Snel, netjes, correct

Netjes ingepakt en snel mijn bestelling ontvangen

Mooi aanbod

Voor client een case besteld. Nu weet ik zeker dat hij hem niet sloopt

super bedrijf. meedenkend aan telefoon en komt afspraken na

super bedrijf. meedenkend aan telefoon en komt afspraken na

super aardig

prachtig stevige tablethouder kwaliteit!

goeie communicatie, goed verpakt

Kreeg vantevoren een mail met de waarschuwing dat verzending wat langer zou duren, wegens vakantie. Iets wat op de site ook duidelijk te zien was. Het product was degelijk verpakt.

Top levering

Support super, levering netjes volgens afspraak

Snel en top product

Snel en goed geleverd. Mooie tablet houder erg degelijk

Gewoon goed, niets bijzonders

Niets negatiefs, maar ook geen wauw factor. Gewoon ok

zo zou idereen het moeten doen

Heldere website Goede producten Snelle levering

fijn toetsenbord

zeer fijn bluetooth keyboard van Gembrid bij Tabletsolution besteld en ben er zeer tevreden over. installatie was makkelijk is het werkt zeer goed. verzending was snel en ook een mooie prijs. zeker een aanrader !

Verkeerde levering - snel opgelost!

Per abuis was door Tabletsolution het verkeerde product ingepakt en verzonden. Zodra ik dat meldde is meteen het juiste product na gestuurd met een retour label voor het foutieve product. Stomme fout, kan gebeuren. Snel en prima opgelost!

Snel geleverd.

Heb hem nog niet op mijn mobiel aangebracht. Verwacht niet dat dit problemen geeft en heb er meteen twee besteld voor het geval er weer een sneuvelt als hij valt.

Fijn bedrijf wat goed adviseert

Een product wat ik wilde kopen kon men niet meer aan komen omdat de iPad te oud is. Prima advies voor een alternatief, wat ook werkt.

Foutieve levering

Ondanks een duur specifiek product dat ik besteld heb, werd een foutieve versie geleverd. Het bedrijf had dit proactief gemeld en de correcte versie nagestuurd met vraag de verkeerde kosteloos terug te sturen. Kan op zich altijd gebeuren, doch een commerciële tegemoetkoming voor het ongemak had op zijn plaats geweest. Benieuwd of het product ook de gewenste kwaliteit gaat hebben...

Inderdaad verkeerde kleur verstuurd, opgemerkt door ons voordat het bij de klant was en direct bericht gestuurd. Na bevestiging door klant direct de juiste kleur gestuurd plus retourlabel. 1 dag later al weer bezorgd in België. Lijkt ons prima, zonder veel hinder en snel geregeld,. Als de uiteindelijke aanbeveling van de klant dan keihard "nee" is is dat jammer. Veel plezier met uw aankoop.

Super goed

Super goed en snel.

Uitstekende after-sales afhandeling

Anderhalf jaar terug kocht ik een Micro USB kabel die helaas na een jaar defect was. Na contact met de winkel heb ik uiteindelijk een nieuw exemplaar gekregen. Ook het tweede exemplaar ging stuk na 5 maanden, na weer contact te hebben gehad de volgende dag een nieuwe kabel in huis. Hopelijk houdt de derde kabel het langer uit, maar aan de service van Tabletsolution ligt het niet. Zeker aan te raden om hier te bestellen.

Goede kwaliteit, geen problemen bij levering

A

Wij hebben een tweede kassa gerealiseerd helemaal aansluitend mvg

Vervelende after sales

Heel vervelend om na elke bestelling tegenwoordig de vraag te krijgen een bestelling te beoordelen.

Heel vervelend meneer van der Schot om z'n slechte service review te krijgen. En heel vervelend dat u ons platform gebruikt voor uw kritiek op een sectorbreed fenomeen.

Snelle levering, goede kwaliteit

Durable Universele tablethouder tafelmodel

Prima ‘budget’ houder

Ondanks dat dit een van de goedkoopste houders is, is €71 best veel geld voor een houder. Kwalitatief prima, tablet past, rammelt alleen als je er op drukt bij gebruikt (moeten iets dikkere schuimblokjes achter) en kan niet worden afgesloten met een slot. Ook wordt de haakse lightning aansluiting niet in de tablethouder weggewerkt, waardoor de kabel er nog uitsteekt helaas.

Ja, als je slot wilt en inwendige kabelgeleiding dan zijn er alternatieven, maar iets duurder. Nog altijd waard om je veel duurdere iPad in te beschermen en te beveiligen tegen diefstal!

Supersnelle levering volgens afspraak

Midden in de drukke decembermaand en in Covid crisis maar toch wist Tabletsolution direct snel en volgens afspraak tablethouder te leveren.

Product is zeer goed.

alles prima