mooie 1e ervaring met Tabletsolutions

geen toevoeging; mooi gelopen

Goede service en duidelijke uitleg

Twee producten besteld een was niet goed en konden we terug zenden, keurig netjes afgehandeld. De tablethouder was super en krijgt een mooie plek aan de muur, een echte aanrader.

Fijn product

Al jaren geleden de hand-held gekocht voor mijn eerste iPad. Daarna vergeten maar nu met hernieuwde liefde weer in gebruik. Hoefde alleen een nieuwe sticker te kopen!

Prima, maar bezorging later dan aangegeven

Via BOL.com besteld, alwaar werd aangegeven dat product al op dezelfde dag kon worden bezorgd. Dat bleek niet zo te zijn, helaas. Verder prima product en prima afhandeling.

Dank voor uw beoordeling. U vergist zich echter in het aankoopkanaal. U heeft dit niet via Bol.com gekocht maar via Tabletsolution.nl Bestelling op 9-2 om 16:43 wordt op 10-2 verstuurd en op 11-2 bezorgd, conform de lever belofte.

Snelle levering, Klantvriendelijk

Snelle levering, goede kwaliteit product.

Perfecte kwaliteit.

Mooi ontwerp aleen alles is van staal ipad glas is daardoor stuk gegaan net dicht doen

Ipad scherm is gescheurd halfe maan bij de sluiting ondanks alle soft stickers

Het spijt ons zeer dit te horen. Dank voor uw feedback. We verkopen dit merk al 2 jaar en dit hebben we nog nooit meegemaakt. De houder is van aluminium en er zitten inderdaad soft stickers aan de randen. De iPad moet geheel in het afneembare frame gedrukt worden (verzonken). Daarna pas op de muurplaat geklikt worden. Daarbij is geen sprake van spanning op het frame noch op de iPad. Heeft de iPad wellicht niet goed verzonken gezeten in het afneembare frame. En is de sluiting geforceerd gebeurd.

Waanzinnig

Van de superprettige website tot een super snelle levering. Chapeau! Op Tablet Solution kun je bouwen.

Zeer correcte en professionele dienstverlening

De dienstverlening was adequaat en zeer hulpvaardig!

Top service!

Top service! Ik heb de Displine Companion Wall iPad 9.7 , Zwart gekocht. Ondanks dat hun kantoor in de vakantie dicht was hebben ze de tablet toch opgestuurd ivm haast die ik had. De tablethouder is van erg goede kwaliteit.

Top levering

Snel en netjes verzorgd

Niet naar volle tevredenheid.

Mooi artikel. De standaard was speciaal geschikt voor mijn tablet. Via chatsessie werd medegedeeld dat tablet ook gebruikt kon worden portretstand. Dat is ook, maar aan- en uitknop is NIET te gebruiken. Dat is natuurlijk NIET handig en NIET de bedoeling.

Aan/uit kop is NOOIT bereikbaar bij onze beveiligde tabletstandaards. Men wil nl. niet dat een onbevoegde de tablet uit kan zetten. Dat is ook niet nodig want er zit een wake-up stand on screen. Het is dus WEL de bedoeling, maar NIET wat u wil. De houder mag uiteraard retour naar ons.

Wat een mooie afwerking!

Wij hebben voor deze tabdoq gekozen voor onze Samsung Tab S7 11", als wandhouder voor de smarthone systemen. Wat een prachtig produkt, mooie afwerking, helrmaal uit staal en met een mooie matte zwarte coating. Perfect passend en geleverd met torx schroeven (netjes verzonken) en sleutel. Wellicht dat benodigde schroeven en pluggen voor wandbevestiging mee geleverd hadden moeten worden, zeker gezien de relatief hoge prijs.

uitstekende passing

Het was boven mijn verwachtingen, er is goed over nagedacht voor de in/uitgangen en knoppen van tablet. M.v.g. L.melgert

goed advies en snel geleverd

even gebeld en gaven mij een passend advies en snel geleverd

Snelle levering van een goed product

Goed geholpen en goed advies gekregen. Levering was ook snel.

Product snel geleverd met tracking van product

Alles goed verlopen

Vlot geleverd

De ipad houder is mooi om te zien en heel degelijk. Het was een cadeau, dus fijn dat het vlot geleverd is. Prima

Prima bedrijf

Snelle levering, en toen het product me niet beviel werd het ook meteen na retourontvangst terug betaald.

Degelijke bescherming voor mijn tablett

Morgen ga ik voor het eerst buiten aan het werk met mijn NU goed beschermde tablet en ik ben hoopvol gestemd.

zeer goede en correcte service en levering!

Na een lange zoektocht op deze website terecht gekomen. Via bericht een paar vragen gesteld en zo de nodige info verkregen op zeer korte termijn. Daarna besteld en zeer vlotte en correcte levering.

vlotte en efficiente service

Ruim assortiment, gebruiksvriendelijke website/shop. Aangezien de iPad houders worden ingezet in een productieomgeving dienen ze robuust uitgevoerd te zijn. Dit is het geval met de Tabboy XLT houders. Ondanks krappe timing en vakantieperiode werd alles netjes en op tijd geleverd! Puike service! Bedankt

Prima om bij te kopen.

Snelle verzending en prima verpakt. De tabletstandaard is eenvoudig te monteren en functioneert perfect.