Top!!

De kwaliteit is uitstekend !! De service is subliem !!de handleiding is super makkelijk alles erbij wat je nodig heb .. het maken van het naambord is heel makkelijk te doen .. wij zijn zeer tevreden !! Echt een aanrader !!!

Mooi product en snel geleverd

Hele mooie kwaliteit naambordje. Het was een hele leuke verassing voor mijn man. Erg snelle levering en goed verpakt.

goede ervaring

ik heb jullie een mail gestuurd en een aparte mail met een foto!

Snelle levering en prachtig

Mooi ontwerp en kwaliteit is goed!

De opdruk zeer mooi

De levering is vlot gedaan, het bord is zeer mooi. Ik hoop dat de klusjesman vlug komt het omhoog te hangen

Héél blij met ons naambordje.

Fijn dat je zelf je ontwerp kan maken, dat dit vlot werkt en dat je veel mogelijkheden hebt om je naambord tot iets persoonlijks te maken (bv. ook afbeeldingetjes die je kan verwerken). Supersnelle levering, zoals beloofd. Mooie afwerking en degelijk materiaal. Kortom, voor ons de 5 sterren waard :-)

Heel mooi

Snel en goed geleverd

Een aanrader

Prachtige uitvoering. Helemaal naar wens.

Product slecht en geen reactie op mail

Product op zich snel geleverd maar tape niet sterk genoeg om naambord te dragen. Hieromtrent een mail en voicemail ingesproken, maar op beide geen enkele respons gekregen. Product van ruim 70 euro niet te gebruiken.

Snelle goede service

top

Leuk bordje, redelijk wat ontwerp mogelijkheden. Was circa 3mm rvs, had ik niet verwacht voor die prijs. Voelt degelijker dan gedacht.

Mooi en snel

Mooi resultaat en snelle service en levering, ook prima te ontwerpen.

Super goede service, mooie kwaliteit, scherpe prijs en snel geleverd!

Alles top geregeld.

Heel fijn! Zijn bereid mee te werken en naar oplossingen te zoeken.

Good manufacturing, clean, delivered fast. ;-)

Mooi bord maar plaktape is niet sterk genoeg.

Heb wel de leisteen nu ook met high tec kit vastgezet omdat het andere naambordje van ons met harde wind nadat hij 2 maanden hing naar beneden viel en helemaal versplinterde. Deze had ik van mn zoon gekregen voor onze bruiloft. De plakband die er origineel op zat plakte niet hard genoeg. Daarom nu met high tec kit hoed vast gezet. Dus gebruik dit maar als tip.

snelle services, goede kwaliteit. Wel een beetje duur

Onlangs een speciaal naambordje besteld met een diepere betekenis. Ik vond het wel een beetje duur maarja, dat is dan maar zo. Ik kreeg hem sneller dan verwacht binnen.

Het naambordje is prachtig, maar het ophangsysteem is heel goedkoop

Het naambordje is prachtig gemaakt en precies zoals omschreven. Ook kwam het de volgende werkdag al binnen. Echt super. Het ophangsysteem is alleen heel erg goedkoop. Het zware naambordje moet bevestigd worden met dubbelzijdig tape en dat is niet sterk genoeg. We kwamen er gelukkig snel achter, anders was het naambordje gevallen. We hebben het nu bevestigd met montagekit. Voor ons een prima oplossing.

Snel, kwaliteit, goede prijs-kwaliteit verhouding

Voor het eerst in 25 jaar een naambordje gekocht na mijn scheiding. Snel gevonden, snelle levering. Goed product, precies zoals getoond op de site.

Mooi naambordje besteld en gekregen

We hebben een naambordje besteld en op tijd binnen gekregen. Zag er volgens verwachting uit. Mooie handleiding hoe op te hangen met alle middelen die je nodig hebt zaten erbij. Merkte wel dat het materiaal heel snel krasjes kreeg, er was voor gewaarschuwd in handleiding maar toch...

Fijne website/webshop, overzichtelijk en ruime keuze

Gemakkelijk te bestellen, mooi aanbod, keurige levering.

Snel en van goede kwaliteit

Naambord kwam snel en geheel volgens afspraak. Tevens zaten er goede bevestigingen bij. Prima ik ben er blij mee.

Prima service, volgens concept geleverd

Zeer snelle levering, uitvoering vlgs voorbeeld.

Dorpstraat 95

5595 CG Leende

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!