Snelle, goede en vriendelijke service

Erg tevreden over de snelle en vriendelijke service. Contract was snel geregeld, automaat snel ontvangen.

Prima voor elkaar

Beste Hans, bedankt voor uw mooie beoordeling! We hopen dat u ook in de toekomst weer voor Pintip kiest. Met vriendelijke groet, Damon.

heel tevreden

keurig geholpen, snelle verzending en simpel en snel te gebruiken

Beste Giel, we zijn erg blij om te horen dat u zeer tevreden bent! Goed dat alles goed is gegaan en alles op rolletjes is verlopen. Met vriendelijke groet, Stijn.

prettige en snelle oplossingen

Had een vlot en doelgericht contact

Beste Wouter, hartelijk dank voor uw mooie score! We zijn blij dat alles vlot en goed is verlopen. We zien u graag weer terug. Met vriendelijke groet, Damon.

Positief

Duidelijk, snel , adviserend, korte lijnen en goede service.

Beste meneer Savelkoul, heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zien u graag in de toekomst weer terug. Met vriendelijke groet, Simone.

Mijn ervaring in een woord: Top

Prettige en behulpzame medewerkers. Snelle levering en top afhandeling. Zal zeker reclame maken voor Pintip.

Beste meneer Scheepers, onze ervaring in één woord: geweldige klant! Dit horen wij natuurlijk graag. We hopen u gauw weer te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Stijn.

gewoon geweldig

voor de tweede keer gebruikt. Super

Beste Henri, Hartelijk bedankt voor uw geweldige recensie. Wij zijn erg blij dat u een positieve ervaring heeft gehad. Wij hopen u gauw weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Simone Zomer

PERFECT

Met de kerstdagen een extra pin unit nodig gehad. besteld en 2 dagen erna netjes geleverd duidelijke handleiding,gebruiksvriendelijk en schoon service was uitstekend volgende keer zeker weer gebruik van maken

Goedemorgen Sander, We gaan even de slingers uithangen. Wat een geweldige recensie onze dank hiervoor is groot. Fijn dat alles goed is bevallen. Uiteraard willen wij jou graag weer verwelkomen in de toekomst. Indien jij hulp nodig bent zijn wij altijd bereikbaar voor je! Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

Supervlot!!

Ons bedrijf zit vlakbij Nieuwleusen en ik kom er dagelijks langs. Ze dachten goed mee en ik kon het dezelfde dag nog ophalen. Erg makkelijk nu postnl met de feestdagen volledig plat lag!! Ook de afhandeling verder ging erg vlot!! Ze maakten de recensies die ik had gelezen helemaal waar!

Beste Louise, Wij krijgen spontaan een glimlach van jou recensie. Wat fijn dat alles goed is bevallen. Hopelijk heb je zelf ook nog even genoten van de feestdagen. Veel succes in Meppel en een fijne dag! Wij hopen je in de toekomst vaker te kunnen helpen met jou betalingsoplossing. Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

Oké

alleen de batterijduur was opgevenmonent niet meer op pijl naar een halve dag gebruik helaas op!

Goedemorgen Joffrey, Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad, over de pinautomaat. Wij gaan ervoor zorgen dat u de eerst volgende keer een extra accu geleverd krijgt. Zo weet u zeker dat u tijdens het gebruiken van de terminal altijd een betaalmogelijkheid heeft. Wij hopen u gauw weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

super geregeld

makkelijk, goed en handig

Beste Tineke, Bedankt voor deze geweldige score. Wij vinden het fijn dat de pinautomaat en service goed is bevallen. Wij zorgen ervoor dat wij in de toekomst direct voor u klaar staan. Tot wederhoren! Met vriendelijke groet, Stijn Romkes

Snelle service, communicatie iets minder

Snelle service, pin was binnen een dag geleverd. Wel vond ik de prijs voor de levering aan de hoge kant. Daarnaast goede prijs-kwaliteit verhouding voor huur van de pin.

