Prachtig resultaat en snelle levering.

Geweldig.

Het naambordje dat we ontvangen hadden was beschadigd. Toen ik hierover een mailtje stuurde met foto’s kreeg ik de eerst volgende werkdag bericht terug dat ik een nieuwe zou krijgen. Deze had ik dan ook 2 dagen later in huis! Goede en snelle service!

Twijfels over niet zichtbare bevestiging

Naamplaatje is erg mooi en ziet er solide uit. Denk dat we er vele jaren plezier van kunnen hebben. Had alleen liever witte letters gezien op de leistenen achtergrond ipv grijze. Daarnaast wordt het plaatje met dubbelzijdig kleefband op de achterplaat geplakt.maar door de uitstekende schroeven in de achterplaat h er enige speling. Voor de zekerheid heb ik het plaatje ruim een week lang ondersteund met tie-rips.

Prima service geleverd zoals verwacht

Vlotte levering ziet er verder prima uit

Een prachtig bordje.

Het bordje is naar verwachting. Maar de levering van de koeriers dienst was ik niet blij mee. Terwijl ik thuis was bericht krijgen dat ze het niet af konden leveren en ik het een paar dagen later 5km verder zelf opmoest halen. Daar was ik niet blij mee Misschien een andere koeriersdienst in schakelen??

Duidelijk, makkelijk en goed

Het maken van een naambordje ging makkelijk en het was duidelijk wat ik kon verwachten. Het bordje zelf ziet er precies zo uit als ik verwachtte en was makkelijk te monteren met bijgeleverde instructie.

Precies zoals op de afbeelding gemaakt goede kwaliteit

Het resultaat is fantastisch

Het bord zit er prachtig uit, je denkt wel een mooi bord te hebben besteld. Maar als je het uitpakt is het fantastisch.

Geen reactie op klacht

Naambord besteld maar de schroeven vallen niet verzonken waardoor het bordje niet op de voor bevestigde tape geplakt kan worden.

Mooi, snel, helemaal goed

Mooi product!!

Snelle levering! Precies naar eens gemaakt, top!!!

Snelle levering en degelijk product

Erg mooi bord van leisteen, zeer snelle levering en afhandeling. Aanrader.

Service geweldig

Binnen no time mijn order binnen, geweldig.

Alles prima, en fijn en netjes geregeld

Fijne ervaring

Product doet aan verwachting was goed ingepakt

Precies zoals we gehoopt hadden

Het maken van het bordje was eenvoudig en de levering was snel. Het monteren was zo gebeurd Een aanrader!

Top!!

De kwaliteit is uitstekend !! De service is subliem !!de handleiding is super makkelijk alles erbij wat je nodig heb .. het maken van het naambord is heel makkelijk te doen .. wij zijn zeer tevreden !! Echt een aanrader !!!

Mooi product en snel geleverd

Hele mooie kwaliteit naambordje. Het was een hele leuke verassing voor mijn man. Erg snelle levering en goed verpakt.

goede ervaring

ik heb jullie een mail gestuurd en een aparte mail met een foto!

Snelle levering en prachtig

Mooi ontwerp en kwaliteit is goed!

De opdruk zeer mooi

De levering is vlot gedaan, het bord is zeer mooi. Ik hoop dat de klusjesman vlug komt het omhoog te hangen

Héél blij met ons naambordje.

Fijn dat je zelf je ontwerp kan maken, dat dit vlot werkt en dat je veel mogelijkheden hebt om je naambord tot iets persoonlijks te maken (bv. ook afbeeldingetjes die je kan verwerken). Supersnelle levering, zoals beloofd. Mooie afwerking en degelijk materiaal. Kortom, voor ons de 5 sterren waard :-)

Heel mooi

Snel en goed geleverd

Een aanrader

Prachtige uitvoering. Helemaal naar wens.

Product slecht en geen reactie op mail

Product op zich snel geleverd maar tape niet sterk genoeg om naambord te dragen. Hieromtrent een mail en voicemail ingesproken, maar op beide geen enkele respons gekregen. Product van ruim 70 euro niet te gebruiken.

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!