Gewoon goed

Prima produkt

Snelle levering voor een prima produkt

Zo los je problemen op

De bestelde muurbeugel voor ipad mini was volgens de site op voorraad, maar bleek dat niet te zijn. Ik kreeg daarvan diezelfde dag bericht, met de mededeling dat deze direct besteld was en twee dagen later binnen zou zijn. Hierna zou men hem direct naar mij verzenden. Dat gebeurde inderdaad en ik zou hem de volgende dag in huis hebben, ware het niet dat PostNl vertraging op liep. De kwaliteit van een webshop meet je met name wanneer er iets niet goed gaat en dat heeft Tabletsolution goed opgelost.

Prettige en accurate service

In de loop der jaren heb ik verschillende zaken aangeschaft bij Tabletsolutions en ben daar uitermate tevreden over!

Zeer goede service

Ondanks enige vertraging bij de leverancier vanwege Covid, zijn we steeds netjes op de hoogte gehouden van de status van de levering. Prima

super

Altijd snel geleverd en eerlijke mensen. Denken met je mee!

Kwalitatieve producten en snelle levering

Goed bereikbaar en snelle service

Foutieve levering supervlug en correct rechtgezet

Ik vond op deze website een lange kabel voor mijn iPad met haakse aansluiting (2 voordelen in 1 klap) en bestelde meteen. De dag nadien reeds geleverd in verzorgde verpakking. Helaas de verkeerde kabel. Even een berichtje met foto gestuurd via whatsapp en de volgende morgen was het correcte kabeltje reeds onderweg. Super service !

Super advies en snel gereageerd

Super advies en snel gereageerd

Netjes volgens verwachting

Prima product

Vriendelijke hulp en uitstekende expertise

Heel vriendelijk en goed geholpen, precies geleverd waar ik naar opzoek was, zelfs maatwerk was geen probleem. Uitstekend.

Mooi product, staat super netjes in mijn winkel. Ik draaide de houder op slot en toen brak de sleutel af. Ik heb ze gemaild en binnen een half uur terug gebeld en ze stuurde gelijk een nieuwe op. Echt ouderwetse top service

Super aankoop en service

uitstekend

Het speciale gipswerkje voor mijn ipad inbouwframe was gebroken tijdens transport en ze kwamen persoonlijk een nieuwe brengen! top service

Beter geleverd dan de informatie vertelde

Top, snel geleverd en super product.

prima service

Prima verzorging van de bestelling, die voldeed aan de wensen.

Voor het ophangen van een IPad mini zocht ik een houder. Via een chat op de site van TabletSolution vond ik de juiste. Intussen is de houder geleverd en hangt hij aan de muur. Het ziet er zeer professioneel uit. Prima service!

Ik heb een i Wall Dock gekocht. De levering duurde iets langer dan verwacht maar dat zal te maken hebben gehad met de huidige tijd. Contact hierover was goed en snel mogelijk. Het product in goede orde ontvangen en deze hangt inmiddels straks aan de muur. Heel blij mee! Topservice!

Top product, snel geleverd

Zeer tevreden. Mooie standaard en snel geleverd.

Perfect behandeld met accurate levering

Bij de keuze voor mijn product had ik een vraag waar ik direct een antwoord op kreeg en daardoor mijn bestelling kon doorzetten. ik ben een tevreden klant door de service en accurate levering

Top bedrijf

Snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende informatie voor de koop

verschillende oplossingen naast elkaar gelegd en aanbeveling gedaan.

Prima bedrijf

Prima bedrijf tot nu toe, eerste ervaring aankoop.

Goed bedrijf

Correct telefonisch geholpen en snelle levering

Ook als particulier kan je bij Tabletsolution terecht.

Eenspan 21 3897 AL Zeewolde