Het ging prima in al zijn facetten.

Vriendelijke bejegening ook bij stomme vragen. Goede uitleg Apparaat werkt goed en simpel. Administratieve afhandeling uitstekend

Problemen met uitbetaling

De uitbetaling is na twee weken nog niet binnen. Reeds gebeld. Er was een storing maar dat is inmiddels ook een week geleden. Voor de rest was alles goed en snel geregeld.

Beste Gerie, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed heeft gewerkt. Ook wel zo fijn dat dit snel was. Wij vinden het heel vervelend voor u dat de betalingen vertraging hebben opgelopen. Helaas zijn wij met deze kwestie ook afhankelijk van meerdere partijen. Dit kan de snelheid helaas belemmeren. Zoals u ondertussen wellicht heeft vernomen zijn de betalingen keurig gestort. U heeft de volledige inzage hiervan op uw mijn Pintip profiel. Wij hopen dat wij u in de toekomst opnieuw kunnen helpen. Graag zouden wij u willen laten zien hoe snel & gemakkelijk het hoort te zijn. Mochten er nog onduidelijkheden zijn en/of vragen neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Efraïm

duidelijk

Beste Frieda, Hartelijk dank voor uw fantastische score. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen helpen met uw betalingsoplossingen. Een hele fijn dag gewenst. Met vriendelijke groet, Damon

Goede service, goed geregeld!

Pintip levert gewoon een goed product en de klantenservice is nog “ouderwets” goed bereikbaar en behulpzaam.

Goede service!

Alles top geregeld. Contract door mij niet goed ingevuld, werd direct gebeld en alles opgelost. Factuur duidelijk en verrekening met borg goed uitgelegd. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Beste Anja, Wat een fantastische score gun jij ons! Wij willen jou hiervoor bedanken. Hopelijk kunnen wij in de toekomst u opnieuw van dienst zijn. Geniet van je dag! Met vriendelijke groet, Efraïm

ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL MET KENNIS VAN ZAKEN

ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL EN GOED KENNIS VAN ZAKEN

Hele prettige service, erg makkelijk te bereiken bij vragen.

Hele prettige service, erg makkelijk te bereiken bij vragen.

Snel, duidelijk en netjes geholpen

Snel en goed geholpen bij mijn vragen. keurig op tijd de levering met een goede handleiding voor de automaten.

Beste Harry, Bedankt voor uw geweldige score en bericht. Goed om te horen dat de handleidingen duidelijk zijn. Wij proberen altijd bereikbaar te zijn voor al uw vragen over onze betalingsoplossingen. Hopelijk zien wij u in de toekomst gauw terug. Met vriendelijke groet, Efraïm

Super snelle service!

Last minute nog een pinautomaat aangevraagd, ging allemaal erg voorspoedig, Pintip belde nog om wat openstaande vragen af te stemmen. Dikke prima dus!

Beste Rick, Bedankt voor de fantastische score. Wij stelden het ook op prijs dat u alles zo snel heeft aangeleverd. Wij konden het hierdoor zo snel mogelijk afhandelen. Hopelijk zien wij u in de toekomst terug. Met vriendelijke groet, Damon

Al jarenlang betrouwbare partner !

Komen afspraken na. Zeer transparant en vriendelijk personeel. Tip. Helpdesk na kantooruren wenselijk !

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht en prachtige score. Wij ervaren onze samenwerkingen ook zeer positief. Graag wil ik u ook bedanken voor de tip. Wij hebben voor storingen buitenkantoor tijden wel een nummer. Dit nummer staat vermeld op elke handleiding die wij leveren. Contractuele vragen worden wel gewoon tijdens kantooruren behandeld. Wij hopen u gauw weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Efraïm

eenvoudig, klantvriendelijk en snel

eenvoudig, klantvriendelijk en snel

Al jaren onze leverancier bij een evenement

Apparaten werken snel en perfect ook in een buitengebied

Hele goede ervaring!

Mijn ervaring met Pintip is erg positief. De bestelling was snel geleverd, eenvoudig in gebruik, geen storingen en de pinbetalingen werden snel overgemaakt. Een volgende keer zou ik zeker nogmaals gebruik maken van Pintip.

Volgens afspraak geleverd. Geld staat heel snel op rekening

Super voor elkaar

Alles werkte en de verzending was conform afspraak.

Snelle, goede service

Het aanvragen is zo gepiept. Het aanleveren van info is ietwat omslachtig. De pin was snel opgestuurd en vriendelijk in gebruik. De afhandeling van de borg/ betalingen is ook bijzonder snel geregeld. Voor volgende beurzen en evenementen zou ik weer gebruik maken van de dienst van Pintip

Van aanleveren tot retour sturen alles perfect geregeld door Pintip

Van aanleveren tot gebruik en retoursturen alles zeer goed geregeld. Aansluiten en het werkt vanzelf. Al met al top.

zoals altijd prima service

...

Heel aardige en correte medewerkers

Mijn bestellingen altijd op tijd klaar en zeer vriendelijke medewerkers

Prima service en erg snelle reactie

Ik heb nu twee keer aangevraagd en beide keren uitstekende service

Service is perfect.

Prima service en snelle afwikkeling

Mobiele pin nodig voor de beurs: deze is op tijd geleverd. Apparaat heeft in 2 dagen geen storingen o.i.d. gehad. Soms een beetje traag, maar niets problematisch. De afwikkeling van de financiële transacties verliep snel. Aanrader!

Ieder jaar top

Contact leggen gaat prima, bestellen prima, en ook de afwerking prima zoals altijd

Beste Gert Jan, Wat een fantastisch cijfer geef je ons. Wij willen je namens Pintip hartelijk hiervoor bedanken. Hopelijk kunnen wij in de toekomst weer uw betalingsoplossing zijn! Met vriendelijke groet, Damon

uitstekende service, hoge mate van betrouwbaarheid en komen afspraken na

Deze heren en dames denken altijd mee. Doen hun uiterste best om alles goed op te lossen. Met de beste wil van de wereld, ik kan gewoon geen minpunten verzinnen. Topbedrijf met superservice