Zoals gewoonlijk weer top service

Supersnelle service! Wij maken al jaren gebruik van pintip tijdens beurzen en dit altijd tot grote tevredenheid.

prima bedrijf

Buitengewoon.

IK heb een bijzonder goede ervaring met Pintip. Goede service, voorlichting en vlotte afhandeling

Weer netjes geholpen

Weer positieve ervaring erbij ditjaar

Uitstekend geregeld allemaal

Alles keurig volgens afspraak, retour sturen gaat heel makkelijk. Administratieve afhandeling juist en snel

super gergeld! goede service en betrouwbaar

Al een aantal jaren een pinautomaat in december nodig tijdens de vuurwerkverkoop en dat is altijd super geregeld!

duidelijk,correct,goede service

zeer prettige ervaring elk jaar weer.een aanrader

Prima service en perfecte apparatuur. Snelle levering

Ik was redelijk laat voor de kerstperiode, maar alles is perfect geregeld. Ik ben heel vriendelijk geholpen en de pin was snel bij ons en gelijk gereed voor gebruik.

Super geregeld

Fijn praten en alles gaat lekker snel

Top goed geregeld

Eerste pin crashte maar toen ben ik er zelf heen gereden en was een goeie service kreeg ik er 2 mee terug top Service volgend kom ik zeker terug

Gerben

Uitmuntende service, één van de snelste partijen in Nederland op dit gebied!

Vlotte reactie op de bestelling en alle vervolgacties kloppen exact.

Goede service, alles werkt perfect

Factuur klopte niet omdat ik zelf alles te laat heb terug gestuurd. Dit is zonder problemen aangepast. Super service!

Prima ervaringen met dit bedrijf

Fijn apparaat, schappelijke kosten en de contacten, indien nodig, verlopen vlot en plezierig. Een echte aanrader!

Alles is netjes geregeld. Vragen direct en keurig beantwoord.

Positief

Snel, makkelijk en goed werkend!

We moesten op korte termijn een pinapparaat regelen. Pintip werkte goed mee en dacht ook mee. Ze hebben snel gehandeld waardoor we maandag gebeld hadden, en woensdag het apparaat in huis! Apparaat werkte naar behoren en de financiele afhandeling ging ook snel. Kortom meer dan tevreden.

Vlot en soepel

Het werken met de automaten ging goed alleen is er geen nauwkeurige rapportage van de transakties geleverd, wat jammer was voor de evaluatie en sluitentende boekhouding( was dus niet mogelijk)

Goedemorgen Klaas, Bedankt voor de fantastische recensie. Vanochtend hebben wij contact gehad over het transactieoverzicht. U kunt inloggen op Mijn Pintip en vervolgens gaan naar 'transacties'. Hopelijk kunnen wij volgend jaar weer uw pinoplossing zijn! Met vriendelijke groet, Efraïm

Snelle en goede service!

Snelle en goede service!

servicegericht

Fantastisch , alles was mogelijk in overleg. Heldere mails, communicatie, klantvriendelijk en goede service. Wij gaan hier de volgende keer sowieso weer gebruik van maken.

Goed product en prettige dienstverlening!

Goed product en prettige dienstverlening!

Positief

Pinautomaat wordt op tijd aangeleverd en alle toebehoren erbij

Makkelijk bestellen, goede klantenservice, goede prijzen.

Al jaren huur ik 1-2x per jaar een pinautomaat via Pintip. Zonder problemen, en bij vragen altijd bereikbaar.

uitmuntend

Goed verzorgd 3 * een complete set, en tijdig uitgeleverd! Afrekenen een week is ok

Alles werkte naar behoren.

Het pakketje met de pin was er ruim op tijd en de instructies waren duidelijk

Eenvoudig, snel en goede apparatuur.

Eenvoudige procedure. Snelle reactie via email en snelle levering. Pin apparaat goede draadloze verbinding en modern.