Supboard via internet besteld, zelf iets stuk gemaakt mail gestuurd direct hingen ze aan de telefoon om hulp aan te bieden. Ja ik zeg dit bedrijf krijgt van ons de warme douche.

Hele fijne zaak!

Ik kom hier al enkele jaren. Woon in de buurt en ga dus meestal naar de winkel. Op internet heb ik dan uitgezocht wat ze aan collectie en voorraad hebben, zodat ik nooit voor niets ga. Ik word er altijd heel vriendelijk en gedegen geholpen. Laatst kwam ik per ongeluk tijdens hun sluitingstijd aankloppen en toch werd ik binnen gelaten en vriendelijk geholpen! Top!

Super service: deskundig telefonisch advies, besteld en dag erna in huis

Goed advies, snelle levering, de zeilhandschoenen passen perfect

Top service, snel, vriendelijk en betrouwbaar

Top service, snel, vriendelijk en betrouwbaar. Gewoon mijn beste ervaring tot nu toe. Groet Wilfried Markenstein

zeer slecht, onaanvaardbaar

Jammer dat u ons een onvoldoende heeft gegeven. Nadat u een drijvende zonnebril bij ons heeft gekocht eiste u uw geld terug omdat de zonnebril zou zijn gezonken. Wij hebben u een reactie gestuurd met een filmpje waarin te zien is dat de bril wel degelijk blijft drijven. Omdat u in de e-mails die u ons vervolgens heeft gestuurd erg onfatsoenlijk was hebben we nog een aantal keer geprobeerd om u te bellen zodat we u persoonlijk konden spreken. Helaas gaf u hier geen gehoor aan en belde u ook niet terug.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wij zijn super tevreden over Kuipers Nautic! Toen bleek dat het droogpak een slecht hechtende naadafdichting had, hebben we een nieuw exemplaar gekregen en zelfs de verzendkosten zijn volledig vergoed door hen.