Perfect geregeld allemaal

Makkelijk bestellen, keurig volgens afspraak afgeleverd. Ook opsturen gaat gemakkelijk. Afrekenen ook prims

klant vriendelijk, kom zeker terug

fijne communicatie,klant vriendelijk, thanks

Duidelijk, klantvriendelijk, behulpzaam, precies zoals je als klant behandeld wil worden.

Altijd een uitstekende service !!

Al jaren onze vaste partner op onze evenementen met hun hoogwaardige pim oplossingen .

Super snel en netjes

Als je eenmaal klant bent is het bestellen en van nieuwe opdrachten makkelijk en snel. Ook de afhandeling gaat erg makkelijk

Ook super

Top service!

Met pintip hebben wij een perfecte oplossing om een tijdelijk verkooppunt te voorzien van een pin automaat. Zeer correcte afhandeling en tijdige levering van het apparaat.

betrouwbaar en fijne communicatie

Fijn dat je altijd dezelfde mensen aan de lijn of op de mail krijgt. Denken mee en komen netjes hun afspraken na.

Elk jaar top geregeld en zonder problemen gewerkt met goede afwikkeling.

Wij hebben ook in 2023 weer een goede ervaring met de levering van de pin automaat, er mee werken en de afhandeling. Voor 2024 gaan pintip weer gebruiken.

Snelle levering, correcte afwerking

Via mail snelle reacties op aanvraag en evt. vragen. Als prettig en correct ervaren.

Fijn bedrijf!!!

Makkelijk te regelen en proberen mee te denken afhandeling is ook heel snel.

leuk contact en prima service

vriendelijke contacten en prima service

Beste Bernard, Bedankt voor je positieve reactie. Fijn dat alles goed is gegaan! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Simone

Betalen voor meer dan dubbele dagen gebruik!

Pas op! bij gebruik van de mobiele pin voor 3 dagen moet je ineens 7 dagen betalen! Met excuus dat je dezelfde dag op zaterdagavond 30 december het apparaat nog had kunnen inleveren ipv de maandag erop. Erg klant onvriendelijk, na 15 of 20 jaar trouwe dienst nooit meer!!

Goedemorgen Heidi, Hartelijk dank voor uw beoordeling. 7 dagen betalen voor 3 dagen gebruik is inderdaad erg vervelend. echter is het automaat 7 dagen in uw bezit geweest. Uiteraard vinden wij het belangrijk dat wij iedereen een tijdelijke betaaloplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u geen problemen met de pinautomaten heeft ervaren tijdens uw huurperiode. Hopelijk kunnen wij volgend jaar weer verder helpen. Indien u nog vragen heeft kunt u ons altijd bereiken op: 0529-484004. Wij staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Efraïm

Voldeed volledig aan ons verwachtingspatroon.

Eenvoudige bediening, mede door inbedrijfstelling Pintip op zaak. Hadden wij verder geen omkijken naar.

Goedemorgen Aad, Hartelijk dank voor uw zeer positieve reactie. Wij hopen u in de toekomst graag opnieuw van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Stijn

Top!!

Makkelijk te installeren. Huren per dag.

Goedemorgen Hugo, Wij willen u bedanken voor deze prachtige review en het geweldige cijfer 10! Mocht wij u opnieuw kunnen helpen dan staan wij klaar voor u! Met vriendelijke groet, Efraïm

prima en alles cf adspraak

alles cf afspraak en netjes en makkelijk te regelen zonder gedoe

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor dit prachtige cijfer een 10! Mochten wij u opnieuw kunnen helpen met uw betaaloplossing dan staan wij klaar voor u! Met vriendelijke groet, Simone

Prima bedrijf

Al een aantal jaren maak ik gebruik van Pintip tijdens ons jaarlijks terug komende feestweek. Nog nooit geen problemen gehad, prima en betrouwbaar bedrijf met klantvriendelijke personeel.

Beste Jelle, Wij willen jou bedanken voor deze leuke en positieve recensie. Onze waardering is zeer groot om jou elk jaar als klant te verwelkomen. Tot het volgende evenement! Met vriendelijke groet, Efraïm

uitstekend

levering en afwikkeling conform afspraken, perfecte werking apparaat, redelijke prijs

Goedemorgen Eelke, Vriendelijk bedankt voor uw positieve recensie en mooie cijfer! Hopelijk is de fietstocht goed verlopen. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Efraïm

zeer vriendelijk personeel

Wordt altijd zeer vriendelijk ontvangen en komen de bestellingen en afspraken perfect na

Beste Jan, Bedankt voor deze geweldige recensie. Wij vinden het altijd leuk als u langskomt! U bent altijd van harte welkom voor een kopje koffie. We spreken elkaar bij de volgende huurovereenkomst! Met vriendelijke groet, Efraïm

Snelle Service

Goed en duidelijk geholpen. Snelle oplossing voor een (tijdelijk) betaalapparaat.

Goedemiddag Aron, Bedankt voor uw positieve review wij hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Stijn

Snelle service, goede producten

Altijd snel reactie en fijne producten. Alles werkt naar behoren. Wij komen telkens terug!

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor dit geweldige cijfer! Wij hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Jane

alles correct.

Van bestelling tot retourzenden, gebruik en afrekening, alles correct.

Perfecte service

Aansluiten en starten maar.☺

Goed geregeld

Duidelijk Komt gemaakte afspraken na. correct bedrijf

Super snel en zorgvuldig