In een woord goed

De hele order ging perfect, snel levering en reactie

• Snelheid/Levertijd

Prima en snelle service en levering!

Prima en snelle service en levering!

• Snelheid/Levertijd

Mooi materiaal en duidelijke print

Goed product. Wel prijzig, ik hoop dat de kwaliteit goed blijkt te zijn (zo ziet het er wel uit)

• Snelheid/Levertijd

Super leuke naar eigen idee te plakken autobaan stickers stickers!

Heb een starter setset sticker autobaan in kleur besteld. Met 2 dagen hadden we de bestelling binnen en konden we losgaan met het plakken van de autobaan. En het is een groot succes! Beveel het zeker aan en de starter set is groot genoeg om een tafel vol te plakken naar wens:)

• Communicatie N.v.t.

Perfecte service!

Voeren niet gewoon uit wat je online besteld. Vragen nog na of dit correct is als ze twijfels hebben.

Zeer goed!

Goed geholpen door Jolanda nadat de site voor een klein probleempje zorgde met afrekeningen. Uiteindelijk toch mijn gewenste item in huis. Snelle reactie en levering!

Leuke mooie spullen!

De bestelling werd vlot geleverd en op een vraag over een bijpassende verfkleur werd direct een antwoord gestuurd! Fijne service!

• Snelheid/Levertijd

Een hele mooie, stoere muursticker gekocht voor mijn zoon, hij vindt hem prachtig.

Zie hier boven

Prima service!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en producten zagen eruit zoals op de website. Prima service, heel blij mee

Goede service en contact

Vanaf het moment van bestellen werd ik op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Er wordt snel op mails gereageerd. producten voldoen aan de verwachting.

• Snelheid/Levertijd

Makkelijke website, snelle verzending en prima product!

Snel en netjes

Goede voorbeelden, snelle levering en keurig verpakt

• Snelheid/Levertijd

schnelle Lieferung, Top Qualität. Jederzeit wieder.

Mooie spullen

Orginele producten voor nog meer sfeer in de kinderkamer:)

• Snelheid/Levertijd

Mooi product maar erg prijzig.

De posters zijn erg mooi en vallen goed in de smaak. Achteraf vind ik de prijs wel erg hoog en jammer dat ik bij zo'n bedrag ook nog verzendkosten moet betalen. Alles bij elkaar maakt dat ik de posters te duur betaald vindt. Levertijd eerder dan verwacht, dus dat is wel een pluspunt.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Nancy, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je de bestelde textielposters erg mooi vindt en ze goed in de smaak vallen! Jammer dat je achteraf de prijs wel erg hoog vindt. Je hebt 2 textielposters besteld in afmeting A2 formaat (45x60 cm) incl ophangsysteem van € 32,95 per stuk (prijs voor 1 jan 2022). Normale posters in dit formaat gedrukt (niet geprint) op een mooie kwaliteit papier zijn ook +/ € 18 tot 20,- euro per stuk zonder ophangbevestiging/lijst. De textielposters zijn een luxer product en gedrukt (niet geprint) op een mooie kreukvrije kwalitatieve stof incl ophangsysteem. Ze zijn echt een mooie eyecatcher aan de wand. Al onze producten worden in Nederland gemaakt, zijn uniek en van een mooie kwaliteit. Daar zit het prijsverschil in tov van een geprinte poster :-) Jammer ook te lezen dat je bij een bestelling van € 65 euro het niet fijn vindt als er dan nog verzendkosten worden gerekend. Helaas is het voor ons als kleine ondernemer niet mogelijk om gratis verzending aan te bieden bij bestellingen vanaf € 25,- zoals bijvoorbeeld een bol.com wel doet. We hopen op je begrip hiervoor. En weet dat gratis verzending natuurlijk nooit echt gratis is. Grotere ondernemingen hebben veel grotere marges en volumes qua bestellingen (cq pakketten). Maar ook zij moeten gewoon kosten aan pakketdienst betalen voor verzending van hun pakketten en deze kosten moet ook weer terugverdiend worden. Wij willen ook geen bol.com zijn. Wij onderscheiden ons graag op andere vlakken qua persoonlijk contact en unieke & handgemaakte producten die in NL worden gemaakt. Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl Stoere & leuke kinderkamer accessoires voor jongens

super mooi

mooie posters om de kinderkamer of speelhoekje te decoreren!

Zeer mooi

Mooi product en snelle levering

• Snelheid/Levertijd

Goede, duidelijke en vriendelijke service!

Ik kreeg na het plaatsen van mijn bestelling al heel snel persoonlijk een mail met informatie over mijn bestelling. Als er iets van mijn bestelling nog in het atelier gemaakt moest worden en/of wanneer er iets verstuurd was, werd ik goed op de hoogte gehouden. Wat ik ook fijn vind, is dat ze graag een bevestiging wilde als je je bestelling in goede orde ontvangen hebt. Kortom vind ik het heel professioneel, vriendelijk en goed verzorgt!

• Snelheid/Levertijd

Mooie poster, snelle levering, goede service

Mooie kwaliteit posters. Heel vriendelijk contact en het werd snel geleverd. Ik werd ook goed op de hoogte gevonden per mail. Fijn!

Leuke VW lamp

Eerste keer wat gekocht, beschrijving en foto perfect. Levering iets langer denkelijk i.v.m Kerst.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Fijne ervaring gehad met" de kleine auto."

Goede communicatie. mooie poster ontvangen , voldeed aan de verwachting. De poster past perfect op de kinderkamer.

• Snelheid/Levertijd

Netjes op tijd en product is zoals verwacht

• Snelheid/Levertijd

Uitstekende kwaliteit en snelle service

Mooie ledikantdekens, lamp, muursticker en posters ontvangen in 1 thema. Erg blij mee, ziet er super leuk uit! Verder snelle reactie :)

Super nette service

4 postertjes besteld, en al eerder in huis als de verwachte levertijd! Ook was er 2x verzendkosten gerekend terwijl het in 1x had gekunt. Mevrouw stuurde mij zelf een mail om dit te laten weten en dezelfde dag had ik het geld al terug. Kom hier zeker terug om de rest van de spulletjes voor de babykamer te bestellen!

• Snelheid/Levertijd

Hallo Saskia, Bedankt voor je mooie review *bloos* Dat vinden we fijn om te lezen! Bij je bestelling was door ons webshopsysteem per ongeluk pakketpost gerekend ipv brievenbuspost. En je bestelling kon via brievenbuspost verzonden worden. Als de verzendkosten bij verzending minder blijken te zijn of brievenbuspost ipv pakketspost dan boeken wij het verschil altijd terug op je rekening. Dat vinden wij wel zo netjes. Fijne feestdagen en graag tot ziens bij www.dekleineauto.nl Vriendelijke groetjes, Jolanda Peters www.dekleineauto.nl Webshop met stoere & leuke kinderkamer accessoires voor jongens

Prima ervaring

Er werd duidelijk gecommuniceerd over het door mij bestelde artikel. Product voldeed aan de verwachtingen.