goed, snel en klantvriendelijk

Zie hierboven

Top advies

9 jaar pintip op recreatie plek. De automaat gekocht en Pintip als pin provider. Aanrader.

klantvriendelijk en erg service gericht!

Ze zijn oprecht, duidelijk en eerlijk. Komen de afspraken na, ook als er iets afwijkt van e.e.a. dat mondeling is overeengekomen.

Beste mevrouw van Soest, hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! We zijn blij dat alles helemaal naar wens is verlopen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Stijn.

Top altijd een goede service en duidelijke informatie,

Top bedrijf duidelijke informatie en goede service

Beste Henk, heel erg bedankt voor dit geweldige eindcijfer! Mooi dat alles goed is bevallen. We zien u graag in de toekomst weer terug bij Pintip. Met vriendelijke groet, Stijn.

Compleet, betrouwbaar, uitstekende service.

Heel goed bereikbaar, lossen alles op, leggen goed uit wanneer en waarom iets niet in of niet handig is. Superservice!!

Beste Arco, super bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn hier erg blij mee en vinden het fijn dat de service u zo goed bevalt. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groeten, Damon.

Snel je zaken voor elkaar

Al een tijd tevreden klant bij Pintip. Voor een nieuw project, hadden wij een extra pinautomaat nodig. Dit is vervolgens supersnel en correct geregeld.

Beste Rutger, hartelijk dank voor uw mooie score! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zien u in de toekomst graag weer terug. Met vriendelijke groet, Stijn.

werkt goed geen problemen, alleen aan het eind van de eerste dag kwam er een eindtotaal uit van andere datums. dat was een beetje vreemd

Beste Annie, hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat de automaat naar behoren werkte. Het is inderdaad niet helemaal de bedoeling dat er een ander eindtotaal uitkomt. Het zou zo kunnen zijn dat de vorige dag niet goed is afgesloten op de pinautomaat. Wel zijn alle transacties uiteraard in uw Mijn Pintip omgeving in te zien. Groeten, Simone.

Perfecte oplossing!

Tijdelijk gebruik gemaakt van pinautomaten van Pintip. Geweldige service en zeer scherpe tarieven (en dat in corona-tijd). Aanrader!

Beste Stijn, erg bedankt voor uw review. We zijn erg blij dat u zo tevreden over ons bent! We hopen u in de toekomst weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Efraïm.

Niet recht door zee

Op het moment dat onze winkel moet bezuinigen heb ik gevraagd of we het contract konden beëindigen en weke gevolgen dat zou hebben. Die vraag is niet naar waarheid beantwoord

Beste meneer Van 't Oever, we vinden het erg jammer dat u zo over ons denkt. Wij hebben u verschillende opties geboden en telefonisch op de hoogte gesteld van uw mogelijkheden. We zouden graag met u in contact komen om deze zaak voor u op te helderen en op te lossen. Met vriendelijke groet, Stijn.

Uitmuntende service

Binnen één dag een pinautomaat kunnen regelen en telefonisch super goed te woord gestaan! Dankjewel Pintip!

Goedemiddag Damon, bedankt voor uw review en deze geweldige score! Daar zijn wij erg blij mee. We hopen u in de toekomst weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Stijn.

Goede automaten en uitstekende service

Altijd goed bereikbaar, zeer vriendelijk personeel en goed werkende automaten.

Beste Xander, hartelijk dank voor uw uitmuntende score! We zijn er blij mee dat alles goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Efraïm.

Heel prettig en alles snel en goed geregeld

Super. We hadden binnen een dag een goed werkend pinapparaat voor het drukke paasweekend. Verdere afhandeling ook heel fijn verlopen. Echt een aanrader

Beste Sandra, heel erg bedankt voor uw mooie review. We zien u volgend paasweekend graag terug! Met vriendelijke groet, Margriet.

Perfecte service

Alles geleverd zoals afgesproken

Beste Marcel, hartelijk dank voor dit prachtige cijfer! We zijn blij dat alles soepel is verlopen. We zien u graag in de toekomst weer terug. Groeten, Damon.

Alles wordt perfect geregeld

Heel goede service en zeer vriendelijk

Goedendag Jan, hartelijk bedankt voor uw supermooie score! We vonden het fijn om u van dienst te kunnen zijn. Wie weet, tot ziens! Met vriendelijke groet, Simone.

Fijne en duidelijke ervaring

Aanvraag was snel en duidelijk. Daarna de verdere verloop ook. Tijdens evenement geen problemen gehad.

Beste klant, hartelijk dank voor uw het prachtige cijfer! We hopen u in de toekomst terug te zien. Met vriendelijke groet, Stijn.

Super klantvriendelijk

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Goede service en goed bereikbaar ingeval van storingen.

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze mooie recensie! We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Efraïm

Alles was heel vlot geregeld , de apparaten werkten perfect

Beste Colinda, Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zijn hier natuurlijk erg blij mee! Met vriendelijke groet, Margriet

Super echt top

werkte echt super en snel kan niet anders zeggen als top, volgend jaar gaan we deze weer huren bij jullie.

Beste Sabina, hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. Hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groeten, Stijn.

makkelijk, maar niet zonder problemen

Het gemak van de huur en het opstarten van de pinautomaten was goed. Het gebruik tijdens de festiviteiten minder. Er deden zich vaak storingen voor waardoor er tijdelijk niet gepind kon worden. Herhaaldelijk de accu er uit gehaald en opnieuw opgestart. Niet handig in een hectische unit voor verkoop van munten. Verder financieel goed verlopen, ik mis alleen een duidelijke afrekening van de gepinde bedragen.

Beste Eddy, Jammer om te horen dat er storingen hebben voor gedaan. Wij zijn op de kantoortijden te bereiken via ons vaste telefoonnummer en naast de kantoortijden zijn wij te bereiken via de storingsnummer. Op de pinautomaten kun je een bon uitprinten met de dagtotalen zodat je een duidelijk financieel overzicht hebt. Wij hopen je volgende keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Damon

Rete chill ouwe

Behulpzame klantenservice, aardige gozer.

Beste Lucas, bedankt voor deze geweldige beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes Efraïm

bla

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Groetjes Simone

snel afgehandeld. Goede dag binnen gekomen en prima afgehandeld. Fijne mensen aan de telefoon gehad. Top!!

Beste Ronald, hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. Hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groeten, Stijn.

Goed advies en snelle levering.

Prima bedrijf wat doet wat men belooft.

Beste Henk, Hartelijk dank voor deze geweldige recensie! Met vriendelijke groet, Damon

super!

bedankt voor de fijne en snelle samenwerking.

Beste Hanneke, Bedankt voor deze leuke beoordeling! We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Damon

Zoals gewoonlijk weer top service

Supersnelle service! Wij maken al jaren gebruik van pintip tijdens beurzen en dit altijd tot grote tevredenheid.

Beste Selma, Heel erg bedankt voor deze geweldige beoordeling! Fijn dat alles helemaal naar wens is verlopen. We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Efraïm