Slechte ervaring

Bestelling is goed bezorgd maar produkt zelf was van hele slechte kwaliteit, zelfs doormidden gesneden (1 letter).letters zijn niet even groot...mijn kritiek werd terzijde gelegd. Ik ben absoluut ontevreden over de service.

Wij leveren de stickers in het door de klant gekozen lettertype, in dit geval 'adventure normal.' Zoals uitgelegd betreft het geen fout, maar hoort dit gewoon bij het gekozen lettertype. Uiteraard kunnen stickers met door de klant zelf bedachte teksten niet teruggenomen worden als het lettertype achteraf toch niet bevalt en het plakken mislukt.

Snel goed en prima geplakt ..zit nog steeds prima op de auto ..op naar de volgende bestelling.top

correcte en perfecte levering zoals beloofd

correcte en perfecte levering zoals beloofd

prima en duidelijke service

prima en duidelijke service

Besteld en snel geleverd. Goed verpakt en ziet er mooi uit.

Prima bedrijf

Stickers zien er keurig uit en ook de verpakking waar ze in geleverd zijn.

Slechte stickers

Stickers besteld voor mijn mini countryman. Stickers binnen gekregen en viel me gelijk op dat ze beschadigd waren toch maar erop geplakt en jaarboek overal deukjes in de stickers en overal luchtbellen je scheurt ze ook zo kapot tijdens het plakken. Het is net alsof het geen echte sticker is zeer ontevreden en wacht nog op een reactie voor een oplossing

Wij hebben contact opgenomen. Indien een bestelling beschadigt aankomt dient er voor het plakken contact met ons opgenomen te worden. Wij sturen dan direct een nieuwe set toe. Stickers als deze zijn van professionele cast folie gemaakt, welke speciaal ontwikkeld is voor de rondingen van een motorkap.

Goede en snelle service!!!

Goede en snelle levering en duidelijke service !!

Alles verliep zeer goed .En aanrader

Bestellen en afleveren gaat goed en redelijk snel. De website is goed ingedeeld en duidelijk qua uitzoeken en bestellen

uitgebreid assortiment en snelle levering.

Zie boven!

Goed en snel contact en heel tevreden over de stickers.

Duidelijk in contact en snelle levering van hele mooie geboortestickers. Heel blij mee!

Geweldig bedrijf

Goede service/communicatie, mooi product, snelle levering. Kan niet beter.

Goede bezorging

T was een goeie service je krijgt snel antwoord t Duurd niet lang wanneer je het krijgt

snelle service, fijn product

dank voor de snelle service

zeer goed en snel

op tijd geleverd op afgesproken tijd en goede service. ga zo door zou ik zeggen ±' vr gr JB Dekker

Geweldig goede service

Geweldige service. Niets dan lof.!!!!

Goede service en kwaliteit

Heel tevreden

Precies wat ik wilde hebben voor een lage prijs

Snelle verzending, product duidelijk omschreven.

Prima service, supersnelle levering

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Snel, goed en niet duur

Zeer betrouwbaar

Voor 2 de maal besteld, nu was er iets misgelopen met de levering door post nl, mail gestuurd en zonder problemen nieuwe opgestuurd gekregen

Goede kwaliteit en snelle levering

Snel geleverd. Gemakkelijk te installeren en goed kwaliteit. Aanrader.

Goede stickers

Ik ben fan

Voor 2de maal gekocht, terug alles in orde. Kleine tip, Misschien een handleiding of online video toevoegen over hoe u het beste een sticker kleeft.

Bij iedere bestelling worden plakinstructies met een test sticker meegezonden, en in de verzendbevestiging wordt naar de online plakinstructies (incl. video's) verwezen: https://www.stickythings.nl/plakinstructies