Heel tevreden

Online bestelling geplaatst. Nadien gecontacteerd geweest omdat de bestelde zaken niet compatibel waren. Onmiddellijk een oplossing aangeboden die wel correct was.

geweldige service!

goed geholpen, en snel geleverd. wat wil je nog meer.

Snel geleverd. Super. Ga zo door .

Zeer mooie producten

Kwalitatief zeer mooie producten en redelijk goed geprijsd. Snelle reactie op vragen en snelle verzending, alleen door Postnl later geleverd, maar daar kan Tabletsolution uiteraard niets aan doen.

Snel geleverd, mooi verpakt en heel goede kwaliteit!

Good experience all the way from start to end

I have been looking for a SimpliDock for over a year, but the high postage and delivery taxes made it double price when sending from U.S. I found it on Tabletsolution.nl and made my "dream" come true to an good price compared to U.S. prices. Thanks for that!

De juiste artikelen voor een fijne prijs

Ze hebben veel artikelen die voor elke oplossing nodig zijn

Mooie slanke wandhouder voor iPad’s

Heb nu 3 wandhouders voor mijn 4 iPad’s voornamelijk voor het bedienen van mijn Domotica installatie, daarnaast overige functionaliteiten zoals mail en websurfen.

prima ervaring

keurig op tijd netjes geleverd

Snel geleverd. Produkt voldoet volkedig aan verwachtingen

Wat ik had gewild.

Ik zocht een degelijke beugel, dit is de juiste oplossing.

zeer goed

product snel en goed ontvangen

mooie 1e ervaring met Tabletsolutions

geen toevoeging; mooi gelopen

Goede service en duidelijke uitleg

Twee producten besteld een was niet goed en konden we terug zenden, keurig netjes afgehandeld. De tablethouder was super en krijgt een mooie plek aan de muur, een echte aanrader.

Fijn product

Al jaren geleden de hand-held gekocht voor mijn eerste iPad. Daarna vergeten maar nu met hernieuwde liefde weer in gebruik. Hoefde alleen een nieuwe sticker te kopen!

Prima, maar bezorging later dan aangegeven

Via BOL.com besteld, alwaar werd aangegeven dat product al op dezelfde dag kon worden bezorgd. Dat bleek niet zo te zijn, helaas. Verder prima product en prima afhandeling.

Dank voor uw beoordeling. U vergist zich echter in het aankoopkanaal. U heeft dit niet via Bol.com gekocht maar via Tabletsolution.nl Bestelling op 9-2 om 16:43 wordt op 10-2 verstuurd en op 11-2 bezorgd, conform de lever belofte.

Snelle levering, Klantvriendelijk

Snelle levering, goede kwaliteit product.

Perfecte kwaliteit.

Mooi ontwerp aleen alles is van staal ipad glas is daardoor stuk gegaan net dicht doen

Ipad scherm is gescheurd halfe maan bij de sluiting ondanks alle soft stickers

Het spijt ons zeer dit te horen. Dank voor uw feedback. We verkopen dit merk al 2 jaar en dit hebben we nog nooit meegemaakt. De houder is van aluminium en er zitten inderdaad soft stickers aan de randen. De iPad moet geheel in het afneembare frame gedrukt worden (verzonken). Daarna pas op de muurplaat geklikt worden. Daarbij is geen sprake van spanning op het frame noch op de iPad. Heeft de iPad wellicht niet goed verzonken gezeten in het afneembare frame. En is de sluiting geforceerd gebeurd.

Waanzinnig

Van de superprettige website tot een super snelle levering. Chapeau! Op Tablet Solution kun je bouwen.

Zeer correcte en professionele dienstverlening

De dienstverlening was adequaat en zeer hulpvaardig!

Top service!

Top service! Ik heb de Displine Companion Wall iPad 9.7 , Zwart gekocht. Ondanks dat hun kantoor in de vakantie dicht was hebben ze de tablet toch opgestuurd ivm haast die ik had. De tablethouder is van erg goede kwaliteit.

Top levering

Snel en netjes verzorgd

Niet naar volle tevredenheid.

Mooi artikel. De standaard was speciaal geschikt voor mijn tablet. Via chatsessie werd medegedeeld dat tablet ook gebruikt kon worden portretstand. Dat is ook, maar aan- en uitknop is NIET te gebruiken. Dat is natuurlijk NIET handig en NIET de bedoeling.

Aan/uit kop is NOOIT bereikbaar bij onze beveiligde tabletstandaards. Men wil nl. niet dat een onbevoegde de tablet uit kan zetten. Dat is ook niet nodig want er zit een wake-up stand on screen. Het is dus WEL de bedoeling, maar NIET wat u wil. De houder mag uiteraard retour naar ons.