Volgens afspraak geleverd. Geld staat heel snel op rekening

Super voor elkaar

Alles werkte en de verzending was conform afspraak.

Snelle, goede service

Het aanvragen is zo gepiept. Het aanleveren van info is ietwat omslachtig. De pin was snel opgestuurd en vriendelijk in gebruik. De afhandeling van de borg/ betalingen is ook bijzonder snel geregeld. Voor volgende beurzen en evenementen zou ik weer gebruik maken van de dienst van Pintip

Van aanleveren tot retour sturen alles perfect geregeld door Pintip

Van aanleveren tot gebruik en retoursturen alles zeer goed geregeld. Aansluiten en het werkt vanzelf. Al met al top.

zoals altijd prima service

...

Heel aardige en correte medewerkers

Mijn bestellingen altijd op tijd klaar en zeer vriendelijke medewerkers

Prima service en erg snelle reactie

Ik heb nu twee keer aangevraagd en beide keren uitstekende service

Service is perfect.

Prima service en snelle afwikkeling

Mobiele pin nodig voor de beurs: deze is op tijd geleverd. Apparaat heeft in 2 dagen geen storingen o.i.d. gehad. Soms een beetje traag, maar niets problematisch. De afwikkeling van de financiële transacties verliep snel. Aanrader!

Ieder jaar top

Contact leggen gaat prima, bestellen prima, en ook de afwerking prima zoals altijd

Beste Gert Jan, Wat een fantastisch cijfer geef je ons. Wij willen je namens Pintip hartelijk hiervoor bedanken. Hopelijk kunnen wij in de toekomst weer uw betalingsoplossing zijn! Met vriendelijke groet, Damon

uitstekende service, hoge mate van betrouwbaarheid en komen afspraken na

Deze heren en dames denken altijd mee. Doen hun uiterste best om alles goed op te lossen. Met de beste wil van de wereld, ik kan gewoon geen minpunten verzinnen. Topbedrijf met superservice

super snel en super correct

5 betaal automaten, alles na tevredenheid. Een aanrader

Beste Mario, Bedankt voor een cijfer een 10! Fijn dat u zo positief bent over ons. Wij staan graag klaar voor u. Met vriendelijke groet, Efraïm

Mee denken en uitvoering logistiek absoluut top. Het feit dat er voor

Toch moet ik constateren dat er qua connectie regelmatig een reset moest plaatsvinden. Dit toch hinderlijk was voor de betalende consument. Wanneer dit zich eigenlijk niet meer zal voordoen zou het voor ons helemaal goed zijn.

Beste Gerrit, Bedankt voor uw mooie cijfer en uitleg. Hier worden wij vrolijk van. Vervelend dat u af en toe een matige verbinding gehad. Voor de toekomst zou ik graag willen meekijken om deze ervaring te verbeteren en te kijken wat wij kunnen optimaliseren! Heeft u vragen of opmerkingen over ons apparatuur geef dit aan! Wij zullen u direct helpen. Met vriendelijke groet, Damon

ALLES KEURIG ZOALS BESPROKEN

ALLES KEURIG ZOALS BESPROKEN

Prima geregeld !!

Alles is prima geregeld. Automaten netjes op tijd binnen. Vond deze keer alleen de automaten erg traag. We hadden de Yoximo GPRS. Je moet eerst de automaat activeren, dan moet ie connecten met GPRS en dan kun je pas pinnen. Is erg omslachtig als het erg druk is. Vorig jaar hadden we de CCV Mobile. Waren vele malen sneller. Jammer.

Ging Gewoon Allemaal prima

Alles was tot in de puntjes geregeld, goede apparatuur en er wordt altijd goed met je meegedacht!

Goede service met goede apparatuur.

Het bedrijf werkt goed mee, is snel en daardoor is er snel te schakelen als apparatuur nodig is.

Fantastisch geholpen, en erg meelevende medewerkers!

Super bedrijf, kan dit ten zeerste aanbevelen. Denken mee en helpen waar nodig. Altijd vriendelijk en netjes.

De behandeling was vriendelijk, de bediening van het apparaat simpel en de fin.afhandeling prima

Beste Martin, bedankt voor uw mooie score! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u in de toekomst weer een pinautomaat nodig hebben, houden wij ons graag aanbevolen ;-) Met vriendelijke groet, Stijn.

Ik was een pinautomaat nodig en werd goed geholpen. Mijn vragen werden snel beantwoord en had geen storingen

Beste meneer Winter, heel erg bedankt voor deze super-score! We zijn hier natuurlijk erg blij mee. We hopen u in de toekomst weer verder te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Damon

Geweldige ervaring!

Pintip heeft ons vlot geholpen! De pinautomaten waren keurig optijd en de afhandelingen waren netjes. Volgend jaar weer!

Beste meneer Sloots, hartelijk dank voor uw geweldige cijfer! We zien u in de toekomst graag weer terug bij Pintip! Met vriendelijke groet, Stijn

Snel, vriendelijk, goedkoper dan andere

Zeer tevreden met hulp, snelheid, prijzen...

Goedemiddag Alberto, hartstikke bedankt voor deze uitmuntende score! We vinden het erg fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Wij zien u in de toekomst graag weer terug! Met vriendelijke groet, Stijn.

Top geregeld!

Fijne pinautomaten, goede service.

Beste Martina, heel erg bedankt voor deze uitstekende beoordeling! We doen natuurlijk ons uiterste best en vinden dit dan een mooie blijk van waardering. Ook in de toekomst hopen we u weer verder te mogen helpen. Groet, Damon.