keurig op tijd geleverd en prima product. Was ook duidelijk te bestellen op website.

Snelle levering en hoogwaardige kwaliteit

Snelle levering en hoogwaardige kwaliteit, dus aanrader!

Snel geleverd en mooi gemaakt

Naambord besteld in plexiglas. Binnen paar dagen Binnen en ziet er prachtig uit. Dankzij het handige plaksysteem was het bevestigen een makkie. Warm aanbevolen.

Naambord ziet er mooi uit.

Bij de eerste keer het leisteen naambord op houder plakken (goed aangedrukt) viel het bord er vanaf. Het plakte niet stevig genoeg. Zelf op de leisteen óók dubbelzijdige aangebracht, toen plakte het bord wel vast. Het laser graveren is ons niet helemaal duidelijk, wordt de naam erop geprint, kan namelijk geen of minimaal reliëf verschil voelen.

Goed maar kan beter

Wil je echt het verschil maken. Lever er dan ook het materiaal bij om het te monteren. Het is geen standaard schroef namelijk. Verder is het vrij prijzig voor wat je krijgt. Simpel maar goed. Bestelproces eenvoudig. Verder tevreden over wat er geleverd is. Hangt mooi.

heel mooi bord, goedekwaliteit

Van alle websites kregen we van 123naamborden de beste mogelijkheden. Plexiglas naambord met RVS achterkant, op afstand. Staat echt heel mooi. Het bord werd snel geleverd, goed verpakt, met bevestigingsmiddelen en montage handleiding. Mooie kwaliteit en juiste prijs.

mooi afgewerkt product

het naambord voldoet aan al mijn verwachtingen, en een goede service

Mooi, kwaliteit en snelle levering

Makkelijk ontwerp programma om je eigen naambord te creëren. Mooi en goed kwalitatief naambord inclusief bevestigingsmateriaal. Snelle levering.

Het naambordje wat ik heb besteld was helemaal naar verwachting! Snel geleverd en hartstikke mooi! Zeer tevreden

Uitstekende cervice en snelle vezending

Mooi Bord

Makkelijk te bestellen en de keuze is reuze. Bord is mooi op tijd geleverd en ziet er fantastich uit, ophangen gaat makkelijk. Alleen om heel eerlijk te zijn vind ik de meegelerde kunststofdopjes om de schroeven te verbergen niet passend en afdoen aan de kwaliteit en uitstraling van het bord. Ik vraag me ook af hoe lang deze dopjes opgewassen zijn tegen de elementen.

heel mooi naambordje

ik ben gaan samen wonen met mijn vriend en heb hem dit mooie naambordje cadeau gedaan .

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!