Fijn bedrijf wat goed adviseert

Een product wat ik wilde kopen kon men niet meer aan komen omdat de iPad te oud is. Prima advies voor een alternatief, wat ook werkt.

Foutieve levering

Ondanks een duur specifiek product dat ik besteld heb, werd een foutieve versie geleverd. Het bedrijf had dit proactief gemeld en de correcte versie nagestuurd met vraag de verkeerde kosteloos terug te sturen. Kan op zich altijd gebeuren, doch een commerciële tegemoetkoming voor het ongemak had op zijn plaats geweest. Benieuwd of het product ook de gewenste kwaliteit gaat hebben...

Inderdaad verkeerde kleur verstuurd, opgemerkt door ons voordat het bij de klant was en direct bericht gestuurd. Na bevestiging door klant direct de juiste kleur gestuurd plus retourlabel. 1 dag later al weer bezorgd in België. Lijkt ons prima, zonder veel hinder en snel geregeld,. Als de uiteindelijke aanbeveling van de klant dan keihard "nee" is is dat jammer. Veel plezier met uw aankoop.

Super goed

Super goed en snel.

Uitstekende after-sales afhandeling

Anderhalf jaar terug kocht ik een Micro USB kabel die helaas na een jaar defect was. Na contact met de winkel heb ik uiteindelijk een nieuw exemplaar gekregen. Ook het tweede exemplaar ging stuk na 5 maanden, na weer contact te hebben gehad de volgende dag een nieuwe kabel in huis. Hopelijk houdt de derde kabel het langer uit, maar aan de service van Tabletsolution ligt het niet. Zeker aan te raden om hier te bestellen.

Goede kwaliteit, geen problemen bij levering

A

Wij hebben een tweede kassa gerealiseerd helemaal aansluitend mvg

Vervelende after sales

Heel vervelend om na elke bestelling tegenwoordig de vraag te krijgen een bestelling te beoordelen.

Heel vervelend meneer van der Schot om z'n slechte service review te krijgen. En heel vervelend dat u ons platform gebruikt voor uw kritiek op een sectorbreed fenomeen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Durable Universele tablethouder tafelmodel

Prima ‘budget’ houder

Ondanks dat dit een van de goedkoopste houders is, is €71 best veel geld voor een houder. Kwalitatief prima, tablet past, rammelt alleen als je er op drukt bij gebruikt (moeten iets dikkere schuimblokjes achter) en kan niet worden afgesloten met een slot. Ook wordt de haakse lightning aansluiting niet in de tablethouder weggewerkt, waardoor de kabel er nog uitsteekt helaas.

Ja, als je slot wilt en inwendige kabelgeleiding dan zijn er alternatieven, maar iets duurder. Nog altijd waard om je veel duurdere iPad in te beschermen en te beveiligen tegen diefstal!

Supersnelle levering volgens afspraak

Midden in de drukke decembermaand en in Covid crisis maar toch wist Tabletsolution direct snel en volgens afspraak tablethouder te leveren.

Product is zeer goed.

alles prima

geen opmerkingen

Gewoon goed

Prima produkt

Snelle levering voor een prima produkt

Zo los je problemen op

De bestelde muurbeugel voor ipad mini was volgens de site op voorraad, maar bleek dat niet te zijn. Ik kreeg daarvan diezelfde dag bericht, met de mededeling dat deze direct besteld was en twee dagen later binnen zou zijn. Hierna zou men hem direct naar mij verzenden. Dat gebeurde inderdaad en ik zou hem de volgende dag in huis hebben, ware het niet dat PostNl vertraging op liep. De kwaliteit van een webshop meet je met name wanneer er iets niet goed gaat en dat heeft Tabletsolution goed opgelost.

Prettige en accurate service

In de loop der jaren heb ik verschillende zaken aangeschaft bij Tabletsolutions en ben daar uitermate tevreden over!

Zeer goede service

Ondanks enige vertraging bij de leverancier vanwege Covid, zijn we steeds netjes op de hoogte gehouden van de status van de levering. Prima

super

Altijd snel geleverd en eerlijke mensen. Denken met je mee!

Kwalitatieve producten en snelle levering

Goed bereikbaar en snelle service

Foutieve levering supervlug en correct rechtgezet

Ik vond op deze website een lange kabel voor mijn iPad met haakse aansluiting (2 voordelen in 1 klap) en bestelde meteen. De dag nadien reeds geleverd in verzorgde verpakking. Helaas de verkeerde kabel. Even een berichtje met foto gestuurd via whatsapp en de volgende morgen was het correcte kabeltje reeds onderweg. Super service !

Super advies en snel gereageerd

Super advies en snel gereageerd

Netjes volgens verwachting

Prima product

Vriendelijke hulp en uitstekende expertise

Heel vriendelijk en goed geholpen, precies geleverd waar ik naar opzoek was, zelfs maatwerk was geen probleem. Uitstekend.

Mooi product, staat super netjes in mijn winkel. Ik draaide de houder op slot en toen brak de sleutel af. Ik heb ze gemaild en binnen een half uur terug gebeld en ze stuurde gelijk een nieuwe op. Echt ouderwetse top service

Super aankoop en service