Beter geleverd dan de informatie vertelde

Top, snel geleverd en super product.

prima service

Prima verzorging van de bestelling, die voldeed aan de wensen.

Voor het ophangen van een IPad mini zocht ik een houder. Via een chat op de site van TabletSolution vond ik de juiste. Intussen is de houder geleverd en hangt hij aan de muur. Het ziet er zeer professioneel uit. Prima service!

Ik heb een i Wall Dock gekocht. De levering duurde iets langer dan verwacht maar dat zal te maken hebben gehad met de huidige tijd. Contact hierover was goed en snel mogelijk. Het product in goede orde ontvangen en deze hangt inmiddels straks aan de muur. Heel blij mee! Topservice!

Top product, snel geleverd

Zeer tevreden. Mooie standaard en snel geleverd.

Perfect behandeld met accurate levering

Bij de keuze voor mijn product had ik een vraag waar ik direct een antwoord op kreeg en daardoor mijn bestelling kon doorzetten. ik ben een tevreden klant door de service en accurate levering

Top bedrijf

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende informatie voor de koop

verschillende oplossingen naast elkaar gelegd en aanbeveling gedaan.

Prima bedrijf

Prima bedrijf tot nu toe, eerste ervaring aankoop.

Goed bedrijf

Correct telefonisch geholpen en snelle levering

Ook als particulier kan je bij Tabletsolution terecht.

Prima, geleverd volgens afspraak

Gewoon goed!

Snel goede en duidelijke antwoorden op de vragen, hier wordt meegedacht.

Houder goed, bevestigingsmanier niet - te korte schroefjes!

Het ding is degelijk, maar de tablet aan de bijgeleverde schuinhouder monteren is ronduit een crime: schroeven niet lang genoeg en niet goed bij schroeven komen om ze goed vast te draaien (zelfs bij volgen gebruiksaanwijzing.

Duidelijke beantwoording van mijn vraag en snelle levering

Materiaal werkt zoals het het hoort te doen

Nette en snelle service!

Nette en snelle service!

Snelle service en niet moeilijk doen

Had verkeerde versie van tablet besteld. Nieuwe besteld en de 'verkeerde' mocht ik direct retour zenden, ondanks dat deze geopend was.

Prima webshop en vlotte levering

Hoes voor iPad besteld.

Mooi materiaal snelle levering

Mooi materiaal snelle levering

tegengevallen

Tablet houders besteld. Maar deze paste niet goed op de Samsung tablet. Stond ook nergens. Nog over gebeld of ze andere kabels konden leveren. Helaas...ik moest het zelf maar oplossen. Besloten er toch 3 te houden en 2 terug te sturen maar dit was onmogelijk. Aantal dagen op zicht werkt niet voor bedrijven. Ooit wel eens van gehoord maar nog nooit meegemaakt. Nu zitten we dus met tablethouders waar we niks mee kunnen. Slechte service dus

Er lijkt mij een communicatie misverstand te zijn ontstaan door de korte formulering van de tekst onze email. De tekst had anders en duidelijker geformuleerd moeten worden. Formeel is er geen herroepingsrecht voor zakelijke bestellingen, dat is alleen geregeld voor consumenten. Dit heeft ook te maken met risico op beschadigingen van onze producten. Echter: Ongebruikte artikelen kunnen in overleg wel geretourneerd worden.

Top klantenservice, ongezien perfect

Ik ontving mijn bestelling zoals aangegeven. Ik merkte op vrijdagavond dat de verkeerde kleur geleverd werd en kreeg in het weekend reeds antwoord (= buiten de kantoor uren!) en op maandag ochtend was mijn nieuw pakket al reeds onderweg, noch voor ik mijn retour opstarten. Dat is vertrouwen, dat is service, klasse!

Gewoon top

Alles naar wens heb geen aanmerkingen.

Pluspunten

Snelle levering, prima product

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- professioneel advies - snelle levering

voorlopig geen :)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het sleuteltje van een slotje voor een iPad houder was afgebroken. Ik belde alleen maar om te vragen waar ik deze los kon kopen. Twee dagen later had ik een slotje en reserveslotje in huis. Top!