SUPER FIRMA

Top !!! Ga jullie zeker voorstellen aan vrienden . Waren alle webshop zo eerlijk en snel !! Doe zo verder 👍👍

Goei stikkers

Al 3 maal besteld

Altijd correct

Prima, vlotjes

Netjes binnen aangegeven tijd geleverd

Ado sticker besteld, netjes afgeleverd binnen termijn. Helemaal prima! Mooir sticker, zoon erg blij mee. Waarom geen 5 sterren, levertijd mag in deze tijd wel iets versneld worden naar 1 of 2 dagen.

Super kwalitatieve stickers.

De stickers zijn van hoogwaardige kwaliteit. Goeie beschrijving om de stickers op de juiste manier aan te brengen. Correcte prijs en zeer snelle levering. Ik ben uitermate tevreden. Thanks

Goede stickers goede service echt prima

Mooie producten

Goede en snelle levering. Aan te bevelen

Prima op tijd mooi ding

Nadat ik van de telefoon houder per ongeluk de verkeerde kleur had besteld is dit echt prima a la minute geregeld volgende dag netjes de goede kleur in huis en ook nog geld retour omdat die kleur goedkoper Super ervaring met dit bedrijf

Duidelijk. Prima Kwaliteit. Super. Klantvriendelijk

Super! Bedankt

Goed product en op tijd geleverd

Ik kreeg het artikel in goede staat, netjes op tijd geleverd.

Goede kwaliteit, communicatie en snelle levering

Goede kwaliteit, communicatie en snelle levering

Precies wat ik besteld had,snelle levering

Snelle service en mooie waaier aan producten!

Snel aan huis geleverd. Stickers van goede kwaliteit!

traag

ik heb op 18-07-2019 een stikker besteld het is nu 23-07-2019 en ik heb hem nog niet

Wij hebben contact opgenomen. Na controle is gebleken dat de klant een verkeerd huisnummer ingevuld heeft.

Super kwaliteit en snelle service

Super kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit en snelle service!

Snel en goed verzorgd

Mooie stickers voor de rem klauwen laten maken. Ziet er super uit. Ben er erg blij mee.

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel

Snel en niet duur

Snel en niet duur. Gratis verzending per post. Wel moeten zoeken naar bevestiging van de bestelling: bleek in spam te staan.

Meer dan tevreden met de geleverde stikkers

TOP ! zeer vriendelijk, klant / wens gericht en snel.

Stickers konden naar wens worden aangepast en er werden verschillende stickers in een grotere maat gratis toegevoegd, omdat men dacht dat het grotere formaat mooier zou staan. Echt top service en snel geleverd tegen een redelijke prijs.. Een plezier om bij te bestellen !

Uitstekende service en kwaliteit.

Al eerder gebruik gemaakt van jullie service, dus houwen zo.

Mooie en goede kwaliteit stickers, snelle verzending!