Alles wordt perfect geregeld

Heel goede service en zeer vriendelijk

Fijne en duidelijke ervaring

Aanvraag was snel en duidelijk. Daarna de verdere verloop ook. Tijdens evenement geen problemen gehad.

Super klantvriendelijk

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Goede service en goed bereikbaar ingeval van storingen.

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze mooie recensie! We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Efraïm

Alles was heel vlot geregeld , de apparaten werkten perfect

Beste Colinda, Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zijn hier natuurlijk erg blij mee! Met vriendelijke groet, Margriet

Super echt top

werkte echt super en snel kan niet anders zeggen als top, volgend jaar gaan we deze weer huren bij jullie.

Beste Sabina, hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. Hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groeten, Stijn.

makkelijk, maar niet zonder problemen

Het gemak van de huur en het opstarten van de pinautomaten was goed. Het gebruik tijdens de festiviteiten minder. Er deden zich vaak storingen voor waardoor er tijdelijk niet gepind kon worden. Herhaaldelijk de accu er uit gehaald en opnieuw opgestart. Niet handig in een hectische unit voor verkoop van munten. Verder financieel goed verlopen, ik mis alleen een duidelijke afrekening van de gepinde bedragen.

Beste Eddy, Jammer om te horen dat er storingen hebben voor gedaan. Wij zijn op de kantoortijden te bereiken via ons vaste telefoonnummer en naast de kantoortijden zijn wij te bereiken via de storingsnummer. Op de pinautomaten kun je een bon uitprinten met de dagtotalen zodat je een duidelijk financieel overzicht hebt. Wij hopen je volgende keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Damon

Rete chill ouwe

Behulpzame klantenservice, aardige gozer.

Beste Lucas, bedankt voor deze geweldige beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent! Groetjes Efraïm

bla

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze super beoordeling! Groetjes Simone

snel afgehandeld. Goede dag binnen gekomen en prima afgehandeld. Fijne mensen aan de telefoon gehad. Top!!

Beste Ronald, hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. Hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groeten, Stijn.

Goed advies en snelle levering.

Prima bedrijf wat doet wat men belooft.

Beste Henk, Hartelijk dank voor deze geweldige recensie! Met vriendelijke groet, Damon

super!

bedankt voor de fijne en snelle samenwerking.

Beste Hanneke, Bedankt voor deze leuke beoordeling! We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Damon

Zoals gewoonlijk weer top service

Supersnelle service! Wij maken al jaren gebruik van pintip tijdens beurzen en dit altijd tot grote tevredenheid.

Beste Selma, Heel erg bedankt voor deze geweldige beoordeling! Fijn dat alles helemaal naar wens is verlopen. We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Efraïm

prima bedrijf

Beste Anita, Fijn dat het goed is bevallen! We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Damon

Buitengewoon.

IK heb een bijzonder goede ervaring met Pintip. Goede service, voorlichting en vlotte afhandeling

Beste Johan, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! We zien u graag weer terug bij Pintip! Met vriendelijke groeten, Stijn

Weer netjes geholpen

Weer positieve ervaring erbij ditjaar

Beste Gerrit, Bedankt voor deze fijne beoordeling! We hopen u dit jaar weer van dienst te mogen zijn! Groetjes Simone

Uitstekend geregeld allemaal

Alles keurig volgens afspraak, retour sturen gaat heel makkelijk. Administratieve afhandeling juist en snel

Beste heer Wahle, hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. Hopelijk tot volgende keer! Met vriendelijke groeten, Stijn.

super gergeld! goede service en betrouwbaar

Al een aantal jaren een pinautomaat in december nodig tijdens de vuurwerkverkoop en dat is altijd super geregeld!

Beste Ivy, Bedankt voor deze super leuke beoordeling! We zien u graag weer terug bij Pintip! Met vriendelijke groet, Damon

duidelijk,correct,goede service

zeer prettige ervaring elk jaar weer.een aanrader

Beste Nancy, Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! We zien u graag weer terug bij Pintip! Met vriendelijke groet, Margriet

Prima service en perfecte apparatuur. Snelle levering

Ik was redelijk laat voor de kerstperiode, maar alles is perfect geregeld. Ik ben heel vriendelijk geholpen en de pin was snel bij ons en gelijk gereed voor gebruik.

Beste Edwin, Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Fijn om te horen dat het zo goed is bevallen! We hopen u weer terug te zien bij Pintip! Groetjes Simone

Super geregeld

Fijn praten en alles gaat lekker snel

Beste Marco, heel erg bedankt voor deze geweldige beoordeling! Fijn dat alles helemaal naar wens is verlopen. We hopen u weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groeten Stijn

Top goed geregeld

Eerste pin crashte maar toen ben ik er zelf heen gereden en was een goeie service kreeg ik er 2 mee terug top Service volgend kom ik zeker terug

Beste Gerard, Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zijn hier natuurlijk erg blij mee! Met vriendelijke groet, Damon

Gerben

Uitmuntende service, één van de snelste partijen in Nederland op dit gebied!

Beste Gerben, hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Efraïm

Vlotte reactie op de bestelling en alle vervolgacties kloppen exact.

Goede service, alles werkt perfect

Factuur klopte niet omdat ik zelf alles te laat heb terug gestuurd. Dit is zonder problemen aangepast. Super service!

Prima ervaringen met dit bedrijf

Fijn apparaat, schappelijke kosten en de contacten, indien nodig, verlopen vlot en plezierig. Een echte aanrader!