Mee denken en uitvoering logistiek absoluut top. Het feit dat er voor

Toch moet ik constateren dat er qua connectie regelmatig een reset moest plaatsvinden. Dit toch hinderlijk was voor de betalende consument. Wanneer dit zich eigenlijk niet meer zal voordoen zou het voor ons helemaal goed zijn.

ALLES KEURIG ZOALS BESPROKEN

ALLES KEURIG ZOALS BESPROKEN

Prima geregeld !!

Alles is prima geregeld. Automaten netjes op tijd binnen. Vond deze keer alleen de automaten erg traag. We hadden de Yoximo GPRS. Je moet eerst de automaat activeren, dan moet ie connecten met GPRS en dan kun je pas pinnen. Is erg omslachtig als het erg druk is. Vorig jaar hadden we de CCV Mobile. Waren vele malen sneller. Jammer.

Ging Gewoon Allemaal prima

Alles was tot in de puntjes geregeld, goede apparatuur en er wordt altijd goed met je meegedacht!

Goede service met goede apparatuur.

Het bedrijf werkt goed mee, is snel en daardoor is er snel te schakelen als apparatuur nodig is.

Fantastisch geholpen, en erg meelevende medewerkers!

Super bedrijf, kan dit ten zeerste aanbevelen. Denken mee en helpen waar nodig. Altijd vriendelijk en netjes.

De behandeling was vriendelijk, de bediening van het apparaat simpel en de fin.afhandeling prima

Beste Martin, bedankt voor uw mooie score! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u in de toekomst weer een pinautomaat nodig hebben, houden wij ons graag aanbevolen ;-) Met vriendelijke groet, Stijn.

Ik was een pinautomaat nodig en werd goed geholpen. Mijn vragen werden snel beantwoord en had geen storingen

Beste meneer Winter, heel erg bedankt voor deze super-score! We zijn hier natuurlijk erg blij mee. We hopen u in de toekomst weer verder te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Damon

Geweldige ervaring!

Pintip heeft ons vlot geholpen! De pinautomaten waren keurig optijd en de afhandelingen waren netjes. Volgend jaar weer!

Beste meneer Sloots, hartelijk dank voor uw geweldige cijfer! We zien u in de toekomst graag weer terug bij Pintip! Met vriendelijke groet, Stijn

Snel, vriendelijk, goedkoper dan andere

Zeer tevreden met hulp, snelheid, prijzen...

Goedemiddag Alberto, hartstikke bedankt voor deze uitmuntende score! We vinden het erg fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij zien u in de toekomst graag weer terug! Met vriendelijke groet, Stijn.

Top geregeld!

Fijne pinautomaten, goede service.

Beste Martina, heel erg bedankt voor deze uitstekende beoordeling! We doen natuurlijk ons uiterste best en vinden dit dan een mooie blijk van waardering. Ook in de toekomst hopen we u weer verder te mogen helpen. Groet, Damon.

Snelle, goede en vriendelijke service

Erg tevreden over de snelle en vriendelijke service. Contract was snel geregeld, automaat snel ontvangen.

Prima voor elkaar

Beste Hans, bedankt voor uw mooie beoordeling! We hopen dat u ook in de toekomst weer voor Pintip kiest. Met vriendelijke groet, Damon.

heel tevreden

keurig geholpen, snelle verzending en simpel en snel te gebruiken

Beste Giel, we zijn erg blij om te horen dat u zeer tevreden bent! Goed dat alles goed is gegaan en alles op rolletjes is verlopen. Met vriendelijke groet, Stijn.

prettige en snelle oplossingen

Had een vlot en doelgericht contact

Beste Wouter, hartelijk dank voor uw mooie score! We zijn blij dat alles vlot en goed is verlopen. We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Damon.

Positief

Duidelijk, snel , adviserend, korte lijnen en goede service.

Beste meneer Savelkoul, heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zien u graag in de toekomst weer terug. Met vriendelijke groet, Simone.

Mijn ervaring in een woord: Top

Prettige en behulpzame medewerkers. Snelle levering en top afhandeling. Zal zeker reclame maken voor Pintip.

Beste meneer Scheepers, onze ervaring in één woord: geweldige klant! Dit horen wij natuurlijk graag. We hopen u gauw weer te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Stijn.

gewoon geweldig

voor de tweede keer gebruikt. Super

Beste Henri, Hartelijk bedankt voor uw geweldige recensie. Wij zijn erg blij dat u een positieve ervaring heeft gehad. Wij hopen u gauw weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Simone Zomer

PERFECT

Met de kerstdagen een extra pin unit nodig gehad. besteld en 2 dagen erna netjes geleverd duidelijke handleiding,gebruiksvriendelijk en schoon service was uitstekend volgende keer zeker weer gebruik van maken

Goedemorgen Sander, We gaan even de slingers uithangen. Wat een geweldige recensie onze dank hiervoor is groot. Fijn dat alles goed is bevallen. Uiteraard willen wij jou graag weer verwelkomen in de toekomst. Indien jij hulp nodig bent zijn wij altijd bereikbaar voor je! Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

Supervlot!!

Ons bedrijf zit vlakbij Nieuwleusen en ik kom er dagelijks langs. Ze dachten goed mee en ik kon het dezelfde dag nog ophalen. Erg makkelijk nu postnl met de feestdagen volledig plat lag!! Ook de afhandeling verder ging erg vlot!! Ze maakten de recensies die ik had gelezen helemaal waar!

Beste Louise, Wij krijgen spontaan een glimlach van jou recensie. Wat fijn dat alles goed is bevallen. Hopelijk heb je zelf ook nog even genoten van de feestdagen. Veel succes in Meppel en een fijne dag! Wij hopen je in de toekomst vaker te kunnen helpen met jou betalingsoplossing. Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

Oké

alleen de batterijduur was opgevenmonent niet meer op pijl naar een halve dag gebruik helaas op!

Goedemorgen Joffrey, Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad, over de pinautomaat. Wij gaan ervoor zorgen dat u de eerst volgende keer een extra accu geleverd krijgt. Zo weet u zeker dat u tijdens het gebruiken van de terminal altijd een betaalmogelijkheid heeft. Wij hopen u gauw weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

super geregeld

makkelijk, goed en handig

Beste Tineke, Bedankt voor deze geweldige score. Wij vinden het fijn dat de pinautomaat en service goed is bevallen. Wij zorgen ervoor dat wij in de toekomst direct voor u klaar staan. Tot wederhoren! Met vriendelijke groet, Stijn Romkes

Snelle service, communicatie iets minder

Snelle service, pin was binnen een dag geleverd. Wel vond ik de prijs voor de levering aan de hoge kant. Daarnaast goede prijs-kwaliteit verhouding voor huur van de pin.

Beste Iris, Bedankt voor deze prachtige score. Fijn dat de pinautomaat goed is ervaren. Ik zie dat u tijdens uw huurperiode gekozen heeft voor een spoedlevering. Dit betekend dat een koerier speciaal moet rijden voor uw levering. Als u de pinautomaat eerder besteld. Dan kunnen wij de pinautomaat versturen via PostNL. Deze verzending is stukken goedkoper! Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer helpen. Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

Strak gepland en op tijd

Keurig overzichtelijk en snelle afhandeling. Zal er zeker weer gebruik van maken . Groet Keurslager ‘t Plein Lemmer.

Beste Gerrit, hier worden wij nou blij van! Bedankt voor uw geweldige score! We hopen u ook in de toekomst weer terug te zien bij Pintip. Met vriendelijke groet, Stijn.