Prima kwaliteit en prima service

Een heel mooi naambord cadeau gedaan.

Ik heb een naambord hier besteld als cadeau voor familie. Ik had enige twijfel over de website of deze betrouwbaar was, maar na 3 werkdagen werd het naambord keurig geleverd, precies zoals online ontworpen. Kwalitatief goed en keurig afgewerkt!

Mooi exemplaar en keurig opgelost

Het naamplaatje was beschadigd en het is keurig opgelost door meteen en kosteloos een nieuwe te versturen. Ruim op tijd voor onder de kerstboom. Het resultaat is wéér prachtig net als het naamplaatje van ons vorige huis.

perfect geregeld en heel mooi geworden.

Snelle service en precies wat we zochten

Ik wist niet zeker of ik het juiste naambordje had uitgezocht, dus even gebeld. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan. En binnen een paar dagen geleverd!

Voldoet zeker aan de verwachting.

Het naambordje ziet er erg mooi uit en werd de dag na bestelling goed verpakt bezorgd. Aanrader!

Goede kwaliteit!

Snelle levering. Erg tevreden met het resultaat!

Het is eenvoudig om een layout te maken en na goedkeur wordt dit super snel geleverd.

Goed product en supersnel geleverd!

Heel sjiek

Ons naambord voor ons nieuwe huis is echt heel sjiek geworden. Het antraciet leistenen bord past perfect bij de gevelstenen van ons huis.

Makkelijk te ontwerpen en snel geleverd.

Het ontwerpen vh naambordje ging snel en eenvoudig. Levering was er ook binnen enkele dagen. Prima!

Snelle levering, mooi materiaal, ziet er perfect uit.

Uitstekend, snelle service

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Mooi naambord

Duidelijke site, met mooie naamborden die jezelf kunt ontwerpen. Snelle service

Prachtig resultaat.

Site is toegankelijk. Duidelijke omschrijving van het product. Zeer degelijk materiaal.

Goede en snelle service

Mooi

Snel besteld en geleverd

Mooi

Snel besteld en geleverd

Prima snel en mooi

Wat een snelle levering bordje is top echt mooi.

Prima snel en mooi

Wat een snelle levering bordje is top echt mooi.

prima goed

simpel eenvoudig en je krijgt wat je heb verzonnen :)

prima goed

simpel eenvoudig en je krijgt wat je heb verzonnen :)

Goed en snelle service

Handige site om te bestellen en vervolgens snel geleverd

Goed en snelle service

Handige site om te bestellen en vervolgens snel geleverd

Professioneel bedrijf

Heel gemakkelijk een naambordje kunnen ontwerpen op de website. Na aankomst zat er een foutje in, wat kan gebeuren met dit materiaal. Contact gehad met 123naamborden en er is onwijs snel een goede oplossing gegeven, waardoor we nu alsnog een perfect naambordje hebben.

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!