Beste Iris, Bedankt voor deze prachtige score. Fijn dat de pinautomaat goed is ervaren. Ik zie dat u tijdens uw huurperiode gekozen heeft voor een spoedlevering. Dit betekend dat een koerier speciaal moet rijden voor uw levering. Als u de pinautomaat eerder besteld. Dan kunnen wij de pinautomaat versturen via PostNL. Deze verzending is stukken goedkoper! Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer helpen. Met vriendelijke groet, Efraïm Sloots

Strak gepland en op tijd

Keurig overzichtelijk en snelle afhandeling. Zal er zeker weer gebruik van maken . Groet Keurslager ‘t Plein Lemmer.

Beste Gerrit, hier worden wij nou blij van! Bedankt voor uw geweldige score! We hopen u ook in de toekomst weer terug te zien bij Pintip. Met vriendelijke groet, Stijn.

Snel met zeer behulpzame mensen

Had 2 extra pin apparaten nodig en wordt zeer vriendelijk geholpen.snelle levering.

Beste Feike, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Fijn dat alles zo snel en soepel is verlopen. Wij hopen u in de toekomst en tijdens de drukke periodes weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Damon.

Alles helemaal top geregeld.

Alles helemaal top geregeld.

Beste Paul, Hartelijk dank voor je reactie en deze fantastische beoordeling! Fijn dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Simone.

alles prima geregeld . We komen zeker terug naar jullie

Beste, Hartelijk dank voor je reactie en deze fantastische beoordeling! Wij hopen u in de toekomst en tijdens de drukke periodes weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Stijn.

Prima bedrijf met goede verzorging

Keurig bedrijf, goede uitleg en assistentie.

Beste Stephen, Hartelijk dank voor je reactie en deze mooie beoordeling! Wij hopen u komend jaar tijdens de drukte weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Simone.

Goed geholpen en geweldige service

De medewerkers hebben mij uitstekende geholpen, de service was goed en de klantvriendelijkheid nog beter.

Beste Yvar, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Wij vinden het prettig dat de samenwerking zo goed heeft verlopen. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Efraïm.

Goeie service, betrouwbaar en realistische prijzen! Zeker een aanrader!

Beste Elin, Hartelijk dank voor je reactie en deze fantastische beoordeling! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Simone.

goed, snel en klantvriendelijk

Zie hierboven

Beste Rene, hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling! Wij vinden het fijn dat wij alles zo snel voor u konden regelen. We zien u in de toekomst graag weer terug. Met vriendelijke groet, Stijn.

Top advies

9 jaar pintip op recreatie plek. De automaat gekocht en Pintip als pin provider. Aanrader.

Beste Jaap, hartelijk dank voor uw mooie score! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij vonden het fijn dat wij u alle jaren van dienst mochten zijn. Met vriendelijke groet, Damon.

klantvriendelijk en erg service gericht!

Ze zijn oprecht, duidelijk en eerlijk. Komen de afspraken na, ook als er iets afwijkt van e.e.a. dat mondeling is overeengekomen.

Beste mevrouw van Soest, hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! We zijn blij dat alles helemaal naar wens is verlopen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Stijn.

Top altijd een goede service en duidelijke informatie,

Top bedrijf duidelijke informatie en goede service

Beste Henk, heel erg bedankt voor dit geweldige eindcijfer! Mooi dat alles goed is bevallen. We zien u graag in de toekomst weer terug bij Pintip. Met vriendelijke groet, Stijn.

Compleet, betrouwbaar, uitstekende service.

Heel goed bereikbaar, lossen alles op, leggen goed uit wanneer en waarom iets niet in of niet handig is. Superservice!!

Beste Arco, super bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn hier erg blij mee en vinden het fijn dat de service u zo goed bevalt. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groeten, Damon.

Snel je zaken voor elkaar

Al een tijd tevreden klant bij Pintip. Voor een nieuw project, hadden wij een extra pinautomaat nodig. Dit is vervolgens supersnel en correct geregeld.

Beste Rutger, hartelijk dank voor uw mooie score! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zien u in de toekomst graag weer terug. Met vriendelijke groet, Stijn.

Burgemeester Backxlaan 238 238 7711AL Nieuwleusen

0529 - 484 004