Super geregeld

Fijn praten en alles gaat lekker snel

Beste Marco, heel erg bedankt voor deze geweldige beoordeling! Fijn dat alles helemaal naar wens is verlopen. We hopen u weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groeten Stijn

Top goed geregeld

Eerste pin crashte maar toen ben ik er zelf heen gereden en was een goeie service kreeg ik er 2 mee terug top Service volgend kom ik zeker terug

Beste Gerard, Heel erg bedankt voor deze beoordeling! We zijn hier natuurlijk erg blij mee! Met vriendelijke groet, Damon

Gerben

Uitmuntende service, één van de snelste partijen in Nederland op dit gebied!

Beste Gerben, hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat alles zo goed gegaan is. We hopen u snel weer terug te zien bij Pintip! Met vriendelijke groet, Efraïm

Vlotte reactie op de bestelling en alle vervolgacties kloppen exact.

Goede service, alles werkt perfect

Factuur klopte niet omdat ik zelf alles te laat heb terug gestuurd. Dit is zonder problemen aangepast. Super service!

Prima ervaringen met dit bedrijf

Fijn apparaat, schappelijke kosten en de contacten, indien nodig, verlopen vlot en plezierig. Een echte aanrader!

Alles is netjes geregeld. Vragen direct en keurig beantwoord.

Positief

Snel, makkelijk en goed werkend!

We moesten op korte termijn een pinapparaat regelen. Pintip werkte goed mee en dacht ook mee. Ze hebben snel gehandeld waardoor we maandag gebeld hadden, en woensdag het apparaat in huis! Apparaat werkte naar behoren en de financiele afhandeling ging ook snel. Kortom meer dan tevreden.

Vlot en soepel

Het werken met de automaten ging goed alleen is er geen nauwkeurige rapportage van de transakties geleverd, wat jammer was voor de evaluatie en sluitentende boekhouding( was dus niet mogelijk)

Goedemorgen Klaas, Bedankt voor de fantastische recensie. Vanochtend hebben wij contact gehad over het transactieoverzicht. U kunt inloggen op Mijn Pintip en vervolgens gaan naar 'transacties'. Hopelijk kunnen wij volgend jaar weer uw pinoplossing zijn! Met vriendelijke groet, Efraïm

Snelle en goede service!

Snelle en goede service!

servicegericht

Fantastisch , alles was mogelijk in overleg. Heldere mails, communicatie, klantvriendelijk en goede service. Wij gaan hier de volgende keer sowieso weer gebruik van maken.

Goed product en prettige dienstverlening!

Goed product en prettige dienstverlening!

Positief

Pinautomaat wordt op tijd aangeleverd en alle toebehoren erbij

Makkelijk bestellen, goede klantenservice, goede prijzen.

Al jaren huur ik 1-2x per jaar een pinautomaat via Pintip. Zonder problemen, en bij vragen altijd bereikbaar.

uitmuntend

Goed verzorgd 3 * een complete set, en tijdig uitgeleverd! Afrekenen een week is ok

Alles werkte naar behoren.

Het pakketje met de pin was er ruim op tijd en de instructies waren duidelijk

Eenvoudig, snel en goede apparatuur.

Eenvoudige procedure. Snelle reactie via email en snelle levering. Pin apparaat goede draadloze verbinding en modern.

Alles prima geregeld!

Alles was goed voor elkaar! Geen 10 omdat er een apparaat geleverd werd met een kabelbreukje, waardoor de het apparaat af en toe uitviel. met een stukje tape wel kunnen draaien.... Kortom... .. OKAY!!

keurig bedrijf, doet wat het zegt en zegt wat het doet.

gewoon goed!

prima service

Prima dienstverlening en mee denken hoe we bepaalde situaties op konden lossen (vast of via wifi). Levering keurig op tijd zoals afgesproken. kortom een aanrader

super goede service!!!

goede service correcte afhandeling vriendelijk te woord gestaan

Na een vautieve opstart toch goegekomen!

Het begon met een gesprek in Nieuwleusen. Hierbij de afspraak gemaakt voor een Wifi apparaat die wij zelf zouden ophalen omdat we desbetreffende dag in Nieuwleusen zouden zijn. Wij kregen echter de dag ervoor een GPRS apparaat toegestuurd? Contact opgenomen, de volgende dag het apparaat omgeruild en getest en we konden hem prima gebruiken. Al met al prima opgelost!

helemaal perfect

goede service, prima en eenvoudig afspraken maken en een snelle administratieve afhandeling. Gewoon helemaal goed

Perfect geregeld en met erg vriendelijke, behulpzame medewerkers

Het apparaat is erg makkelijk te bedienen. Goede telefonische bereikbaarheid bij vragen m.n. over aanvraagprocedure. Zeer behulpzame medewerkers. Kortom: niets dan lof. Twee verbetertips: aanvraagformulieren graag eenvoudiger (bv onderscheid naar verwachtte omzet: laag - hoog) en op afrekenfactuur duidelijker maken ‘wat reeds betaald is’.

Prettige communicatie. Eenvoudig te bedienen