Professioneel bedrijf

Heel gemakkelijk een naambordje kunnen ontwerpen op de website. Na aankomst zat er een foutje in, wat kan gebeuren met dit materiaal. Contact gehad met 123naamborden en er is onwijs snel een goede oplossing gegeven, waardoor we nu alsnog een perfect naambordje hebben.

Super goede service

Ik had mijn naambordje besteld, en door de pakketbezorger was die op het verkeerde adres afgegeven, toen was het pakket kwijt.. gelukkig door de goede service van dit bedrijf kreeg ik na het weekend gelijk een nieuwe opgestuurd !

Ziet er heel mooi uit.

Kan iedereen aanbevelen hier te kopen.

Uitstekend is het woord

Doordat DPD het pakketje steeds niet goed bezorgde hebben ze direct een nieuwe opgestuurd. Super service!

Top ervaring.

Snelle en top oplossing na foutje van onze kant. Naambordje ziet er goed uit. We zullen zeker dit bedrijf aanbevelen. Super. Nogmaals dankjewel.

Mooi product, goede kwaliteit

Dit is het 2e naambordje dat wij op deze site bestelden. Ook nu weer heel tevreden.

Leistenen naambordje voldoet gedeeltelijk

Het leistenen naambordje ziet er bij droog weer goed uit. Helaas is het onleesbaar als het nat is. De verzending was in orde.

Gemakkelijke site met een snelle service. Ik ben zeer tevreden.

Mooi resultaat en snel geleverd

Prima, goede service

Zoals gewoonlijk, goede kwaliteit en niet duur

Tweede keer een naambordje besteld en zeer tevreden

Goede kwaliteit en top service

Ons nieuwe naambordje was makkelijk te ontwerpen met veel opties. Binnen 3 dagen hadden wij deze in huis. Bedankt 123naamborden!

Snelle levering. Jammer dat je niet een voorbeeld zag van het bordje na het bewerken.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ons naambord is mooi gefabriceerd. Ziet er goed uit en werd snel geleverd.

Snelle en goede service

Snelle levering en zeer mooi bordje

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit.

Heel erg goed!

De eerste keer zat er een fout in. Kosteloos werd er een nieuwe gemaakt die binnen een week bezorgd was. Hele goede after sales, Ingrid en collega's leveren zeer goed werk!

snel geleverd

naambordje in messing uitgezocht, De naam invullen en grootte bepalen was even lastig. Uiteindelijk resultaat ziet er schitterend uit. Zeker een aanrader

Mooie bordjes snelle levering

Bordjes werden al snel en keurig ingepakt geleverd. Product ziet er mooi en stevig uit.

Boven verwachting mooi en netjes.

Zeer gebruiksvriendelijk en gemakkelijk om zelf samen te stellen. Prachtig resultaat, zeer goed geregeld.

Wat een goede service

Mooi, snelle levering, beste kwalitieit

Ik had nooit verwacht dat ik het zo snel geleverd zou krijgen. Kwaliteit is goed.

Snelle goede levering

Precies ontvangen zoals besteld

Dorpstraat 95 5595 CG Leende

Over 123naamborden.nl

Wij maken al meer dan 10 jaar met veel plezier de leukste naambordjes van Nederland! Wij richten ons vooral op kwaliteit en klanttevredenheid. Wij plakken bijvoorbeeld geen stickers (deze kunnen door het weer minder mooi worden of loslaten) maar we graveren of laseren alles op hoogwaardig materiaal. Dit zorgt er voor dat wij een kwaliteitsproduct leveren. En dat is te zien aan de beoordelingen, bedankt daarvoor!